Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48470
Назва: Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни
Автори: Юрик, Наталія Євгенівна
Олійник, Тетяна Анатоліївна
Дердюк, Алла Анатоліївна
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Юрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792
Конференція/захід: Міжнародна V наукова конференція "Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку"
Дата публікації: 17-кві-2025
Дата подання: 15-бер-2025
Дата внесення: 30-кві-2025
Видавництво: Університет економіки та права «КРОК», м. Київ
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Університет економіки та права «КРОК», м. Київ
Теми: маркетинг
маркетингове середовище
маркетингова стратегія
підприємство
Опис: Сучасний стан нашої країни потребує радикально нових підходів як до всієї системи функціонування вітчизняних підприємств, так і до управління маркетингом зокрема. Дані підходи безпосередньо пов’язані із процесами вдосконалення всієї системи маркетингового менеджменту.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48470
Власник авторського права: "© Юрик Наталія Євгенівна, 2025"
"© Олійник Тетяна Анатоліївна, 2025"
"© Дердюк Алла Анатоліївна, 2025"
Перелік літератури: Курбацька Л.М. Маркетинг в системі управління підприємством. Ефективна економіка. № 5. 2013. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389
Витвицька, О., Суворова, С., Корюгін, А. (2022). Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни. Економіка та суспільство. № 40. 2022. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66
Юрик Н.Є., Котовська І.В. Необхідність створення комплексної системи антикризового менеджменту. Матеріали ХХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2017. С. 229-230.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yuryk_tezy 1.pdf288,76 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора