Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47450
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.advisorFalovych, Volodymyr-
dc.contributor.authorПрокопів, Юрій Тарасович-
dc.contributor.authorProkopiv, Yuri-
dc.date.accessioned2025-01-11T17:19:12Z-
dc.date.available2025-01-11T17:19:12Z-
dc.date.issued2025-01-11-
dc.date.submitted2024-12-27-
dc.identifier.citationПрокопів Ю. Т. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. В. А. Фалович. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2025. 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47450-
dc.descriptionМета дослідження. Мета дослідження полягає у розробці рекомендацій щодо формування маркетингової конкурентної стратегії для ТОВ «Микулинецький Бровар» з метою підвищення його конкурентоспроможності. Завдання дослідження включають аналіз ринку, оцінку конкурентних переваг підприємства, розробку ефективних маркетингових заходів та оцінку їхнього впливу на фінансові результати компанії. Об’єкт і предмет дослідження. Об’єктом дослідження є ТОВ «Микулинецький Бровар», а предметом дослідження – процес формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства.uk_UA
dc.description.abstractПрокопів Ю. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. У роботі розроблено рекомендації щодо формування маркетингової конкурентної стратегії для ТОВ «Микулинецький Бровар». Показано, що стратегія наслідування лідера є оптимальною для компанії на даному етапі розвитку. Рекомендовано маркетингові заходи для підвищення впізнаваності бренду та стимулювання попиту через соціальні мережі, інфлюенсерів і програми лояльності. Оцінка фінансових результатів підтвердила їх ефективність.uk_UA
dc.description.abstractProkopiv Y. Formation of marketing competitive strategy of the company - Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» - Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. Research on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing».– Ternopil Ivan Puluj National Technical University.– Ternopil, 2024. The work developed recommendations for the formation of a marketing competitive strategy for LLC «Mykulynetskyi Brovar». It was shown that the leader-following strategy is optimal for the company at the current stage of development. Marketing activities to increase brand awareness and stimulate demand through social media, influencers, and loyalty programs were recommended. An assessment of financial results confirmed their effectiveness.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ...8 1.1 Основи конкурентних стратегій...8 1.2 Маркетингові стратегії та їх значення...17 1.3 Методи аналізу для розробки конкурентної стратегії...26 Висновки до розділу 1...33 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РИНКУ ТА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА...34 2.1 Опис діяльності підприємства...34 2.2 Аналіз ринку...38 2.3Swot-аналіз...51 Висновки до розділу 2...53 РОЗДІЛ 3.ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНОЇ СТРАТЕГІЇ ДЛЯ КОМПАНІЇ..55 3.1. Вибір конкурентної стратегії для компанії...55 3.2. Маркетингові заходи для реалізації конкурентної стратегії...61 3.3. Оцінка фінансових результатів та економічного ефекту від реалізації стратегії...66 Висновки до розділу 3...71 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...73 Висновки до розділу 4...75 ВИСНОВКИ...76 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...79 ДОДАТКИ...87uk_UA
dc.format.extent87-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectмаркетингові заходиuk_UA
dc.subjectпрограма лояльностіuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitionuk_UA
dc.subjectstrategy, marketuk_UA
dc.subjectmarketing measuresuk_UA
dc.subjectloyalty programuk_UA
dc.titleФормування маркетингової конкурентної стратегії підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFormation of marketing competitive strategy of the companyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Прокопів Юрій Тарасович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКрупка, Андрій Ярославович-
dc.contributor.committeeMemberKrupka, Andrii-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Аналіз ринку 2023 URL: https://www.statista.com/uk_UA
dc.relation.references2. Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Науковий журнал: Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія «економіка і управління». Т.31 (70), №2, 2020. С. 150-153.uk_UA
dc.relation.references3. Безалкогольний тренд та конкуренція з крафтом. Як зараз розвивається ринок в Україні URL: https://delo.ua/agro/bezalkogolnii-trend-ta konkurenciya-z-kraftom-yak-zaraz-rozvivajetsya-rinok-piva-v-ukrayini-430243/uk_UA
dc.relation.references4. Божидай І.І. Дефініція поняття «конкурентна стратегія» та її місце в управлінській ієрархії стратегій. Траекторія науки. 2016. № 1(6). С. 98-115.uk_UA
dc.relation.references5. Войтович С. Я., Потапюк І. П. Сутність і зміст поняття «маркетингова стратегія». Економіка і регіон. 2011. № 4 (31). С. 77–81.uk_UA
dc.relation.references6. Гаркавенко С. С. Маркетинг: підручник, 7-ме вид., Київ: Лібра, 2010. 720 сuk_UA
dc.relation.references7. Горлач П. 85,9% видавництв в Україні продовжують свою роботу під час війни. https://suspilne.media/culture/328532-859-vidavnictv-v-ukraini prodovzuut-svou- robotu-pid-cas-vijniuk_UA
dc.relation.references8. Державна служба статистики України URL: https://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references9. Дослідження стану українського бізнесу під час війни: як себе посувають середні, малі та великі компанії. Kyivstar Business HUB. URL: https://hub.kyivstar.ua/articles/doslidzhennya-stanu-ukrayinskogo-biznesu-pid-chas- vijny-yak-sebe-pochuvayut-seredni-mali-ta-velyki-kompaniyiuk_UA
dc.relation.references10. Дуброва О.С. Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємства. Ефективна економіка. http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=274uk_UA
dc.relation.references11. Єдиний державний реєстр 80 URL: https://opendatabot.ua/c/00382912?utm_campaign=fin-statementsuk_UA
dc.relation.references12. Загальні конкурентні стратегії (за М. Портером): Студентська бібліотека. URL: https://buklib.net/books/26095/uk_UA
dc.relation.references13. Зайчук Т. О. Стратегічний маркетинг органічних продуктів харчування: монографія. Київ: КНЕУ ім. Вадима Гетьмана, 2012. 265 с.uk_UA
dc.relation.references14. Звіт про тенденції Instagram за 2023 https://about.instagram.com/blog/announcements/instagram-trends-2023uk_UA
dc.relation.references15. Зозульов О. Стратегії ринкового позиціонування товару на споживчому ринку. Економіка України. 2006. № 10 (539). С. 43-48.uk_UA
dc.relation.references16. Інформаційно-аналітичний портал про бізнес «Контракти.UA». URL: http://m.kontrakty.ua/article/128123uk_UA
dc.relation.references17. Калькулятор NPS. URL: https://www.npscalculator.com/en#uk_UA
dc.relation.references18. Калькулятор цін для інфлюєнсерів на YouTube URL: YouTube https://www.creatorsjet.com/youtube-pricing-calculatoruk_UA
dc.relation.references19. Кендюхов О. В., Димитрова С. М. Маркетингова стратегія підприємства: бренд-підхід до визначення ефективності: монографія. Донецьк: ДонУЕП, 2009. 182 c.uk_UA
dc.relation.references20. Ковальчук О.В. Маркетингові конкурентні стратегії. URL: https://elib.lntu.edu.ua/sites/default/files/elib_upload/%D0%9A%D0%BE%D0%B2 %D0%B0%D0%BB%D1%8C%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E.%D0%92 /page11.htmluk_UA
dc.relation.references21. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: Навчальний посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2005. 352 с.uk_UA
dc.relation.references22. Краузе О. Моделювання конкурентної стратегії підприємства в умовах невизначеності середовища господарювання. Наука й економіка. 2009. № 1 (13). С. 100-106.uk_UA
dc.relation.references23. Краузе О., Піняк І., Шпилик С. СRM як джерело інформації для розробки маркетингових проєктів та стратегічного управління конкурентоспроможністю. Галицький економічний вісник. 2022. Том 77. № 4. С. 94-102. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1095uk_UA
dc.relation.references24. Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: Бескиди, 2023.- 179 с.]. - С.203-210.uk_UA
dc.relation.references25. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Краузе О.І., Піняк І.Л., Шпилик С.В. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства. Галицький економічний вісник. – № 3. – 2022. – С. 81-90. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1082uk_UA
dc.relation.references27. Круглов В. Книжковий рік під час війни. Факти. Стан справ. Перспективи. URL: https://biz.nv.ua/ukr/experts/nestacha-ukrajinskih-knizhok-yak knizhkoviy- rinok-perezhivaye-viynu-ostanni-novini-50297029.htmluk_UA
dc.relation.references28. Кузьменко Д., Родіон О. Тенденції розвитку видавничо-поліграфічної галузі України. POLIT.Challenges of science today, 5 квіт. 2022 р. URL: https://dspace.nau.edu.ua/bitstream/NAU/55169/1/%d0%9f%d0%be%d0%bb%d1 %96%d1%82%2022%20%d0%9c%d0%9c%d0%a2%d1%96%d0%a1%20%d0%9 a%d1%83%d0%b7%d1%8c%d0%bc%d0%b5%d0%bd%d0%ba%d0%be%20%d0 %94..pdfuk_UA
dc.relation.references29. Кустріч Л.О. Маркетингова конкурентна стратегія як необхідний елемент системи управління підприємством. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: економічні науки. 2019. Вип. 33. С. 112-116.uk_UA
dc.relation.references30. Лазарчук А. Визначення сутності логотипів та їх класифікація. Науковий блог. Національний університет «Острозька академія». URL: https://naub.oa.edu.ua/vyznachennya-sutnosti-lohotypiv-ta-jih-klasyfikatsiya/uk_UA
dc.relation.references31. Логотип і його функції. URL: http://um.co.ua/10/10-14/10-147475.htmuk_UA
dc.relation.references32. Лук’янець Т. І. Рекламний менеджмент: навчально-метод. посібник для самост. вивч. дисципліни. К.: КНЕУ, 2002. 200 с.uk_UA
dc.relation.references33. Матричні методи формування стратегії розвитку компанії. URL: http://www.ekonomikam.com/ecfins-452-5.htmuk_UA
dc.relation.references34. Михайлова О.Ю. Актуальні проблеми ринку книжкової продукції в Україні контексті завдань гуманітарної політики. URL: https://niss.gov.ua/doslidzhennya/gumanitarniy-rozvitok/aktualni-problemi-rinku- knizhkovoi-produkcii-v-ukraini-vuk_UA
dc.relation.references35. Мороз Л. А., Чухрай Н.Т. Маркетинг. [2-е вид.]. Львів: Національний університет «Львівська політехніка», 2002. 244 с.uk_UA
dc.relation.references36. Населення України (Тернопільська область). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/reference/people/ternopolskaya/uk_UA
dc.relation.references37. Ніколайчук О. Маркетингова стратегія: сутність й особливості. Галицький економічний вісник. 2019. № 6 (61). С. 111-118.uk_UA
dc.relation.references38. Обсяг та структура роздрібного товарообігу підприємств роздрібної торгівлі у 2021 р. URL: https://www.vn.ukrstat.gov.ua/index.php/statistical- information/7577-2022-03-30-08-05-17.htmluk_UA
dc.relation.references39. Павленко А. Ф., Войчак А. В. Маркетинг: підручник. К.: КНЕУ, 2003. 246 с.uk_UA
dc.relation.references40. Палига Є.М., Босак І.П. Сучасні тенденції функціонування видавничо- поліграфічної галузі та альтернативи їх розвитку. Науковий вісник ужгородського університету. 2016. Вип. № 1 (47). Т. 2. С. 285-290.uk_UA
dc.relation.references41. Писаренко В.В., Багорка М.О. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник. Дніпро: Видавець, 2019. 240 с.uk_UA
dc.relation.references42. Портер М. Конкурентна стратегія: методи аналізу галузей і конкурентів / М. Портер ; пер. з англ. — К. : Основи, 1997. — 396 сuk_UA
dc.relation.references43. Примак Т.О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2012. № 1. С. 13-20.uk_UA
dc.relation.references44. Про нас - Микулинецьке URL: https://brovar.org/pro-nas/uk_UA
dc.relation.references45. Пронько Л.М., Токар К.С. Маркетингова стратегія у формуванні конкурентоспроможності підприємства. Ефективна економіка. 2022. № 3. С. 89 96.uk_UA
dc.relation.references46. Прямі збитки українського бізнесу внаслідок війни сягнули 13 мільярдів доларів – KSE. Укрінформ: Мультимедійна платформа іномовлення України. URL: https://www.ukrinform.ua/rubric-economy/3660446-prami-zbitki ukrainskogo- biznesu-vnaslidok-vijni-sagnuli-13-milardiv-kse.htmluk_UA
dc.relation.references47. Пурій Г. М. Інформаційні системи і технології в управлінні діяльністю підприємства. Ефективна економіка. 2019. http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/6_2019/58.pdfuk_UA
dc.relation.references48. Рейтинг українських № 6. URL: видавництв. https://bookforum.ua/en/p/rejtyng- ukrayinskyh-vydavnytstvuk_UA
dc.relation.references49. Реклама у ТікТок блогерів URL: https://influencer.com.ua/blog/yaki-cinu na-reklamy-y-bloggeriv-tiktok/uk_UA
dc.relation.references50. Розробка логотипа для вашого бізнесу URL: https://brander.ua/what-we offer/design/rozrobka-lohotypa-dlya-vashoho-biznesuuk_UA
dc.relation.references51. Розробка фірмового стилю (Айдентіка) URL: https://infounion.com.ua/ua/razrabotka-firmennogo-stilya-ajdentika.htmluk_UA
dc.relation.references52. Роль логотипу. URL: https://dalistrategies.com/ua/rol-lohotypu/uk_UA
dc.relation.references53. Романенко О. О. Специфіка маркетингової стратегії підприємств харчової промисловості. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. № 3. Том 1. С. 78-85.uk_UA
dc.relation.references54. Руделіус В., Азарян О. М., Бабенко Н. О., О.А. Виноградова. Маркетинг: підручник. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні». 2008. 648 с.uk_UA
dc.relation.references55. Середня місячна зарплата по регіонах України в 2022 р. (грн.). Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/averageuk_UA
dc.relation.references56. Серпухов М., Нестеренко А. Маркетингові технології як інструмент активізації розвитку вітчизняних підприємств. http://uam.in.ua/upload/iblock/9e3/9e373651304eacbfa7006fefe09b5113.pdfuk_UA
dc.relation.references57. Скакальська В., Шендирук Н. Ціноутворення у видавничому бізнесі (на прикладі видавництва «Підручники і посібники»). Збірник наукових тез: за матеріалами студентських наукових читань. Навчально-практична майстерня редакційно-видавничих технологій Галицького коледжу імені В’ячеслава Чорновола. Тернопіль, 2021. URL: https://gi.edu.ua/en/college- main/subsection/library/repozytorii/746-tsinoutvorennia-u-vydavnychomu-biznesi- na-prykladi-vydavnytstva-pidruchnyky-i-posibnykyuk_UA
dc.relation.references58. Створення дизайну URL: https://logogo.studio/uk_UA
dc.relation.references59. Сучасні Iрішення для управління бізнесом. URL: https://www.it.ua/uk_UA
dc.relation.references60. Тарасовський Ю. За рік великої війни в Україні відкрилось 202000 ФОпів. У яких сферах українці будують бізнес. URL: https://forbes.ua/news/za-rik velikoi- viyni-v-ukraini-vidkrilosya-202-000-fopiv-v-yakikh-sferakh-ukraintsi buduyut- biznes-28032023-12671uk_UA
dc.relation.references61. Таргетинг. URL: https://snov.io/glossary/ua/targeting-ua/uk_UA
dc.relation.references62. Тимонін О. М., Олійний С. С. Стратегії маркетингу: навчальний посібник. Х.: Око, 2019. 184 с.uk_UA
dc.relation.referenceshttp://comin.kmu.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=184000&cat_id=97933uk_UA
dc.relation.references64. Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.uk_UA
dc.relation.references65. Фалович В. Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок / В.Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2010. – № 669. – С 153-158.uk_UA
dc.relation.references66. Фалович В.А. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствах / В.А. Фалович, Г.В. Ціх, М.М. Тимошик // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: кол.моногр. – Тернопіль: 2019. – С.172-182.uk_UA
dc.relation.references67. Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення : дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 с.uk_UA
dc.relation.references68. Фінансової звітність ТОВ «МИКУЛИНЕЦЬКИЙ БРОВАР» URL: https://brovar.org/audytorskyj-vysnovok-3/uk_UA
dc.relation.references69. Шендерівська Л.П. Комплекс маркетингу сучасного видавництва. Економіка та держава. 2018 С. 61-65.uk_UA
dc.relation.references70. Шинкаренко В. Г., Кузьменко А. В. Обґрунтування поняття «маркетингова стратегія підприємства». Вісник економіки транспорту і промисловості. 2011. № 33. С. 242-246.uk_UA
dc.relation.references71. Шпак В.І. Видавничий бізнес: книга редактора: навчальний посібник. К.: ДП «Експрес-об’ява». 2022. 292 с.uk_UA
dc.relation.references72. Шпилик С. В. Управлінський інструментарій оцінювання ефективності впровадження конкурентної стратегії як механізму підвищення конкурентоспроможності підприємства. Галицький економічний вісник. 2017. № 2. (53). С. 89-102.uk_UA
dc.relation.references73. Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). 2011. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk_UA
dc.relation.references74. Шпилик С., Вовчук О. Facebook як ефективний маркетинговий інструмент розвитку бізнесу. Галицький економічний вісник. 2018. № 2 (55). С. 106-113.uk_UA
dc.relation.references75. Шталь Т. В. Маркетингові стратегії підприємства ресторанного господарства: автореферат дис. ... на здоб. наук. ступ. докт. економ. наук. Донецьк, 2012. 41 с.uk_UA
dc.relation.references76. Як скласти портрет твого ідеального покупця. URL: https://fractus.com.ua/uk/blog/korysni-statti/marketyng/jak-sklasti-portret-tvogo- idealnogo-pokupcjauk_UA
dc.relation.references77. Aaker David A. Strategic Market Management: Global Perspectives. New York : John Wiley and Sons, Ltd, 2010. 368 p.uk_UA
dc.relation.references78. Ansoff I.H. Implanting strategic management. Englewood Cliffs, N.J.: Prentice Hall International, 1984uk_UA
dc.relation.references79. Irtyshcheva, A. Sukhostavets, V. Falovych, O. Kovbasa, O. Liashok and E. Kolesnik. „Modelling the Innovative Competitiveness of an Enterprise with a Change in Investment Provision. Studies of Applied Economics”, 39 (5), 2021. URL: http://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5041uk_UA
dc.relation.references80. Krykavskyy Ye., Falovych V. The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness,Economic Annals-ХХI, Volume 159, Issue 5-6, July 20, 2016,pp. 67-70.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
КРМ_Прокопів.pdf744,67 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools