Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48966
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorЗавідна, Людмила Дмитрівна-
dc.contributor.advisorZavidna, Liudmyla-
dc.contributor.authorГац, Вікторія Олександрівна-
dc.contributor.authorHats, Victoria-
dc.date.accessioned2025-06-20T07:18:56Z-
dc.date.available2025-06-20T07:18:56Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationГац В.О. Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Д. Завідна. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48966-
dc.description.abstractГац В.О. Управління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа», Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, 2025. У роботі висвітлено теоретичні основи управління іміджем підприємства гостинності (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»). У даному контексті визначено сутність поняття «імідж», концепція «іміджу» підприємства в контексті ефективного інструменту протистояння складним викликам сьогодення та сприянню збереженню позиції на ринку, досліджено сучасні підходи та методи формування іміджу підприємства, розглянуто управління іміджем як комунікативний процес. Надана організаційно-економічна характеристику ТОВ «Готель «Ужгород», здійснено оцінку ефективності діяльності готелю щодо створення сприятливого іміджу, проведено аналіз конкурентної позиції підприємства на ринку готельних послуг та попит туристів на послуги готелю по країнах походження. Запропоновано стратегічні орієнтири формування позитивного іміджу, побудована структура програми з формування позитивного іміджу підприємства ТОВ «Готель «Ужгород», розроблено алгоритм формування та розвитку корпоративного іміджу підприємства, який доцільно розглядати як послідовність логічно взаємопов’язаних етапів, кожен з яких має на меті забезпечити ефективне позиціонування підприємства на ринку, надано рекомендації щодо покращення іміджевої політики ТОВ «Готель «Ужгород». Представлено заходи безпечної життєдіяльності та охорони праці у ТОВ «Готель «Ужгород».uk_UA
dc.description.abstractHats V. O. Managing the Image of a Hospitality Enterprise and the Specifics of Its Formation (LLC "Uzhhorod Hotel" as a case of study) Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University. Ternopil, 2025. The article highlights the theoretical foundations of image management of a hospitality enterprise (on the example of LLC « Uzhhorod Hotel »). In this context, the essence of the concept of “image”, the concept of “image” of an enterprise in the context of an effective tool for confronting the complex challenges of today and helping to maintain its position in the market, modern approaches and methods of forming the image of an enterprise are studied, image management as a communication process is considered. The organizational and economic characteristics of LLC «Uzhhorod Hotel» are provided, the efficiency of the hotel's activities to create a favorable image is evaluated, the competitive position of the enterprise in the hotel services market and the demand of tourists for hotel services by country of origin are analyzed. Strategic guidelines for the formation of a positive image are proposed, the structure of the program for the formation of a positive image of the enterprise LLC «Uzhhorod Hotel» is built, an algorithm for the formation and development of the corporate image of the enterprise is developed, which should be considered as a sequence of logically interrelated stages, each of which is aimed at ensuring effective positioning of the enterprise in the market, recommendations for improving the image policy of LLC «Uzhhorod Hotel» are provided. The measures of safe life and labor protection in the LLC «Uzhhorod Hotel» are presented.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ Стор. ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ПІДПРИЄМСТВА ГОСТИННОСТІ 10 1.1. Імідж підприємства: сутність, особливості та чинники, що впливають на його формування 10 1.2. Сучасні підходи та методи формування іміджу підприємства 16 1.3. Управління іміджем як комунікативний процес 20 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІМІДЖЕМ ТОВ «ГОТЕЛЬ «УЖГОРОД» 26 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика ТОВ «Готель «Ужгород» 26 2.2. Оцінка ефективності діяльності готелю щодо створення сприятливого іміджу 33 2.3. Аналіз конкурентної позиції ТОВ «Готель «Ужгород»» на ринку готельних послуг 38 РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО ІМІДЖУ ТОВ «ГОТЕЛЬ «УЖГОРОД» ЯК ФАКТОРУ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ 47 3.1. Стратегічні орієнтири формування позитивного іміджу 47 3.2. Рекомендації щодо покращення іміджевої політики ТОВ «Готель «Ужгород» 50 РОЗДІЛ 4. ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ 55 4.1. Організація системи безпеки підприємства готельного господарства 55 4.2. Техногенно-екологічна безпека системи цивільної оборони TOB «Готель «Ужгород» під час війни 56 ВИСНОВКИ 59 БІБЛІОГРАФІЯ 62 ДОДАТКИ 69uk_UA
dc.format.extent1-69-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectпідприємства гостинностіuk_UA
dc.subjectуправління іміджемuk_UA
dc.subjectготельний бізнесuk_UA
dc.subjectконкурентна позиціяuk_UA
dc.subjectформування іміджу підприємстваuk_UA
dc.subjectпозитивний іміджuk_UA
dc.subjectіміджева політикаuk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjecthospitality enterprisesuk_UA
dc.subjectimage managementuk_UA
dc.subjecthotel businessuk_UA
dc.subjectcompetitive positionuk_UA
dc.subjectformation of the company's imageuk_UA
dc.subjectpositive imageuk_UA
dc.subjectimage policyuk_UA
dc.titleУправління іміджем підприємства гостинності та особливості його формування (на прикладі ТОВ «Готель «Ужгород»)uk_UA
dc.title.alternativeManaging the Image of a Hospitality Enterprise and the Specifics of Its Formation (LLC "Uzhhorod Hotel" as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гац В.О., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc640.4:658.005.5uk_UA
dc.relation.references1. Азізов С.П., Кожан Н.В. Використання концепції управління іміджем підприємства у підвищенні його конкурентоспроможності. Проблеми інноваційно-інвестиційного розвитку. 2018. № 15. С. 74-81.uk_UA
dc.relation.references2. Балацька Н.Ю., Кушнір Д.М. Імідж як фактор конкурентоспроможності готельного підприємства. Молодий вчений. 2019. № 11 (38). С. 551-554.uk_UA
dc.relation.references3. Батченко Л., Гончар Л. Репутаційний капітал як основа економічного зростання підприємств сфери готельно-ресторанного бізнесу. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2018. № 2. С. 64-80.uk_UA
dc.relation.references4. Безручко, Л., Білоус, С., Філь, М. Готельне господарство в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. (47). 2023. https://doi.org/10.32782/2524–0072/2023–47–43uk_UA
dc.relation.references5. Боковець, В. В. Управління іміджем підприємства : електронний навчальний посібник комбінованого (локального та мережного) використання. [Електронний ресурс] Вінниця : ВНТУ, 2024. 112 с.uk_UA
dc.relation.references6. Визначення поняття «імідж» та помилки в його використанні. URL: https://labipt.com/uk_UA
dc.relation.references7. Відгуки про ТОВ «Готель Ужгород». Booking.com. https://booking.com/hotel/uzhgorod .uk_UA
dc.relation.references8. Гатило В.П. Оцінка ефективності діяльності щодо створення сприятливого підприємства на ринку праці. Часопис економічних реформ. 2019. № 3. С. 76-82.uk_UA
dc.relation.references9. Державне агентство розвитку туризму. URL: https://www.tourism.gov.ua .uk_UA
dc.relation.references10. Економічні науки. Значення іміджу персоналу підприємства в сучасних умовах господарювання. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wpcontent/uploads/2021/01/22-20.pdfuk_UA
dc.relation.references11. Завадинська О.Ю. Русавська В.А. Стратегії інноваційного розвитку підприємств ресторанного бізнесу. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2018. Вип. 54. С. 94-98.uk_UA
dc.relation.references13. Завідна Л.Д. Бренд роботодавця як стратегічний ресурс підприємства на ринку праці в умовах війни. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : Тези доповідей VІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 24 листопада 2023 р. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2023. С. 320-323. URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/Programka_KONF_2023-4.pdf URL: https://www.hneu.edu.ua/wp-content/uploads/2023/12/TEZU_2023-2.pdfuk_UA
dc.relation.references14. Завідна Л. Д. Готельний бізнес: стратегії розвитку : монографія. Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с. DOI: 10.31617/m.knute.2017-1348 URL: https://knute.edu.ua/file/MjIxNw==/3f53da674f3e1be843adfa7370d626b1.pdfuk_UA
dc.relation.references15. Завідна Л. Д. Оцінка ризику в управлінні розвиток готельного бізнесу. Економіка України. Управління Економікою: теорія і практика. 2018. №6 (679). С. 13-25. DOI: https://doi.org/10.15407/economyukr.2018.06.013uk_UA
dc.relation.references16. Завідна Л. Д. Стратегія повоєнного відновлення індустрії гостинності та туризму України. Актуальні питання економічних наук, 2024. Випуск 5. С. 1-17. URL: https://a-economics.com.ua/index.php/home/article/view/100 DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.1453285 1uk_UA
dc.relation.references17. Завідна Л., Кирич Н., Миколайчук І. Розвиток підприємства як ефективна платформа результативності економічної системи [Електронний ресурс] Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 1 (20). С. 118-130. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2019.01.118uk_UA
dc.relation.references18. Завідна Л., Миколайчук І. Концепція формування та розвитку бренду роботодавця в Україні під час війни. Галицький економічний вісник. Т. : ТНТУ, 2023. Том 85. № 6. С. 155–166. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1246 DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.155uk_UA
dc.relation.references19. Завідна Л.Д. Конкурентні позиції підприємства на ринку готельних послуг. Міжнародне періодичне наукове видання: Науковий погляд у майбутнє. 2020. Вип.17. Том 2. Одеса: Купрієнко С.В., С. 38–44. DOI: https://doi.org/10.30888/2415-7538.2020-17-02-030uk_UA
dc.relation.references20. Завідна Л. Д. Стратегія оптимізації витрат підприємства готельного бізнесу в умовах війни. Соціальний розвиток: економіко-правові проблеми, 2025. Випуск 5. С. 1-10. URL: https://www.eu-scientists.com/index.php/sdel/issue/view/20uk_UA
dc.relation.references21. Завідна Л.Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. Економічний простір: Збірник наукових праць. № 153. Дніпро: ПДАБА, 2020. С. 51–55. DOI: https://doi.org/10.32782/2224-6282/153-9uk_UA
dc.relation.references22. Завідна Л.Д. Формування стратегії розвитку підприємства готельного господарства. Науково-виробничий журнал «Бізнес-навігатор». 2020. Вип. 1 (57). С. 120-125. DOI: https://doi.org/10.32847/business-navigator.57-21uk_UA
dc.relation.references23. Завідна Л.Д. Шляхи подолання фінансової кризи в умовах сучасних загроз. Інноваційне підприємництво та торгівля: сучасний стан та перспективи розвитку: Збірник матеріалів ІІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції Том 1 (м. Херсон - Кропивницький, 23 травня 2023р.). Херсонський державний аграрно-економічний університет, 2023. С.16-20. https://www.researchgate.net/publication/374449364_article_1#fullTextFileContentuk_UA
dc.relation.references24. Завідна Л.Д., Барна М.Ю. Оцінка конкурентоспроможності підприємства на ринку готельних послуг. Збірник наукових праць «Проблеми системного підходу в економіці», Національний авіаційний університет. 2019. Вип. 1 (69). Част. 1. С. 151-156. DOI: https://doi.org/10.32782/2520-2200/2019-1-46uk_UA
dc.relation.references25. Завідна Л.Д, Бойко В.О., Колеснiкова К.С. Сучасна парадигма управління стратегічним розвитком підприємства. Strategic Management: Global Trends and National Peculiarities. Collective monograph. Poland: Publishing House «Baltija Publishing», 2019. Р. 544–564. URI: http://hdl.handle.net/ 123456789/3388uk_UA
dc.relation.references26. Завідна Л.Д., Шевчук Н.С. Модель управління якістю готельних послуг. Modern research in science and education. Proceedings of the 4th International scientific and practical conference. (December 7-9, 2023) BoScience Publisher. Chicago, USA, 2023. Pp. 927-932. URL: https://sci-conf.com.ua/iv-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-modern-research-in-science-and-education-7-9-12-2023-chikago-ssha-arhiv/uk_UA
dc.relation.references27. Іванов І.В. Теоретичні основи формування іміджу підприємства. Економіка і менеджмент. 2020. Вип. 1. С. 110–117.uk_UA
dc.relation.references28. Концепція конкурентоспроможного іміджу підприємства в умовах динамічного розвитку ринку. URL: http://confmanagement.kpi.ua/proc/article/view/230455uk_UA
dc.relation.references29. Лаврентій. А.С. Основні підходи до ідентифікації іміджу, його структурних складових та функціонального простору реалізації. URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/20_2017/27.pdfuk_UA
dc.relation.references30. Левицька І.В., Постова В.В. Стратегічне управління розвитком підприємств ресторанного бізнесу. Молодий вчений. 2017. № 2 (42). С. 271-275.uk_UA
dc.relation.references31. Малюта Л., Завідна Л., Владимир О, Рудан В. Корпоративна соціальна відповідальність – важливий інструмент забезпечення економічної безпеки бізнесу під час війни. Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації : монографія / за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с. (С. 387-400). URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506 URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46505uk_UA
dc.relation.references32. Малюта Л., Островська Г., Гладчук О. Напрями розвитку управління інноваційними ідеями на підприємстві. Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава". 2022. Вип. 2(27).С.131-143.uk_UA
dc.relation.references33. Мантур-Чубата О. С. Значення іміджу персоналу підприємства в сучасних умовах господарювання. Вісник Хмельницького національного університету 2020, № 5. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wpcontent/uploads/2021/01/22-20.pdfuk_UA
dc.relation.references34. Марченко О. І. Імідж як основа успішного функціонування підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. 2017. № 20. С. 444-448.uk_UA
dc.relation.references35. Намагаються вижити. Готелі в Україні заповнені на 10–15%. РБК Україна. URL: https://www.rbc.ua/ukr/travel/pytayutsya- vyzhit-oteli- ukrainezapolneny-1657631247.htmluk_UA
dc.relation.references36. Офіційний сайт ТОВ «Готель Ужгород». URL: https://hoteluzhgorod.uauk_UA
dc.relation.references37. Постова В. В., Лук’янець А. В. Особливості формування та підтримки іміджу підприємств готельно-ресторанного бізнесу. Підприємство та інновації. 2020. Вип. 14. С. 63-67.uk_UA
dc.relation.references38. Савчук С.І. Управління репутацією підприємства в готельному бізнесі. Туристичний бізнес. 2019. №3. С. 45–51.uk_UA
dc.relation.references39. Семенчук Т.Б., Басараб Н.А. Формування іміджу підприємства. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/7_ukr/79.pdfuk_UA
dc.relation.references40. Синиця С. М. Особливості формування іміджу підприємства як чинник конкурентоспроможності на зовнішніх ринках Причорноморські економічні студії. 2019. Вип. 38(1). С. 147-151uk_UA
dc.relation.references41. Солоненко Ю., Криворучко Д. Стан та сучасні тенденції розвитку готельного бізнесу в світі за впливу зовнішніх факторів. Галицький економічний вісник. No 4 (83), 2023. С. 130–140.uk_UA
dc.relation.references42. Стоцька С. Я., Завідна Л. Д. Якість обслуговування - ключ до успіху готельного бізнесу // Матеріали Ⅻ Всеукр. наук.-практ. конф. пам’яті проф. ТНТУ ім. І. Пулюя, акад. НАН М. Г. Чумаченка: „Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0“, Тернопіль, 11 жовтня 2024 року. 2024. С. 100–101. https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46603uk_UA
dc.relation.references43. Шавкун І.Г., Дибчинська Я.С. Формування іміджу організації : навч. посіб. Запоріжжя : ЗНУ 2016. 111 с.uk_UA
dc.relation.references44. Шульга О.А. Організаційно-економічні засади формування корпоративного іміджу торговельного підприємства. Причорноморські економічні студії. 2022. Вип. 77. С. 112-116.uk_UA
dc.relation.references45. Як туристична галузь країни працює під час війни та як зміниться після її завершення. Офіційний веб-сайт ДАРТ. 2022. URL: https://www.tourism.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references46. Frandsen Sanne. Organizational Image. 2017. 12 p.uk_UA
dc.relation.references47. Gioia D. A., Hamilton A. L. Image is everything. Reflections on the dominance of image in modem organizational life. Research in Organizational Behaviour. 2014. No. 34. P. 129-154.uk_UA
dc.relation.references48. Kotler Philip. Marketing-Management. 2015. 714 p. P 124-125.uk_UA
dc.relation.references49. Merriam-Webster Dictionary.com. Image. URL: https://www.merriam-webster.com/dictionary/imageuk_UA
dc.relation.references50. Zavidna Liudmyla, Trut Olha, Slobodianiuk Olha, Voronenko Iryna, Vartsaba Vira. Application of Anti-Crisis Measures for the Sustainable Development of the Regional Economy in the Context of Doing Local Business in a Post-COVID Environment. International Journal of Sustainable Development and Planning, Vol. 17, No. 5, 2022 pp. 1685-1693. URL: https://www.iieta.org/journals/ijsdp/paper/10.18280/ijsdp.170535uk_UA
dc.relation.references51. Zavidna, L., Kolesnikova, K., Barna, M., Shelemetieva, T., & Lanytsia, I. (2025). Integrated Strategic Models for the Post-War Recovery of Ukraine's Hospitality and Tourism Industry. OIDA International Journal of Sustainable Development, Volume 18. Issue 10. Pg. 29-40. URL: https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm?abstract_id=5278223 URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0-105007730240&origin=recordpageuk_UA
dc.relation.references52. Zavidna, L., Maliuta, L. (2024). Corporate social responsibility as a key tool of economic business security during war. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". Plovdiv (Bulgaria). Vol. 1. Issue 4. Р. 20–34. DOI: https://doi.org/10.62034/2815-5300/2024-v1-i4-002uk_UA
dc.relation.references53. Zavidna, L., Mykolaichuk, I. & Namliiev, Y. (2024). Business Restructuring as a Strategy for Enterprise Adaptation to Changes in War Conditions. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert". Plovdiv (Bulgaria). Vol. 1. Issue 3. P. 5-28. DOI: https://doi.org/10.62034/2815-5300/2024-v1-i3-001uk_UA
dc.relation.references54. Zavidna, Liudmyla; Makarenko, Petro M.; Chepurda, Ganna; Lyzunova, Olena; Shmygol, Nadiia. Strategy of Innovative Development as an Element to Activate Innovative Activities of Companies. Academy of Strategic Management Journal. 2019. Vol. 18. № 4. P. 1–6. URL: https://www.abacademies.org/articles/strategy-of-innovative-development-as-an-element-to-activate-innovative-activities-of-companies-8385.htmluk_UA
dc.relation.references55. Zavidna L. D., Sherstiuk R. P. Social responsibility as a corporate strategy of an enterprise in the conditions of war. Конкурентоспроможність та інновації: проблеми науки та практики : матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, 22 листопада 2024 р. Харків : ФОП Лібуркіна Л. М., 2024. С. 215-220.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_ Hats V_O_2025.pdf1,54 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Авторська довідка_Гац.doc47,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora