Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48769

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана Богданівна
dc.contributor.authorМулярчук, Василь Миколайович
dc.contributor.authorБажанова, Наталія Володимирівна
dc.contributor.authorSemeniuk, Svitlana
dc.contributor.authorMulyarchuk, Vasyl
dc.contributor.authorBazhanova, Nataliia
dc.date.accessioned2025-06-11T14:11:24Z-
dc.date.available2025-06-11T14:11:24Z-
dc.date.created2025-04-29
dc.date.issued2025-04-29
dc.date.submitted2025-02-14
dc.identifier.citationСеменюк С. Б. Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE / Семенюк Світлана Богданівна, Мулярчук Василь Миколайович, Бажанова Наталія Володимирівна // ГЕВ. — Т. : ТНТУ, 2025. — Том 93. — № 2. — С. 91–98. — (Маркетинг).
dc.identifier.issn2409-8892
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48769-
dc.description.abstractДоведено необхідність моделювання маркетингової діяльності підприємств та зазначено, що своєрідним компасом у цьому може стати реалізація моделі RACE у стратегії компанії, визначено роль та необхідність використання моделі RACE для управління маркетингом у цифровому середовищі. Зазначено, що за своєю суттю модель RACE є не просто концепцією, а маркетинговою стратегією, яка здатна революціонізувати способи, за допомогою яких компанії досягають, взаємодіють, конвертують і залучають своїх клієнтів. Визначено місце моделі RACE у системі управління маркетинговою діяльністю підприємств у цифровому середовищі. Розглянуто модель RACE як модель планування комунікації з користувачем, яка складається з 4 етапів та охоплює всі точки дотику з клієнтами: охоплення (Reach), дія (Act), конверсія (Convert), залучення (Engage), визначено мету кожного етапу та ключові показники ефективності. Кожен етап моделі призначений для просування потенційних покупців по воронці продажів від підвищення обізнаності до формування лояльності. Загальною метою моделі RACE стало визначення дій, на яких потрібно зосередити увагу компанії для підвищення результатів цифрового маркетингу. Таким чином, у моделі RACE прослідковується чітко структурований маркетинговий підхід, що свідчить про зрозумілість та ефективність її використання на практиці. Ця модель є багатоканальною та універсальною, оскільки ілюструє гнучкість та адаптивність в інтеграції онлайн- та онлайн маркетингових дій, необхідних для цілісної стратегії, а також дозволяє планувати й здійснювати комплексні дії в різних офлайнових та онлайнових каналах. Доведено, що модель RACE може допомогти як малому, так і великому бізнесу простежити шлях потенційних покупців. Таким чином, модель RACE можна розглядати як своєрідний план маркетингового успіху в епоху цифрових технологій, в якому зазначається, що цей успіх досягається шляхом адаптації моделі RACE до унікальних бізнес-потреб та залучення клієнтів. Основними ключовими показниками ефективності моделі є відвідуваність веб-сайту, коефіцієнти конверсії, залученість у соціальних мережах, утримання клієнтів та повторні покупки.
dc.description.abstractThe article proves the need to model the marketing activities of enterprises and indicates that the implementation of the RACE model in the companyʼs strategy can become a kind of compass in this, the role and necessity of using the RACE model for marketing management in the digital environment are determined. It is noted that in its essence the RACE model is not just a concept, but a marketing strategy that can revolutionize the ways in which companies reach, interact, convert and engage their customers. The place of the RACE model in the marketing activity management system of enterprises in the digital environment is determined. The RACE model is considered a user communication planning model, which consists of 4 stages and covers all points of contact with customers: reach (Reach), action (Act), conversion (Convert), engagement (Engage), the purpose of each stage and key performance indicators are determined. Each stage of the model is designed to advance potential buyers along the sales funnel from increasing awareness to forming loyalty. The overall goal of the RACE model is to identify the actions that a company should focus on to improve its digital marketing results. Thus, the RACE model follows a clearly structured marketing approach, which speaks of its clarity and effectiveness in practice. This model is multi-channel and universal, as it illustrates the flexibility and adaptability in integrating online and offline marketing actions necessary for a holistic strategy, and also allows you to plan and implement complex actions in various offline and online channels. The RACE model has been proven to help both small and large businesses track the path of potential buyers. Thus, the RACE model can be considered a kind of marketing success plan in the digital age, which states that this success is achieved by adapting the RACE model to unique business needs and customer engagement. The main key performance indicators of the model are website traffic, conversion rates, social media engagement, customer retention and repeat purchases. This model is flexible and can be customized to different budgets and resources.
dc.format.extent91-98
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник, 2 (93), 2025
dc.relation.ispartofGalician economic journal, 2 (93), 2025
dc.relation.urihttps://www.linkedin.com/pulse/improving-digital-marketing-strategy-help-race-model-rabia-ali-6rnbf
dc.relation.urihttps://cgifurniture.com/blog/race-marketing-model-4-steps/
dc.relation.urihttps://www.cision.com/resources/articles/race-model-pr-campaign-planning/
dc.relation.urihttps://aimarketingengineers.com/implementing-the-race-model-in-your-marketing-strategy/
dc.relation.urihttps://shalabodin.com/marketingovi-metodiki/
dc.relation.urihttp://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/20.pdf
dc.relation.urihttps://www.researchgate.net/publication/350120320_Social_Media_for_New_Product_Launch_A_Study_of_Social_Media_Platforms_Across_the_RACE_Planning_Framework
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3991/ijim.v15i05.18147
dc.relation.urihttps://www.promodo.ua/blog/freymvork-dlya-efektivnogo-didzhital-marketingu-race-dosit-diyati-naoslip
dc.relation.urihttps://www.davechaffey.com/digital-marketing-glossary/race-marketing-planning-model/
dc.relation.urihttps://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib.pdf
dc.subjectмаркетингове моделювання
dc.subjectмодель RACE
dc.subjectключові показники ефективності
dc.subjectепоха цифрових технологій
dc.subjectmarketing modeling
dc.subjectRACE model
dc.subjectkey performance indicators
dc.subjectdigital age
dc.titleУправління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE
dc.title.alternativeMarketing management in the digital environment using the RACE model
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages8
dc.subject.udc338
dc.subject.udc658.5
dc.relation.references1. Rabia Ali. Improving Digital Marketing Strategy With The Help Of The RACE Model. TRANSFORMING IDEAS INTO THRIVING BUSINESSES. URL: https://www.linkedin.com/pulse/improving-digital-marketing-strategy-help-race-model-rabia-ali-6rnbf (дата звернення: 03.02.2025).
dc.relation.references2. RACE Marketing Model. Platform CGIFURNITURE. URL: https://cgifurniture.com/blog/race-marketing-model-4-steps/ (дата звернення: 04.02.2025).
dc.relation.references3. Using the RACE Model in PR Campaing Planning. Platform CISION. URL: https://www.cision.com/resources/articles/race-model-pr-campaign-planning/ (дата звернення: 04.02.2025).
dc.relation.references4. Впровадження моделі RACE у вашу маркетингову стратегію. Блог AI Marketing Engineers. URL: https://aimarketingengineers.com/implementing-the-race-model-in-your-marketing-strategy/ (дата звернення: 10.02.2025).
dc.relation.references5. Іванов М. М. Модель системи цифрового маркетингу з використанням хмарних технологій. Моделювання та інформаційні системи в економіці : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, ДВНЗ «Київ. нац. екон. ун-т ім. Вадима Гетьмана». Київ : КНЕУ, 2018. Вип. 96. С. 99–107.
dc.relation.references6. Маркетингові методики для побудови тактики і стратегії. Блог SHALABODIN URL: https://shalabodin.com/marketingovi-metodiki/ (дата звернення: 02.02.2025).
dc.relation.references7. Пєтухова О. М., Степанчук С. О., Грущенко А. В. RACE-технологія при розробці імеджевої рекламної та PR-кампанії підприємства. Ефективна економіка. № 12. 2021. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/20.pdf (дата звернення: 02.02.2025).
dc.relation.references8. Раутела Соніка. Соціальні медіа для запуску нових продуктів: дослідження платформ соціальних медіа в системі планування RACE. Міжнародний журнал інтерактивних мобільних технологій. 2021. URL: https://www.researchgate.net/publication/350120320_Social_Media_for_New_Product_Launch_A_Study_of_Social_Media_Platforms_Across_the_RACE_Planning_Framework (дата звернення: 05.02.2025). DOI: https://doi.org/10.3991/ijim.v15i05.18147
dc.relation.references9. Турутько Т. Фреймворк для ефективного діджитал-маркетингу RACE: досить діяти наосліп. Блог PROMODO. URL: https://www.promodo.ua/blog/freymvork-dlya-efektivnogo-didzhital-marketingu-race-dosit-diyati-naoslip (дата звернення: 05.02.2025).
dc.relation.references10. Чаффі Дейв. Маркетингова модель RACE. Цифровий аналіз. URL: https://www.davechaffey.com/digital-marketing-glossary/race-marketing-planning-model/ (дата звернення: 01.02.2025).
dc.relation.references11. Яковенко Т. І. Моделювання ефективності маркетингової діяльності на основі інтегрального показника розвитку підприємств рекламної галузі. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Випуск 8. Частина 2. 2016. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib.pdf (дата звернення: 01.02.2025).
dc.relation.referencesen1. Rabia Ali. Improving Digital Marketing Strategy With The Help Of The RACE Model. TRANSFORMING IDEAS INTO THRIVING BUSINESSES. Available at: https://www.linkedin.com/pulse/improving-digital-marketing-strategy-help-race-model-rabia-ali-6rnbf (accessed: 3 February 2025).
dc.relation.referencesen2. RACE Marketing Model. Platform CGIFURNITURE. Available at: https://cgifurniture.com/blog/race-marketing-model-4-steps/ (accessed: 4 February 2025).
dc.relation.referencesen3. Using the RACE Model in PR Campaing Planning. Platform CISION Available at: https://www.cision.com/resources/articles/race-model-pr-campaign-planning/ (accessed: 4 February 2025).
dc.relation.referencesen4. Vprovadzhennia modeli RACE u vashu marketynhovu stratehiiu [Implementing the RACE model into your marketing strategy]. Bloh AI Marketing Engineers. Available at: https://aimarketingengineers.com/implementing-the-race-model-in-your-marketing-strategy/ (accessed: 10 February 2025).
dc.relation.referencesen5. Ivanov M. M. (2018) Model systemy tsyfrovoho marketynhu z vykorystanniam khmarnykh tekhnolohii. [A model of a digital marketing system using cloud technologies]. Modeliuvannia ta informatsiini systemy v ekonomitsi: zb. nauk. pr. / M-vo osvity i nauky Ukrainy, DVNZ “Kyiv. nats. ekon. un-t im. Vadyma Hetmana”; [redkol.: V. K. Halitsyn (holov. red.) ta in.]. Kyiv: KNEU. Vyp. 96, pp. 99–107. (In Ukrainian).
dc.relation.referencesen6. Marketynhovi metodyky dlia pobudovy taktyky i stratehii [Marketing techniques for building tactics and strategy] Bloh SHALABODIN. Available at: https://shalabodin.com/marketingovi-metodiki/ (accessed: 2 February 2025).
dc.relation.referencesen7. Pietukhova O. M., Stepanchuk S. O., Hrushchenko A. V. (2021) RACE-tekhnolohiia pry rozrobtsi imedzhevoi reklamnoi ta PR-kampanii pidpryiemstva. [RACE technology in developing an image advertising and PR campaign for an enterprise]. Efektyvna ekonomika, no. 12. Available at: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2021/20.pdf (accessed: 2 February 2025).
dc.relation.referencesen8. Rautela Sonika (2021) Sotsialni media dlia zapusku novykh produktiv: doslidzhennia platform sotsialnykh media v systemi planuvannia RACE. [Social media for new product launches: A study of social media platforms in the RACE planning system] Mizhnarodnyi zhurnal interaktyvnykh mobilnykh tekhnolohii. Available at: https://www.researchgate.net/publication/350120320_Social_Media_for_New_Product_Launch_A_Study_of_Social_Media_Platforms_Across_the_RACE_Planning_Framework (accessed: 5 February 2025). DOI: https://doi.org/10.3991/ijim.v15i05.18147
dc.relation.referencesen9. Turutko T. Freimvork dlia efektyvnoho didzhytal-marketynhu RACE: dosyt diiaty naoslip. [RACE Framework for Effective Digital Marketing: Stop acting blindly]. Bloh PROMODO. Available at: https://www.promodo.ua/blog/freymvork-dlya-efektivnogo-didzhital-marketingu-race-dosit-diyati-naoslip (accessed: 5 February 2025).
dc.relation.referencesen10. Chaffi Deiv. Marketynhova model RACE. [RACE marketing model] Tsyfrovyi analiz. Available at: https://www.davechaffey.com/digital-marketing-glossary/race-marketing-planning-model/ (accessed: 1 February 2025).
dc.relation.referencesen11. Yakovenko T. I. (2016) Modeliuvannia efektyvnosti marketynhovoi diialnosti na osnovi intehralnoho pokaznyka rozvytku pidpryiemstv reklamnoi haluzi [Modeling the effectiveness of marketing activities based on an integral indicator of the development of advertising industry enterprises]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu. Vypusk 8. Chastyna 2. Available at: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib.pdf (accessed: 1 February 2025).
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2025.02.091
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationТернопільський кооперативний фаховий коледж, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationГалицький фаховий коледж імені Івана Чорновола, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationTernopil Cooperative Vocational College, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationIvan Chornovil Galician Vocational College, Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleГалицький економічний вісник
dc.citation.volume93
dc.citation.issue2
dc.citation.spage91
dc.citation.epage98
dc.identifier.citation2015Семенюк С. Б., Бажанова Н. В. Управління маркетингом у цифровому середовищі за допомогою моделі RACE // ГЕВ, Тернопіль. 2025. Том 93. № 2. С. 91–98.
dc.identifier.citationenAPASemeniuk, S., Mulyarchuk, V., & Bazhanova, N. (2025). Upravlinnia marketynhom u tsyfrovomu seredovyshchi za dopomohoiu modeli RACE [Marketing management in the digital environment using the RACE model]. Galician economic journal, 93(2), 91-98. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOSemeniuk S., Mulyarchuk V., Bazhanova N. (2025) Upravlinnia marketynhom u tsyfrovomu seredovyshchi za dopomohoiu modeli RACE [Marketing management in the digital environment using the RACE model]. Galician economic journal (Tern.), vol. 93, no 2, pp. 91-98 [in Ukrainian].
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2025, № 2 (93)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!