Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47528
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorГевко, Богдан Романович-
dc.contributor.authorМитник, Ірина Володимирівна-
dc.contributor.authorMytnyk, Iryna-
dc.contributor.authorМостова, Катерина Богданівна-
dc.contributor.authorMostova, Kateryna-
dc.date.accessioned2025-01-13T14:36:04Z-
dc.date.available2025-01-13T14:36:04Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationМитник І. В., Мостова К. Б. Дослідження дорожньої мережі міста за умови впровадження стратегії мікромобільності (комплексна тема) : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 275 – Транспортні технології (на автомобільному транспорті) / наук. кер. Б. Р. Гевко. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 120 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47528-
dc.description.abstractВ теоретичному розділі проведено огляд літератури щодо впровадження стратегії мікромобільності в міському середовищі, проаналізовано досвід європейських міст, досліджено теоретичні передумови моделювання транспортних потоків та розподілу дорожнього простору. В другому розділі проведено планування дослідження та експериментів, обґрунтовано створення сценаріїв моделювання для міст Тернопіль та Київ, проаналізовано методи оцінки чутливості транспортної мережі при впровадженні елементів мікромобільності. В третьому розділі проведено обробку результатів моделювання, виконано аналіз часу подорожі, пройденої відстані та середньої швидкості руху для різних сценаріїв, досліджено розподіл поїздок за видами транспорту, проаналізовано еластичність попиту на переміщення, зроблено висновки щодо ефективності впровадження стратегії мікромобільності. В четвертому розділі досліджено питання безпеки дорожнього руху при змішаному використанні проїжджої частини традиційним та мікромобільним транспортом, а також проаналізовано заходи зі зменшення негативного впливу на довкілля при будівництві та експлуатації об'єктів мікромобільної інфраструктури.uk_UA
dc.description.abstractThe theoretical section reviews literature on implementing micromobility strategy in urban environments, analyzes European cities' experience, and examines theoretical prerequisites for modeling traffic flows and road space distribution. The second section covers research and experiment planning, justifies creating simulation scenarios for Ternopil and Kyiv cities, and analyzes methods for assessing transport network sensitivity when implementing micromobility elements. The third section processes simulation results, analyzes travel time, covered distance, and average speed for different scenarios, examines trip distribution by transport modes, analyzes travel demand elasticity, and draws conclusions about the effectiveness of micromobility strategy implementation. The fourth section investigates road safety issues in mixed use of roadways by traditional and micromobility transport, and analyzes measures to reduce negative environmental impact during construction and operation of micromobility infrastructure.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1. Огляд сучасних кругових розв'язок. 1.2. Значні скорочення пропускної здатності міських мереж. 1.3. Транспортна еластичність. 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1. Опис проекту. Мета та інструменти. 2.2. Аналіз чутливості. 2.2.1. Методи та сценарії. 2.2.2. Сценарій «Тернопіль». 2.2.3. Сценарій Е-Вело-Київ. 2.3. Результати. 2.3.1. Сценарій «Тернопіль». 2.3.2. Сценарій Е-Вело-Київ. 2.4. Очікуваний та змодельований зсув режимів. 2.5. Додаткові експерименти та аналізування. 2.5.1. Початкова чисельність населення та стан заторів. 2.5.2. Користь альтернативних режимів. 2.5.3. Вплив обмежень перепланування. 2.5.4. Час подорожі посилання. 3. ПРОЄКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1. Оцінювання мереж з перерозподіленим дорожнім простором. Методи оцінювання мереж із перерозподіленим дорожнім простором. 3.1.1. Впровадження велосипедів та електровелосипедів у MATSim. 3.1.2. Налаштування симуляції з велосипедами. 3.1.3. Налаштування моделювання з електровелосипедами. 3.2. Результати. 3.2.1. Інфраструктура зв'язку. 3.2.2. 25% населення, звичайні велосипеди. 3.2.3. 25% населення, велосипеди та електровелосипеди. 3.3. Електровелосипеди: щвидкість. 3.4. Велосипед розраховує. 3.5. Обговорення та погляд. 3.5.1. Зворотний зв'язок з процесом перерозподілу. 3.5.2. Решта обмежень. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1. Безпека дорожнього руху при впровадженні мікромобільного транспорту. 4.2. Безпека життєдіяльності на транспорті. Реалізація державної політики моніторингу довкілля у сфері автомобільного транспорту. 4.3. Запобігання антропогенному забрудненню атмосфери внаслідок функціонування суб'єктів господарювання автомобільного господарства. ВИСНОВКИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.uk_UA
dc.format.extent120-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectдорожня мережаuk_UA
dc.subjectroad networkuk_UA
dc.subjectмістоuk_UA
dc.subjectcityuk_UA
dc.subjectмікромобільністьuk_UA
dc.subjectmicromobilityuk_UA
dc.subjectтранспортuk_UA
dc.subjecttransportuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.titleДослідження дорожньої мережі міста за умови впровадження стратегії мікромобільностіuk_UA
dc.title.alternativeResearch of the city road network under the implementation of micromobility strategyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderМитник Ірина Володимирівна, Мостова Катерина Богданівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКрупа, Володимир Васильович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc656uk_UA
