Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48770

Назва: Роль реклами у створенні іміджу компанії
Інші назви: The role of advertising in creating a companyʼs image
Автори: Васюта, Вікторія Борисівна
Устименко, Анастасія Романівна
Vasiuta, Viktoriia
Ustimenko, Anastasia
Приналежність: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Полтава, Україна
National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic», Poltava, Ukraine
Бібліографічний опис: Васюта В. Б. Роль реклами у створенні іміджу компанії / Васюта Вікторія Борисівна, Устименко Анастасія Романівна // ГЕВ. — Т. : ТНТУ, 2025. — Том 93. — № 2. — С. 99–104. — (Маркетинг).
Бібліографічне посилання: Васюта В. Б., Устименко А. Р. Роль реклами у створенні іміджу компанії // ГЕВ, Тернопіль. 2025. Том 93. № 2. С. 99–104.
Bibliographic citation (APA): Vasiuta, V., & Ustimenko, A. (2025). Rol reklamy u stvorenni imidzhu kompanii [The role of advertising in creating a companyʼs image]. Galician economic journal, 93(2), 99-104. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Vasiuta V., Ustimenko A. (2025) Rol reklamy u stvorenni imidzhu kompanii [The role of advertising in creating a companyʼs image]. Galician economic journal (Tern.), vol. 93, no 2, pp. 99-104 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 2 (93), 2025
Galician economic journal, 2 (93), 2025
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 2
Том: 93
Дата публікації: 29-кві-2025
Дата подання: 23-лют-2025
Дата внесення: 11-чер-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.02.099
УДК: 659.113
Теми: реклама
імідж компанії
рекламна стратегія
іміджева реклама
брендинг
комунікаційні інструменти
візуальна ідентичність
споживчі уподобання
емоційний зв’язок
репутація бренду
advertising
company image
advertising strategy
image advertising
branding
communication tools
visual identity
consumer preferences
emotional connection
brand reputation
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 99-104
Початкова сторінка: 99
Кінцева сторінка: 104
Короткий огляд (реферат): Наразі українські компанії працюють у складних умовах через внутрішні та зовнішні виклики, такі, як війна, економічна нестабільність, руйнування інфраструктури та зростаюча конкуренція. У цих обставинах важливим завданням для бізнесу є створення позитивного іміджу, що допоможе зміцнити довіру клієнтів, зберегти рівень продажів і підвищити конкурентоспроможність. Актуальність даного дослідження зумовлена необхідністю підвищення ефективності рекламних стратегій підприємств в умовах стрімкої цифровізації, глобалізації та зростаючої конкуренції на ринку. Реклама відіграє ключову роль у формуванні позитивного іміджу компанії, підвищенні її впізнаваності та залученні потенційних клієнтів. Детально розглянуто сутність, функції та значення іміджевої реклами як одного з найбільш дієвих інструментів комунікаційної стратегії компанії. Досліджено також роль реклами у формуванні позитивного іміджу компанії в умовах сучасного ринкового середовища. Акцентується увага на важливості рекламної діяльності як ключового інструменту підвищення конкурентоспроможності, зміцнення довіри споживачів та забезпечення стабільності бізнесу, особливо в умовах економічної нестабільності та воєнного стану. Розглянуто основні види реклами та їх вплив на сприйняття бренду. Досліджено вплив рекламної діяльності на споживчі уподобання, рівень лояльності клієнтів та репутацію бренду на конкурентному ринку. Проаналізовано основні види рекламних стратегій та їх ключові особливості, зокрема застосування візуальних елементів, символів, кольорової гами та демонстрацію місць споживання товару як ефективних інструментів формування емоційного зв’язку зі споживачами. Визначено значення брендингу та візуальної ідентичності у побудові довготривалого іміджу компанії. Відзначено важливість використання сучасних технологій, зокрема цифрової реклами, соціальних мереж та контент-маркетингу для залучення цільової аудиторії та зміцнення позицій бренду на ринку. Це дозволить покращити ефективність рекламної комунікації, забезпечити стійке зростання лояльності споживачів та підвищити репутацію підприємства.
Currently, Ukrainian companies operate in difficult conditions due to internal and external challenges such as war, economic instability, destruction of infrastructure and growing competition. In these circumstances, an important task for businesses is to create a positive image that will help strengthen customer confidence, maintain sales and increase competitiveness. The relevance of this study is due to the need to improve the effectiveness of advertising strategies of enterprises in the context of rapid digitalization, globalization and growing competition in the market. Advertising plays a key role in creating a positive image of a company, increasing its recognition and attracting potential customers. The article examines in detail the essence, functions and importance of image advertising as one of the most effective tools of a companyʼs communication strategy. The authors examined the role of advertising in creating a positive image of a company in the modern market environment. Attention is focused on the importance of advertising as a key tool for increasing competitiveness, strengthening consumer confidence and ensuring business stability, especially in conditions of economic instability and martial law. The main types of advertising and their impact on brand perception are considered. The influence of advertising activities on consumer preferences, customer loyalty and brand reputation in a competitive market is studied. The main types of advertising strategies and their key features are analyzed, in particular, the use of visual elements, symbols, color schemes and demonstration of places of product consumption as effective tools for forming an emotional connection with consumers. The significance of branding and visual identity in building a long-term image of a company is determined. The importance of using modern technologies, including digital advertising, social networks and content marketing, to attract the target audience and strengthen the brandʼs position in the market is noted. This will improve the effectiveness of advertising communications, ensure sustainable growth of consumer loyalty and enhance the reputation of the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48770
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-67/15.pdf
https://doi.org/10.32702/2306-6792.2020.7.18
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/35_2021/part_5/5.pdf
https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-3
http://www.aphn-journal.in.ua/archive/35_2021/part_5/
Перелік літератури: 1. Міщенко В. А., Самотей М. Г. Формування іміджу туристичного підприємства. Вісник НТУ «ХПІ». 2017. № 54 (1257). С. 75–78.
2. Постова В., Лук’янець А. Особливості формування та підтримка іміджу підприємств готельно ресторанного бізнесу. Підприємництво та інновації. 2020. № 14. С. 63–67.
3. Сабат В. І., Мацюк В. В., Дурняк Б. В. Використання реклами у формуванні іміджу сучасного підприємства. Українська академія друкарства. URL: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-67/15.pdf (дата звернення: 19.12.2024)
4. Євсейцева О., Юркевич Т. Іміджева реклама та її реалізація. Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу: збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету техно логій та дизайну. 2020. С. 50–53.
5. Таран-Лала О. М., Зось-Кіор М. В., Андрусенко М. М. Імідж підприємства як фактор впливу на його конкурентоспроможність. Агросвіт. 2020. № 7. С. 18–22. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2020.7.18
6. Продан І. Іміджева реклама у дизайні. Луганський національний університет імені Тараса Шевченка. URL: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/35_2021/part_5/5.pdf (дата звернення: 19.12.2024). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-3
References: 1. Mishchenko V. A., Samotey M. H. (2017) Formuvannya imidzhu turystychnogo pidpryyemstva [Formation of the image of a tourism enterprise]. Visnyk NTU “KhPI”, no. 54 (1257), pp. 75–78.
2. Postova V., Luk’yanets A. (2020) Osoblyvosti formuvannya ta pidtrymky imidzhu pidpryyemstv hotelʹno restorannoho biznesu [Features of formation and maintenance of the image of hotel and restaurant enterprises]. Pidpryyemnytstvo ta innovatsiyi, no. 14, pp. 63–67.
3. Sabat V. I., Matsiuk V. V., Durniak B. V. (2024) Vykorystannya reklamy u formuvanni imidzhu suchasnoho pidpryyemstva [The use of advertising in shaping the image of a modern enterprise]. Ukrayinska akademiya drukarstva. Available at: http://nz.uad.lviv.ua/static/media/2-67/15.pdf (accessed: 19 December 2024).
4. Yevseitseva O., Yurkevych T. (2020) Imidzheva reklama ta yiyi realizatsiya [Image advertising and its implementation]. Dominanty sotsialʹno-ekonomichnoho rozvytku Ukrayiny v umovakh innovatsiynoho typu prohresu: zbirnyk tez dopovidey Vseukrayinsʹkoyi naukovo-praktychnoyi konferentsiyi zdobuvachiv vyshchoyi osvity ta molodykh uchenykh, prysvyachenoyi 90-richchyu Kyyivsʹkoho natsionalʹnoho universytetu tekhnolohiy ta dyzaynu, pp. 50–53.
5. Taran-Lala O. M., Zos-Kior M. V., Andrusenko M. M. (2020) Imidzh pidpryyemstva yak faktor vplyvu na yoho konkurentospromozhnistʹ [The companyʼs image as a factor influencing its competitiveness]. Ahrosvit. no. 7, pp. 18–22. DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6792.2020.7.18
6. Prodan I. (2024) Imidzheva reklama u dyzayni [Image advertising in design]. Luhansʹkyy natsionalʹnyy universytet imeni Tarasa Shevchenka. Available at: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/35_2021/part_5/ 5.pdf (accessed: 19 December 2024). DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4863/35-5-3
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2025, № 2 (93)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.