Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48470
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorЮрик, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorОлійник, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorДердюк, Алла Анатоліївна-
dc.date.accessioned2025-04-30T15:59:43Z-
dc.date.available2025-04-30T15:59:43Z-
dc.date.issued2025-04-17-
dc.date.submitted2025-03-15-
dc.identifier.citationЮрик Н.Є., Олійник Т.А., Дердюк А.А. Роль та значення маркетингового менеджменту в умовах війни. Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку: матеріали міжнародної V наукової конференції. Київ: Університет економіки та права «КРОК». 2025. URL: https://conf.krok.edu.ua/MMO/MMO-2025/paper/view/2792uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/48470-
dc.descriptionСучасний стан нашої країни потребує радикально нових підходів як до всієї системи функціонування вітчизняних підприємств, так і до управління маркетингом зокрема. Дані підходи безпосередньо пов’язані із процесами вдосконалення всієї системи маркетингового менеджменту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУніверситет економіки та права «КРОК», м. Київuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.titleРоль та значення маркетингового менеджменту в умовах війниuk_UA
dc.typeConference Abstractuk_UA
dc.rights.holder"© Юрик Наталія Євгенівна, 2025"uk_UA
dc.rights.holder"© Олійник Тетяна Анатоліївна, 2025"uk_UA
dc.rights.holder"© Дердюк Алла Анатоліївна, 2025"uk_UA
dc.coverage.placenameУніверситет економіки та права «КРОК», м. Київuk_UA
dc.relation.referencesКурбацька Л.М. Маркетинг в системі управління підприємством. Ефективна економіка. № 5. 2013. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3389uk_UA
dc.relation.referencesВитвицька, О., Суворова, С., Корюгін, А. (2022). Вплив цифрового маркетингу на розвиток підприємництва в умовах війни. Економіка та суспільство. № 40. 2022. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-40-66uk_UA
dc.relation.referencesЮрик Н.Є., Котовська І.В. Необхідність створення комплексної системи антикризового менеджменту. Матеріали ХХ наукової конференції ТНТУ ім. І. Пулюя. Тернопіль: ТНТУ, 2017. С. 229-230.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.citation.conferenceМіжнародна V наукова конференція "Сучасний менеджмент організації: витоки, реалії та перспективи розвитку"-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Collection(s) :Наукові публікації працівників кафедри менеджменту та адміністрування

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
yuryk_tezy 1.pdf288,76 kBAdobe PDFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration