Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48800
Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.advisorШерстюк, Роман Петрович-
dc.contributor.advisorSherstiuk, Roman-
dc.contributor.authorГусак, Анастасія Сергіївна-
dc.contributor.authorGusak, Anastasiia-
dc.date.accessioned2025-06-16T14:17:01Z-
dc.date.available2025-06-16T14:17:01Z-
dc.date.issued2025-06-
dc.date.submitted2025-06-
dc.identifier.citationГусак А.С. Удосконалення системи управління продажами в закладах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Панська садиба») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. Р. П. Шерстюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 103 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48800-
dc.description.abstractГусак А. С. Удосконалення системи управління продажами в закладах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Панська садиба») Дослідження на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня бакалавра за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Тернопіль, 2025. Висвітлено теоретичні аспекти управління продажами підприємства. Досліджено поняття, цілі та стратегію управління продажами. Розглянуто сучасні інструменти системи управління продажами в ресторанній індустрії. Охарактеризовано методичні підходи до оцінки ефективності системи управління продажами в ресторанному бізнесі. Дано організаційну та економічну характеристику ресторану «Панська садиба». Проведено аналіз фінансово-господарської діяльності закладу. Здійснено аналіз збуту та конкурентний аналіз підприємства. Розроблено та впроваджено заходи щодо удосконалення управління продажами ресторану «Панська садиба». Виявлено проблеми чинної системи управління продажами підприємства. Сформульовано рекомендації щодо вдосконалення діючої системи управління продажами ресторану. Проведено розрахунок економічної ефективності за внесеними рекомендаціями. Наведено загальні положення щодо охорони праці та техніка безпеки в ресторані. Обґрунтовано вимоги до організації безпечної роботи персоналу ресторанного підприємства. Висвітлено аспекти відповідальності керівництва за дотримання техніки безпеки персоналом ресторанного закладу.uk_UA
dc.description.abstractGusak A. S. Improving the Sales Management System in Restaurant Establishments (“Panska Sadyba” Restaurant as a case of study) Research on the receipt of bachelor degree educational level on speciality 241 “Hotel and restaurant business”. Ternopil Ivan Puluj National Technical University. Ternopil, 2025. The theoretical aspects of sales management of an enterprise are highlighted. The concept, goals and strategy of sales management are studied. Modern tools of the sales management system in the restaurant industry are considered. Methodical approaches to assessing the effectiveness of the sales management system in the restaurant business are highlighted. The organizational and economic characteristics of the restaurant “Panska Sadyba” are given. An analysis of the financial and economic activities of the institution is carried out. A sales analysis and competitive analysis of the enterprise are carried out. Measures to improve the sales management of the restaurant “Panska Sadyba” have been developed and implemented. The problems of the current sales management system of the enterprise are identified. Recommendations for improving the current sales management system of the restaurant are formulated. The economic efficiency of the recommendations is calculated. The general provisions on labor protection and safety in the restaurant are provided. The requirements for the organization of safe work of the restaurant staff are substantiated. Aspects of management responsibility for compliance with safety regulations by restaurant staff are highlighted.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП .......................................................................................................................... 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА ....................................................................... 9 1.1. Поняття, цілі та стратегія управління продажами ......................................... 