dc.relation.references1. Ben-Dor, G., E. Ben-Elia and I. Benenson (2021) Population downscaling in multi-agent transportation simulations: A review and case study, Simulation Modelling Practice and Theory, 108, 102233.uk_UA
dc.relation.references2. Cairns, S., S. Atkins and P. Goodwin (2002) Disappearing traffic? The story so far, Municipal Engineer, 151, 13–22, 01 2002.uk_UA
dc.relation.references3. de Jong, G. and H. Gunn (2001) Recent evidence on car cost and time elasticities of travel demand in Europe, Journal of Transport Economics and Policy, 35 (2) 137– 160.uk_UA
dc.relation.references4. Drożdż, W., Vovk, Y., Widera, K., Łopatka, A., & Gawlik, A. (2023). Sustainability assessment of the energy generation systems. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 8(2), 249-258.uk_UA
dc.relation.references5. Hörl, S. (2020) Dynamic Demand Simulation for Automated Mobility on Demand, PhD Thesis, ETH Zürich.uk_UA
dc.relation.references6. Hörl, S. and M. Balac (2021) Introducing the eqasim pipeline: From raw data to agentbased transport simulation, Procedia Computer Science, 184, 712–719, 01 2021.uk_UA
dc.relation.references7. Horni, A., K. Nagel and K. W. Axhausen (2016) The Multi-agent Transport Simulation MATSim, Ubiquity Press, London.uk_UA
dc.relation.references8. Lefebvre, N. and M. Balmer (2007) Fast shortest path computation in time- dependet traffic networks, Working Paper, 439, IVT, ETH Zürich, Zürich.uk_UA
dc.relation.references9. Litman, T. (2023) Understanding Transport Demands and Elasticities. How Prices and Other Factors Affect Travel Behavior, Victoria Transport Policy Institute, Victoria, British Columbia.uk_UA
dc.relation.references10. Meister, A., M. Felder, B. Schmid and K. W. Axhausen (2023) Route choice modeling for cyclists on urban networks, Transportation Research Part A: Policy and Practice, 173, 103723.uk_UA
dc.relation.references11. Poletti, F. (2016) Public Transit Mapping on Multi-Modal Networks in MATSim, Master Thesis, IVT, ETH Zürich, Zürich.uk_UA
dc.relation.references12. Saadi, I., A. Mustafa, J. Teller and M. Cools (2018) Investigating the impact of river floods on travel demand based on an agent-based modeling approach: The case of Liège, Belgium, Transport Policy, 67, 102–110.uk_UA
dc.relation.references13. Tchervenkov, C., S. Hörl, M. Balac, T. Dubernet and K. W. Axhausen (2020) An improved replanning strategy for congested traffic conditions in MATSim, Procedia Computer Science, 170, 779–784.uk_UA
dc.relation.references14. Tønnesen, A. and O. H. Hagen (2020) Reallocation of road and street space in Oslo - Measures for zero growth in urban traffic, Discussion Paper, 181, OECD / Interantional Transport Forum, Paris.uk_UA
dc.relation.references15. TRACE (1999) Elasticity Handbook: Elasticities for Prototypical Contexts, Final report, European Commission, Den Haag.uk_UA
dc.relation.references16. Vovk, I., Tson, O., Vovk, Y., Vovk, Y., & Rozhko, N. (2024). Mobility as a Service for tourism: Challenges and opportunities for meeting the needs of tourists in urban environments. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 9(2), 137-149.uk_UA
dc.relation.references17. Vovk, Y. Y., Vovk, Y. Y., Petrenko, O. A., & Veres, A. O. (2023). Impact of smart technologies on road traffic safety: study of technological innovations. Збірник Матеріалів, 69.uk_UA
dc.relation.references18. Weis, C., M. Vrtic, B. Schmid and K. W. Axhausen (2017) Analyse der SP- Befragung 2015 zur Verkehrsmodus- und Routenwahl, Grundlagen, Bundesamt für Raumentwicklung ARE, Bern.uk_UA
dc.relation.references19. Вовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.uk_UA
dc.relation.references20. Вовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.uk_UA
dc.relation.references21. Вовк, Ю. Я., Вовк, І. П., Худобей, В. Р., Питлик, С. В., & Вовк, Я. Ю. (2023). Мобільність як послуга (MaaS): доцільність впровадження у малих міських або сільських районах. ЗБІРНИК МАТЕРІАЛІВ, 62.uk_UA
dc.relation.references22. Вовк, Ю. Я., Вовк, Я. Ю., Губич, Н. В., & Іванунь, В. В. (2023). Аналіз ролі транспортної телематики та інтернету речей (IoT) в транспорті. Матеріали ⅩⅡ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій “, 134- 135.uk_UA
dc.relation.references23. Вовк, Ю. Я., Матвіїшин, А. Й., & Вовк, Я. Ю. (2022). Паратранзитні та мікроперевезення в системі надання транспортних послуг у військовий період. Збірник тез доповідей Міжнародної науково-практичної конференції присвяченої 90-річчю від дня народження професора Рибака Тимофія Івановича та 60-річчю кафедри технічної механіки та сільськогосподарських машин „Процеси, машини та обладнання агропромислового виробництва: проблеми теорії та практики “, 161-162.uk_UA
dc.relation.references24. Методичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.uk_UA
dc.relation.references25. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С. Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. — 156 с.uk_UA
dc.identifier.citationenMytnyk I. V., Mostova K. B. Research of the city road network under the implementation of micromobility strategy (complex topic) : spec. 275 – Transport technology (in road transport)/ research supervisor B.R. Hevko. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 120 p.-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Мостова_Митник.pdf8,38 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools