Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47247
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorМаркович, Ірина Богданівна-
dc.contributor.authorСтецок, Олеся Ярославівна-
dc.date.accessioned2025-01-10T11:46:54Z-
dc.date.available2025-01-10T11:46:54Z-
dc.date.issued2024-12-23-
dc.identifier.citationСтецок О. Я. Використання соціальних мереж для підвищення ефективності підприємницької діяльності (на прикладі Спеціалізованого будівельного управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 - підприємництво та торгівля / наук. кер. І. Б. Маркович. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 87 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47247-
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є будівельне управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД». Метою кваліфікаційної роботи магістра є розробка практичних рекомендацій для оптимізації маркетингових стратегій у соціальних мережах на прикладі Спеціалізованого будівельного управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД». У роботі розглянуто сучасні підходи до використання соціальних мереж у підприємницькій діяльності, що включають аналіз основних функцій і можливостей популярних платформ, таких як Facebook, Instagram, LinkedIn та інших. Проведено аналіз діяльності будівельного управління «СПЕЦБУД» у соціальних мережах, включаючи вивчення аудиторії, контент-стратегії та ефективності рекламних кампаній. Окремо розглянуто вплив активності в соціальних мережах на фінансові показники підприємства. На основі проведеного дослідження розроблено рекомендації щодо вдосконалення використання соціальних мереж, які включають створення цільового контенту, оптимізацію рекламних бюджетів та впровадження сучасних інструментів цифрового маркетингу.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 8 РОЗДІЛ 1 ОГЛЯД МОЖЛИВОСТЕЙ ЗАСТОСУВАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ПРИ ВЕДЕННІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 1.1. Класифікація та особливості використання соціальних мереж у діяльності компанії 11 1.2. Дослідження ролі соціальних мереж у підвищенні ефективності бізнес-процесів діяльності підприємств 16 1.3. Особливості оцінки рівня ефективності підприємницької діяльності компанії 19 Висновки до розділу 1 26 РОЗДІЛ 2 ХАРАКТЕРИСТИКА ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО БУДІВЕЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД» 2.1. Аналіз організаційно-економічної діяльності спеціалізованого будівельного управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД» 28 2.2 Дослідження показників ефективності підприємницької діяльності спеціалізованого будівельного управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД» 35 2.3. Характеристика основних бізнес-процесів підприємства: етапи та інструменти реалізації 42 Висновки до розділу 2 48 РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО БУДІВЕЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД» ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦМЕРЕЖ 3.1. Розробка стратегії підвищення ефективності підприємницької діяльності із врахуванням потенціалу сучасних інструментів просування 50 3.2. Економічне моделювання ефективності проведення заходів із використанням соціальних мереж в діяльності підприємства 55 3.3. Оптимізація управлінських ресурсів та розробка стратегії підвищення прибутковості будівельної компанії СБУ «СПЕЦБУД» 58 Висновки до розділу 3 66 РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Охорона праці на будівельному підприємстві 68 4.2. Безпека в надзвичайних ситуаціях на будівельному підприємстві 70 Висновки до розділу 4 72 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 73 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 76 ДОДАТКИ 79uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject076uk_UA
dc.subjectпідприємництво та торгівляuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectпідприємницька діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.subjectбудівельне підприємствоuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectфінансові показникиuk_UA
dc.titleВикористання соціальних мереж для підвищення ефективності підприємницької діяльності (на прикладі Спеціалізованого будівельного управління «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД»)uk_UA
dc.title.alternativeUsing Social Media to Improve the Efficiency of Entrepreneurial Activities (Specialized Construction Company "SPETSBUD" LLC "TERNOPILBUD" as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc336uk_UA
dc.relation.references1. Безносюк Л.А. Використання соціальних мереж для розвитку конкурентоспроможності підприємств. Інформаційні технології і системи в документознавчій сфері. 2024. (Березень). С. 15-17.uk_UA
dc.relation.references2. Бєлікова О. Ю., Фоміченко І. П., Шашко В. О., Ніколаєва Ю. В. Тенденції розвитку цифрового маркетингу як інноваційного інструменту управління підприємствами. Вісник економічної науки України. 2020. № 2(39). С. 133-138uk_UA
dc.relation.references3. Білик В. В., Сергієнко О. А., Крупенна І. А. Інструменти цифрового маркетингу в умовах трансформації комунікацій сучасної організації. Науковий вісник Чернівецького університету. 2020. Вип. 825. Серія: Економіка. С. 33–40. doi: https://doi.org/10.31861/ecovis/2020-825-5uk_UA
dc.relation.references4. Василик А. В., Іщенко О. В. Використання соціальних мереж у сучасному рекрутингу України. Економічний простір. 2018. № 131. С. 53-63. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2018_131_8uk_UA
dc.relation.references5. Виноградова О.В., Недопако Н.М. Маркетинг в соціальних мережах. Київ, 2022. С. 64–65. URL: https://dut.edu.ua/uploads/l_2239_36285110.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Гамова О.В. Основні фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств. У: Економіка, фінанси, облік та право: аналіз тенденцій та перспектив розвитку: Міжнародна науково-практична конференція, Полтава, 5 Березня 2020. Полтава: ЦФЕНД, Ч. 1.uk_UA
dc.relation.references7. Губін В.А. Про діагностику кризового стану підприємства. Проблеми сучасної економіки. 2018. № 2. С. 125-127.uk_UA
dc.relation.references8. Іваненко В. О., Ковальчук О. Р. Оцінка маркетингового потенціалу підприємства: компаративний аналіз наукових підходів. Вісник Житомирського державного технологічного університету. Серія «Економіка, управління та адміністрування». 2019. № 1. С. 72–82.uk_UA
dc.relation.references9. Кіржецька М., Кіржецький Ю. Особливості цифрової стратегії підприємства залежно від розміру бізнесу. Галицький економічний вісник. 2020. Том 66. № 5. С. 7–15.uk_UA
dc.relation.references10. Максимова Ю., Рудик О., Залецька І. Використання соціальних медіа для ефективної діяльності сучасних підприємств. Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. URL: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-75uk_UA
dc.relation.references11. Маркович І. Економічний механізм формування фінансової стратегії підприємства / І. Гайдуцька, І. Маркович // ХІХ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 18-19 травня 2016 року.– Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2016, с.244 URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/15837uk_UA
dc.relation.references12. Окландер М.А., Романенко О.О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від Інтернет-маркетингу. Економічний вісник НТУУ «КПІ».2017. С. 362–371uk_UA
dc.relation.references13. Петренко Д. С. Діджиталізація в маркетингу: аналіз викликів і можливостей. Innovation and Sustainability. 2023. № 3. С. 96-104.uk_UA
dc.relation.references14. Поленкова М.В., Солнцев С.О., Танасійчук А.М. Маркетинг у підприємництві, біржовій діяльності та торгівлі в smart суспільстві: управлінський, інноваційний та методичний виміри: колективна монографія. Львів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. 869 с.uk_UA
dc.relation.referencesЛьвів: Видавець Кошовий Б.-П.О., 2023. 869 с. 15. Рєпіна І.М. Розвиток підприємництва в Україні за індикаторами рейтингу світового банку «Doing Business». Проблеми і перспективи розвитку підприємництва. 2015. № 2. С. 106-113.uk_UA
dc.relation.references16. Садовяк М. С., Секретар І. В., Любчинський Л. І. та ін. Роль цифрового маркетингу в діяльності бізнес-структури. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". Серія: "Економічні науки". 2023. № 8.uk_UA
dc.relation.references17. Стручок В.С Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання «БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ» / Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. – 156 с. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39196uk_UA
dc.relation.references18. Чернишов С. Психологія споживача в контексті SEO-оптимізації: вплив на вибір та покупки. Психологія та бізнес. 2019. № 10 (2). С. 75-90.uk_UA
dc.relation.references19. Шпилик С. Інтернет як ефективний маркетинговий інструмент сучасного підприємства. Галицький економічний вісник. 2015. № 2. С. 212–223.uk_UA
dc.relation.references20. Шпилик С. Управління збутовою діяльністю підприємства. Галицький економічний вісник. №4(37). 2012. С. 88-95.uk_UA
dc.relation.references21. Buffer. How to Create a Social Media Content Calendar: Tips and Tools. 2023. Chen J., Zhang X. Digital Marketing Strategies in the Era of Social Media. Business & Economics Journal. 2020. Vol. 13, Issue 4. P. 234-245.uk_UA
dc.relation.references22. Deloitte Digital. Social Media Trends 2023. URL: https://www.deloitte.comuk_UA
dc.relation.references23. Desai K. K., Dharwadkar R. The role of marketing managers' awareness in driving social media marketing strategies. Journal of Business Research. 2021. Vol. 131. P. 213-223. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.01.046uk_UA
dc.relation.references131. P. 213-223. https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2021.01.046 24. Digital Transformation Index 2020. URL: https://www.delltechnologies.com/...uk_UA
dc.relation.references25. Dodson I. The Art of Digital Marketing: The Definitive Guide to Creating Strategic, Targeted, and Measurable Online Campaigns. Wiley, 2016.uk_UA
dc.relation.references26. Google Analytics Documentation. URL: https://support.google.com/analytics/.uk_UA
dc.relation.references27. Hootsuite Blog. The Best Social Media Management Tools for 2024. 2023.uk_UA
dc.relation.references28. Keller K. L. Marketing Management. Pearson Education Limited, 2016.uk_UA
dc.relation.references29. Koen Pauwels, David J. Reibstein. The Modern Marketing Dashboard: Back to the Future. Marketing Intelligence Review (MIR). 2023. Vol. 15 (1). P. 10–17.uk_UA
dc.relation.references30. Sajid S.I. Social Media and Its Role in Marketing. Business & Economics Journal. 2016. Vol. 7. doi:10.4172/2151-6219.1000203uk_UA
dc.relation.references31. Smith A., Chaffey D. Digital Marketing: Strategy, Implementation, and Practice. Pearson Education, 2016.uk_UA
dc.relation.references32. Tuten T. L., Solomon M. R. Social Media Marketing. Sage Publications, 2020uk_UA
dc.relation.references33. YouControl. Дані про підприємство «СПЕЦБУД» ТОВ «ТЕРНОПІЛЬБУД» (01268986). 2020. URL: https://youcontrol.com.ua/uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стецок О.Я.pdf1,43 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора