Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48805
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.advisorMaliuta, Liudmyla-
dc.contributor.authorСторож, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorStorozh, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-06-17T17:17:02Z-
dc.date.available2025-06-17T17:17:02Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationСторож Т.В. Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельного підприємства (на прикладі готелю Тернопіль) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Л. Я. Малюта. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 77 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48805-
dc.description.abstractСторож Т.В. Організація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельного підприємства (на прикладі готелю Тернопіль) Кваліфікаційна робота бакалавра: 77 сторінок, 4 рисунків, 20 таблиць, 81 літературних джерел. Предмет дослідження - процеси організації та вдосконалення системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельного підприємства. Об'єкт дослідження - система управління взаємовідносинами з клієнтами готелю Тернопіль. Метою роботи є аналіз системи управління взаємовідносинами з клієнтами на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель» та визначення шляхів підвищення її ефективності. Методи дослідження − монографічний, спостереження, порівняння, групування, системний аналіз, графічний, розрахунково-конструктивний. У роботі розгялянуто теоретичні основи організації системи управління взаємовідносинами клієнтами в готельному бізнесі, визначено ключові компоненти CRM-систем та їх роль у підвищенні ефективності готелей; проаналізовано існуючу систему управління взаємовідносинами з клієнтами ПрАТ «Тернопіль-готель» та оцінено основні техніко-економічні та фінансові показники діяльності підприємства; запропновано пропозиції щодо вдосконалення CRM-системи та підвищення ефективності взаємовідносин з клієнтами та розроблено проєкт впровадження стратегії автоматизації CRM-системи для ПрАТ «Тернопіль-готель». Результати дослідження рекомендовано до впровадження в діяльність досліджуваного підприємства – ПрАТ «Тернопіль-готель».uk_UA
dc.description.abstractStorozh T.V. Organization of the Customer Relationship Management System in a Hotel Enterprise ("Ternopil" Hotel as a case of study) Bachelor’s Thesis: 77 pages, 4 figures, 20 tables, 81 references. The subject of the research is the processes of organizing and improving the customer relationship management (CRM) system at a hotel enterprise. The object of the research is the customer relationship management system of the "Ternopil Hotel". The aim of the thesis is to analyze the customer relationship management system based on the example of PJSC "Ternopil Hotel" and to identify ways to improve its efficiency. Research methods include: monographic method, observation, comparison, grouping, system analysis, graphical method, and calculation-design method. The paper examines the theoretical foundations of organizing a CRM system in the hotel business, identifies key components of CRM systems and their role in improving hotel efficiency; analyzes the existing CRM system at PJSC "Ternopil Hotel" and evaluates the main technical, economic, and financial indicators of the enterprise’s performance. Proposals for improving the CRM system and enhancing customer relationship efficiency are presented, along with a project for implementing a CRM automation strategy for PJSC "Ternopil Hotel". The research results are recommended for implementation at the studied enterprise – PJSC "Ternopil Hotel".uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 7 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ КЛІЄНТАМИ В ГОТЕЛЬНОМУ БІЗНЕСІ 9 1.1. Поняття та сутність управління взаємовідносинами з клієнтами в готельному бізнесі 9 1.2. Ключові компоненти системи управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM-система) 13 РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ З КЛІЄНТАМИ ТА КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» 17 2.1. Загальна характеристика підприємства ПрАТ «Тернопіль-готель» та аналіз його існуючої системи управління взаємовідносинами з клієнтами 17 2.2. Аналізування основних техніко-економічних та фінансових показників діяльності підприємства ПрАТ «Тернопіль-готель» 31 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ПРОПОЗИЦІЙ ЩОДО ПДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ВЗАЄМОВІДНОСИНАМИ КЛІЄНТАМИ В ПРАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ» 44 3.1. Напрями вдосконалення CRM-системи та побудова стратегії ефективних взаємовідносин з клієнтами в готелях 44 3.2. Проєкт впровадження стратегії автоматизації CRM-системи для підвищення ефективності взаємовідносин із клієнтами 52 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 58 4.1. Поняття безпеки та небезпеки в діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» 58 4.2. Організація охорони праці на підприємстві 63 ВИСНОВКИ 67 БІБЛІОГРАФІЯ 70 ДОДАТКИ 78uk_UA
dc.format.extent1-77-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectефективністьuk_UA
dc.subjectсистема управління взаємовідносинами з клієнтамиuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectCRM- системиuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectefficiencyuk_UA
dc.subjectcustomer relationship management systemuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectCRM systemsuk_UA
dc.titleОрганізація системи управління взаємовідносинами з клієнтами готельного підприємства (на прикладі готелю Тернопіль)uk_UA
dc.title.alternativeOrganization of a customer relationship management system for a hotel enterprise (using the example of the Ternopil hotel)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сторож Т.В., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.relation.references1. Агафонова Л. Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навч. посіб. К.: Знання, 2017. 358 с.uk_UA
dc.relation.references2. Андрушків Б. М., Малюта Л. Я., Островська Г. Й. та ін. Готельно ресторанна справа. Навчально-методичне видання. Книга 1. Тернопіль : ФОП Паляниця В. А., 2018. 268 с.uk_UA
dc.relation.references3. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2016. 280 с.uk_UA
dc.relation.references4. Асоціація індустрії гостинності України. Основні тенденції розвитку готельного бізнесу в Україні на 2023-2025 роки. URL: https://aigu.org.ua/development-trends-2023-2025 (дата звернення: 17.04.2025).uk_UA
dc.relation.references5. Безручко Л. С., Білоус С. В., Філь М. І. Готельне господарство України в умовах війни: сучасний стан та перспективи розвитку. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. URL: https://www.economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/download/2145/2074 (дата звернення: 17.04.2025).uk_UA
dc.relation.references6. Бойко М. Г., Гопкало Л. М. Організація готельного господарства: Електронний підручник. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2020. 501 с.uk_UA
dc.relation.references7. Бойко М. Г. Маркетинг вражень у індустрії гостинності: стратегії та інструменти. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2021. 160 с.uk_UA
dc.relation.references8. Бойко М. Г. Віртуальна та доповнена реальність у сфері гостинності: досвід та перспективи. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2022. 208 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бойко М. Г. Залучення зовнішніх експертів як чинник підвищення ефективності інновацій у готельному бізнесі. Київ : КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2023. 128 с.uk_UA
dc.relation.references10. Босовська М. В., Ведмідь Н. І., Косар Н. С. Інтеграційні процеси в туризмі: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2018. 544 с.uk_UA
dc.relation.references11. Брич В. Я. Організація готельно-ресторанної справи: навч. посіб.: для закл. вищ. освіти; за заг. ред. д-ра екон. наук, проф. В. Я. Брича; Тернопіл. нац. екон. ун-т. Київ: Ліра-К, 2020. 482.uk_UA
dc.relation.references12. Владимир О. Об’єктивна необхідність фінансування інновацій у готельно ресторанному бізнесі. Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції. Харків: ХНАДУ, 2016. Том 1. С. 179-180.uk_UA
dc.relation.references13. Владимир О. Еволюційні зміни у розумінні дизайну об’єктів готельно ресторанного бізнесу. Всеукраїнська науково-практична конференція «Дизайн після епохи постмодерну: ідеї, теорія, практика», Київського національного університету культури і мистецтв (15 квітня). 2021. 51-56.uk_UA
dc.relation.references14. Власова Н. О. Економіка готельно-ресторанного господарства. Х.: Світ книги, 2016. 389 с.uk_UA
dc.relation.references15. Гарбера О. Є. Основні теоретичні та практичні аспекти інноваційної діяльності в туристичному господарстві України. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 23. С. 129-135.uk_UA
dc.relation.references16. Готельний бізнес: стратегії розвитку: монографія / Л. Д. Завідна. Київ: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2017. 600 с.uk_UA
dc.relation.references17. Григорчук Т.В. Оцінка ефективності інновацій у готельному бізнесі: методи та інструменти. Одеса : Астропринт, 2020. 144 с.uk_UA
dc.relation.references18. Григорчук Т. В. «Розумні» номери як новий тренд у готельній індустрії. Одеса : Астропринт, 2021. 96 с.uk_UA
dc.relation.references19. Владимир О. Еволюція дизайну об’єктів готельно-ресторанного бізнесу: від функціонального до системного підходу. Деміург: ідеї, технології, перспективи дизайну. 2021. Том 4. № 1. URL: http://demiurge.knukim.edu.ua/article/view/236119 (дата звернення: 17.04.2025)uk_UA
dc.relation.references20. Давидова О. А. Інноваційне управління розвитком підприємств готельно ресторанного господарства: методологія, теорія і практика. Харків: Вид-во Іванченка І.С., 2018. 448 с.uk_UA
dc.relation.references21. Дафт Р. Л. Менеджмент / пер. з англ. В. Вольського, С. Жильцова, Д. Раєвської. 12-те вид. Київ : Фабула, 2019. 656 с.uk_UA
dc.relation.references22. Джеджула В. В., Єпіфанова І. Ю., Цвик О. Г. Інноваційна діяльність як чинник конкурентоспроможності підприємств. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 4. С. 5–8.uk_UA
dc.relation.references23. Завідна Л. Д. Концепція управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства. Економічний простір. 2020. №153. С.51-55.uk_UA
dc.relation.references24. Завідна Л.Д. Управління стратегічним розвитком підприємства готельного господарства: автореф. дис. ... д-ра екон. наук: 08.00.04; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. Київ, 2018. 39 с.uk_UA
dc.relation.references25. Іващенко А. В., Бабієць В. О., Блоріна А. Ю. Вдосконалення системи управління фінансовими ресурсами туристичних підприємств та методичні підходи до аналізу ефективності їх діяльності. Економіка. Фінанси. Право. 2020. №10(1). С.28-31.uk_UA
dc.relation.references26. Камушков О. С., Ткач В. О., Язіна В. А. Стратегічні перспективи розвитку готельно-ресторанного господарства України в умовах світової кризи. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. №4(2). С.349-352.uk_UA
dc.relation.references27. Клименко О. В. Бенчмаркінг інноваційної діяльності готельних підприємств: методологія та практика. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2022. 160 с.uk_UA
dc.relation.references28. Клименко О. В. Енергоефективність у готельній індустрії: підходи та рішення. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2019. 128 с.uk_UA
dc.relation.references29. Клименко О. В. «Зелений» маркетинг у готельній індустрії: тренди та виклики. Харків : ХНУ ім. В.Н. Каразіна, 2022. 112 с.uk_UA
dc.relation.references30. Ковальчук Т. Г. Сучасні тенденції розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Київ: Видавництво Ліра-К, 2020. 240 с.uk_UA
dc.relation.references31. Ковальчук А. С. Мобільні додатки як інструмент підвищення лояльності клієнтів у готельному бізнесі. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. 112 с.uk_UA
dc.relation.references32. Ковальчук А. С. Програми лояльності як засіб утримання клієнтів готельних підприємств. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2020. 128 с.uk_UA
dc.relation.references33. Ковальчук А. С. Нефінансові ефекти від впровадження інновацій у готельній індустрії. Львів : Вид-во Львів. політехніки, 2021. 96 с.uk_UA
dc.relation.references34. Корж Н. В., Онищук Н. В. Вплив пандемії COVID-19 на готельну галузь. Економічний простір: Збірник наукових праць. Дніпро: ПДАБА, 2020. № 156. С.140–143.uk_UA
dc.relation.references35. Корсак Р., Кашка М. Проблеми покращення стратегічної діяльності підприємств готельно-ресторанного бізнесу в Україні. Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. Вип. 28(2). С.167-171.uk_UA
dc.relation.references36. Круль Г. Я. Основи готельної справи: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2017. 368с.uk_UA
dc.relation.references37. Кузьмін О. Є., Мельник О. Г. Інноваційні технології в готельному господарстві: теорія, методологія, практика. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. 366 с.uk_UA
dc.relation.references38. Мазаракі А. А. Проектування готелів: навчальний посібник. К. : КНТЕУ, 2017. 340 с.uk_UA
dc.relation.references39. Мальська М. П. Готельний бізнес: теорія та практика. Київ: Центр учбової літератури, 2018. 470 с.uk_UA
dc.relation.references40. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика. Київ: Центр учбової літератури, 2021. 472 с.uk_UA
dc.relation.references41. Малюта Л.Я., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Дослідження впливу управлінських чинників на рівень конкурентоспроможності вітчизняних закладів сфери готельно-ресторанного бізнесу на сучасному етапі. Економіка і управління. 2016. №3 (71). С. 77-86.uk_UA
dc.relation.references42. Малюта Л.Я. Мельник Л.М., Нагорняк Г.С., Шерстюк Р.П. Організаційно економічні засади розвитку інноваційного процесу вітчизняних закладів готельно-ресторанної сфери в туристичному контексті. Соціально економічні проблеми і держава. 2017. Вип. 1(16). С.148.uk_UA
dc.relation.references43. Малюта Л. Я., Мельник Л. М., Нагорняк Г. С., Островська Г. Й. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. Вип. 3 (64). С.174-184.uk_UA
dc.relation.references44. Малюта Л. Я., Мельник Л. М., Погайдак О.Б. Інноваційні технології в готельному господарстві. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2021. 268 с.uk_UA
dc.relation.references45. Малюта Л. Я., Островська Г. Й., Шерстюк Р. П., Паляниця В. А. Імперативи інтелектуального лідерства підприємства в умовах економіки, заснованої на знаннях. Економічний вісник Донбасу. 2023. № 2 (72). С. 62-72.uk_UA
dc.relation.references46. Мартієнко А. І., Дишкантюк О. В. Сутність гостинності як економічної категорії. Економіка: реалії часу. 2017. № 2(30). С. 72–78.uk_UA
dc.relation.references47. Мельник А. О. Перспективи розвитку вітчизняного туризму в умовах євроатлантичної інтеграції. Вісник Хмельницького національного університету. 2019. № 3. С. 110-115.uk_UA
dc.relation.references48. Мельник А. О., Тукін Н. В. Проблеми розвитку туризму в Україні. Сучасний стан та перспективи розвитку економіки, менеджменту, обліку та права: збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції. Полтава: ЦФЕНД, 2020. С. 77-79.uk_UA
dc.relation.references49. Милько І. П. Концептуальні засади розробки стратегії розвитку готельно-ресторанного комплексу України. Економічний форум. 2019. № 4. С. 90-98.uk_UA
dc.relation.references50. Організація готельного господарства: навчальний посібник; М-во освіти і науки України, Мукачівський державний університет. К.: Кондор, 2018. 408 с.uk_UA
dc.relation.references51. Офіційний сайт ПрАТ «Тернопіль-готель». URL: https://www.hotelternopil.com/ (дата звернення: 17.04.2025)uk_UA
dc.relation.references52. Офіційна фінансова звітність ПрАТ «Тернопіль-готель». URL: https://clarity-project.info/edr/14038383/yearly-finances (дата звернення: 17.04.2025)uk_UA
dc.relation.references53. Паралюш М. Готельний ринок після локдауну. Commercial Property. 2020. С.24–26.uk_UA
dc.relation.references54. Полотай Б. Я. Тенденції розвитку підприємств готельного господарства в Україні. Вісник Львівського торговельно-економічного університету. Економічні науки. 2019. Вип. 57. С. 75-82.uk_UA
dc.relation.references55. Поплавська І. В. Інноваційні технології у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Київ: Видавництво Ліра-К, 2021. 248 с.uk_UA
dc.relation.references56. Портер Є. Майкл. Конкурентна перевага. Як досягти стабільно високих результатів. К.: Наш формат, 2019. 624 с.uk_UA
dc.relation.references57. Пузирьова П. В. Концепція функціонування та стратегії розвитку підприємств готельно-ресторанної сфери. Формування ринкових відносин в Україні.2019. № 7-8. С. 52-58.uk_UA
dc.relation.references58. Рябенька М. О., Постова В. В. Формування комплексної стратегії маркетингу готельних послуг. Ефективна економіка. 2020. № 4. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2020_4_56 (дата звернення: 17.04.2025).uk_UA
dc.relation.references59. Савицька Н.Л., Чміль Г.Л., Джгуташвілі Н.М. Клієнт-орієнтоване управління в готельно-ресторанному бізнесі: монографія. Держ. біотехнол. ун-т. Харків : Вид-во Іванченка І. С., 2020. 208 с.uk_UA
dc.relation.references60. Самойлик Ю. В., Стеблюк Н. Ф., Кучер М. М., Сайгак Є. Л. Міжнародний досвід формування стратегії та маркетингової політики підприємств готельного бізнесу. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2020. № 3. С. 197-202.uk_UA
dc.relation.references61. Семенов В. Ф. Інноваційні технології в готельному бізнесі: тенденції та перспективи розвитку. Київ : Альфа-Прес, 2018. 176 с.uk_UA
dc.relation.references62. Семенов В. Ф. Динамічне ціноутворення в готельному бізнесі: методи та алгоритми. Київ : Альфа-Прес, 2019. 192 с.uk_UA
dc.relation.references63. Семенов В. Ф. Управління інноваційними проектами в готельній сфері: практичні аспекти. Київ : Альфа-Прес, 2022. 208 с.uk_UA
dc.relation.references64. Скляр Г. П., Дробиш Л. В., Вишневецька Л. І. Статистичні методи в управлінні розвитком сфери готельно-ресторанного господарства. Полтава: ПУЕТ, 2018. 225 с.uk_UA
dc.relation.references65. Теребух А. А. та ін. Організація туризму на засадах сталого розвитку: інфраструктура, готельне та ресторанне господарства: монографія; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». Львів: Вид-во Тараса Сороки, 2020. 201 с.uk_UA
dc.relation.references66. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Бойко М. Г. Стратегічний розвиток туристичного бізнесу: монографія. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2019. 596 с.uk_UA
dc.relation.references67. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Бойко М. Г. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : КНТЕУ, 2019. 234 с.uk_UA
dc.relation.references68. Чаркіна Т. Ю., Марценюк Л. В., Задоя В. О., Пікуліна О. В. Стратегічні напрями управління готельно-ресторанним бізнесом в умовах кризи. Економіка та Держава. 2020. № 2. С. 19–23.uk_UA
dc.relation.references69. Чорна М. В., Дачковська О. В. Інноваційні технології в готельному господарстві: основи теорії: навчальний посібник. Харків: ДВНЗ «ХДУХТ», 2018. 196 с.uk_UA
dc.relation.references70. Шашина М. В., Мосійчук Д.О. Управління плануванням стратегічного менеджменту на рівні підприємства в умовах економіки війни. Economic synergy. 2021. Iss. 4. С. 92-103.uk_UA
dc.relation.references71. Шелеметьєва Т. В. Тенденції розвитку готельно-ресторанного господарства запорізького регіону у контексті формування стратегії. Вісник економічної науки України. 2020. №1. С.27-34.uk_UA
dc.relation.references72. Шершньова З. Є., Оборська С. В. Стратегічне управління. Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2018. 220 с.uk_UA
dc.relation.references73. Шерстюк Р., АндрушківБ., Ратинський В., Погайдак О., Кирич Н. Діджитал інструментарій відродження сервісної інфраструктур територіальних громад у повоєнний період наблизить економіку України до європейських стандартів. Економіко-математичні методи і моделі. МММТЕС, 22-23 листопада 2022 року. Т. : ФОП Паляниця В. А., 2022. С. 151–156.uk_UA
dc.relation.references74. Юдіна О. І. Концептуальні основи формування стратегії управління сталим економічним розвитком підприємств готельно-ресторанної сфери. Ефективна економіка. 2021. № 11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_11_7 (дата звернення: 17.04.2025).uk_UA
dc.relation.references75. Borsenik F.D., StuttsA. T. The Management of Maintenance and Engineering Systems in the Hospitality Industry. John Wiley & Sons, Inc., 2017. 680 p.uk_UA
dc.relation.references76. Creswell J. Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods: Third Edition. SAGE. 2013. 270 р.uk_UA
dc.relation.references77. Kotler P., Keller KL Marketing Management (Global ed., 16Ed.). England: Pearson Education. 2020. 832 р.uk_UA
dc.relation.references78. Langvinienė N., Daunoravičiūtė I. Factors Influencing the Success of Business Model in the Hospitality Service Industry. Procedia – Social and Behavioral Sciences. 2015. Vol. 213, P. 902-910.uk_UA
dc.relation.references79. UNWTO. The Future of Tourism: Innovation and Digital Transformation. Madrid : UNWTO, 2021. 126 p.uk_UA
dc.relation.references80. CRM-системи стали найбільшим сегментом ринку в 2022 році. URL: https://news.finance.ua (дата звернення: 24.05.2025).uk_UA
dc.relation.references81. TQM systems. Впровадження CRM-системи: роль CRM-технологій у підвищенні ефективності бізнесу. URL: https://tqm.com.ua/ua/likbez/crm-systemy/rol-vprovadzhennia-crm (дата звернення: 24.05.2025)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Storozh T_V_2025.pdf3,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Сторож.docx18,53 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора