Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47530
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorВовк, Юрій Ярославович-
dc.contributor.authorСамборський, Тарас Романович-
dc.contributor.authorSamborskyi, Taras-
dc.date.accessioned2025-01-13T14:53:11Z-
dc.date.available2025-01-13T14:53:11Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationСамборський Т. Р. Дослідження безпеки велосипедного руху на перехрестях вулично-дорожньої мережі : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті) / наук. кер. Ю. Я. Вовк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 68 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47530-
dc.description.abstractКваліфікаційні робота присвячена дослідженню безпеки велосипедного руху на перехрестях вулично-дорожньої мережі міста Запоріжжя. Дослідження охоплює 10-річний період та аналізує велосипедні аварії. Основні результати дослідження: 58.8% усіх аварій у центрі міста сталися на перехрестях, порівняно з 47.7% на території кампусу. Найбільшу небезпеку становлять трьохсторонні перехрестя в районі університетського містечка, тоді як у центрі міста вони є відносно безпечнішими. Виявлено підвищений ризик серйозних аварій для велосипедистів старше 39 років та в зимовий період. Практична значимість: Результати дослідження можуть бути використані для: оптимізації планування велосипедної інфраструктури, підвищення безпеки руху на проблемних перехрестях, розробки рекомендацій щодо зниження аварійності, робота має важливе значення для реалізації концепції "5-кілометрового міста" та розвитку сталої міської мобільності в Запоріжжі В розділі останньому розділі розглянуто питання охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification thesis is dedicated to studying bicycle traffic safety at intersections of the street and road network in Zaporizhzhia city. The research covers a 10-year period and analyzes bicycle accidents. Key research findings: 58.8% of all accidents in the city center occurred at intersections, compared to 47.7% in the campus area, three-way intersections pose the greatest danger in the university campus area, while being relatively safer in the city center, an increased risk of serious accidents was identified for cyclists over 39 years old and during winter periods. Practical significance. The research results can be used for: optimization of bicycle infrastructure planning, improving traffic safety at problematic intersections, development of recommendations for accident reduction/ The work is important for implementing the "5-kilometer city" concept and developing sustainable urban mobility in Zaporizhzhia. The final section addresses occupational safety and emergency situation management issues.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1. Велосипедний рух та інфраструктура. 1.2. Мета та завдання дослідження. 1.3. Опис місця дослідження. 1.3.1. Місто Запоріжжя. 1.3.2. Транспорт в м. Запоріжжя. 1.4. Важливість дослідження та вибрані місця. 2. АНАЛІІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Поняття доступності. 2.2. Сталий розвиток. 2.3. Екологічні транспортні засоби. 2.4. Методи та дані. 2.4.1. Дані. 2.4.2. Вибір і визначення змінних. 2.5. Опис методології. 2.6. Результати. 2.7. Аварії на перехрестях. 3. ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1. Регресійні моделі для перехресть. 3.2. Місце аварій велосипедистів. 3.3. Ризики, пов’язані з їздою на велосипеді в центрі міста та кампусі. 3.4. Доступність і сталість. 3.5. Обмеження та майбутні дослідження. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1. Вимоги безпеки під час експлуатації велосипедів у службових цілях. 4.2. Безпека життєдіяльності велосипедистів в умовах надзвичайних ситуацій. ВИСНОВКИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.uk_UA
dc.format.extent68-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectвелосипедuk_UA
dc.subjectbicycleuk_UA
dc.subjectбезпека велосипедного рухуuk_UA
dc.subjectbicycle traffic safetyuk_UA
dc.subjectперехрестяuk_UA
dc.subjectintersectionuk_UA
dc.subjectвулично-дорожна мережаuk_UA
dc.subjectstreet and road networkuk_UA
dc.subjectсталий розвитокuk_UA
dc.subjectsustainable developmentuk_UA
dc.titleДослідження безпеки велосипедного руху на перехрестях вулично-дорожньої мережіuk_UA
dc.title.alternativeResearch on bicycle traffic safety at street and road network intersectionsuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderСамборський Тарас Романович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСеник, Андрій Антонович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc656uk_UA
dc.relation.references1. Asgarzadeh, M., Verma, S., Mekary, R. A., Courtney, T. K., & Christiani, D. C. (2017). The role of intersection and street design on severity of bicycle-motor vehicle crashes. Injury prevention, 23(3), 179-185.uk_UA
dc.relation.references2. Bryman, A. (2016). Social research methods. Oxford university press.uk_UA
dc.relation.references3. Change, I. C. (2014). Mitigation of climate change. Contribution of working group III to the fifth assessment report of the intergovernmental panel on climate change, 1454, 147.uk_UA
dc.relation.references4. De Geus, B., Vandenbulcke, G., Panis, L. I., Thomas, I., Degraeuwe, B., Cumps, E., ... & Meeusen, R. (2012). A prospective cohort study on minor accidents involving commuter cyclists in Belgium. Accident Analysis & Prevention, 45, 683- 693.uk_UA
dc.relation.references5. Drożdż, W., Vovk, Y., Widera, K., Łopatka, A., & Gawlik, A. (2023). Sustainability assessment of the energy generation systems. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 8(2), 249-258.uk_UA
dc.relation.references6. Elvik, R. (2011). Publication bias and time-trend bias in meta-analysis of bicycle helmet efficacy: a re-analysis of Attewell, Glase and McFadden, 2001. Accident Analysis & Prevention, 43(3), 1245-1251.uk_UA
dc.relation.references7. ESRI (2018). GIS dictionary. Modifiable areal unit problem. https://support.esri.com/en/other-resources/gis-dictionary/term/maupuk_UA
dc.relation.references8. Farrington, J. H. (2007). The new narrative of accessibility: its potential contribution to discourses in (transport) geography. Journal of Transport Geography, 15(5), 319-330.uk_UA
dc.relation.references9. Fischer, J., Manning, A. D., Steffen, W., Rose, D. B., Daniell, K., Felton, A., ... & Wade, A. (2007). Mind the sustainability gap. Trends in ecology & evolution, 22(12), 621-624.uk_UA
dc.relation.references10. Form, N. (2018). Bicycle hazards: Do intersections matter?.uk_UA
dc.relation.references11. Garavaglia, S. (1994). An information theoretic re-interpretation of the Self Organizing Map with standard scaled dummy variables. In Proc. WCNN (Vol. 94, pp. 502-509).uk_UA
dc.relation.references12. Geurs, K. T., & Van Wee, B. (2004). Accessibility evaluation of land-use and transport strategies: review and research directions. Journal of Transport geography, 12(2), 127-140.uk_UA
dc.relation.references13. Giddings, B., Hopwood, B., & O'brien, G. (2002). Environment, economy and society: fitting them together into sustainable development. Sustainable development, 10(4), 187-196.uk_UA
dc.relation.references14. Handy, S. L., Xing, Y., & Buehler, T. J. (2010). Factors associated with bicycle ownership and use: a study of six small US cities. Transportation, 37, 967- 985.uk_UA
dc.relation.references15. Harris, M. A., Reynolds, C. C., Winters, M., Cripton, P. A., Shen, H., Chipman, M. L., ... & Teschke, K. (2013). Comparing the effects of infrastructure on bicycling injury at intersections and non-intersections using a case–crossover design. Injury prevention, 19(5), 303-310.uk_UA
dc.relation.references16. Jacobsen, P. L. (2015). Safety in numbers: more walkers and bicyclists, safer walking and bicycling. Injury prevention, 21(4), 271-275.uk_UA
dc.relation.references17. Kaplan, S., Vavatsoulas, K., & Prato, C. G. (2014). Aggravating and mitigating factors associated with cyclist injury severity in Denmark. Journal of safety research, 50, 75-82.uk_UA
dc.relation.references18. Klop, J. R., & Khattak, A. J. (1999). Factors influencing bicycle crash severity on two-lane, undivided roadways in North Carolina. Transportation Research Record, 1674(1), 78-85.uk_UA
dc.relation.references19. Lanzendorf, M., & Busch-Geertsema, A. (2014). The cycling boom in large German cities—Empirical evidence for successful cycling campaigns. Transport policy, 36, 26-33.uk_UA
dc.relation.references20. Libarkin, J. C., & Kurdziel, J. P. (2002). Research methodologies in science education: The qualitative-quantitative debate. Journal of geoscience education, 50(1), 78-86.uk_UA
dc.relation.references21. Lusk, A. C., Furth, P. G., Morency, P., Miranda-Moreno, L. F., Willett, W. C., & Dennerlein, J. T. (2011). Risk of injury for bicycling on cycle tracks versus in the street. Injury prevention, 17(2), 131-135.uk_UA
dc.relation.references22. Moore, D. N., Schneider IV, W. H., Savolainen, P. T., & Farzaneh, M. (2011). Mixed logit analysis of bicyclist injury severity resulting from motor vehicle crashes at intersection and non-intersection locations. Accident Analysis & Prevention, 43(3), 621-630.uk_UA
dc.relation.references23. Nyberg, P., Björnstig, U., & Bygren, L. O. (1996). Road characteristics and bicycle accidents. Scandinavian journal of social medicine, 24(4), 293-301.uk_UA
dc.relation.references24. Öström, M., Björnstig, U., Näslund, K., & Eriksson, A. (1993). Pedal cycling fatalities in northern Sweden. International journal of epidemiology, 22(3), 483- 488.uk_UA
dc.relation.references25. Porter, B. E. (Ed.). (2011). Handbook of traffic psychology. Academic press.uk_UA
dc.relation.references26. Pucher, J., & Buehler, R. (2017). Cycling towards a more sustainable transport future. Transport reviews, 37(6), 689-694.uk_UA
dc.relation.references27. Reynolds, C. C., Harris, M. A., Teschke, K., Cripton, P. A., & Winters, M. (2009). The impact of transportation infrastructure on bicycling injuries and crashes: a review of the literature. Environmental health, 8, 1-19.uk_UA
dc.relation.references28. Rietveld, P., & Daniel, V. (2004). Determinants of bicycle use: do municipal policies matter?. Transportation research part A: policy and practice, 38(7), 531- 550.uk_UA
dc.relation.references29. Rivara, F. P., Thompson, D. C., & Thompson, R. S. (1997). Epidemiology of bicycle injuries and risk factors for serious injury. Injury prevention, 3(2), 110- 114.uk_UA
dc.relation.references30. Rodgers, G. B. (1995). Bicyclist deaths and fatality risk patterns. Accident Analysis & Prevention, 27(2), 215-223.uk_UA
dc.relation.references31. Schepers, J. P., Kroeze, P. A., Sweers, W., & Wüst, J. C. (2011). Road factors and bicycle–motor vehicle crashes at unsignalized priority intersections. Accident Analysis & Prevention, 43(3), 853-861.uk_UA
dc.relation.references32. Schepers, P., Agerholm, N., Amoros, E., Benington, R., Bjørnskau, T., Dhondt, S., ... & Niska, A. (2015). An international review of the frequency of single-bicycle crashes (SBCs) and their relation to bicycle modal share. Injury prevention, 21(e1), e138-e143.uk_UA
dc.relation.references33. Schleinitz, K., Petzoldt, T., Franke-Bartholdt, L., Krems, J. F., & Gehlert, T. (2015). Conflict partners and infrastructure use in safety critical events in cycling– Results from a naturalistic cycling study. Transportation research part F: traffic psychology and behaviour, 31, 99-111.uk_UA
dc.relation.references34. Teschke, K., Harris, M. A., Reynolds, C. C., Winters, M., Babul, S., Chipman, M., ... & Cripton, P. A. (2012). Route infrastructure and the risk of injuries to bicyclists: a case-crossover study. American journal of public health, 102(12), 2336-2343.uk_UA
dc.relation.references35. Vandenbulcke, G., Thomas, I., de Geus, B., Degraeuwe, B., Torfs, R., Meeusen, R., & Panis, L. I. (2009). Mapping bicycle use and the risk of accidents for commuters who cycle to work in Belgium. Transport Policy, 16(2), 77-87.uk_UA
dc.relation.references36. Vovk, I., Tson, O., Vovk, Y., Vovk, Y., & Rozhko, N. (2024). Mobility as a Service for tourism: Challenges and opportunities for meeting the needs of tourists in urban environments. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 9(2), 137-149.uk_UA
dc.relation.references37. Vovk, Y. Y., Vovk, Y. Y., Petrenko, O. A., & Veres, A. O. (2023). Impact of smart technologies on road traffic safety: study of technological innovations. Збірник Матеріалів, 69.uk_UA
dc.relation.references38. Wang, X., Khattak, A. J., & Son, S. (2012). What can be learned from analyzing university student travel demand?. Transportation research record, 2322(1), 129-137.uk_UA
dc.relation.references39. Wang, Y., & Nihan, N. L. (2004). Estimating the risk of collisions between bicycles and motor vehicles at signalized intersections. Accident Analysis & Prevention, 36(3), 313-321.uk_UA
dc.relation.references40. Wardlaw, M. J. (2014). History, risk, infrastructure: perspectives on bicycling in the Netherlands and the UK. Journal of Transport & Health, 1(4), 243- 250.uk_UA
dc.relation.references41. Winters, M., Davidson, G., Kao, D., & Teschke, K. (2011). Motivators and deterrents of bicycling: comparing influences on decisions to ride. Transportation, 38, 153-168.uk_UA
dc.relation.references42. World Commission on Environment and Development (1987). Our common future. [Nairobi]: [United Nations Environment Programme] http://www.un- documents.net/our-common-future.pdfuk_UA
dc.relation.references43. Yuan, X., & Zuo, J. (2013). A critical assessment of the Higher Education For Sustainable Development from students' perspectives–a Chinese study. Journal of Cleaner Production, 48, 108-115.uk_UA
dc.relation.references44. Вовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.uk_UA
dc.relation.references45. Вовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково- практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.uk_UA
dc.relation.references46. Вовк, Ю. Я., Вовк, І. П., Худобей, В. Р., Питлик, С. В., & Вовк, Я. Ю. (2023). Мобільність як послуга (MaaS): доцільність впровадження у малих міських або сільських районах. ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ, 62.uk_UA
dc.relation.references47. Вовк, Ю. Я., Вовк, Я. Ю., Губич, Н. В., & Іванунь, В. В. (2023). Аналіз ролі транспортної телематики та інтернету речей (IoT) в транспорті. Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій “, 134- 135.uk_UA
dc.relation.references48. Вовк, Ю. Я., Матвіїшин, А. Й., & Вовк, Я. Ю. (2022). Паратранзитні та мікроперевезення в системі надання транспортних послуг у військовий період. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю від дня народження професора Рибака Тимофія Івановича та 60-річчю кафедри технічної механіки та сільськогосподарських машин „Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва: проблеми теорії та практики “, 161-162.uk_UA
dc.relation.references49. Методичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.uk_UA
dc.relation.references50. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С. Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. — 156 с.uk_UA
dc.identifier.citationenSamborskyi T. R. Research on bicycle traffic safety at street and road network intersections : spec. 275 – Transport technology (in road transport)/ research supervisor Y.Y. Vovk. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 68 p.-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Самборський.pdf1,73 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları