Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47195
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.contributor.authorSemenіuk, Svitlana-
dc.date.accessioned2025-01-04T18:24:46Z-
dc.date.available2025-01-04T18:24:46Z-
dc.date.issued2024-12-
dc.date.submitted2024-10-
dc.identifier.citationСеменюк С. Маркетингові комунікації цифрової епохи. Соціально-економічні проблеми і держава. 2024. Вип. 2 (31). С. 64-73. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47195-
dc.description.abstractУ статті досліджено етапи розвитку комунікаційних технологій в доцифрову та цифрову епохи. Охарактеризовано «дворівневу модель комунікації», визначено її основні параметри та можливість використання. Доведено, що аналітика даних та автоматизація маркетингу відкривають для бізнесу унікальні можливості глобальної персоналізації маркетингових тактик під кожного клієнта. Визначено, що в цифрову еру маркетинг став комунікацією, а комунікація має бути складником маркетингових зусиль компанії. В статті сформовано комплексну систему цифрового маркетингу, яка включає формування принципів цифрових технологій, цифрових активів споживачів, цифрових можливостей медіа платформ та цифрових каналів комунікації. Охарактеризовано класичну модель комунікації Ласвелла в контексті цифрових технологій та розглянуто ціноутворення як комунікацію та стратегію просування, яку застосовують різні компанії. Зазначено, що швидкість, з якою зараз змінюються маркетингові інструменти та медіа платформи, впливає значною мірою на формування стратегічної мети, що не дозволяє маркетинговим комунікаціям швидко втратити свою актуальність. Доведено, що суть маркетингу полягає у комунікації. Для успішного залучення споживачів необхідно: визначити правильно комунікаційну ціль, створити переконливе повідомлення відповідно до цілі, донести повідомлення через правильний канал у відповідний момент. Зазначено, що цифровий маркетинг має бути більш спрямований на побудову взаємовідносин з клієнтами, тому пошукові системи можуть бути націлені на конкретних споживачів, та відповідно до їхньої активності подавати лише релевантну для них інформацію на конкретному ринку. Таким чином повинна бути створена цифрова екосистема, яка надає компаніям безмежні можливості пошуку та залучення споживачів за допомогою спеціальних адаптивних повідомлень.uk_UA
dc.description.abstractThe stages of development of communication technologies in the pre-digital and digital eras are studied in the article. The “two-level communication model” is characterized, its main parameters and the possibility of use are determined. It is proven that data analytics and marketing automation open up unique opportunities for business to globally personalize marketing tactics for each client. It is determined that in the digital era, marketing has become communication, and communication should be a component of the company's marketing efforts. The article forms a comprehensive system of digital marketing, which includes the formation of the principles of digital technologies, digital assets of consumers, digital capabilities of media platforms and digital communication channels. Laswell's classical communication model is characterized in the context of digital technologies and pricing is considered as a communication and promotion strategy used by various companies. It is noted that the speed with which marketing tools and media platforms are currently changing significantly affects the formation of a strategic goal, which does not allow marketing communications to quickly lose their relevance. It has been proven that the essence of marketing is communication. To successfully attract consumers, it is necessary to: correctly define the communication goal, create a convincing message in accordance with the goal, deliver the message through the right channel at the right time. It is noted that digital marketing should be more focused on building relationships with customers, so search engines can target specific consumers, according to their activity to provide only relevant information for them in a specific market. In this way, a digital ecosystem should be created that provides companies with unlimited opportunities to search and attract consumers with the help of special adaptive messages.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent64-73-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://panels.nielsen.com/uk/about-nielsen/uk_UA
dc.relation.urihttps://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdfuk_UA
dc.relation.urihttps://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernutuk_UA
dc.relation.urihttps://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/uk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectцифрова ераuk_UA
dc.subjectканали комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифровий маркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаційні технологіїuk_UA
dc.subjectцифрова екосистемаuk_UA
dc.subjectcommunicationuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectdigital erauk_UA
dc.subjectcommunication channelsuk_UA
dc.subjectdigital marketinguk_UA
dc.subjectcommunication technologiesuk_UA
dc.subjectdigital ecosystemuk_UA
dc.titleМаркетингові комунікації цифрової епохиuk_UA
dc.title.alternativeMarketing communications of the digital ageuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages10-
dc.subject.udc338:658.5uk_UA
dc.relation.references1. Nielsen: загальна інформація. URL: https://panels.nielsen.com/uk/about-nielsen/uk_UA
dc.relation.references2. Благомир Л. М. Цифрові бізнес-екосистеми як специфічна форма координації господарської діяльності в умовах цифрової економіки. Економіка та суспільство. Випуск 46. 2022. С. 46-55.uk_UA
dc.relation.references3. Гуменна О. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки, 2016. №1(1), С. 48–53. DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787uk_UA
dc.relation.references4. Дроздик Л. А. Класичні моделі масової комунікації в системі політичної реклами та PR. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences, IV(16), I.: 95, 2021. URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdfuk_UA
dc.relation.references5. Основи теорії мовної комунікації / Укладач: О. А. Новицька. Маріуполь: МДУ, 2018. 106 с.uk_UA
dc.relation.references6. Пепчук С., Яценюк І. Цифровий маркетинг як елемент маркетингових комунікацій. Collection of Scientific Papers «SCIENTIA», March 22, 2024. Riga, Latvia. С. 23-25uk_UA
dc.relation.references7. Повернення втрачених клієнтів: чому йдуть і як повернути? / Блог KeyKall. URL: https://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernutuk_UA
dc.relation.references8. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха; під заг. редакцією Н. В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references9. Секрети успішної співпраці та комунікації у команді / Блог Yaware TimeTracker. URL: https://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/uk_UA
dc.relation.references10. Теорії та моделі масової інформації (Масова комунікація): навч.-метод. посібник / Мар’ян Житарюк. Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 244 с.uk_UA
dc.relation.references11. Цифровий маркетинг – модель маркетингу ХХІ сторіччя: монографія / авт.. кол.: М. А. Окландер, Т. О. Окландер, О. І. Яшкіна [та інші]; за ред. д.е.н., проф. М. А. Окландера. Одеса: Астропринт, 2017. 292с.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Nielsen: zahalna informatsiia [Nielsen: general information]. URL: https://www.domo.com/learn/infographic/data-never-sleeps-9 (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen2. Blahomyr L. M. (2022) Tsyfrovi biznes-ekosystemy yak spetsyfichna forma koordynatsii hospodarskoi diialnosti v umovakh tsyfrovoi ekonomiky [Digital business ecosystems as a specific form of coordination of economic activity in the digital economy]. Ekonomika ta suspilstvo [Economy and society] Vypusk 46. Pp. 46-55. [Issue 46. P. 46-55.] (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen3. Humenna O. (2016) Suchasni instrumenty tsyfrovoho marketynhu v systemi intehrovanykh marketynhovykh komunikatsii [Gumenna O. Modern digital marketing tools in the system of integrated marketing communications]. Naukovi zapysky NaUKMA. Ekonomichni nauky [Scientific notes of NaUKMA. Economic Sciences] №1(1), 48–53. (in Ukrainian) DOI: https://doi.org/10.18523/2519-4739112016124787uk_UA
dc.relation.referencesen4. Drozdyk L. A. (2021) Klasychni modeli masovoi komunikatsii v systemi politychnoi reklamy ta PR [Drozdyk L. A. Classical models of mass communication in the system of political advertising and PR]. Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences. [Science and Education a New Dimension. Humanities and Social Sciences]. IV(16), I.: 95 URL: https://seanewdim.com/wp-content/uploads/2021/03/The-classic-models-of-mass-communication-in-the-system-of-political-advertising-and-PR-Drozdyk-L..pdf (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen5. Osnovy teorii movnoi komunikatsii / Ukladach: O. A. Novytska (2018) [Fundamentals of the theory of linguistic communication / Compiled by: O. A. Novitska]. Mariupol: MDU. 106 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen6. Pepchuk S., Yatseniuk I. Tsyfrovyi marketynh yak element marketynhovykh komunikatsii (2024). [Pepchuk S., Yatsenyuk I. Digital marketing as an element of marketing communications] Collection of Scientific Papers «SCIENTIA», March 22. Riga. P. 23-25 (in Latvia)uk_UA
dc.relation.referencesen7. Povernennia vtrachenykh kliientiv: chomu ydut i yak povernuty? [Returning lost customers: why do they leave and how to get them back?]. Bloh KeyKall [KeyKall Blog] URL: https://k-call.com/ua/blog/poteryannye-klienty-pochemu-uhodyat-i-kak-vernutuk_UA
dc.relation.referencesen8. Popova N. V. (2020) Marketynhovi komunikatsii: pidruchnyk / N. V. Popova, A. V. Kataiev, L. V. Bazaliieva, O. I. Kononov, T. A. Mukha; pid zah. redaktsiieiu N. V. Popovoi. [Popova N. V. Marketing communications: textbook / N. V. Popova, A. V. Kataev, L. V. Bazaliev, O. I. Kononov, T. A. Mukha; under the general editorship of N. V. Popova.] Kharkiv: «Fakt». 315 p. [Kharkiv: "Fakt". 315 p.] (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen9. Sekrety uspishnoi spivpratsi ta komunikatsii u komandi. [Secrets of successful collaboration and communication in a team] Bloh Yaware TimeTracker [Yaware TimeTracker Blog] URL: https://yaware.com.ua/uk/blog/sekreti-uspishnoi-spivpraczi-ta-komunikaczii-u-komandi/uk_UA
dc.relation.referencesen10. Teorii ta modeli masovoi informatsii (Masova komunikatsiia): navch.-metod. Posibnyk (2018) [Theories and models of mass information (Mass communication): teaching and methodological manual] Lviv: LNU imeni Ivana Franka, 244 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.relation.referencesen11. Tsyfrovyi marketynh – model marketynhu KhKhI storichchia: monohrafiia (2017) [Digital Marketing – a Marketing Model for the 21st Century: Monograph]. Odesa: Astroprynt, 2017. 292 p. (in Ukrainian)uk_UA
dc.identifier.citationenSemenіuk S. (2024) Marketing communications of the digital age. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 31, no. 2, pp. 64-73. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24ssbkte.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2024.02.064-
dc.subject.jelМ13uk_UA
dc.subject.jelМ14uk_UA
dc.subject.jelМ30uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ruska St., 56, Ternopil 46001 Ukraineuk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-3061-4145-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue2(31)-
dc.citation.spage64-
dc.citation.epage73-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2024, Випуск 2(31)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
24ssbkte.pdfМАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ЦИФРОВОЇ ЕПОХИ401,83 kBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.