Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47432

Назва: Інформаційна система для мерчандайзингу з використанням технологій компʼютерного зору
Інші назви: Information system for merchandising using computer vision technologies
Автори: Чорновол, О.
Chornovol, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Чорновол О. Інформаційна система для мерчандайзингу з використанням технологій компʼютерного зору / О. Чорновол // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 106. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
Бібліографічне посилання: Чорновол О. Інформаційна система для мерчандайзингу з використанням технологій компʼютерного зору // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 106.
Bibliographic citation (APA): Chornovol, O. (2024). Informatsiina systema dlia merchandaizynhu z vykorystanniam tekhnolohii kompʼiuternoho zoru [Information system for merchandising using computer vision technologies]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 106. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Chornovol O. (2024) Informatsiina systema dlia merchandaizynhu z vykorystanniam tekhnolohii kompʼiuternoho zoru [Information system for merchandising using computer vision technologies]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 106 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Конференція/захід: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 18-гру-2024
Дата внесення: 10-січ-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
УДК: 658.8
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 106
Початкова сторінка: 106
Кінцева сторінка: 106
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47432
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
Перелік літератури: 1. Котлер Ф., Армстронг Г. «Принципи маркетингу» 2021 – 101с.
2. Szeliski, R. «Computer Vision: Algorithms and Applications» 2010 – 69c.
References: 1. Kotler F., Armstronh H. "Printsipi marketinhu" 2021 – 101p.
2. Szeliski, R. "Computer Vision: Algorithms and Applications" 2010 – 69c.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.