Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47004
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.authorБоднар, Артур Анатолійович-
dc.date.accessioned2025-01-02T08:30:10Z-
dc.date.available2025-01-02T08:30:10Z-
dc.date.issued2024-12-25-
dc.date.submitted2024-12-28-
dc.identifier.citationБоднар А.А. Оцінка ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг (на прикладі ПрАТ «ТерА») : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 076 —підприємництво та торгівля / наук. кер. О. В. Панухник. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/47004-
dc.description.abstractАНОТАЦІЯ Боднар А.А. Оцінка ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг (на прикладі ПрАТ «ТерА») Дослідження на здобуття освітнього ступеня «Магістр» за спеціальністю 076 «Підприємництво та торгівля». – ТНТУ ім. І. Пулюя. – Тернопіль, 2024. Об’єктом дослідження виступає господарська діяльність підприємства приватного акціонерного товариства «ТерА», яке реалізує діяльність пов’язану із виробництвом та реалізацією кондитерських виробів, а предметом дослідження виступають взаємозв’язки в процесі використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних підходів та практики оцінки ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг українського підприємства. У даній кваліфікаційній роботі здійснено дослідження теоретичних підходів до оцінки ефективності використання інструментів crm для підтримки продажів товарів та послуг, подано практику оцінювання ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг на підприємстві ПрАТ «ТерА», запропоновано шляхи підвищення ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг підприємства ПрАТ «ТерА». Ключові слова: управління відносинами із клієнтами, CRM-система, фінансова діяльність, стратегія розвитку, моделювання процесів, оптимізація, ефективність продажів.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП...5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ CRM ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ...8 1.1 Сутність та особливості стратегії управління відносинами із клієнтами підприємства...8 1.2 Принципи та методи управління відносинами із клієнтами...11 1.3 Особливості використання інструментів CRM для підтримки продажу товарів та послуг...18 Висновки до розділу 1...24 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИКА ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ CRM ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ (НА ПРИКЛАДІ ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ТЕРА»)...25 2.1 Загальна організаційно-економічна характеристика підприємства.. 25 2.2 Аналіз особливостей управління відносинами із клієнтами підприємства...32 2.3 Оцінка ефективності використання CRM-інструментів для підтримки продажів товарів та послуг підприємства...39 Висновки до розділу 2...44 РОЗДІЛ 3. ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ CRM ДЛЯ ПІДТРИМКИ ПРОДАЖІВ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ТерА»...46 3.1 Моделювання процесів управління відносинами із клієнтами на підприємстві ПрАТ «ТерА»...46 3.2 Впровадження оновленої CRM-системи в комерційну діяльність підприємства...56 3.3 Організаційно-економічне обґрунтування запропонованих заходів. 62 Висновки до розділу 3...74 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ...76 4.1 Охорона праці на підприємстві ПрАТ «ТерА»...76 4.2 Оцінка впливу радіоактивного забруднення на технологічний процес виробництва і засоби захисту...78 4.3 Підготовка та виконання заходів щодо дезактивації технологічного обладнання (агрегатів, машин) інших видів техніки під час радіоактивного забруднення...80 Висновки до розділу 4...82 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ...83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...87 ДОДАТКИ...94uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУuk_UA
dc.subjectуправління відносинами із клієнтамиuk_UA
dc.subjectCRM-системаuk_UA
dc.subjectфінансова діяльністьuk_UA
dc.subjectстратегія розвиткуuk_UA
dc.subjectмоделювання процесівuk_UA
dc.subjectоптимізаціяuk_UA
dc.subjectефективність продажівuk_UA
dc.titleОцінка ефективності використання інструментів CRM для підтримки продажів товарів та послуг (на прикладі ПрАТ «ТерА»)uk_UA
dc.title.alternativeAssessment of the effectiveness of using CRM tools to support sales of goods and services (on the example of PrJSC «TerA»)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Боднар Артур Анатолійович, 2024uk_UA
dc.coverage.placenameТНТУuk_UA
dc.subject.udc681.518uk_UA
dc.relation.references1. Білоцерківський О. Б. Використання CRM-систем для управління торговельними підприємствами. Держава та регіони. Серія : Економіка та підприємництво. 2020. № 2. URL: http://nbuv.gov.ua/ UJRN/drep_2019_2_33/ (дата звернення: 22.08.2024).uk_UA
dc.relation.references2. Боднар А. Особливості управління маркетинговою діяльністю підприємства. Матеріали XI Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 03 листопада 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 150 – 152.uk_UA
dc.relation.references3. Бутенко Н.В. Впровадження концепції CRM на промисловому ринку. Економіка та держава. 2021. № 3. С. 40–42.uk_UA
dc.relation.references4. Визначення CRM. URL: https://www.creatio.com/ua/crm/what-is-crm (дата звернення: 22.09.2024).uk_UA
dc.relation.references5. Височин І.В. Методологічні основи сервісно-логістичного управління товарооборотом підприємств роздрібної торгівлі. Економіка та держава. 2022. № 9. С. 19-22.uk_UA
dc.relation.references6. Гадецька З.М. CRM-системи як засіб автоматизації бізнес-процесів торговельного бізнесу. Цифрова економіка та економічна безпека. URL: http://dees.iei.od.ua/index.php/journal/article/view/292 (дата звернення: 17.09.2024).uk_UA
dc.relation.references7. Ганущак-Єфіменко Л.М. CRM-система як ефективний інструмент розвитку готельного бізнесу в Україні. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія : Економічні науки. 2017. № 4. С. 51-56.uk_UA
dc.relation.references8. Грибан В.Г., Негодченко О.В. Охорона праці: навчальний посібник. К. ЦНЛ, 2019. 414 с.uk_UA
dc.relation.references9. Дмитрашко К. Яку CRM вибрати для інтернет- магазину: результати дослідження 2023. URL: https://horoshop.ua/ru/blog/top-crm-for-online-store/ (дата звернення: 22.09.2024).uk_UA
dc.relation.references10. Дослідження рівня задоволеності. URL: https://4service.group/service/marketingovi-doslidzhennya/kilkisnidoslidzhennya/doslidzhennya-zadovolenosti-2/ (дата звернення: 15.03.2023).uk_UA
dc.relation.references11. Євстратов О. CRM-системи. Впровадження CRM-системи. URL: http://analytical.com.ua/crm_system.aspx (дата звернення: 22.08.2024).uk_UA
dc.relation.references12. Задоволеність клієнта: навіщо вимірювати та у який спосіб? URL: https://spar.ua/blogs/zadovolenist-klientanavishcho-vimiryuvati-ta-u-yakiy-sposib (дата звернення: 15.08.2024).uk_UA
dc.relation.references13. Ізгородін В.А.Охорона праці на підприємстві. Практичний посібник з розробки та ведення документації. К. Видавництво «Форт», 2019. 440 с.uk_UA
dc.relation.references14. Індекс лояльності клієнтів NPS як метрика репутації компанії. URL: https://nashkraj.ua/uk/blog/indeks-loyalnostikliyentiv-nps-yak-metryka-reputatsiyi-kompaniyi/ (дата звернення: 15.08.2024).uk_UA
dc.relation.references15. Катаренко Л.А., Кіт Ю.В., Пістун І.П. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум. К, Видавництво «Університетська книга», 2023. 540 с.uk_UA
dc.relation.references16. Кочубей Д. В., Григоренко Т. М. Використання CRM-систем у діяльності франчайзингових роздрібних торговельних мереж. Бізнес-інформ. 2017. №11. С. 424-429.uk_UA
dc.relation.references18. Лісовський В.І. Визначення стратегій керування допуском споживачів до обслуговування на дрібнооптовому складі. Вісник Хмельницького національного університету. 2021. № 6. T. 1. С. 223-226.uk_UA
dc.relation.references19. Мережка Ю. С. CRM-системи – інноваційний інструмент для реалізації клієнтоорієнтованої стратегії компанії. URL: http://dspace.univer.kharkov.ua/bitstream/123456789/6730/2/Merezhka.pdf (дата звернення: 19.09.2024)uk_UA
dc.relation.references20. Мозгова Г.В., Морозов А.О., Фомін О.Д. Використання CRM-систем на українському ринку: особливості та перспективи. Проблеми системного підходу в економіці. 2017. Вип. 2. С. 89-94.uk_UA
dc.relation.references21. Мозгова Г.В., Петросян Т.А. Впровадження системи маркетингу партнерських відносин на промисловому підприємстві. Вісник Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна. Серія Економічна. 2014. №. 88. С. 91-97.uk_UA
dc.relation.references22. Навіщо CRM система вашій компанії? Все про сучасні CRM-технології: переваги, тренди, огляд мож¬ливостей. URL: https://www.terrasoft.ua/page/definition-crm (дата звернення: 27.08.2024).uk_UA
dc.relation.references23. Оксамитна Л.П., Пряха Р.І. Підходи до оцінки ефективності CRM-систем. Управління розвитком складних систем. 2023. №54. С. 30 – 39.uk_UA
dc.relation.references24. Офіційна інформація про підприємство ПрАТ «ТерА» [SMIDA]. URL: https://smida.gov.ua/db/prof/00375697 (дата звернення до ресурсу 19.09.2024 року)uk_UA
dc.relation.references25. Офіційний сайт CRM-системи NetHunt. URL: https://nethunt.ua/customers (дата звернення: 29.09.2024).uk_UA
dc.relation.references26. Офіційний сайт підприємства ПрАТ «ТерА». URL: https://tera.ua/ (дата звернення: 27.09.2024).uk_UA
dc.relation.references27. Оцінка задоволеності та лояльності клієнтів. URL: https://mtp-global.com/uk/customer-satisfaction-index/ (дата звернення: 19.03.2023).uk_UA
dc.relation.references28. Панухник О., Голич Н. Погляд на категорію «малий бізнес» у призмі сучасного бачення та європейських підходів. Галицький економічний вісник. 2019. №3. С. 90 – 97.uk_UA
dc.relation.references29. Панухник О.В., Боднар А. Можливості використання CRM-систем у господарській діяльності підприємств України. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 р. / за заг. ред. О.В.Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 109 – 112.uk_UA
dc.relation.references30. Панухник О.В., Стельмащук Ю. Використання технологій штучного інтелекту. Матеріали XIІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 16 травня 2024 р. / за заг. ред. О.В.Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 72 – 75.uk_UA
dc.relation.references31. Петренко В. О., Бушуєв К. М., Савчук Л. М., Фонарьова Т. А. Застосування нейронних мереж в систе¬мах підтримки та прийняття рішень маркетингової інформаційної системи підприємства. Управління проек-тами та розвиток виробництва. Київ : вид-во СНУ ім. В. Даля, 2018. № 3(67). С. 43-52.uk_UA
dc.relation.references32. Пожарова О. В. Охорона праці : навчальний посібник. Одеса, 2022. 86 с.uk_UA
dc.relation.references33. Птащенко О.В., Мірошникова Є.Д. Побудова CRM-системи як основи формування комунікаційної політики між організацією та кінцевим споживачем. Вісник Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. 2016. № 6 (230). С.108-115.uk_UA
dc.relation.references34. Радинський С., Крупка А., Левицький В. Використання цифрових технологій у підприємництві: сучасний погляд та правова база. Актуальні питання у сучасній науці. 2024. № 2(20). С. 73 – 87.uk_UA
dc.relation.references35. Радинський С.В., Боднар А. Джерела фінансової санації підприємства. Матеріали IX Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. тез доповідей, 05 листопада 2022 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2022. С. 50 -53.uk_UA
dc.relation.references36. Радинський С.В., Боднар А. Фінансова санація як засіб запобігання банкрутству підприємства. Матеріали X Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах»: зб. Тез доповідей, 31 березня 2023 р. / за заг. ред. О.В. Панухник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А., 2023. С. 31 – 33.uk_UA
dc.relation.references37. Радинський С.В., Дячун О.Д. Особливості управління продажами на зарубіжних ринках. Соціально-економічні проблеми та держава. 2018. №1. С. 175 – 185.uk_UA
dc.relation.references38. Радинський С.В., Дячун О.Д. Сучасні проблеми управління продажем. Соціально-економічні проблеми та держава. 2019. №1. С. 107 – 117.uk_UA
dc.relation.references39. Сафоненко А.М. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача. Маркетинг в Україні. 2019. № 1. С. 15-19.uk_UA
dc.relation.references39. Сафоненко А.М. Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача. Маркетинг в Україні. 2019. № 1. С. 15-19.uk_UA
dc.relation.references41. Сімонова В.С. Роль управління якістю торговельного обслуговування в забезпеченні конкурентоспроможності підприємств регіону. Економіка та держава. 2022. № 6. С. 54-56.uk_UA
dc.relation.references42. Сокуренко В. В., Бандурка О. М., Бортник С. М. та ін. Безпека життєдіяльності та охорона праці : підручник ; Харків. нац. ун-т внутр. справ. Харків : ХНУВС, 2021. 308 с.uk_UA
dc.relation.references43. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references44. Фонарьова Т. А., Петренко В. О., Притоманова О. М., Бушуєв К. М. Теоретичне обґрунтування засто¬сування математичних методів прогнозування та моделювання в економіці : монографія. Економічна кіберне¬тика: моделювання соціально-економічних систем. Дніпро : Пороги, 2017. С. 138-148.uk_UA
dc.relation.references45. Фонарьова, Т., Бушуєв, К. Підвищення конкурентоспроможності українських підприємств індустрії гостинності. Економіка та суспільство, 2021. №25. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/303/291 (дата звернення: 21.09.2024).uk_UA
dc.relation.references46. Хотинь Л. В. Маркетингові технології як ознака інноваційної діяльності підприємств торгівлі. Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. 2021. Вип. 4. С. 56-61.uk_UA
dc.relation.references47. Шарапа О. М. Управління відносинами з клієнтами через впровадження CRM-систем як складова ефективного ведення бізнесу. Економіка та управління підприємствами: актуальні проблеми економіки. 2019. № 7(97). С. 175-183.uk_UA
dc.relation.references48. Що таке CRM-система: призначення, можливості та специфіка вибору. URL: https://kamala-soft.com/uk/blog/chto-takoe-crm-sistema (дата звернення: 22.09.2024).uk_UA
dc.relation.references49. Що таке оцінка задоволеності клієнтів? URL: https://mtp-global.com/uk/ocenka-udovletvorennosti-klientov/ (дата звернення: 15.03.2023).uk_UA
dc.relation.references50. Юрчук Н. П. CRM-системи: особливості функціонування та аналіз українського ринку. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія : Міжнародні економічні відносини та світове господарство. 2019. Вип. 23(2). С. 141-147.uk_UA
dc.relation.references51. Яворовський О.П., Шевцова В.М., Зенкіна В.І. та ін.Безпека життєдіяльності, основи охорони праці: навчальний посібник. Всеукраїнське спеціалізоване видавництво «Медицина», 2024. 288 с.uk_UA
dc.relation.references52. Яку CRM краще вибрати для магазину в Україні. Веб-сайт. URL: https://shop-express.ua/ukr/blog/which-crm-is-better-to-choose/ (дата звернення: 17.09.2024).uk_UA
dc.relation.references53. Янчук Т., Боєнко О. Впровадження CRM-систем як засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. Економіка та суспільство. 2023. № 48. URL: https://economyandsociety.in.ua/index. php/journal/article/view/2269/2192 (дата звернення: 22.08.2024).uk_UA
dc.relation.references54. CES-опитування: оцінка задоволеності споживачів. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/csi-oprosa-ocenkaudovletvorennosti-potrebitelej (дата звернення: 19.09.2024).uk_UA
dc.relation.references55. CRM для продажу товарів, для інтернет-магазину. URL: https://salesdrive.ua/ (дата звернення: 17.08.2024).uk_UA
dc.relation.references56. CRM–стратегія та її місце в управлінні компанією. URL: http://forinsurer.com/public/03/02/17/290 (дата звернення: 22.09.2024).uk_UA
dc.relation.references57. CSAT – індекс задоволеності клієнтів. URL: https://claspo.io/ua/blog/customer-satisfaction-surveys-definitionquestions-examples/ (дата звернення: 19.09.2024).uk_UA
dc.relation.references58. NPS-опитування (Net Promoter Score). URL: https://pro-consulting.ua/ua/additional/nps-opros (дата звернення 19.09.2024).uk_UA
dc.relation.references59. Panukhnyk O., Popadynets N., Fedotova Y. Analysis and modeling of factor determinants of food provision at consumer market of Ukraine. Global J. Environ. Sci. Manage. 2019. №5. PP.215-226.uk_UA
dc.relation.references60. Shpylyk S. Management of sales activities of the enterprise. Galician Economic Bulletin. 2012. №. 4(37). PP.88-95uk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:076 — підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
КМР Боднар.pdf10,6 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
245901_avtorska_7_magistr Боднар.pdf562,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora