Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47479
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorГупка, Андрій Богданович-
dc.contributor.authorТеплюк, Микола Ігорович-
dc.contributor.authorTepliuk, Mykola-
dc.date.accessioned2025-01-12T15:01:32Z-
dc.date.available2025-01-12T15:01:32Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-12-
dc.identifier.citationТеплюк М. І. Проект дільниці технічного обслуговування і ремонту на 150 легкових автомобілів для відновлення кузова з дослідженням процесу змащування автомобільного двигуна загущеним мастилом при низьких температурах : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 274 – автомобільний транспорт / наук. кер. А.Б. Гупка. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47479-
dc.description.abstractУ роботі розроблено проект дільниці для технічного обслуговування і ремонту 150 легкових автомобілів з метою відновлення кузова. Особливу увагу приділено дослідженню процесу змащування автомобільного двигуна загущеним мастилом при низьких температурах. Запропоновані технічні рішення спрямовані на покращення ефективності обслуговування, підвищення якості ремонтних робіт і забезпечення надійної експлуатації автомобілів у складних кліматичних умовах.uk_UA
dc.description.abstractThe work developed a project of a site for technical maintenance and repair of 150 passenger cars for the purpose of body restoration. Particular attention is paid to the study of the process of lubricating an automobile engine with thickened oil at low temperatures. The proposed technical solutions are aimed at improving the efficiency of maintenance, improving the quality of repair work and ensuring reliable operation of cars in difficult climatic conditions.uk_UA
dc.description.tableofcontentsРЕФЕРАТ. ЗМІСТ. ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Аналіз існуючих аналогів технологічного обладнання (стендів) для правки кузовів автомобілів. 1.2 Технологічний процес правки кузова легкового автомобіля. 1.2.1 Опис деталі автомобіля, яка підлягає ремонту. 1.2.2 Найбільш типові види пошкодження кузова автомобіля. 1.3 Загальні принципи відновлення геометрії кузова автомобіля на стенді. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. 2.1 Технологічний процес відновлення геометрії кузова автомобіля на стенді. 2.2 Вибір і обґрунтування вихідних даних для станцій технічного обслуговування на 150 автомобілів. 2.3 Розрахунок загального обсягу виконуваних робіт по видах на СТО протягом року. 2.4 Розподіл загального річного обсягу проведених робіт по технічному обслуговуванню і поточному ремонту автомобілів з конкретних видів виконуваних робіт на СТО. 2.5 Угруповання робіт по основних виробничих дільницях. 2.6 Визначення кількості робочих місць для очікування та зберігання автомобілів. 2.7 Визначення кількості виробничого і допоміжного персоналу СТО. 2.8 Визначення площ виробничих приміщень СТО. 2.8.1 Дільниця СТО для збирально-мийних робіт. 2.8.2 Дільниця СТО для приймання та видачі автомобілів. 2.8.3 Дільниця СТО для діагностування автомобілів. 2.8.4 Дільниця СТО для виконання постових робіт при ТО автомобілів. 2.8.5 Дільниця СТО для виконання постових робіт з ТР автомобілів. 2.8.6 Дільниця СТО для виконання кузовних робіт автомобіля. 2.8.7 Дільниця СТО для виконання малярних робіт. 2.8.8 Розрахунок площ складських і допоміжних приміщень на СТО. 2.8.9 Проектування виробничих підрозділів СТО. 2.8.10 Розрахунок і оцінка питомих показників СТО. 2.8.11 Визначення сумарної площі виробничого корпусу СТО. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ. 3.1 Розрахунок стенда для правки кузова легкового автомобіля. 3.2 Технічні пропозиції щодо проектування та виготовлення стенду для правки кузовів легкових автомобілів. 3.3 Вибір матеріалу для виготовлення основних деталей силових вузлів стенда. 3.4 Попередній проектний розрахунок деталей стенда. 3.5 Розрахунок основних елементів конструкції стенда. 3.5.1 Розрахунок на міцність основної рами. 3.5.2 Вибір гідравлічного циліндра для силової вежі. 3.5.3 Розрахунок на міцність консолі силової вежі. 3.5.4 Інструкція по експлуатації стенда. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Дослідження впливу в’язкості мастил на пускові зноси поршневих кілець. 4.2 Експериментальні дослідження впливу затримки поступлення мастила на зношуваність гільз циліндрів в пусковий період. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Розрахунок захисного екрану для захисту від електромагнітних випромінювань. 5.2 Розробка схеми захисно-вимикаючого пристрою від ураження електричним струмом для електроустановки при появі напруги на обладнанні. 5.3 Дія населення в надзвичайних ситуаціях (при зсуві ґрунтів) ВИСНОВКИ. СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.uk_UA
dc.format.extent80-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject274uk_UA
dc.subjectавтомобільний транспортuk_UA
dc.subjectтехнічне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectmaintenanceuk_UA
dc.subjectремонтuk_UA
dc.subjectrepairuk_UA
dc.subjectлегкові автомобіліuk_UA
dc.subjectpassenger carsuk_UA
dc.subjectвідновлення кузоваuk_UA
dc.subjectbody restorationuk_UA
dc.subjectзмащуванняuk_UA
dc.subjectlubricationuk_UA
dc.subjectавтомобільний двигунuk_UA
dc.subjectcar engineuk_UA
dc.subjectзагущене мастилоuk_UA
dc.subjectthickened oiluk_UA
dc.subjectнизькі температуриuk_UA
dc.subjectlow temperaturesuk_UA
dc.subjectпроект дільниціuk_UA
dc.subjectsite designuk_UA
dc.subjectексплуатаціяuk_UA
dc.subjectoperationuk_UA
dc.titleПроект дільниці технічного обслуговування і ремонту на 150 легкових автомобілів для відновлення кузова з дослідженням процесу змащування автомобільного двигуна загущеним мастилом при низьких температурах.uk_UA
dc.title.alternativeProject for a service and repair center for 150 passenger vehicles focusing on body restoration, with research on the lubrication process of car engines using thickened oils at low temperatures.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holderТеплюк Микола Ігорович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДячун, Андрій Євгенович-
dc.coverage.placenameТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc629.33uk_UA
dc.relation.references1. Ляшук О.Л., Гудь В.З., Пиндус Ю.І., Левкович М.Г., Хорошун Р.В. Методичний посібник до виконання кваліфікаційної роботи магістра за освітньо-кваліфікаційним рівнем «магістр» галузі знань 27 «Транспорт» спеціальністі 274 «Автомобільний транспорт» – Тернопіль: Видавництво ТНТУ, 2020. – 66 с.uk_UA
dc.relation.references2. Техніко – економічне обґрунтування інженерних рішень на СТО та АТП : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Ляшук О.Л., Луциків І.В., Плекан У.М., Клендій В.М. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 276 с.uk_UA
dc.relation.references3. Основи технології виробництва та ремонту автомобілів : Навчальний посібник / Укладачі : Гевко І.Б., Рогатинський Р.М., Ляшук О.Л., Гудь В.З., Левкович М.Г., Сташків М.Я., Сіправська М.Д. – Тернопіль : Вид – во ТНТУ імені Івана Пулюя, 2021. 544 с.uk_UA
dc.relation.references4 Підручник з будови автомобіля. Видання третє. Виправлене й доповнене – Моноліт 2021 – 288 сuk_UA
dc.relation.references5. Конспект лекцій з дисципліни «Відновлення деталей» для здобувачів освітнього рівня бакалавр за спеціальністю 274 «Автомобільний транспорт» / Укладачі: Левкович М.Г., Гупка А.Б., Сіправська М.Д. – Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2021. – 136 с.uk_UA
dc.relation.references6. Gypka, A., et al. The patterns of changes in the degree of lubrication of the crankshaft bearings of car engines depending on the parameters of the load-speed modes of operation. Problems of Tribology, 2024, 29.3/113: 72-78.uk_UA
dc.relation.references7. Aulin, Victor, et al. Tribodiagnosis of the surface damage of tribo-coupling parts materials during machine operation. Procedia Structural Integrity, 2024, 59: 428-435.uk_UA
dc.relation.references8. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. частина «Цивільна безпека»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с.uk_UA
dc.relation.references9. Gypka, A., Aulin, V., Mironov, D., Leshchuk, R., Yarema, I., Bukhovets, V., & Teslia, V. (2024). Structural and energetic self-organization of antifriction composite materials of car parts during friction and wear. Problems of Tribology, 29(2/112), 67-73.uk_UA
dc.relation.references10. Ляшук, О., Гевко, І., Гупка, А., Слободян, Л., Гевко, Б., & Хорошун, Р. (2023). Розробка моделі узагальненого діагностичного показника технічного стану ходової частини автомобіля з використанням математичних методів теорії планування експерименту. сучасні технології в машинобудуванні та транспорті, 2(21), 135-144.uk_UA
dc.relation.references11. Кукурудзяк, Ю. Ю. Технічна експлуатація автомобілів. Організація технологічних процесів ТО і ПР навчальний посібник / Ю. Ю. Кукурудзяк, В. В. Біліченко. – Вінниця : ВНТУ, 2010. – 198 с.uk_UA
dc.identifier.citationenTepliuk М. for a service and repair center for 150 passenger vehicles focusing on body restoration, with research on the lubrication process of car engines using thickened oils at low temperatures : work on obtaining a bachelor's degree: spec. 274 – Automobile transport / research supervisor A. Gypka. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 80 p-
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:274 — автомобільний транспорт

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Теплюк Микола Ігорович.pdf1,57 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları