Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47100

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДмитрів, О. Р.
dc.contributor.authorВахно, І. І.
dc.contributor.authorDmytriv, O.
dc.contributor.authorVakhno, I.
dc.coverage.temporal28-29 листопада 2024 року
dc.coverage.temporalNovember 28-29, 2024
dc.date.accessioned2025-01-03T16:17:51Z-
dc.date.available2025-01-03T16:17:51Z-
dc.date.created2024-11-28
dc.date.issued2024-11-28
dc.identifier.citationДмитрів О. Р. Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягу / О. Р. Дмитрів, І. І. Вахно // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, 28-29 листопада 2024 року. — Т. : ТНТУ, 2024. — С. 87–88. — (Економіко-математичне моделювання та вимірювання ефективності діджиталізації суспільства).
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47100-
dc.format.extent87-88
dc.language.isouk
dc.publisherТНТУ
dc.publisherTNTU
dc.relation.ispartofТези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“, 2024
dc.relation.ispartofAbstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, 2024
dc.titleВикористання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягу
dc.title.alternativeApplication of fuzzy set methodology in graphic advertising for children’s clothing
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages2
dc.subject.udc659.1
dc.subject.udc687.084.4
dc.subject.udc519.8
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
dc.citation.journalTitleТези доповідей Ⅴ міжнародної науково-практичної конференції учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.citation.spage87
dc.citation.epage88
dc.citation.conferenceⅤ міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“
dc.identifier.citation2015Дмитрів О. Р., Вахно І. І. Використання методології нечітких множин у графічній рекламі дитячого одягу // Тези Ⅴ міжнародної конференції „Цифрова економіка: інновації та сталий розвиток“, Тернопіль, 28-29 листопада 2024 року. 2024. С. 87–88.
dc.identifier.citationenAPADmytriv, O., & Vakhno, I. (2024). Vykorystannia metodolohii nechitkykh mnozhyn u hrafichnii reklami dytiachoho odiahu [Application of fuzzy set methodology in graphic advertising for children’s clothing]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’, November 28-29, 2024, Ternopil, 87-88. TNTU. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGODmytriv O., Vakhno I. (2024) Vykorystannia metodolohii nechitkykh mnozhyn u hrafichnii reklami dytiachoho odiahu [Application of fuzzy set methodology in graphic advertising for children’s clothing]. Abstracts of the Ⅴ International Scientific and Practical Conference of Scientists and Students ‘Digital Economy as a Factor of Innovation and Sustainable Development of Society’ (Tern., November 28-29, 2024), pp. 87-88 [in Ukrainian].
Appears in Collections:Ⅴ Міжнародна науково-практична конференція учених та студентів „Цифрова економіка як фактор інновацій та сталого розвитку суспільства“ (2024)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.