9 1.2. Сучасні інструменти системи управління продажами в ресторанній індустрії ................................................................................................................... 21 1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності системи управління продажами в ресторанному бізнесі....................................................................... 27 Висновок до розділу 1 ............................................................................................ 33 РОЗДІЛ 2. ОРГАНІЗАЦІЙНА ТА ЕКОНОМІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА РЕСТОРАНУ «ПАНСЬКА САДИБА» .................................................................... 35 2.1 Загальна характеристика та аналіз фінансово-господарської діяльності ресторану «Панська садиба» ................................................................................. 35 2.2. Аналіз збуту підприємства ............................................................................. 41 2.3. Конкурентний аналіз підприємства ............................................................... 49 Висновок до розділу 2 ............................................................................................ 51 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРОДАЖАМИ РЕСТОРАНУ «ПАНСЬКА САДИБА» ............................................................................................. 55 3.1. Проблеми чинної системи управління продажами ресторану «Панська садиба» ..................................................................................................................... 55 3.2. Рекомендації щодо вдосконалення діючої системи управління продажами ресторану ................................................................................................................. 63 3.3. Розрахунок економічної ефективності за внесеними рекомендаціями ..... 72 Висновок до розділу 3 ............................................................................................ 76 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА ТЕХНІКА БЕЗПЕКИ В РЕСТОРАНІ ........... 78 4.1. Вимоги до організації безпечної роботи персоналу .................................... 78 4.2. Відповідальність керівництва за дотримання техніки безпеки персоналом ресторанного підприємства ................................................................................... 84 Висновок до розділу 4 ............................................................................................ 89 ВИСНОВКИ ............................................................................................................... 91 БІБЛІОГРАФІЯ .......................................................................................................... 95 ДОДАТКИ ................................................................................................................ 102uk_UA
dc.format.extent1-103-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UA
dc.subjectресторанне підприємствоuk_UA
dc.subjectуправління продажамиuk_UA
dc.subjectбізнес-модельuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectціннісна пропозиціяuk_UA
dc.subjectінструменти просуванняuk_UA
dc.subjectключові показники ефективностіuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjectrestaurant enterpriseuk_UA
dc.subjectsales managementuk_UA
dc.subjectbusiness modeluk_UA
dc.subjecttarget audienceuk_UA
dc.subjectvalue propositionuk_UA
dc.subjectpromotion toolsuk_UA
dc.subjectkey performance indicatorsuk_UA
dc.titleУдосконалення системи управління продажами в закладах ресторанного господарства (на прикладі ресторану «Панська садиба»)uk_UA
dc.title.alternativeImproving the Sales Management System in Restaurant Establishments (“Panska Sadyba” Restaurant as a case of study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Гусак А.С., 2025uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc640.4uk_UA
dc.relation.references1. Бужимська К.О. Організація ефективної системи управління продажами на виробничо-торговельному підприємстві. Підприємництво і торгівля. 2022. Вип. 33. С. 24-30. DOI: https://doi.org/10.36477/2522-1256-2022- 33-03uk_UA
dc.relation.references2. Дячун О., Радянський С. Сучасні проблеми управління продажем. Соціально-економічні проблеми і держава. 2019. Вип. 1(20). С. 107-117.uk_UA
dc.relation.references3. Іванечко Н.Р., Оконський М.В. Управління продажами у сфері послуг. Галицький економічний вісник. 2023. Том 85. № 6. С. 167-173. DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.06.167uk_UA
dc.relation.references4. Havlovska N. The strategy of choosing promising markets for the enterprise - subject of foreign economic activity on the basis of accessibility, safety and profitability criteria. Quality-Access to Success Journal. 2020. Vol. 21, № 178. Рр. 26-34.uk_UA
dc.relation.references5. Основні принципи формування ефективного відділу продажів. URL: https://business.diia.gov.ua/cases/prodazi/osnovni-principi-formuvanna-efektivnogoviddilu- prodazivuk_UA
dc.relation.references6. Тімченко О.Д. Оцінка ефективності управління продажами підприємства торгівлі. Бізнес Інформ. 2021. № 6. С. 184-189. DOI: https://doi.org/10.32983/2222-4459-2021-6-184-189uk_UA
dc.relation.references7. Державна служба статистики України. Економічна статистика. 2023. URL: https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references8. Швед В.В., Омельченко О.В., Дробаха С.В. Збутова політика підприємства та її елементи. Сталий розвиток економіки. 2024. № 2(49). С. 76-82. DOI: https://doi.org/10.32782/2308-1988/2024-49-12uk_UA
dc.relation.references9. Осокіна А.В., Снаговська Є.С. Сучасні підходи до побудови каналів збуту бізнес-організації. Бізнес-Інформ. URL: https://www.businessinform. net/export_pdf/business-inform-2018-11_0-pages-310_314.pdfuk_UA
dc.relation.references10. Шишкін В.О., Белоусова А.А. Підвищення ефективності системи управління каналами збуту виробничих підприємств. Волинський національний університет імені Лесі Українки. Луцьк. 2021. 126 с.uk_UA
dc.relation.references11. Нехай В.В., Колокольчикова І.В. Методологічні засади формування парадигми збуту. Вісник Хмельницького національного університету. Серія: економічні науки. Хмельницький. 2023. № 1. С. 120-125.uk_UA
dc.relation.references12. Rudnichenko Y. Strategic Interaction of State Institutions and Enterprises with Economic Security Positions in Digital Economy. WSEAS transactions on business and economics. 2021. Vol. 18. Pр. 218-230.uk_UA
dc.relation.references13. Довгань Л., Каракай Ю., Артеменко Л. Стратегічне управління: навч. посіб. Київ: «Центр навчальної літератури». 2019. 440 с. URL: https://duikt.edu.ua/uploads/l_1233_45082245.pdfuk_UA
dc.relation.references14. Таран О.М., Гуторова О.О., Пасемко Г.П. Стратегічне планування в менеджменті: курс лекцій для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 073 «Менеджмент». Держ. біотехнол. ун-т. Харків:, 2024. 172 с.uk_UA
dc.relation.references15. Слівінська В.В., Белова Т.Г. Дослідження каналів розподілу продукції підприємства. Економічні науки. Маркетинг і менеджмент. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/server/api/core/-bitstreams/60da0786-1f19-42f7-a692- 256ec1231659/contentuk_UA
dc.relation.references16. Сергієнко О.А., Мащенко М.А., Швець А.Д. Аналіз маркетингових інструментів удосконалення стратегії управління продажами компанії. Ефективна економіка. 2024. № 1. DOI: http://doi.org/10.32702/2307- 2105.2024.1.23uk_UA
dc.relation.references17. Dykha М., Ustik Т., Krasovska О., Pilevych D., Shatska Z., Iankovets T. Marketing Tools for the Development and Enhance the Efficiency of E-Commerce in the Context of Digitalization. Estudios de Economia Aplicada. 2021. Vol. 39(5), Рр. 1-10. DOI: http://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5234uk_UA
dc.relation.references18. Яннаріно Е. Інструкція ефективного продажника. Мистецтво завершення угод. К.: Наш формат. 2020. 192 с.uk_UA
dc.relation.references19. Гура О.Л., Бобівський В.А. Стратегія розвитку підприємств в Україні. Економіка та держава. 2020. № 5. С. 175-181.uk_UA
dc.relation.references20. Гринько Т.В., Гвініашвілі Т.З., Алещенко В.І. Стратегічне управління як елемент організаційно-економічного механізму забезпечення економічної стійкості підприємства. Економіка та держава. 2021. № 12. С. 30-34. https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.12.30.uk_UA
dc.relation.references21. Кривдик М., П’ятничка М., Заботін В. Рівні управління збутовою діяльністю підприємств. 2024. Development Service Industry Management. Vol. 1. Р. 97-101. DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2024-5(13)uk_UA
dc.relation.references22. Ісаєв М.Ю. Класифікація підходів до визначення поняття «Збут». URL: https://repo.btu.kharkov.ua/bitstream/123456789/25014/1/Suchasnyi-%20- marketynh%20stratehichne%20upravlinnia%20ta%20innovatsiinyi%20rozvytok%20 30.04.2020-36.pdfuk_UA
dc.relation.references23. Нагорняк Г., Малюта Л., Мельник Л. Визначення найважливіших закономірностей стабільного розвитку підприємств готельно-ресторанного господарства. Галицький економічний вісник. 2020. № 3 (64). С. 174-184.uk_UA
dc.relation.references24. Островська Г. Креативний менеджмент як домінанта інноваційних підприємств. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 625-640. DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2022.02.625.uk_UA
dc.relation.references25. Процак К., Передрій М. Ресторанний бізнес в умовах кризи: проблеми та напрямки розвитку. Економіка та суспільство. 2022. № 44. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-44-49. URL: https://economyandsociety.- in.ua/index.php/journal/article/view/1821/1757uk_UA
dc.relation.references26. Постова В. Перспективи впровадження інтелектуальної автоматизації в ресторанний бізнес в умовах післявоєнного відновлення України. Економіка та суспільство. 2023. № 49. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-41. URL: https://economyandsociety.- in.ua/index.php/journal/article/view/2331/2253uk_UA
dc.relation.references27. Островська Г.Й., Шерстюк Р.П., Летун О.О.. Аналіз ринкових тенденцій інтелектуальної автоматизації ресторанного бізнесу. Центральноукраїнський науковий вісник. Економічні науки. 2023. Вип. 10(43).uk_UA
dc.relation.references28. Лисюк Т., Терещук О., Пасічник М. Інноваційні технології у готельно-ресторанному господарстві. Економіка та суспільство. 2022. № 40. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1450/1395uk_UA
dc.relation.references29. Коркач Г., Котузаки О., Нікітчіна Т., Шунько Г. Технологічні інновації в ресторанному бізнесі для забезпечення конкурентоспроможності закладу. Економіка харчової промисловості. 2021. Т.13. № 4. С. 69-74. DOI: https://doi.org/10.15673/fie.v13i4.2194.uk_UA
dc.relation.references30. Кіш Г.В. Інноваційні технології в діяльності готельно-ресторанних підприємств. Актуальні питання у сучасній науці. 2023. № 6 (12). С. 65–77. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6300-2023-6(12)-65-77.uk_UA
dc.relation.references31. Завадинська О., Ніколайко Г., Огороднік М. Дослідження інноваційних рішень для оновлення існуючих бізнес-моделей і сучасних сервісних технологій у ресторанному бізнесі. Ресторанний і готельний консалтинг. Інновації. 2022. Т. 5. № 2. С. 229-238. DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7468.5.2.2022.270098uk_UA
dc.relation.references32. Гузар У., Голод А., Паска М., Феленчак Ю., Федоришина Л. Cтановлення індустрії гостинності як чинника підвищення конкурентоспроможності національної економіки. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice. 2022. Вип. 3 (44). С. 208-215. DOI: https://doi.org/10.55643/fcaptp.3.44.2022.3596uk_UA
dc.relation.references33. Ostrovska H.Y., Strutynska I.V., Sherstiuk R.Р. Pietukhova О.M., Yasinetska I.А. Development of collective intelligencein the enterprises’digital transformation. Naukovyi Visnyk Natsionalnoho Hirnychoho Universytetu. 2023. № 2. С. 157-163. DOI: https://doi.org/10.33271/nvngu/2023-3/157uk_UA
dc.relation.references34. Русавська В., Можаровський, Д. Сучасні методи оцінки ефективності системи управління сервісною діяльністю підприємств ресторанного бізнесу. Економіка та суспільство. Електронне видання. 2023. Вип. 57. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-46uk_UA
dc.relation.references35. Панова І., Зерненкова Д. Методи оцінки конкурентноспроможності підприємств ресторанного бізнесу. Бізнесінформ. 2023. № 5. С. 229-234. URL: http://surl.li/kwppduk_UA
dc.relation.references36. Світлична В.Ю., Кравцова С.В. Організаційне забезпечення застосування ефективних методів менеджменту в діяльності закладів ресторанного бізнесу. Комунальне господарство міст. 2024. Том 2, випуск 183. С. 55-61. DOI: https://doi.org/10.33042/2522-1809-2024-2-183-55-61uk_UA
dc.relation.references37. Балацька Н.Ю. Інноваційні аспекти розвитку підприємств ресторанного бізнесу. Держава та регіони. Серія: Економіка та підприємництво. 2019. № 5 (110). С. 76-81. DOI: https://doi.org/10.32840/1814- 1161/2019-5-14.uk_UA
dc.relation.references38. Білоус С.В. Стратегічні напрями відновлення сфери послуг України у поствоєнний період. Економіка та суспільство. Електронне видання. 2022. № 46. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-46-3.uk_UA
dc.relation.references39. Обозна А.О. Аналіз сучасного ринку ресторанних послуг та ефективність їх застосування на підприємстві. Інвестиції: практика та досвід. 2019. № 13. С. 17-23.uk_UA
dc.relation.references40. Ковальчук Т.Г. Перспективи розвитку готельно-ресторанного бізнесу в Україні в умовах глобалізації світового господарства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія: Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 23(1). С. 126-130.uk_UA
dc.relation.references41. Івашкова А.О. Модель оцінка інноваційних методів управління персоналом. Моделювання процесів інноваційного розвитку в економіці. 2021. №. 8. С. 31-32.uk_UA
dc.relation.references42. Головко О. М., Чорій М.В. Складові сучасних підходів до охорони праці, техніки безпеки, естетики й ергономіки устаткування в закладах ресторанного господарства. Економіка і суспільство. 2019. Вип. 8. С. 524-531.uk_UA
dc.relation.references43. Охорона праці в закладах громадського харчування. 2024. URL: https://oppb.com.ua/news/ohorona-praci-v-zakladah-gromadskogo-harchuvannyauk_UA
dc.relation.references44. Кошова Б. Сучасні виклики ресторанного бізнесу в україні з врахуванням умов війни та вимог суспільства. 2024. Development Service Industry Management. Вип. 3. С. 179-183. DOI: https://doi.org/10.31891/dsim-2024- 7(26)uk_UA
dc.relation.references45. Стан та перспективи розвитку туристичного та готельно- ресторанного бізнесу : колективна монографія за ред. д.і.н., проф. Чепурди Г. М.; Черкас. держ. технол. ун-т. Черкаси : ЧДТУ. 2019. 157с.uk_UA
dc.relation.references46. Шерстюк Р., Островська Г. Професійна підготовка майбутніх фахівців індустрії гостинності: сучасні підходи до освіти. Інновації, гостинність, туризм: наука, освіта, практика : зб. тез доп. ІІІ Всеукр. наук.- практ. конф. мол. учених, асп. і студ. з міжнародною участю (18 травня 2023 року, м. Львів). Львів : ЛДУФК ім. Івана Боберського. 2023. С. 112-116.uk_UA
dc.relation.references47. Шикіна О.В. Сучасні тенденції функціонування ресторанного бізнесу. Розвиток сталого туризму: виклики і можливості для туристичного та готельно-ресторанного бізнесу: матеріали круглого столу, м. Одеса, 19 квітня 2021 р. Одеса. 2021. С. 135-140.uk_UA
dc.relation.references48. Гончар Л.О., Батченко Л.В. Забезпечення ефективності системи контролінгу в готельно-ресторанному бізнесі: аспектний аналіз. Економіка та суспільство. 2021. № 32. DOI: https://doi.org/10.32782/2524- 0072/2021-32-3uk_UA
dc.relation.references49. Стручок В.С. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «цивільна безпека». Навчальний посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 2022. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424.uk_UA
dc.relation.references50. Campbell S. Restaurant management tips: what every new manager needs to know. URL: https://wheniwork.com/blog/restaurant-management-whatevery- new-manager-needs-to-knowuk_UA
dc.relation.references51. Biruta S., Regina A., Donatas P. The internal environment of a modern and socially responsible organization: psychological well-being. Humanities studies: Collection of Scientific Papers. Publishing house “Helvetica”. 2022. № 12. P. 174-182.uk_UA
dc.relation.references52. Heneman H., Judge T. and Kammeyer-Mueller J. Staffing Organizations 9-th Edition. 2023. 768 p.uk_UA
dc.relation.references53. Шахно А.Ю., Астаф’єва К.О., Темченко Г.В., Бондарчук О.М. Механізм забезпечення засад «людино-центричності» у процесі управління персоналом підприємства. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 77-82. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6806.2021.3.77uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Apareix a les col·leccions:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
dyplom_ Gusak A_S_2025.pdf1,32 MBAdobe PDFVeure/Obrir
Авторська довідка_Гусак.doc45 kBMicrosoft WordVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.

Eines d'Administrador