Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47007
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorДмитроца, Леся Павлівна-
dc.contributor.advisorDmytrotsa, Lesia P.-
dc.contributor.authorСкоробогата, Марта Олегівна-
dc.contributor.authorSkorobohata, Marta O.-
dc.date.accessioned2025-01-02T10:37:36Z-
dc.date.available2025-01-02T10:37:36Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.identifier.citationСкоробогата М. О. Застосування інструментів штучного інтелекту для підвищення ефективності бізнес-процесів компанії "TechNovaApp" : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 122 - комп’ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47007-
dc.descriptionРоботу виконано на кафедрі комп'ютерних наук Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. Захист відбудеться 26.12.2024 р. о 10 год. на засіданні екзаменаційної комісії №35 у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюяuk_UA
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена впровадженню інструментів штучного інтелекту для підвищення ефективності бізнес-процесів на прикладі компанії “TechNovaApp”. В першому розділі кваліфікаційної роботи виконано аналітичний огляд сучасних досліджень у сфері застосування штучного інтелекту для автоматизації бізнес-процесів. Висвітлено ключові досягнення, недоліки та перспективи впровадження ШІ. Розглянуто актуальні приклади використання ШІ у маркетингу, підтримці клієнтів та CRM. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто теоретичні аспекти використання ШІ у бізнес-процесах. Досліджено алгоритми та моделі, які забезпечують оптимізацію рутинних завдань. Також проаналізовано різні сучасні інструменти, що використовують штучний інтелект у своїх алгоритмах. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано практичне впровадження інструментів штучного інтелекту у бізнес-процеси компанії “TechNovaApp”. Проаналізовано ефективність інтеграції чат-бота, автоматизованих маркетингових кампаній та CRM-систем. Проведено оцінку впливу впроваджених технологій та їх порівняння до та після у вигляді схем бізнес-процесів. Кваліфікаційна робота демонструє результати впровадження інструментів штучного інтелекту для підвищення ефективності існуючих бізнес-процесів. У результаті зменшено час обслуговування клієнтів на 1 хвилину 13 секунд, підвищено задоволеність клієнтів на 25% і оптимізовано рутинні операції. Отримані результати підтверджують доцільність застосування ШІ для підвищення продуктивності компанії.uk_UA
dc.description.abstractThesis is devoted to the development of an approach to improve business process efficiency through the implementation of artificial intelligence tools, exemplified by the company “TechNovaApp”. The first chapter presents an analytical review of modern research on AI applications in business process automation, highlighting key achievements, disadvantages, and future prospects. Examples of AI use in marketing, customer support, and CRM systems are explored. The second chapter examines theoretical aspects of AI in business process automation. Algorithms and models that provide optimization of routine tasks are investigated. Various modern tools that use artificial intelligence in their algorithms are also analyzed. The third chapter describes the practical implementation of AI tools within “TechNovaApp” company. The effectiveness of the integration of chatbots, automated marketing campaigns, and CRM systems was analyzed. The impact of the implemented technologies was assessed and their before and after comparison was performed in the form of business process diagrams. The thesis demonstrates that AI integration reduced customer service time by 1 minute 13 seconds, increased customer satisfaction by 25%, and optimized routine operations, confirming the feasibility of AI for enhancing company productivity. Thesis demonstrates the results of implementing artificial intelligence tools to improve the efficiency of existing business processes. As a result, the customer service time was reduced by 1 minute and 13 seconds, customer satisfaction was increased by 25%, and routine operations were optimized. The results confirm the feasibility of using AI to improve the company's productivity.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 10 1 ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЙ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ 13 1.1 Вступ до сучасних інструментів ШІ для бізнесу та огляд ринку застосування 13 1.2 Обмеження традиційних бізнес-процесів та способи їх вирішення за допомогою ШІ 15 1.3 Перспективи впровадження штучного інтелекту в бізнес 18 1.4 Інтеграція ШІ в CRM-системи та її ефективність 20 1.5 Автоматизація клієнтської підтримки за допомогою чат-ботів 22 1.6 Висновок до першого розділу 23 2 МЕТОДИ ТА ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ 25 2.1 Способи впровадження та виклики використання ШІ у бізнесі 25 2.2 Аналіз сучасних інструментів ШІ для оптимізації бізнес-процесів 29 2.3 Критерії та методи оцінювання ефективності впровадження ШІ 37 2.4 Висновок до другого розділу 38 3 ВПРОВАДЖЕННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ В БІЗНЕС-ПРОЦЕСИ КОМПАНІЇ “TECHNOVAAPP” 40 3.1 Стратегія інтеграції ШІ в бізнес-процеси компанії “TechNovaApp” 40 3.2 Ефективність впровадження ШІ на прикладі Reply.io 45 3.3 Аналіз успішності ШІ-рішень у системі Intercom 52 3.4 Вплив ШІ на оптимізацію бізнес-процесів у Hubspot 55 3.5 Висновок до третього розділу 57 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 59 4.1 Психологія безпеки праці в загальній проблемі психології 59 4.2. Значення автоматизації виробничих процесів в питаннях охорони праці 62 4.3. Навчання працюючих і інструктажі з охорони праці 63 4.4. Висновок до четвертого розділу 64 ВИСНОВКИ 65 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 66 ДОДАТКИuk_UA
dc.format.extent83-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectкомп’ютерні наукиuk_UA
dc.subjectштучний інтелектuk_UA
dc.subjectмашинне навчанняuk_UA
dc.subjectуправління бізнес-процесамиuk_UA
dc.subjectаналіз данихuk_UA
dc.subjectCRM-системиuk_UA
dc.subjectклієнтський досвідuk_UA
dc.subjectмаркетингові кампаніїuk_UA
dc.subjectartificial intelligenceuk_UA
dc.subjectmachine learninguk_UA
dc.subjectbusiness process managementuk_UA
dc.subjectdata analysisuk_UA
dc.subjectCRM systemsuk_UA
dc.subjectcustomer experienceuk_UA
dc.subjectmarketing campaignsuk_UA
dc.titleЗастосування інструментів штучного інтелекту для підвищення ефективності бізнес-процесів компанії "TechNovaApp"uk_UA
dc.title.alternativeApplication of Artificial Intelligence Tools to Increase the Efficiency of Business Processes of the "TechNovaApp" Companyuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Скоробогата Марта Олегівна, 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.04uk_UA
dc.relation.references1. CRM, SRM, ERP ТА BPM: Що це таке та як дізнатись що потрібно твоєму бізнесу? [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://sitniks.ua/blog_post/crm-srm-erp-ta-bpm-shho-cze-take-ta-yak-diznatys-shho-potribno-tvoyemu-biznesu/uk_UA
dc.relation.references2. Gomes, P., Verçosa, L., Melo, F., Silva, V., Filho, C. B., & Bezerra, B. (2022). Artificial intelligence-based methods for business processes: A systematic literature review. Applied Sciences, 12(5), 2314uk_UA
dc.relation.references3. Фостолович, В. А. (2022). Штучний інтелект в сучасному бізнесі: потенціал, сучасні тренди та перспективи інтегрування у різні сфери господарської діяльності і життєдіяльності людини. Ефективна економіка, (7)uk_UA
dc.relation.references4. Fountaine, T., McCarthy, B., & Saleh, T. (2019). Building the AI-powered organization. Harvard Business Review, 97(4), 62-73uk_UA
dc.relation.references5. Chui, M., Roberts, R., & Yee, L. (2022). Generative AI is here: How tools like ChatGPT could change your business. Quantum Black AI by McKinsey, 20uk_UA
dc.relation.references6. Шевченко, О., Стрілець, А. (2022). Цифровізація бізнес-процесів під час війни. Бізнес, інновації, менеджмент: проблеми та перспективи, С. 246-246.uk_UA
dc.relation.references7. Струтинська, І. В., Дмитроца, Л. П., Сороківська, О. А., & Козбур, Г. В. (2024). Особливості цифрового розвитку малого і середнього бізнесу України, країн Європи та G7. У Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія, 2024, с. 411–427. ФОП Паляниця В.А.uk_UA
dc.relation.references8. Болквадзе, Н., and Мигаль, О. (2023). Впровадження штучного інтелекту в бізнес-діяльність компанії. Економіка та суспільство (58)uk_UA
dc.relation.references9. Strutynska, I., Dmytrotsa, L., Kozbur, H., and Melnyk, L. (2021). The Digital Business Transformation Index Determining and Monitoring: Development of a National Online Platform. CEUR Workshop Proceedings, vol. 3039, pp. 327–334uk_UA
dc.relation.references10. Riss, Uwe V., et al. (2005). Challenges for business process and task management. Journal of Universal Knowledge Management 2, pp. 77-100uk_UA
dc.relation.references11. Байлова, О. О., Башаров, І. Д. (2023). УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСАМИ ПІДПРИЄМСТВА. Економіка і менеджмент 2023: Перспективи інтеграції та інноваційного розвиткуuk_UA
dc.relation.references12. Dubynyak, T., Dmytrotsa, L., Yavorska, M., Shostakivska, N., & Manziy, O. (2023). Methods and Means of Automatic Statistical Assessment of Information Measuring Systems. Proceedings of the 3rd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems 2023, (3628), pp. 450–461uk_UA
dc.relation.references13. Струтинська І., Дмитроца Л. (2019). Особливості використання технологій Big Data та Business Intelligence малим та середнім бізнесом в Україні. Матеріали ⅩⅪ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. С. 71–72. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/28143uk_UA
dc.relation.references14. Pillon, M. (2024). Integrating AI in business: benefits, challenges, key capabilities, and managerial solutions for a successful implementationuk_UA
dc.relation.references15. Song, X., Yang, S., Huang, Z., & Huang, T. (2019, August). The application of artificial intelligence in electronic commerce. In Journal of Physics: Conference Series (Vol. 1302, No. 3, p. 032030). IOP Publishinguk_UA
dc.relation.references16. Музиченко, Т. О., Скорба, О. А., & Шевчук, А. А. (2023). Штучний інтелект як засіб оптимізації бізнес-процесів в електронній комерції. Академічні візії, (25)uk_UA
dc.relation.references17. Kanbach, D. K., Heiduk, L., Blueher, G., Schreiter, M., & Lahmann, A. (2024). The GenAI is out of the bottle: generative artificial intelligence from a business model innovation perspective. Review of Managerial Science, 18(4), 1189-1220uk_UA
dc.relation.references18. Brown, O., Davison, R. M., Decker, S., Ellis, D. A., Faulconbridge, J., Gore, J., ... & Hibbert, P. (2024). Theory-driven perspectives on generative artificial intelligence in business and management. British Journal of Management, 35(1), 3-23uk_UA
dc.relation.references19. Patil, D., Rane, N. L., & Rane, J. (2024). Future directions for ChatGPT and generative artificial intelligence in various business sectors. The Future Impact of ChatGPT on Several Business Sectors, 294-346uk_UA
dc.relation.references20. Сімак, Т. Г., & Оніпко, Т. В. (2021). Система інформаційної взаємодії з клієнтами (CRM) на підприємствіuk_UA
dc.relation.references21. Пасенко, В., & Курч, Д. (2023). СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЙ У РОЗРОБЦІ CRM-СИСТЕМ У МІЖНАРОДНОМУ БІЗНЕСІ. Організаційний комітет, 155uk_UA
dc.relation.references22. CRM STATISTICS YOU NEED TO KNOW FOR 2023 (AND BEYOND). [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.superoffice.com/blog/crm-software-statistics/uk_UA
dc.relation.references23. Top CRM Trends for 2025. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://syncmatters.com/blog/top-crm-trends-for-2025uk_UA
dc.relation.references24. George, A. S., & George, A. H. (2023). A review of ChatGPT AI's impact on several business sectors. Partners universal international innovation journal, 1(1), 9-23uk_UA
dc.relation.references25. Мушинська Г., Дмитроца Л. (2022). Ефективність чат-ботів у сфері електронної комерції. Зб. тез доп. Ⅱ Міжнар. науково-практ. конф., м. Тернопіль, 23–24 листоп. 2022 р. Тернопіль, 2022. С. 47–49. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39771uk_UA
dc.relation.references26. Al-Anqoudi, Y., Al-Hamdani, A., Al-Badawi, M., & Hedjam, R. (2021). Using machine learning in business process re-engineering. Big Data and Cognitive Computing, 5(4), 61uk_UA
dc.relation.references27. Гавриленко, С. Ю., Челак, В. В., Горносталь, О. А., & Зозуля, В. Д. (2022). Машинне навчанняuk_UA
dc.relation.references28. Bharadiya, J. P. (2023). Machine learning and AI in business intelligence: Trends and opportunities. International Journal of Computer (IJC), 48(1), 123-134uk_UA
dc.relation.references29. Lee, C. S., Cheang, P. Y. S., & Moslehpour, M. (2022). Predictive analytics in business analytics: decision tree. Advances in Decision Sciences, 26(1), 1-29uk_UA
dc.relation.references30. Wolniak, R., & Grebski, W. (2023). Functioning of predictive analytics in business. Silesian University of Technology Scientific Papers. Organization and Management Series, 175, 631-649uk_UA
dc.relation.references31. Paramesha, M., Rane, N. L., & Rane, J. (2024). Big data analytics, artificial intelligence, machine learning, internet of things, and blockchain for enhanced business intelligence. Partners Universal Multidisciplinary Research Journal, 1(2), 110-133uk_UA
dc.relation.references32. Himeur, Y., Elnour, M., Fadli, F., Meskin, N., Petri, I., Rezgui, Y., ... & Amira, A. (2023). AI-big data analytics for building automation and management systems: a survey, actual challenges and future perspectives. Artificial Intelligence Review, 56(6), 4929-5021uk_UA
dc.relation.references33. Olujimi, P. A., & Ade-Ibijola, A. (2023). NLP techniques for automating responses to customer queries: a systematic review. Discover Artificial Intelligence, 3(1), 20uk_UA
dc.relation.references34. Kalusivalingam, A. K., Sharma, A., Patel, N., & Singh, V. (2020). Enhancing Customer Service Automation with Natural Language Processing and Reinforcement Learning Algorithms. International Journal of AI and ML, 1(2)uk_UA
dc.relation.references35. Kshetri, N., Dwivedi, Y. K., Davenport, T. H., & Panteli, N. (2024). Generative artificial intelligence in marketing: Applications, opportunities, challenges, and research agenda. International Journal of Information Management, 75, 102716uk_UA
dc.relation.references36. Soni, V. (2023). Adopting generative ai in digital marketing campaigns: An empirical study of drivers and barriers. Sage Science Review of Applied Machine Learning, 6(8), 1-15uk_UA
dc.relation.references37. Fui-Hoon Nah, F., Zheng, R., Cai, J., Siau, K., & Chen, L. (2023). Generative AI and ChatGPT: Applications, challenges, and AI-human collaboration. Journal of Information Technology Case and Application Research, 25(3), 277-304uk_UA
dc.relation.references38. Patil, D., Rane, N. L., & Rane, J. (2024). Challenges in implementing ChatGPT and generative artificial intelligence in various business sectors. The Future Impact of ChatGPT on Several Business Sectors, 107-145uk_UA
dc.relation.references39. Robotic Process Automation (RPA). [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.uipath.com/rpa/robotic-process-automationuk_UA
dc.relation.references40. CRM Design Best Practices. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://medium.com/@adam.fard/crm-design-best-practices-966bbb1d60c5uk_UA
dc.relation.references41. Ubaid, A. M., & Dweiri, F. T. (2020). Business process management (BPM): terminologies and methodologies unified. International Journal of System Assurance Engineering and Management, 11(6), 1046-1064uk_UA
dc.relation.references42. Stoilova, E. (2021). AI chatbots as a customer service and support tool. ROBONOMICS: The Journal of the Automated Economy, 2, 21. Retrieved from https://www.journal.robonomics.science/index.php/rj/article/view/21uk_UA
dc.relation.references43. Top 10 AI Customer Service Chatbot for Business in 2024. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.proprofschat.com/blog/best-customer-service-chatbots/uk_UA
dc.relation.references44. Utami, B., & Sudarmiatin, S. (2022). The impact of CRM on business or MSME performance: A literature review. Journal of Social Science, 3(3), 488-494uk_UA
dc.relation.references45. The Best CRM Software for 2024. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.pcmag.com/picks/the-best-crm-softwareuk_UA
dc.relation.references46. Homburg, C., & Wielgos, D. M. (2022). The value relevance of digital marketing capabilities to firm performance. Journal of the Academy of Marketing Science, 50(4), 666-688uk_UA
dc.relation.references47. Ziółkowska, M. J. (2021). Digital transformation and marketing activities in small and medium-sized enterprises. Sustainability, 13(5), 2512uk_UA
dc.relation.references48. The Best Email Marketing Software for 2024. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.pcmag.com/picks/the-best-email-marketing-softwareuk_UA
dc.relation.references49. НАЗАРЧУК, Т., ТЮРІНА, Н., & БАКАЙ, А. (2024). ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНО-ОРІНТОВАНОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НА ЗАСАДАХ КЛЮЧОВИХ ПОКАЗНИКІВ ЕФЕКТИВНОСТІ. Development Service Industry Management, (3), 101-107uk_UA
dc.relation.references50. Pandey, S., Gupta, S., & Chhajed, S. (2021). ROI of AI: Effectiveness and Measurement. INTERNATIONAL JOURNAL OF ENGINEERING RESEARCH & TECHNOLOGY (IJERT) Volume, 10uk_UA
dc.relation.references51. Скоробогата, М. О., & Дмитроца, Л. П. (2024). ВПЛИВ ГЕНЕРАТИВНОГО ШІ НА МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ КОМПАНІЇ "TECHNOVAAPP". У АКТУАЛЬНІ ЗАДАЧІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (с. 472–473)uk_UA
dc.relation.references52. Як Copilot може вам допомогти? [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.microsoft.com/uk-ua/microsoft-copilot/for-individuals/?form=MG0AUO&OCID=MG0AUO#faq-groupuk_UA
dc.relation.references53. Скоробогата, М. О., & Дмитроца, Л. П. (2024) ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ КОМПАНІЇ "TECHNOVAAPP". У Інформаційні технології та автоматизація – 2024 (с. 683–685)uk_UA
dc.relation.references54. Use Breeze AI. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://knowledge.hubspot.com/ai-tools/use-breeze-aiuk_UA
dc.relation.references55. Enrich your contact and company data. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://knowledge.hubspot.com/records/enrich-your-contact-and-company-data?hubs_content=knowledge.hubspot.com/ai-tools/use-breeze-ai&hubs_content-cta=data%20enrichmentuk_UA
dc.relation.references56. Твердохлєбова, Н. Є. (2021). Психологічні аспекти безпеки праці. In The 4th International scientific and practical conference “Modern directions of scientific research development” BoScience Publisher, Chicago, USA. 2021. pp. 141uk_UA
dc.relation.references57. Вільсон, О. Г., & Клімова, І. В. ВПЛИВ СТРЕСУ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ НА ПРОДУКТИВНІСТЬ І БЕЗПЕКУ ПРАЦІ. Організаційний комітет, с. 8-9uk_UA
dc.relation.references58. Методичні рекомендації щодо запровадження психосоціальної підтримки на робочому місці. [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://smu.dsp.gov.ua/meta/psykhosotsialna-pidtrymka-na-robochomu-mistsi-12/uk_UA
dc.relation.references59. Узома, Д. Г., & Малишева, В. В. (2021). Автоматизація виробничих процесів підприємства як засіб підвищення рівня безпеки працівників, с. 552-555uk_UA
dc.relation.references60. Горностай, О.Б., Полодюк О., Назарко М. (2021). Інструктаж з охорони праці як запорука дотримання культури безпеки, с. 6-7uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:122 — комп’ютерні науки

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
2024_KRM_SNm-61_Skorobohata_M_O.pdfДипломна робота2,42 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools