Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48506
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorПисьменний, Віталій-
dc.date.accessioned2025-05-19T15:18:27Z-
dc.date.available2025-05-19T15:18:27Z-
dc.date.issued2025-
dc.identifier.citationПисьменний В.В. Проблеми гейміфікації в освіті в контексті цілей сталого розвитку. Наукові записки Малої академії наук України. 2025. Вип. 1 (32). С. 36–46uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48506-
dc.description.abstractРозглянуто перспективи використання ігрових технологій у сучасному освітньому процесі, зокрема через застосування авторських настільних ігор. Встановлено, що ігрові методики сприяють активізації пізнавальної діяльності здобувачів освіти, підвищують їх зацікавленість у навчанні та забезпечують ефективніше засвоєння навчального матеріалу. Однією з ключових переваг гейміфікації є можливість спрощення сприйняття складних та абстрактних понять, а також закріплення практичних навичок, які мають безпосереднє застосування у реальному житті. Особливу увагу в дослідженні приділено використанню настільних ігор як інструменту формування у здобувачів освіти основних компетентностей сталого розвитку, зокрема, таких як раціональне використання природних ресурсів, екологічна свідомість, соціальна активність та економічна відповідальність. Ігри, що імітують реальні життєві ситуації, дозволяють інтегрувати теоретичні знання з практичними завданнями, що сприяє розвитку в учнів усвідомлення важливості цих аспектів для розвʼязання глобальних проблем. Розглянуто особливості гейміфікації у навчанні фінансової грамотності, зокрема використання настільних ігор для моделювання економічних процесів, що сприяє розвитку стратегічного мислення, вмінню планувати бюджет та приймати обґрунтовані фінансові рішення. Застосування таких ігор дозволяє сформувати в учнів відповідальне ставлення до управління особистими фінансами, що є важливим аспектом для забезпечення економічної стабільності як на індивідуальному, так і на суспільному рівнях. Досліджено гейміфіковані методики, орієнтовані на розуміння екологічних проблем, які забезпечують можливість оцінити наслідки людської діяльності для довкілля. Вони стимулюють розвиток екологічної культури, формують відповідальність за власні вчинки та мотивацію до сталого споживання ресурсів. У цьому контексті екологічна складова гейміфікації постає важливим елементом освітнього процесу, що сприяє формуванню відповідального покоління, готового до активної участі у вирішенні екологічних і соціальних проблем.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.51707/2618-0529-2025-32-05uk_UA
dc.subjectгейміфікаціяuk_UA
dc.subjectігрові технології навчанняuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.titleПроблеми гейміфікації навчання в контексті реалізації цілей сталого розвиткуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc794.3:378.14uk_UA
dc.relation.referencesЗаліток Л. М. Робота з книжкою в сучасній початковій школі крізь призму творчого розвитку ідей В. Сухомлинського. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки. 2014. Вип. 1 (46). С. 61–68uk_UA
dc.relation.referencesМарчук С. С. Проблеми всебічного розвитку і формування гармонійно розвиненої особистості у педагогічній концепції К. Д. Ушинського. Педагогічний пошук. 2011. Вип. 2 (70). С. 24–27uk_UA
dc.relation.referencesЛисенко С. А. Гра як метод активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів початкової школи з математики. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. 2014. № 3 (37). С. 405–413uk_UA
dc.relation.referencesФещенко Г. В., Голуб Д. М. Сучасність основних дидактичних принципів Яна Амоса Коменського. Я. А. Коменський – фундатор наукової педагогіки (з нагоди 430-річчя від дня народження видатного педагога): матеріали VІІ Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференції з міжнародною участю, м. Умань, 10–11 листопада 2022 р. Умань: ВПЦ «Візаві», 2022. С. 151–153uk_UA
dc.relation.referencesМовчан Н. А. Гра у світобаченні мислителів ХІХ–ХХ ст. Чорноморські наукові студії: матеріали VІIІ Всеукраїнської мультидисциплінарної конференції, м. Одеса, 24 червня 2022 р. Одеса: Міжнародний гуманітарний університет, 2022. С. 346–349uk_UA
dc.relation.referencesУказ Президента України «Про Цілі сталого розвитку України на період до 2030 року» від 30.09.2019 № 722/2019. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/722/2019uk_UA
dc.relation.referencesПисьменний В., Коженівський С. Енциклопедія для фінансово грамотних школярів / за ред. д.е.н. В. Письменного; 2-ге вид., перероб. і доп. Тернопіль: ФОП Осадца Ю. В., 2021. 224  с.uk_UA
dc.relation.referencesКізима Т., Ребуха Л., Письменний В. Значимість інтерактивних та практикозорієнтованих ігор у процесі викладання фінансової грамотності в закладах освіти. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology: науковий часопис. 2020. Vol. 8, Issue 4. С. 38–51.uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри економіки та фінансів

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pysmennyi.pdf1,82 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora