Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47490
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorАулін, Віктор Васильович-
dc.contributor.authorБаландюк, Руслан Анатолійович-
dc.contributor.authorBalandiuk, Ruslan-
dc.date.accessioned2025-01-12T17:25:05Z-
dc.date.available2025-01-12T17:25:05Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationБаландюк Р.А. Підвищення ефективності керування транспортними потоками на вулично-дорожній мережі міста Тернополя : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 275 – Транспортні технології / наук. кер. В.В. Аулін. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 93 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47490-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній роботі магістра проведено аналіз транспортної системи міста із застосуванням системного підходу. Розглянуто методики оцінки впливу розподілу транспортних потоків за часом поїздки на загальну ефективність функціонування ВДМ. Представлено математичну модель для оцінки ефекту від управління транспортними потоками та описано підходи до оптимізації роботи вулично-дорожньої мережі.uk_UA
dc.description.abstractIn the master's qualification work, an analysis of the city's transport system using a systems approach was conducted. Methods for assessing the impact of the distribution of transport flows by travel time on the overall efficiency of the functioning of the SRN were considered. A mathematical model for assessing the effect of traffic flow management was presented and approaches to optimizing the operation of the street and road network were described.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ. ВСТУП. 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗІДІЛ. 1.1. Еволюція автомобільного транспорту та супутні виклики. 1.2. Удосконалення методів організації дорожнього руху та боротьби із заторами. 1.3. Дослідження транспортного потоку як об’єкта для управління. 1.4 Напрями удосклналення способів організації транспортних систем міст. 1.5 Висновки та постановка задач на кваліфікаційну роботу магістра. 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ. 2.1. Аналіз транспортної системи з точки зору системного підходу 38 2.2. Методи оцінки впливу розподілу транспортних потоків за часом поїздки на ефективність роботи дорожньо-транспортної мережі (ВДМ). 2.3. Математичний опис моделі для оцінки ефективності управління формуванням транспортного потоку. 2.4. Методи підвищення продуктивності вулично-дорожньої мережі. 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ. 3.1. Створення структурної схеми системи управління транспортними потоками. 3.2. Модель застосування в системі управління. 3.3. Визначення та оцінювання системи за допомогою цільової функції. 3.4 Блок-схема алгоритму роботи системи керування формуванням транспортних потоків. 3.5 Впровадження основного алгоритму роботи системи управління транспортними потоками в AIMSUN. 4. ОХОРОНА ПРАЦІ І БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1 Охорона праці на транспорті. 4.2 Безпека дорожнього руху на транспорті. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ.uk_UA
dc.format.extent93-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject275uk_UA
dc.subjectтранспортні технології (на автомобільному транспорті)uk_UA
dc.subjectвулично-дорожня мережаuk_UA
dc.subjectstreet and road networkuk_UA
dc.subjectтранспортні потокиuk_UA
dc.subjecttraffic flowsuk_UA
dc.subjectтранспортні засобиuk_UA
dc.subjectvehiclesuk_UA
dc.subjectпараметри якостіuk_UA
dc.subjectquality parametersuk_UA
dc.titleПідвищення ефективності керування транспортними потоками на вулично-дорожній мережі міста Тернополяuk_UA
dc.title.alternativeIncreasing the efficiency of traffic flow management on the street and road network of the city of Ternopiluk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderБаландюк Руслан Анатолійович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКобельник, Володимир Романович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629uk_UA
dc.relation.references1. Ковальчук О.В., Іванов Д.С. Дослідження параметрів руху груп транспортних засобів на вулично-дорожній мережі // Вісник Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. – 2018. – № 83. – С. 106– 11.uk_UA
dc.relation.references2. Тур О.М. Концепція розумного міста як основа забезпечення сталого розвитку територій // Розвиток територій: теорія та практика. – 2018. – С. 297– 300.uk_UA
dc.relation.references3. Traffic Congestion and Reliability, Trends and Advanced Strategies for Congestion Mitigation, Cambridge Systematics, Inc., 2005, http://www.ops.fhwa.dot.gov/congestion_report/uk_UA
dc.relation.references4. Мисько Б.В., Сеник І.О. Аналіз систем управління транспортними потоками в містах // Прикладні аспекти сучасних міждисциплінарних досліджень. – 2024. – С. 155–157.uk_UA
dc.relation.references5. Litman Т. A., Smart Congestion Relief: Comprehensive Analysis Of Traffic Congestion Costs and Congestion Reduction Strategies, Victoria Transport Policy Institute, 2013, http://www.vtpi.org/cong_relief.pdfuk_UA
dc.relation.references6. TTI's 2012 Urban Mobility Report Powered by INRIX Traffic Data, http://tti.tamu.edu/documents/mobility-report-2012.pdf.uk_UA
dc.relation.references7. Robertson D.I. Transyt: a traffic network study tool. Road Research Laboratory report. LR 253. Crowthome, Berkshire, 1969, p. 37.uk_UA
dc.relation.references8. Програмний комплекс TRANSYT. [Электронный ресурс] / Режим доступу: https://www.trlsoftware.co.uk/products/junction_signal_design/transytuk_UA
dc.relation.references9. Prothmann Н., Organic Traffic Control, Dissertation, Karlsruher Institut fur Technologie, 2011.uk_UA
dc.relation.references10. Chong Y., Quek C, Loh P. A novel neuro-cognitive approach to modeling traffic control and flow based on fuzzy neural techniques. / Expert Systems with Applications, Vol. 36, Issue 3, Part 1, pp. 4788-4803, 2009.uk_UA
dc.relation.references11. Srinivasan D., Choy M. C, Cheu R. L. Neural Networks for Real-Time Traffic Signal Control. / IEEE transactions on intelligent transportation systems, vol. 7, no. 3, pp. 261-272. 2006.uk_UA
dc.relation.references12. Gershwin S.B., Tan H.N. Hybrid optimization: optimal static traffic control constrained by drivers' route choice behavior. Decision and Control including the 17th Symposium on Adaptive Processes, 1978 IEEE Conference on (Vol.17).uk_UA
dc.relation.references13. Zuurbier F. S. Intelligent Route Guidance. Ph.D. thesis. Delft University of Technology, Netherlands, 2010.uk_UA
dc.relation.references14. Papageorgiou M., Diakaki, C, Dinopoulou, V., Kotsialos A., Wang, Y. (2003) 'Review of road traffic control strategies.', Proceedings of the IEEE., 91 (12). pp. 2043-2067.uk_UA
dc.relation.references15. The future of traffic management, State of the Art, Current Trends and Perspectives for the Future, 2012 TrafficQuest, http://www.traffic-quest.nl/images /stories/documents/State_of_the_Art/the_future_of_traffic_management.pdfuk_UA
dc.relation.references16. Wang M., Daamen W., Hoogendoorn S. P., Van Arem B. Rolling horizon control framework for driver assistance systems. Part II: Cooperative sensing and cooperative control. / Transportation Research Part C: Emerging Technologies, Vol. 40, pp. 290-311,2014.uk_UA
dc.relation.references17. Monteil J., Billot R., El Faouzi N., Towards cooperative traffic management: methodological issues and perspectives. / Proceedings Australasian Transport Research Forum 2011.uk_UA
dc.relation.references18. Шевченко О.В., Іванов Д.С. Шляхи підвищення стійкості та ефективності роботи інтелектуальних транспортних систем // Матеріали конференції Житомирського державного технологічного університету. – 2022. – С. 54–58.uk_UA
dc.relation.references19. Managing Urban Traffic Congestion, ECMT, 2007, http://www.internationaltransportforum.org/Pub/pdf/07Congestion.pdfuk_UA
dc.relation.references20. Wardrop J. G. Some theoretical aspects of road traffic research. In Proceedings of the Institute of Civil Engineers, Pt. II, volume 1, pages 325-378, 1952.uk_UA
dc.relation.references21. Національний транспортний університет. Моделювання транспортних потоків. Наукові та прикладні аспекти: матеріали Всеукраїнської конференції. – Київ: НТУ, 2023.uk_UA
dc.relation.references23. Taale H. Integrated Anticipatory Control of Road Networks A gametheoretical approach // Ph.D. Thesis, Netherlands: GA Delft, 2008.uk_UA
dc.relation.references24. Кирган О.А., Тарновський М.Г. Система керування транспортними потоками // Вісник Вінницького національного технічного університету. – 2018. – № 1. – С. 56–62.uk_UA
dc.relation.references25. Toledo Т., Beinhaker R. Evaluation of the potential benefits of advanced traveler information systems// Journal of Intelligent Transportation Systems: Technology, Planning, and Operations. Vol. 10(4), 2006. P. 173-183uk_UA
dc.relation.references26. Нагребельна Л.П. Удосконалення управління дорожнім рухом на вулично-дорожній мережі міста: дис. ... канд. техн. наук. – Київ: Національний транспортний університет, 2019.uk_UA
dc.relation.references27. Фещенко А.О. Кращі зарубіжні практики розвитку розумних міст та можливості їх імплементації в Україні: наук. дослід. робота. – Київ: НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського", 2019.uk_UA
dc.relation.references28. A sustainable future for transport - Towards an integrated, technology-led and user-friendly system, European Commission, 2009 - 26 pp. http://ec.europa.eu/transport/media/publications/doc/2009_future_of_transport_en.pdf.uk_UA
dc.relation.references29. Digital-Age Transportation: The Future of Urban Mobility, Deloitte Services LP, 2012, http://dupress.com/wp-content/uploads/2012/12/Digital- Agetransportation.pdfuk_UA
dc.relation.references30. The Future of Urban Mobility 2.0 Full study, 2014 http://www.adlittle.com/future-of-urban-mobility.htmluk_UA
dc.relation.references31. Improving transport accessibility for all: guide to good practice -ECMT, 2006, http://www.internationaltransportforum.org/IntOrg/ecmt/pubpdf/06TPHguide.pdfuk_UA
dc.relation.references32. Степанчук О.В. Особливості функціонування вулично-дорожньої мережі міста // Проблеми розвитку міського середовища. – 2016. – Вип. 1(15). – С. 87–90.uk_UA
dc.relation.references33. Коротков С.С. Методика побудови інформаційної системи управління транспортною інфраструктурою міста на базі теорії S-гіпермереж: дис. ... канд. техн. наук. – Київ: Державний університет інформаційно-комунікаційних технологій, 2024..uk_UA
dc.relation.references34. Using Pricing to Reduce Traffic Congestion, The Congress of the United States, Congressional Budget Office, 2009, http://www.cbo.gov/sites/default /files/cbofiles/ftpdocs/97xx/doc9750/03-11 -congestionpricing.pdfuk_UA
dc.relation.references35. Zuurbier F., Zuylen H., Hoogendoorn S., Chen Y. A generic approach to generating optimal controlled prescriptive route guidance in realistic traffic networks. 85th Annual Meeting of the Transportation Research Board, Washington D.C., 2006.uk_UA
dc.relation.references36. Литвиненко Т.П., Шарий Л.В. Особливості сучасного проектування і реконструкції вулично-дорожньої мережі міст // Збірник наукових праць Полтавського національного технічного університету імені Юрія Кондратюка. – 2018. – Вип. 1(50). – С. 107–114.uk_UA
dc.relation.references37. Волошина В.О. Сучасні логістичні технології на транспорті: навч. посіб. – Харків: Харківський національний економічний університет, 2020..uk_UA
dc.relation.references38. Кожем’яко В.П., Маліновський В.І., Новицький Р.М. Інтелектуалізація управління дорожнім рухом як засіб підвищення ефективності транспортних потоків // Штучний інтелект. – 2022. – № 3. – С. 45–52.uk_UA
dc.relation.references39. Kirschfink Н. Collective traffic control on motorways, Heusch/Boesefeldt Gmbh, http://citeseerx.ist.psu.edu/viewdoc/download?doi=10.1.1.112.5337&rep=rep 1 &type=pdfuk_UA
dc.relation.references40. Varaiya P. Congestion, ramp metering and tolls. Phil. Trans. R. Soc. A (2008) 366, http://paleale.eecs.berkeley.edu/~varaiya/papers_ps.dir/RSTA20080015.pdfuk_UA
dc.relation.references41. Zhang L., Levinson D. Optimal freeway ramp control without origindestination information // Transportation Research Part В 38, 2004. P. 869-887.uk_UA
dc.relation.references42. Тарабан С.М. Обґрунтування відповідності класифікації вулично- дорожньої мережі м. Києва // Автомобільні дороги і дорожнє будівництво. – 2020. – № 90. – С. 24–32.uk_UA
dc.relation.references43. Степанчук О.В., Степанчук С.О. Оцінка критеріїв ефективності функціонування вулично-дорожньої мережі міста // Проблеми розвитку міського середовища. – 2016. – Вип. 2(16). – С. 87–95uk_UA
dc.relation.references44. Хлюпін О.А., Пустовойт Р.О. Сучасний стан та проблеми міських магістральних вулиць України // Теорія та практика дизайну. – 2021. – Вип. 23. – С. 70–77.uk_UA
dc.relation.references45. Quinn D., A Review of Queue Management Strategies, DRIVE II PROJECT V2016 : PRIMA VERA, 1992, http://www.its.leeds.ac.uk/projects/primavera/delivl.pdfuk_UA
dc.relation.references46. Поліщук А.М., Сеник І.О. Оптимізація маршрутизації транспортних мереж // Комп’ютерні технології та системи. – 2024. – № 2. – С. 45–50..uk_UA
dc.relation.references47. Roughgarden Т. Selfish Routing and the Price of Anarchy. 2006. http://theory.stanford.edu/~tim/papers/optima.pdfuk_UA
dc.relation.references48. Braess D. On a paradox of traffic planning. Transportation Science, 39(4), 2005.uk_UA
dc.relation.references49. Spiess H. (1990). Conical volume-delay functions. Transportation Science, 24(2),pp.l53-158.uk_UA
dc.relation.references50. Lebacque J.P. (1996). Instantaneous travel times for macroscopic traffic How models. CERMICS Report 59-96.uk_UA
dc.relation.references51. Akcelik R. (1991). Travel time functions for transport planning purposes: Davidson's function, its time-dependent form and an alternative travel time function. Australian Road Research 21 (3), pp. 49-59.uk_UA
dc.relation.references52. Buisson C, Lebacque J. P., Lesort J. B. Travel Times Computation for Dynamic Assignment Modelling. EURO Working group on transportation. 1996.uk_UA
dc.relation.references53. Singh R. Improved Speed-Flow Relationships: Application to Transportation Planning Models. 7th TRB Conference on Application of Transportation Planning Methods, 1999. http://www.mtc.ca.gov/maps_and_data/datamart/research/bostonl.htmuk_UA
dc.relation.references54. Smith J. M., Cruz F.R.B. Deterministic and Stochastic Travel Time Estimation Formulas, 2005.uk_UA
dc.relation.references55. Dowling R., Skabardonis A. Urban Arterial Speed-Flow Equations For Travel Demand Models. // Innovations in Travel Modeling Conference, 2006.uk_UA
dc.relation.references56. Olstam J. J., Matstoms P. New V/D-functions on the way. Preliminary function for urban road environments based on a new method // VTI rapport 571, 2007.uk_UA
dc.relation.references57. Singh R. Improved Speed-Flow Relationships: Application to Transportation Planning Models. 7th TRB Conference on Application of Transportation Planning Methods. 1999.uk_UA
dc.relation.references58. Aimsun Users Manual, TSS-Transport Simulation Systems, S.L.uk_UA
dc.relation.references59. ОДМ «Руководство по прогнозированию интенсивности движения на автомобильных дорогах» 2003.uk_UA
dc.relation.references60. Rapoport A., Kugler Т., Dugar S., Gisches Е. J. Choice of routes in congested traffic networks: Experimental tests of the Braess Paradox // Games and Economic Behavior. 2009. V. 65 P. 538-571uk_UA
dc.relation.references61. Bloy K. An Investigation into Some Aspects of Braess' Paradox. 2006. http://www.inro.ca/en/pres_pap/international/ieug06/6-3_Keith_Bloy.pdfuk_UA
dc.relation.references62. Шевченко О.В., Іванов Д.С. Шляхи підвищення стійкості та ефективності роботи інтелектуальних транспортних систем // Матеріали конференції Житомирського державного технологічного університету. – 2022. – С. 54–58.uk_UA
dc.relation.references63. Vickrey W.S. Congestion theory and transport investment, American Economic Review 59, 1969. pp. 251 - 260.uk_UA
dc.relation.references64. Yperman I., Logghe S., Immers B. Dynamic congestion pricing in a network with queue spillover // Proceedings of the 12th World Congress on Intelligent Transport Systems. 2005.uk_UA
dc.relation.references65. Arnott R. The Economic Theory of Urban Traffic Congestion: A Microscopic Research Agenda // Working Papers in Economics, Boston College, 2001 http://escholarship.bc.edu/econ papers/114uk_UA
dc.relation.references66. Fosgerau M., De Palma A., Karlstrom A., Small K. Trip timing and scheduling preferences, 2012, http://www.hal.archives-ouvertes.fr/hal-00742267uk_UA
dc.relation.references67. Daganzo С F., Gonzales E. J., Gayah V. V. Traffic Congestion in Networks, and Alleviating it with Public Transportation and Pricing // Institute of Transportation Studies University of California, Berkeley, 2011.uk_UA
dc.relation.references68. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. — 156 с.uk_UA
dc.relation.references69. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник / В.С. Стручок, – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2022. – 150 с.uk_UA
dc.relation.references70. Методичні вказівки до практичного заняття і самостійної роботи з курсу «Техноекологія та цивільна безпека» частина «Цивільна безпека» на тему «Шляхи і способи підвищення стійкості роботи промислового об’єкта» для студентів всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / укл. : В.С. Стручок . - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2023. - 26 с.uk_UA
dc.relation.references71. Стручок В. С. До питання захисту персоналу та населення внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС / Стручок Володимир Сергійович // Матеріали Ⅳ Міжнародної наукової конференції „Воєнні конфлікти та техногенні катастрофи: історичні та психологічні наслідки“, 18-19 квітня 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 113–115. — (Вплив воєнних конфліктів та техногенних катастроф на безпеку життєдіяльності, локальні та глобальні екосистеми).uk_UA
dc.identifier.citationenBalandiuk R. Increasing the efficiency of traffic flow management on the street and road network of the city of Ternopil : spec. 275 – Transportation technologies / research supervisor V. Aulin. Ternopil : Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 93 p.-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Баландюк.pdf1,59 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools