Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47231
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorГолда, Надія Михайлівна-
dc.contributor.advisorGolda, Nadiia-
dc.contributor.authorАндреїшин, Юлія Романівна-
dc.contributor.authorAndriishyn, Ylia-
dc.date.accessioned2025-01-08T19:50:43Z-
dc.date.available2025-01-08T19:50:43Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2025-01-08-
dc.identifier.citationАндреїшин Ю. Р. Удосконалення маркетингової діяльності та оптимізація продажу продукції підприємства роздрібної торгівлі на засадах мерчандайзингу : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 - маркетинг / наук. кер. Н. М. Голда. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47231-
dc.descriptionМета і завдання кваліфікаційної роботи магістра є розробка теоретико-методичних та організаційних засад маркетингової діяльності підприємства. Для досягнення поставленої мети вирішувались такі завдання: - уточнити сутність трактування “маркетингова діяльність”; - провести аналіз господарської діяльності магазину «Каштан»; - провести аналіз конкурентної позиції досліджуваного підприємства; - дослідити вплив маркетингового середовища на діяльність підприємства; - обґрунтувати пропозиції, спрямовані на покращення маркетингової діяльності підприємства на засадах мерчандайзингу; Об'єктом дослідження є маркетингова діяльність магазину «Каштан» та оптимізація продажу продукції підприємства роздрібної торгівлі на засадах мерчандайзингу. Предметом дослідження є процес забезпечення маркетингової діяльності та оптимізація продажу продукції підприємства роздрібної торгівлі на засадах мерчандайзингу.uk_UA
dc.description.abstractУ роботі досліджено маркетингову діяльність підприємства роздрібної торгівлі та його місце на ринку. Проведено аналіз маркетингового середовища підприємства, оцінено його маркетингову діяльність в системі забезпечення конкурентоспроможності на засадах мерчандайзингу та запропоновано шляхи її покращення.uk_UA
dc.description.abstractThe work examines the marketing activity of a retail enterprise and its place on the market. An analysis of the enterprise's marketing environment was carried out, its marketing activity in the system of ensuring competitiveness on the basis of merchandising was evaluated, and ways of its improvement were proposed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ 8 1.1. Маркетингова діяльність підприємства 8 1.2. Основні особливості процесу продажів в роздрібній торгівлі 13 1.3.Теоретичний підхід до визначення впливу мерчандайзингу на купівельну поведінку споживача 19 Висновки до розділу 1 25 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 26 2.1. Огляд ринку роздрібної торгівлі 26 2.2. Аналіз маркетингової діяльності супермаркету «Каштан» 34 2.3. Діагностика маркетингового середовища досліджуваного підприємства 39 Висновки до розділу 2 48 РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ 49 3.1. Рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності супермаркету «Каштан» 49 3.2. Оптимізація продажу продукції підприємства роздрібної торгівлі на засадах мерчандайзингу 56 Висновки до розділу 3 69 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 70 Висновки до розділу 4 74 ВИСНОВКИ 75 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 79uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентна перевагаuk_UA
dc.subjectсегментуванняuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantageuk_UA
dc.subjectsegmentationuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectproductuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингової діяльності та оптимізація продажу продукції підприємства роздрібної торгівлі на засадах мерчандайзингуuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing activities and optimization of the sale of products of the retail trade enterprise on the basis of merchandisinguk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Андреїшин Юлія Романівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.contributor.committeeMemberMarynenko, Natalia-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages88-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001uk_UA
dc.relation.references9. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» . – Відомості Верховної Ради України (ВВР) URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3856-12uk_UA
dc.relation.references10. Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 48, ст.359 URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/anot/771/97-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references11. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references12. Андреїшин Юлія. Маркетинг в роздрібній торгівлі. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2024. – 159 c. 11-12 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references14. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька, Н. Я. Рожко. – Тернопіль: Бескиди, 2020. – 179 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька Оксана. Семплінг як категорія маркетингу [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФО-П Паляниця В. А. Тернопіль, 2021. 209 с.]. - С.147-153.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. – 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 113-115.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька Оксана. Ціноутворення в ритейлі // Modern research in science and education. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2023. Pp. 21-27.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька О. П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В. А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2023.- 495 с.]. - С.6-32.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. - С. 463-475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька О. П. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references25. Бурліцька О. П. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 131-139.uk_UA
dc.relation.references26. Голда Н.М.. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references27. Бурліцька О. П. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.uk_UA
dc.relation.references28. Вечоров В. Т. Управління державними підприємствами: перегляд цінностей як відповідь на вимоги цифрової економіки /В. Т. Вечорова, Ю. В. Орловська, О. О. Кахович // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 29-34.uk_UA
dc.relation.references29. Виноградова О.В. Сучасні види маркетингу: навчальний посібник / О.В. Виноградова. – Київ, 2019. – 230 с.uk_UA
dc.relation.references30. Гармідер Л. Д. Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг /Л. Д. Гармідер //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі.– 2016. – № 3 (75). – С. 177-181.uk_UA
dc.relation.references31. Голда Н.М. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references32. Голда Н. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія /В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц.В.А. Фаловича Тернопіль: Фоп Шпак В.Б. 2021. 351/379uk_UA
dc.relation.references33. Голда Надія. Сутність конкурентоспроможності підприємств./Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2024. – 159 c. 21-23 с.uk_UA
dc.relation.references34. Голда Надія. Реклама як ефективна складова маркетингових комунікацій./Голда Надія, Андреїшин Юліяю/ Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2024. – 159 c. 102-104 с.uk_UA
dc.relation.references35. Голда Надія. Сутність конкурентоспроможності підприємств./Голда Надія, Конзельський Євген/ Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. – Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2024. – 159 c. 102-104 с.uk_UA
dc.relation.references36. Голда Н., Оксентюк Б. Психологічні аспекти реклами. Матеріали міжнародної науково-практичної інтернет конференції. 26-27 березня 2024р. Вісімдесят четверті економіко-правові дискусії. Львів, Україна, Ополє, Польща 2024. С. 3-7.uk_UA
dc.relation.references37. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.uk_UA
dc.relation.references38. Голда Н. Конкурентоспроможність підприємства та формування їх конкурентних переваг:/ Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: колективна монографія /за заг. ред. О. Панухник / ФОП Паляниця В.А. Тернопіль, 2021. С. 79-85uk_UA
dc.relation.references39. Голда Н.Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія /В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц..В.А..- Фаловича Тернопіль: Фол Шпак В.Б. 2021. 351/379.uk_UA
dc.relation.references40. Голда Н.М. Особливості формування рекламної стратегії. /колективна мон.: Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів / Б.А. Оксентюк [та ін.] ; за ред. к.е.н, доц. Б.А. Оксентюк. – Тернопіль: «Бескиди», 2024. – 171 с. 15-25 сuk_UA
dc.relation.references41. Головкін Н. В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи. Дослідження проведено за підтримки програми TACIS-ACE Європейського союзу. URL: http://www.probusiness.in.uauk_UA
dc.relation.references42. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references43. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі: навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей / В.Я. Заруба, І.А Парфентенко. Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references44. Зоріна О. І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник/ О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references45. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287uk_UA
dc.relation.references46. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references47. Журнал «Маркетинг в Україні». URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references48. Іванов М.М., Юлпатов Н. М. Особливості організації стимулювання збуту в місцях нагайного споживання. Вісник національного Хмельницького університету. Економічні науки. 2021. №6. Том 1. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/01/en-2021-6t1-16.pdfuk_UA
dc.relation.references49. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМ-БУКС, 2018. 208 с.uk_UA
dc.relation.references50. . Краузе О.І. Корпоративна культура соціальної відповідальності бізнесу [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: Бескиди, 2023. 179 с.]. С.203-210.uk_UA
dc.relation.references51. Краузе О.І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства /Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. – С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references52. Краузе О., Голда Н., Тимошів М. Зміни поведінки споживача в умовах війни. / Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 492-503. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references53. Краузе О. Нормативно-правове регулювання маркетингової діяльності: правові засади обмеження монополізму в економіці України /Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів /за ред. Б.А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024. С. 25-34. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46549uk_UA
dc.relation.references54. Лементовська, А. О. Харенко. Інноваційні форми комунікаційної діяльності в маркетингу. Інвестиції: практика та досвід. Економічна наука. Вип.19 (20), 2020.- С. 60-65.uk_UA
dc.relation.references55. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія /В. А. Фалович та ін. ; за ред. д.е.н, доц. В. А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. – 351 с.uk_UA
dc.relation.references56. Маркетинг очима світил науки : веб-сайт. URL : http://bredmarketing.bigmir.net.uk_UA
dc.relation.references57. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник /Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references58. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references59. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.ua.uk_UA
dc.relation.references60. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references61. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 55-68.uk_UA
dc.relation.references62. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140.uk_UA
dc.relation.references63. Оксана Бурліцька. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references64. Пилипчук В. П., Данніков О. В. Концептуальні засади стимулювання збуту товарів і послуг. URL: https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/36d2b507-f509-4718-be2a-279a2e897486/contentuk_UA
dc.relation.references65. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references66. Полюхович М. Аналіз підходів до формування конкурентної стратегії розвитку підприємства /М. Полюхович //Галицький економічний вісник. – 2021. – Т. 69, № 2. – С. 118-128.uk_UA
dc.relation.references67. Попова Н. В. Маркетинг: підручник /Н. В. Попова. – Харків: В справі, 2016. 298 с.uk_UA
dc.relation.references68. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха .- Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references69. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейд-маркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.uk_UA
dc.relation.references70. Сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references71. Сак Т. В. Електронна торгівля в Україні: стан, тенденції, перспективи розвитку /Т. В. Сак, Д. О. Ховхалюк //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 3. – С. 73-85.uk_UA
dc.relation.references72. Сергій Шоломейчук. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 5-7.uk_UA
dc.relation.references73. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.uk_UA
dc.relation.references74. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.uk_UA
dc.relation.references75. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references76. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.relation.references77. Golda N.Marketing Internet technologies in the field of services / Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Romania, 2021. – pp. 104-116. (222 р.)uk_UA
dc.relation.references78. Nadia Golda. Strategies of Solially Responsible Online Marketing and Advertising Management of Trade Enterprises/ Kateryna Lukhanina and Danylo Sidielnikov Tetiana Ustik, Valentina Morokhova, Iryna Savras, Nadia Golda/ Economic Affairs 2023/2.. http://ndpublister.in/admin/issues/EAv68n1sz12.pdf. Р.353-360.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Диплом Андріїшин 24.pdf1,66 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools