Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47258

Назва: Вплив персоналізації клієнтських взаємовідносин на ефективність CRM-систем у логістиці
Інші назви: The impact of customer relationship personalization on the efficiency of CRM systems in logistics
Автори: Бражніков, В.
Осухівська, Галина Михайлівна
Brazhnikov, V.
Osukhivska, H.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Бібліографічний опис: Бражніков В. Вплив персоналізації клієнтських взаємовідносин на ефективність CRM-систем у логістиці / В. Бражніков, Галина Михайлівна Осухівська // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, 18-19 грудня 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 118. — (Комп’ютерні системи та мережі).
Бібліографічне посилання: Бражніков В., Осухівська Г. М. Вплив персоналізації клієнтських взаємовідносин на ефективність CRM-систем у логістиці // Матеріали Ⅻ НТК „ІМСТ“, Тернопіль, 18-19 грудня 2024 року. 2024. С. 118.
Bibliographic citation (APA): Brazhnikov, V., & Osukhivska, H. (2024). Vplyv personalizatsii kliientskykh vzaiemovidnosyn na efektyvnist CRM-system u lohistytsi [The impact of customer relationship personalization on the efficiency of CRM systems in logistics]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 18-19 December 2024, Ternopil, 118. TNTU. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Brazhnikov V., Osukhivska H. (2024) Vplyv personalizatsii kliientskykh vzaiemovidnosyn na efektyvnist CRM-system u lohistytsi [The impact of customer relationship personalization on the efficiency of CRM systems in logistics]. Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’ (Tern., 18-19 December 2024), pp. 118 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 2024
Materials of the Ⅻ scientific and technical conference ‘Information models, systems and technologies’, 2024
Конференція/захід: Ⅻ науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅻ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“
Дата публікації: 18-гру-2024
Дата внесення: 10-січ-2025
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 18-19 грудня 2024 року
18-19 December 2024
УДК: 004.451
656.025.2
Кількість сторінок: 1
Діапазон сторінок: 118
Початкова сторінка: 118
Кінцева сторінка: 118
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47258
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://firtka.if.ua/blog/view/perevagi-vikoristannia-crm-sistem-dlia-efektivnoyi-roboti-kompanii
https://tqm.com.ua/ua/likbez/crm-systemy/rol-vprovadzhennia-crm
Перелік літератури: 1. Переваги використання CRM систем для ефективної роботи компаній. URL: https://firtka.if.ua/blog/view/perevagi-vikoristannia-crm-sistem-dlia-efektivnoyi-roboti-kompanii.
2. Впровадження CRM-системи: роль CRM-технологій у підвищенні ефективності бізнесу. URL: https://tqm.com.ua/ua/likbez/crm-systemy/rol-vprovadzhennia-crm.
References: 1. Perevahy vykorystannia CRM system dlia efektyvnoi roboty kompanii. URL: https://firtka.if.ua/blog/view/perevagi-vikoristannia-crm-sistem-dlia-efektivnoyi-roboti-kompanii.
2. Vprovadzhennia CRM-systemy: rol CRM-tekhnolohii u pidvyshchenni efektyvnosti biznesu. URL: https://tqm.com.ua/ua/likbez/crm-systemy/rol-vprovadzhennia-crm.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:XII науково-технічна конференція „Інформаційні моделі, системи та технології“ (2024)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.