Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48631

Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorБукетов, Андрій
dc.contributor.authorКлєвцов, Костянтин
dc.contributor.authorТотосько, Олег Васильович
dc.contributor.authorСоценко, Віталій
dc.contributor.authorАкімов, Олександр
dc.contributor.authorНегруц, Роман
dc.contributor.authorЖитник, Данило
dc.contributor.authorКуліш, Ірина
dc.contributor.authorКрушельницький, Богдан
dc.contributor.authorBuketov, Andrii
dc.contributor.authorKlevtsov, Kostiantyn
dc.contributor.authorTotosko, Oleg
dc.contributor.authorSotsenko, Vitaliy
dc.contributor.authorAkimov, Oleksandr
dc.contributor.authorNegrutsa, Roman
dc.contributor.authorZhytnyk, Danyl
dc.contributor.authorKulish, Iryna
dc.contributor.authorKrushelnytskyi, Bohdan
dc.date.accessioned2025-05-27T11:19:16Z-
dc.date.available2025-05-27T11:19:16Z-
dc.date.created2025-03-18
dc.date.issued2025-03-18
dc.date.submitted2024-11-11
dc.identifier.citationМетод підвищення ефективності експлуатації й ремонту засобів водного транспорту новітніми епоксипластами / Андрій Букетов, Костянтин Клєвцов, Олег Васильович Тотосько, Віталій Соценко, Олександр Акімов, Роман Негруц, Данило Житник, Ірина Куліш, Богдан Крушельницький // Вісник ТНТУ. — Т. : ТНТУ, 2025. — Том 117. — № 1. — С. 98–104.
dc.identifier.issn2522-4433
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48631-
dc.description.abstract. Актуальним на сьогодні для підвищення ефективності експлуатації й ремонту засобів водного транспорту є застосування методу, який передбачає використання новітніх реактопластів, здатних працювати за підвищених температур. При цьому важливим є активація епоксидних композицій шляхом уведення в олігомер активних домішок у вигляді мікродисперсного наповнювача. Це дозволяє одночасно підвищити в комплексі механічні властивості матеріалів. При цьому когезійна міцність є визначальною для теплофізичних властивостей епоксидних композитів, що особливо актуально для засобів водного транспорту, які експлуатують у різних часових поясах. Тому робота в цьому напрямку на сьогодні є актуальною. У роботі визначено оптимальний вміст синтезованого й фізично активного дисперсного наповнювача в епоксидному олігомері за критеріями теплофізичних властивостей, таких, як теплостійкість і коефіцієнт теплового розширення полімерних композитів. За основу при формуванні полімерних компаундів взято епоксидну смолу. Зшито композиції твердником ПЕПА. Як наповнювач застосовано порошок у вигляді титано-алюмінієвої шихти. Встановлено, що для формування матеріалів з підвищеними експлуатаційними характеристиками в епоксидну смолу необхідно добавляти порошок шихти за вмісту 0,5% на 100% епоксидної смоли. Отримання такого композиту дозволяє значно підвищити теплостійкість, температуру склування й зменшити КТР захисних покриттів. Вважали, що це зумовлено впливом мікродисперсної добавки на мікрогетерогенну структуру розроблених матеріалів. З іншого боку, саме структура визначає когезійну міцність матеріалів і є основою для подальшого регулювання їх теплофізичних характеристик. У результаті підвищується ступінь гелеоутворення матеріалів, що передбачає покращення теплофізичних властивостей розроблених матеріалів для підвищення ефективності експлуатації й ремонту засобів водного транспорту.
dc.description.abstractToday, in order to improve the efficiency of operation and repair of water transport vehicles, it is important to apply a method that involves the use of the latest reactoplastics that can operate at high temperatures. Here, it is important to activate epoxy compositions by introducing active additives such as microdispersed filler into the oligomer. This allows for a simultaneous increase in the mechanical properties of the materials. In addition, the cohesive strength is crucial for the thermal properties of epoxy composites, which is especially important for the water transport vehicles operating in different time zones. Therefore, research in this area is relevant today. In this paper, the optimal content of synthesised and physically active dispersed filler in an epoxy oligomer was determined by the criteria of thermophysical properties, such as heat resistance and coefficient of thermal expansion of polymer composites. Epoxy resin was used as the basis for the formation of polymer compounds. The compositions were crosslinked with PEPA hardener. A titanium aluminium powder was used as a filler. It was determined that in order to form materials with improved performance characteristics, it is necessary to add a charge powder to the epoxy resin at a content of 0.5 % per 100 % of epoxy resin. Obtaining such a composite can significantly increase the heat resistance, glass transition temperature and reduce the CTE of protective coatings. This was considered to be caused by the influence of the microdispersed additive on the microheterogeneous structure of the developed materials. On the other hand, it is the structure that determines the cohesive strength of materials and is the basis for further adjustment of their thermal and physical characteristics. As a result, the degree of gelation of the materials increases, which implies an improvement in the thermal properties of the developed materials to increase the efficiency of operation and repair of water transport vehicles
dc.format.extent98-104
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofВісник Тернопільського національного технічного університету, 1 (117), 2025
dc.relation.ispartofScientific Journal of the Ternopil National Technical University, 1 (117), 2025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s11223-021-00287-x
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s11003-010-9217-0
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1007/s11003-011-9312-x
dc.relation.urihttps://doi.org/10.47459/cndcgs.2022.6
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3390/jmse8070527
dc.relation.urihttps://doi.org/10.21272/jnep.15(5).05025
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1002/adma.200802008
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1002/pen.10635
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.coldregions.2016.03.013
dc.relation.urihttps://doi.org/10.21272/jnep.16(4).04027
dc.relation.urihttps://doi.org/10.3103/S1063457624010027
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1016/j.jmst.2013.12.011
dc.subjectтранспорт
dc.subjectполімер
dc.subjectнаповнювач
dc.subjectвластивості
dc.subjectспосіб
dc.subjectексплуатація
dc.subjectремонт
dc.subjecttransport
dc.subjectpolymer
dc.subjectfiller
dc.subjectproperties
dc.subjectmethod
dc.subjectoperation
dc.subjectrepair
dc.titleМетод підвищення ефективності експлуатації й ремонту засобів водного транспорту новітніми епоксипластами
dc.title.alternativeMethod for improving the efficiency of operation and repair of water transport using the newest epoxy plastics
dc.typeArticle
dc.rights.holder© Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2025
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc667.64
dc.subject.udc678.026
dc.relation.referencesen1. Dobrotvor I. G., Stukhlyak P. D., Mykytyshyn A. G., Stukhlyak D. P. (2021) Influence of Thickness and Dispersed Impurities on Residual Stresses in Epoxy Composite Coatings. Strength of Materials, 53 (2), pp. 283–290. https://doi.org/10.1007/s11223-021-00287-x
dc.relation.referencesen2. Dobrotvor I. H., Stukhlyak P. D., Buketov A. V. (2009) Investigation of the formation of external surface layers in epoxy composites. Materials Science, 45 (4), pp. 582–588. https://doi.org/10.1007/s11003-010-9217-0
dc.relation.referencesen3. Moroz K. M., Stukhlyak P. D. (2011) Influence of porosity in the epoxy matrix-polyvinyl alcohol-disperse filler system on the impact toughness. Materials Science, 46 (4), pp. 455–463. https://doi.org/10.1007/s11003-011-9312-x
dc.relation.referencesen4. Stukhlyak P. D. (1986) Antifriction and adhesive properties of coatings of thermosetting plastics modified with thermoplastic polymers. Soviet Journal of Friction and Wear (English translation of Trenie i Iznos). 7 (1), pp. 138–141.
dc.relation.referencesen5. Totosko O., Stukhlyak P., Mytnyk M. et al., (2022) Investigation of Corrosion Resistance of Two-Layer Protective Coatings. Challenges to National Defence in Contemporary Geopolitical Situation, 2022 (1), pp. 50–54. https://doi.org/10.47459/cndcgs.2022.6
dc.relation.referencesen6. Stukhlyak P. D., Bliznets M. M. (1989) On the influence of metal oxides on the wear resistance of modified epoxy resins. Soviet Journal of Friction and Wear (English translation of Trenie i Iznos). 10 (3), pp. 70–73.
dc.relation.referencesen7. Miroshnichenko D., Lebedev V., Riabchenko M. et al. (2023) Use of the Graphite to Obtain Composites for Absorbing Electromagnetic Radiation. Petroleum and Coal. 65 (3), pp. 718–723.
dc.relation.referencesen8. Sapronov O., Maruschak P., Sotsenko V., Buketova N., Bertem A., Sapronova A., Prentkovskis O. (2020) Development and Use of New Polymer Adhesives for the Restoration of Marine Equipment Units. Journal of Marine Science and Engineering. 8 (7), p. 527. https://doi.org/10.3390/jmse8070527
dc.relation.referencesen9. Sapronov Q. O., Dyadyura K., Vorobiov P. O., Sharanov V. D., Karpash M. O, Bishchak R. T., Hrebenyk L. (2023) Corrosion-Resistant Epoxy Coatings Filled with Nanoparticles of Vegetable Origin to Protect Water Vehicles. Journal of Nano- and Electronic Physics, 15 (5), pp. 1–7. https://doi.org/10.21272/jnep.15(5).05025
dc.relation.referencesen10. Cho Soo Hyoun, R. Scott, V. Paul, (2009) Self‐healing polymer coatings. Advanced Materials, 21 (6), pp. 645–649. https://doi.org/10.1002/adma.200802008
dc.relation.referencesen11. Shaffer E. O., McGarry F. J., (1996) Lan Hoang. Designing reliable polymer coatings. Polymer Engineering & Science, 36 (18), pp. 2375–2381. https://doi.org/10.1002/pen.10635
dc.relation.referencesen12. Momber A., Irmer M., Gluck N. Performance characteristics of protective coatings under low-temperature offshore conditions. Part 1: Experimental set-up and corrosion protection performance. Cold Reg. Sci. Technol, 127, 76–82 (2016a). https://doi.org/10.1016/j.coldregions.2016.03.013
dc.relation.referencesen13. Buketov A. V., Dyadyura K., Shulga Yu. M., Sotsenko V. V., Hrebenyk L., Pastukh O. A., Zhytnyk D. V. (2024) The Method of Increasing the Mechanical Characteristics of Sea Transport Vehicles due to Environmentally Friendly Nanomodification of Epoxy Composites. Journal of nano- and electronic physics, 16 (4), 04027 (10pp). https://doi.org/10.21272/jnep.16(4).04027
dc.relation.referencesen14. Buketov A. V., Shulga Yu. M., Fesenko I. P., Bezbakh O. M., Pastukh O. A. (2024) Increasing the Lifetime of Water Transportation Vehicles by Using Multifunctional Composites with a Polymer Matrix, Ultradisperse Diamond, and Discrete Fibrous Filler. Journal of Superhard Materials, 46 (1), pp. 40–54. https://doi.org/10.3103/S1063457624010027
dc.relation.referencesen15. Rakha S. A., Ali N., Haleem Y. A. et al. (2014) Comparison of Mechanical Properties of Acid and UV Ozone Treated Nanodiamond Epoxy Nanocomposites. Journal of Materials Science & Technology, 30 (8), pp. 753–758. https://doi.org/10.1016/j.jmst.2013.12.011
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/visnyk_tntu2025.01.098
dc.contributor.affiliationХерсонська державна морська академія, Херсон, Україна
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationХерсонський національний технічний університет, Херсон, Україна
dc.contributor.affiliationKherson State Maritime Academy, Kherson, Ukraine
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
dc.contributor.affiliationKherson National Technical University, Kherson, Ukraine
dc.citation.journalTitleВісник Тернопільського національного технічного університету
dc.citation.volume117
dc.citation.issue1
dc.citation.spage98
dc.citation.epage104
dc.identifier.citation2015Метод підвищення ефективності експлуатації й ремонту засобів водного транспорту новітніми епоксипластами / Букетов А. та ін. // Вісник ТНТУ, Тернопіль. 2025. Том 117. № 1. С. 98–104.
dc.identifier.citationenAPABuketov, A., Klevtsov, K., Totosko, O., Sotsenko, V., Akimov, O., & Negrutsa, R. (2025). Metod pidvyshchennia efektyvnosti ekspluatatsii y remontu zasobiv vodnoho transportu novitnimy epoksyplastamy [Method for improving the efficiency of operation and repair of water transport using the newest epoxy plastics]. Scientific Journal of the Ternopil National Technical University, 117(1), 98-104. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOBuketov A., Klevtsov K., Totosko O., Sotsenko V., Akimov O., Negrutsa R., Zhytnyk D., Kulish I., Krushelnytskyi B. (2025) Metod pidvyshchennia efektyvnosti ekspluatatsii y remontu zasobiv vodnoho transportu novitnimy epoksyplastamy [Method for improving the efficiency of operation and repair of water transport using the newest epoxy plastics]. Scientific Journal of the Ternopil National Technical University (Tern.), vol. 117, no 1, pp. 98-104 [in Ukrainian].
Collection(s) :Вісник ТНТУ, 2025, № 1 (117)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
TNTUSJ_2025v117n1_Buketov_A-Method_for_improving_the_98-104.pdf1,64 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
TNTUSJ_2025v117n1_Buketov_A-Method_for_improving_the_98-104__COVER.png1,25 MBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.