Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49001
Назва: Розробка інтерактивної системи менеджменту персонажів рольової гри з використанням Django REST фреймворку
Інші назви: Development of an Interactive Character Management System for a Role-Playing Game Using the Django REST Framework
Автори: Гук, Віталій Андрійович
Huk, Vitalii
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра програмної інженерії, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Гук В. А. Розробка інтерактивної системи менеджменту персонажів рольової гри з використанням Django REST фреймворку: робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Ю. М. Стоянов. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. 2025. 76 с.
Дата публікації: чер-2025
Дата подання: чер-2025
Дата внесення: 23-чер-2025
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Стоянов, Юрій Миколайович
УДК: 004.9
Теми: Dungeons and Dragons
Django
REST
Веб-застосунок
Українська локалізація
Web Application
Ukrainian localization
Кількість сторінок: 76
Короткий огляд (реферат): Метою дипломної роботи є аналіз предметної області та розробка українськомовного веб-застосунку для створення й менеджменту листа персонажа на основі моделей настільної гри Dungeons and Dragons із використанням сучасних веб-технологій. У контексті зростання популярності цієї гри в Україні, відчувається потреба в локалізованому інструменті, який би охоплював її гнучкі ігрові механіки — наразі подібне програмне забезпечення відсутнє. При розробці акцент було зроблено на створенні інтуїтивного інтерфейсу та забезпеченні широкого доступу до параметрів і навичок персонажа. Було застосовано принципи об’єктно-орієнтованого проєктування та моделювання предметної області у межах Django-фреймворку. Розроблений застосунок рекомендовано для використання гравцями, клубами та ігровими спільнотами; він не є комерційним і створений задля покращення якості ігрового процесу. Ця робота робить внесок у розвиток українськомовної DnD-спільноти, пропонуючи функціональний та локалізований веб-інструмент для гравців.
The aim of this thesis is to analyze the subject area and develop a Ukrainian-language web application for creating and managing a character sheet based on the models of the tabletop role-playing game Dungeons and Dragons, using modern web technologies. With the growing popularity of the game in Ukraine, there is a clear need for a localized tool that can accommodate its flexible game mechanics — currently, no such software exists in Ukrainian. The development process focused on building an intuitive user interface and providing broad access to character parameters and abilities. Principles of object-oriented design and domain modeling within the Django framework were applied. The application is intended for use by players, clubs, and gaming communities; it is non-commercial and created to enhance the quality of gameplay. This work contributes to the development of the Ukrainian-speaking DnD community by offering a functional, localized web tool for players.
Зміст: АНОТАЦІЯ 4 ABSTRACT 5 ЗМІСТ 6 ПЕРЕЛІК СКОРОЧЕНЬ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D 11 1.1 Аналіз існуючих конкурентів 11 1.1.1 D&D Beyond 11 1.1.2 Roll20 13 1.1.3 Інші конкуренти 14 1.2 Визначення вимог та специфікації ПЗ 15 1.3 Визначення архітектури, методології та технологій розробки 17 1.3.1 Архітектура та методологія 17 1.3.2 Компоненти та вибір технологій 18 РОЗДІЛ 2 МОДЕЛЮВАННЯ ІНТЕРАКТИВНОЇ СИСТЕМИ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D 22 2.1 Моделювання діаграм варіантів використання 22 2.2 Моделювання діаграми класів 25 2.3 Моделювання діаграми послідовності 34 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ВЕБ-ЗАСТОСУНКУ ДЛЯ МЕНЕДЖМЕНТУ ПЕРСОНАЖІВ D&D 37 3.1 Ініціалізація проєкту та його налаштування 37 3.2 Реалізація структурних моделей 39 7 3.3 Створення дизайну та його реалізація 41 3.4 Реалізація бізнес логіки системи 46 3.5 Тестування розробленої системи 49 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ ТА ОХОРОНА ПРАЦІ 53 4.1 Шляхи покращення життєдіяльності людини 53 4.2 Вимоги до профілактичних медичних оглядів для працівників ПК 55 ВИСНОВКИ 59 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 60 ДОДАТКИ 63 ДОДАТОК A. Тези конференції 64 ДОДАТОК Б. Лістинги кодів розмітки та глобальні стилі 65 ДОДАТОК В. Діаграма класів для пакунка apps.character 70 ДОДАТОК Г. Дизайн веб-застосунку 71 ДОДАТОК Д. Варіації вкладок в листі персонажа 73 ДОДАТОК Е. Диск з роботою 76
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/49001
Власник авторського права: © Гук Віталій Аднрійович, 2025
Перелік літератури: 3) Процес аналізу вимог [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=98816;
4) Вимоги до програмного забезпечення [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://studfile.net/preview/5130988/page:2/;
6) Архітектурно-центрований процес розробки ПЗ [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=213462;
7) Що таке Agile [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://brainrain.com.ua/uk/chto-takoe-agile-ua/;
11) Процес ППЗ, керований варіантами використання [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://dl.tntu.edu.ua/content.php?cid=213464;
12) М.Р. Петрик, Ф.Я. Мудрик Архітектура програмного забезпечення (на базі використання CASE-засобів IBM(sad)) навчальний посібник, Тернопіль: ТНТУ імені Івана Пулюя, 2017. 100с;
13) Що таке патерн [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://refactoring.guru/uk/design-patterns/what-is-pattern;
14) Декоратор [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://refactoring.guru/uk/design-patterns/decorator;
15) The sequence diagram [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://developer.ibm.com/articles/the-sequence-diagram/;
16) Django-compressor [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://best-of-web.builder.io/library/django-compressor/django-compressor;
17) Методичні вказівки до виконання дипломної роботи освітнього рівня – бакалавр студентами усіх форм навчання для напряму підготовки 121 – Інженерія програмного забезпечення/ Укладачі : Петрик М.Р.,Михалик Д.М., Кінах Я.І., Гладьо С.В., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Вид-во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016 – 28 с.
18) Дистанційний курс «Кваліфікаційні роботи бакалаврів» сайту дистанційного навчання ТНТУ [Електронний ресурс]. – Режим доступу: URL: https://dl.tntu.edu.ua/bounce.php?course=5329;
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Huk_2025.pdf1,93 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора