Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47941

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРалік, І. Р.
dc.contributor.authorRalik, I. R.
dc.coverage.temporal11-12 грудня 2024 року
dc.coverage.temporal11-12 December 2024
dc.date.accessioned2025-01-24T18:05:43Z-
dc.date.available2025-01-24T18:05:43Z-
dc.date.created2024-12-11
dc.date.issued2024-12-11
dc.identifier.citationРалік І. Р. Задачі розробки CRM-системи для автоматизації торгівлі підприємства / І. Р. Ралік // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, 11-12 грудня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 464. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
dc.identifier.isbn978-617-7875-88-7
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47941-
dc.format.extent464
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 2024
dc.relation.ispartofBook of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 2024
dc.titleЗадачі розробки CRM-системи для автоматизації торгівлі підприємства
dc.title.alternativeTasks of developing a CRM-system for retail automation at enterprises
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages1
dc.subject.udc004.4
dc.relation.references1. Suoniemi, S., Zablah, A., Terho, H., Olkkonen, R., Straub, D., Makkonen, H. “CRM system implementation and firm performance: the role of consultant facilitation and user involvement”, Journal of Business & Industrial Marketing, 2022, с. 19
dc.relation.referencesen1. Suoniemi, S., Zablah, A., Terho, H., Olkkonen, R., Straub, D., Makkonen, H. "CRM system implementation and firm performance: the role of consultant facilitation and user involvement", Journal of Business & Industrial Marketing, 2022, P. 19
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.citation.journalTitleЗбірник тез доповідей ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.citation.spage464
dc.citation.epage464
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнароднана науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“
dc.identifier.citation2015Ралік І. Р. Задачі розробки CRM-системи для автоматизації торгівлі підприємства // Тези ⅩⅢ МНПК „Актуальні задачі сучасних технологій“, Тернопіль, 11-12 грудня 2024 року. 2024. С. 464.
dc.identifier.citationenAPARalik, I. R. (2024). Zadachi rozrobky CRM-systemy dlia avtomatyzatsii torhivli pidpryiemstva [Tasks of developing a CRM-system for retail automation at enterprises]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“, 11-12 December 2024, Ternopil, 464. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGORalik I. R. (2024) Zadachi rozrobky CRM-systemy dlia avtomatyzatsii torhivli pidpryiemstva [Tasks of developing a CRM-system for retail automation at enterprises]. Book of abstracts of the ⅩⅢ International scientific and practical conference of young researchers and students „Current issues in modern technologies“ (Tern., 11-12 December 2024), pp. 464 [in Ukrainian].
Розташовується у зібраннях:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.