Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47195
Název: Маркетингові комунікації цифрової епохи
Další názvy: Marketing communications of the digital age
Autoři: Семенюк, Світлана
Semenіuk, Svitlana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ruska St., 56, Ternopil 46001 Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Семенюк С. Маркетингові комунікації цифрової епохи. Соціально-економічні проблеми і держава. 2024. Вип. 2 (31). С. 64-73. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdf
Bibliographic description (International): Semenіuk S. (2024) Marketing communications of the digital age. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 31, no. 2, pp. 64-73. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdf
Journal/Collection: Електронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"
Issue: 2(31)
Datum vydání: pro-2024
Submitted date: říj-2024
Date of entry: 4-led-2025
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
ORCID Id: https://orcid.org/0000-0003-3061-4145
DOI: https://doi.org/10.33108/sepd2024.02.064
UDC: 338:658.5
JEL: М13
М14
М30
Klíčová slova: комунікація
маркетинг
цифрова ера
канали комунікації
цифровий маркетинг
комунікаційні технології
цифрова екосистема
communication
marketing
digital era
communication channels
digital marketing
communication technologies
digital ecosystem
Number of pages: 10
Page range: 64-73
Start page: 64
End page: 73
Abstrakt: У статті досліджено етапи розвитку комунікаційних технологій в доцифрову та цифрову епохи. Охарактеризовано «дворівневу модель комунікації», визначено її основні параметри та можливість використання. Доведено, що аналітика даних та автоматизація маркетингу відкривають для бізнесу унікальні можливості глобальної персоналізації маркетингових тактик під кожного клієнта. Визначено, що в цифрову еру маркетинг став комунікацією, а комунікація має бути складником маркетингових зусиль компанії. В статті сформовано комплексну систему цифрового маркетингу, яка включає формування принципів цифрових технологій, цифрових активів споживачів, цифрових можливостей медіа платформ та цифрових каналів комунікації. Охарактеризовано класичну модель комунікації Ласвелла в контексті цифрових технологій та розглянуто ціноутворення як комунікацію та стратегію просування, яку застосовують різні компанії. Зазначено, що швидкість, з якою зараз змінюються маркетингові інструменти та медіа платформи, впливає значною мірою на формування стратегічної мети, що не дозволяє маркетинговим комунікаціям швидко втратити свою актуальність. Доведено, що суть маркетингу полягає у комунікації. Для успішного залучення споживачів необхідно: визначити правильно комунікаційну ціль, створити переконливе повідомлення відповідно до цілі, донести повідомлення через правильний канал у відповідний момент. Зазначено, що цифровий маркетинг має бути більш спрямований на побудову взаємовідносин з клієнтами, тому пошукові системи можуть бути націлені на конкретних споживачів, та відповідно до їхньої активності подавати лише релевантну для них інформацію на конкретному ринку. Таким чином повинна бути створена цифрова екосистема, яка надає компаніям безмежні можливості пошуку та залучення споживачів за допомогою спеціальних адаптивних повідомлень.
The stages of development of communication technologies in the pre-digital and digital eras are studied in the article. The “two-level communication model” is characterized, its main parameters and the possibility of use are determined. It is proven that data analytics and marketing automation open up unique opportunities for business to globally personalize marketing tactics for each client. It is determined that in the digital era, marketing has become communication, and communication should be a component of the company's marketing efforts. The article forms a comprehensive system of digital marketing, which includes the formation of the principles of digital technologies, digital assets of consumers, digital capabilities of media platforms and digital communication channels. Laswell's classical communication model is characterized in the context of digital technologies and pricing is considered as a communication and promotion strategy used by various companies. It is noted that the speed with which marketing tools and media platforms are currently changing significantly affects the formation of a strategic goal, which does not allow marketing communications to quickly lose their relevance. It has been proven that the essence of marketing is communication. To successfully attract consumers, it is necessary to: correctly define the communication goal, create a convincing message in accordance with the goal, deliver the message through the right channel at the right time. It is noted that digital marketing should be more focused on building relationships with customers, so search engines can target specific consumers, according to their activity to provide only relevant information for them in a specific market. In this way, a digital ecosystem should be created that provides companies with unlimited opportunities to search and attract consumers with the help of special adaptive messages.
Sponsorship: The authors received no direct funding for this research.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47195
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»
URL for reference material: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdf
https://panels.nielsen.com/uk/about-nielsen/
https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdf
https://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernut
https://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/
References (Ukraine): 1. Nielsen: загальна інформація. URL: https://panels.nielsen.com/uk/about-nielsen/
2. Благомир Л. М. Цифрові бізнес-екосистеми як специфічна форма координації господарської діяльності в умовах цифрової економіки. Економіка та суспільство. Випуск 46. 2022. С. 46-55.
3. Гуменна О. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 2016. №1(1), С. 48–53. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787
4. Дроздик Л. А. Класичні моделі масової комунікації в системі політичної реклами та PR. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, IV(16), I.: 95, 2021. URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdf
5. Основи теорії мовної комунікації / Укладач: О. А. Новицька. Маріуполь: МДУ, 2018. 106 с.
6. Пепчук С., Яценюк І. Цифровий маркетинг як елемент маркетингових комунікацій. Collection of Scientific Papers «SCIENTIA», March 22, 2024. Riga, Latvia. С. 23-25
7. Повернення втрачених клієнтів: чому йдуть і як повернути? / Блог KeyKall. URL: https://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernut
8. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха; під заг. редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.
9. Секрети успішної співпраці та комунікації у команді / Блог Yaware TimeTracker. URL: https://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/
10. Теорії та моделі масової інформації (Масова комунікація): навч.-метод. посібник / Мар’ян Житарюк. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 244 с.
11. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт.. кол.: М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. І. Яшкіна [та інші]; за ред. д.е.н., проф. М. А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2017. 292с.
References (International): 1. Nielsen: zahalna informatsiia [Nielsen: general information]. URL: https://www.domo.com/learn/infographic/data-never-sleeps-9 (in Ukrainian)
2. Blahomyr L. M. (2022) Tsyfrovi biznes-ekosystemy yak spetsyfichna forma koordynatsii hospodarskoi diialnosti v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Digital business ecosystems as a specific form of coordination of economic activity in the digital economy]. Ekonomika ta suspilstvo [Economy and society] Vypusk 46. Pp. 46-55. [Issue 46. P. 46-55.] (in Ukrainian)
3. Humenna O. (2016) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii [Gumenna O. Modern digital marketing tools in the system of integrated marketing communications]. Naukovi zapysky NaUKMA. Ekonomichni nauky [Scientific notes of NaUKMA. Economic Sciences] №1(1), 48–53. (in Ukrainian) DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787
4. Drozdyk L. A. (2021) Klasychni modeli masovoi komunikatsii v systemi politychnoi reklamy ta PR [Drozdyk L. A. Classical models of mass communication in the system of political advertising and PR]. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. [Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences]. IV(16), I.: 95 URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdf (in Ukrainian)
5. Osnovy teorii movnoi komunikatsii / Ukladach: O. A. Novytska (2018) [Fundamentals of the theory of linguistic communication / Compiled by: O. A. Novitska]. Mariupol: MDU. 106 p. (in Ukrainian)
6. Pepchuk S., Yatseniuk I. Tsyfrovyi marketynh yak element marketynhovykh komunikatsii (2024). [Pepchuk S., Yatsenyuk I. Digital marketing as an element of marketing communications] Collection of Scientific Papers «SCIENTIA», March 22. Riga. P. 23-25 (in Latvia)
7. Povernennia vtrachenykh kliientiv: chomu ydut i yak povernuty? [Returning lost customers: why do they leave and how to get them back?]. Bloh KeyKall [KeyKall Blog] URL: https://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernut
8. Popova N. V. (2020) Marketynhovi komunikatsii: pidruchnyk / N. V. Popova, A. V. Kataiev, L. V. Bazaliieva, O. I. Kononov, T. A. Mukha; pid zah. redaktsiieiu N. V. Popovoi. [Popova N. V. Marketing communications: textbook / N. V. Popova, A. V. Kataev, L. V. Bazaliev, O. I. Kononov, T. A. Mukha; under the general editorship of N. V. Popova.] Kharkiv: «Fakt». 315 p. [Kharkiv: "Fakt". 315 p.] (in Ukrainian)
9. Sekrety uspishnoi spivpratsi ta komunikatsii u komandi. [Secrets of successful collaboration and communication in a team] Bloh Yaware TimeTracker [Yaware TimeTracker Blog] URL: https://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/
10. Teorii ta modeli masovoi informatsii (Masova komunikatsiia): navch.-metod. Posibnyk (2018) [Theories and models of mass information (Mass communication): teaching and methodological manual] Lviv: LNU imeni Ivana Franka, 244 p. (in Ukrainian)
11. Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu KhKhI storichchia: monohrafiia (2017) [Digital Marketing – a Marketing Model for the 21st Century: Monograph]. Odesa: Astroprynt, 2017. 292 p. (in Ukrainian)
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2024, Випуск 2(31)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
24ssbkte.pdfМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ401,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.