Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46990
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorОксентюк, Богдана Андріївна-
dc.contributor.advisorOksentiuk, Bohdana-
dc.contributor.authorПрокопишин, Денис Вікторович-
dc.contributor.authorProkopyshyn, Denys-
dc.date.accessioned2024-12-31T01:44:49Z-
dc.date.available2024-12-31T01:44:49Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-30-
dc.identifier.citationПрокопишин Д. В. Оптимізація управління збутовою діяльністю підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. Б.А. Оксентюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. — 83 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46990-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Основною метою кваліфікаційної роботи проведення аналізу системи збуту підприємства та розробка шляхів вдосконалення окремих її елементів з метою збільшення обсягів продажу продукції. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні завдання: – розкрити поняття та призначення системи збуту підприємства; – поглибити питання вивчення формування та управління збутовою діяльністю підприємства; – проаналізувати основні аспекти діяльності підприємства на поліграфічному ринку; – запропонувати шляхи оптимізації управління збутовою діяльністю. Об'єкт дослідження. Об'єктом дослідження є збутова діяльність, направлена на підвищення обсягу продажу продукції. Предметом дослідження є теоретико-методологічні і прикладні проблеми організації маркетингових заходів підприємства.uk_UA
dc.description.abstractПрокопишин Д.В. Оптимізація управління збутовою діяльністю підприємства. – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Запропонований комплекс заходів щодо оптимізації управління збутовою діяльністю підприємства, розроблено практичні рекомендації та обґрунтувано економічну підприємства. доцільність запропонованих заходів для Робота пройшла апробацію на підприємстві ПрАТ «Поліграфіст», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractProkopyshyn D.V. Optimization of the company's sales management. – Manuscript. Research for obtaining the «Master» educational level in specialty 075 «Marketing» – Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. A set of measures to optimize the management of the enterprise's sales activities has been proposed, practical recommendations have been developed, and the economic feasibility of the proposed measures for the enterprise has been substantiated. The work was approbated at the Private Joint-Stock Company «Poligrafist», where confirmed the practical value of some provisions of the study.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ВИВЧЕННЯ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 8 1.1. Поняття та призначення системи збуту підприємства 8 1.2. Формування системи збуту на підприємстві 11 1.3. Управління збутовою діяльністю підприємства 18 Висновки до розділу 1 23 РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПрАТ «ПОЛІГРАФІСТ» НА РИНКУ 25 2.1. Аналіз поліграфічного ринку України 25 2.2. Характеристика діяльності підприємства та його товарного асортименту 35 2.3. Діагностика маркетингових інструментів підприємства 44 Висновки до розділу 2 50 РОЗДІЛ 3. ОПТИМІЗАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА 52 3.1. Планування рекламної кампанії та комерційного PR ПрАТ «Поліграфіст» 52 3.2. Обґрунтування соціальної необхідності та економічної доцільності друку книг шрифтом Брайля 63 Висновки до розділу 3 74 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 75 Висновки до розділу 4 78 ВИСНОВКИ 80 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 84 ДОДАТКИ 90uk_UA
dc.format.extent83-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.subjectpromotional activitiesuk_UA
dc.subjectPRuk_UA
dc.titleОптимізація управління збутовою діяльністю підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeOptimization of the company's sales management.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Прокопишин Денис Вікторович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberТимошик, Наталія Степанівна-
dc.contributor.committeeMemberTymoshyk, Nataliia-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України. http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80.uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436 15.uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17.uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96 %D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] // Голос України. – 2001. –№ 108. – 20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. НПАОП 0.00-4.09-07 «Типове положення про комісію з питань охорони праці підприємства» // Наказ Держгірпромнагляду від 21.03.2007 р. – № 55.uk_UA
dc.relation.references9. НПАОП 0.00-4.12-05 «Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці» //Наказ Держнаглядохоронпраці від 26.01.2005 р. – № 15.uk_UA
dc.relation.references10. Алейнікова О.В., Притула Н.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент. Навчальний посібник. – Київ: ДВНЗ «Університет менеджменту освіти», 2016. –614с.uk_UA
dc.relation.references11. Амонс С.Е. Маркетингові дослідження ринку і його структурних елементів: теоретичний аспект /С.Е. Амонс, О.П. Красняк // Ефективна економіка. – 2020. – № 5. URL: www.economy.nayka.com.uauk_UA
dc.relation.references12. Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності: монографія /Р. В. Федорович та ін.; за ред. проф. Р.В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references13. Бабко Н.М. Поведінка споживача: навчальний посібник / Н.М. Бабко, О.В. Мандич, І.О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references14. Балабанова Л.В., Холод В.В., Балабанова І.В. Маркетинг підприємства / Л.В. Балабанова, В.В. Холод, І.В. Балабанова. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 612 с.uk_UA
dc.relation.references15. Безугла Л.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л.С. Безугла, Т.В. Ільченко, Н.І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К.О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник / І.М. Бойчик. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 378 с.uk_UA
dc.relation.references17. Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.: ЦУЛ, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references18. Буднікевич І.М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності / І.М. Буднікевич. – К: ЦУЛ, 2017. – 536 с.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту / Оксана Петрівна Бурліцька // Галицький економічний вісник. – Т. : ТНТУ, 2023. – Том 83. – № 4. – С. 122–129. – (Маркетинг).uk_UA
dc.relation.references20. Верлока В.С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В.С. Верлока, М.К. Коноваленко, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references21. Воржакова Ю. П., Амелькина А. О. Сучасний стан та перспективи розвитку видавничо-поліграфічної галузі України // Економiка та держава, 2019. – № 12. – С. 104-108.uk_UA
dc.relation.references22. Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references23. Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. Карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references24. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2016. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references25. Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references26. Діброва Т.Г. Рекламний менеджмент: теорія і практика: підручник / Т.Г. Діброва, С.О. Солнцев, К.В. Бажеріна. – К.: КПІ ім. Ігорія Сікорського, Вид-во «Політехніка», 2018. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references27. Дорошенко Г.О. Маркетинг: навчальний посібник / Г.О. Дорошенко. – Харків: Тім Пабліш Груп, 2016. – 411 с.uk_UA
dc.relation.references28. Жегус О.В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / О.В. Жегус, Т.М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references29. Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О.І. Зоріна, О.В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references30. Ілляшенко С.М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань: монографія / С.М. Ілляшенко. – Суми: Діса плюс, 2016. – 192 с.uk_UA
dc.relation.references31. Ілляшенко С.М. Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу. – Суми: Університетська книга, 2008. – 616 с.uk_UA
dc.relation.references32. Ілляшенко С.М. Маркетингова товарна політика / С.М.Ілляшенко. – Суми: Університетська книга, 2016. – 234 с.uk_UA
dc.relation.references33. Ілляшенко С.М., Г.О. Пересадько. Маркетингова товарна політика промислового підприємства. Управління стратегіями диверсифікації / С.М. Ілляшенко, Г.О. Пересадько. – Суми: Університетська книга, 2015. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references34. Інноваційний розвиток підприємства: навч. посіб. / П.П. Микитюк, Ж.Л. Крисько, О.Ф. Овсянюк-Бердадіна, С.М. Скочиляс. –Тернопіль : Принтер Інформ, 2015. – 224 с.uk_UA
dc.relation.references35. Капінос Г.І. Управління якістю: навчальний посібник / Г.І. Капінос, І.В. Грабовська. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 278 с.uk_UA
dc.relation.references36. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст / Карпенко Н.В. – К.: Центр учбової літератури, 2019. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references37. Катаєв А.В. Маркетинг: навчальний посібник / А.В. Катаєв. – Харків: видавничий центр «Діалог», 2016. – 290 с.uk_UA
dc.relation.references38. Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references39. Ковшова І.О. Маркетинговий менеджмент: теорія, метологія, практика: монографія / І.О. Ковшова. – Видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2018. – 516 с.uk_UA
dc.relation.references40. Конкурентоспроможність підприємства: оцінка рівня та напрями підвищення: монографія /за заг. ред. О.Г. Янкового. – Одеса: Атлант, 2013. – 470 с.uk_UA
dc.relation.references41. Котлер Філіп. Маркетинг від А до Я. 80 концепцій, які має знати кожен менеджер / Філіп Котлер. – К.: Альпіна Паблішер Україна, 2021. – 252 с.uk_UA
dc.relation.references42. Крикавський Є.В., Васильців Н.М., Фалович В.А. Матеріальні потоки у логістиці промислового підприємства: монографія. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2015. 249 с.uk_UA
dc.relation.references43. Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник / Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references44. Лупак Р.Л. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник / Р.Л. Лупак, Т.Г. Васильців. – Львів: Видавництво ЛКА, 2016. – 484 с.uk_UA
dc.relation.references45. Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В.А. Фалович та ін. ; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021. – 351 с.uk_UA
dc.relation.references46. Маркетинг інновацій: навч. посібн./ О.М.Ястремська, К.В.Тонєва. – Х.: Вид. ХНЕУ, 2013. – 128с.uk_UA
dc.relation.references47. Маркетингова товарна політика: підручник / Є. Крикавський, І. Дейнега, О. Дейнега, Р. Патора. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. – 360 с.uk_UA
dc.relation.references48. Маркетинговий аналіз ринку: інструкція по застосуванню. 04.12.2019 р. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/marketingovyj-analiz-rynkainstrukciya-po primeneniyuuk_UA
dc.relation.references49. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король. – Умань: Візаві, 2018. – 191 с.uk_UA
dc.relation.references50. Микитюк П. П. Інноваційний менеджмент: підруч. / П. П. Микитюк, В. Я. Брич, М. М. Шкільняк, Ю. І. Микитюк – Тернопіль : Екон. думка ТНЕУ, 2019. – 518 с.uk_UA
dc.relation.references51. Мошек Г.Є. Менеджмент організацій. Теорія та практика: навчальний посібник / Г.Є. Мошек, В.Л. Федоренко, О.В. Коваленко та ін. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2019. – 808 с.uk_UA
dc.relation.references52. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2017. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references53. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. / М.А. Окландер, М.В. Кірносова/ – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 246 с.uk_UA
dc.relation.references54. Окландер М.А., Чукурна О.П. Маркетингова цінова політика / М.А. Окландер, О.П. Чукурна. – К.: Центр учбової літератури, 2020. – 284 с.uk_UA
dc.relation.references55. Оксентюк Б. Сучасні методи оцінки та маркетингового забезпечення підвищення рівня конкурентоспроможності [Електронний ресурс] / Богдана Оксентюк // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2021. – Вип. 2 (25). – С. 482-490. – Режим http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21obaprk.pdfuk_UA
dc.relation.references56. Оксентюк Богдана, Прокопишин Денис. Управління маркетинговою діяльністю / Маркетингові технології підприємств в сучасному науково технічному середовищі. – Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. – Тернопіль, ТНТУ, 2024. – С.86-87.uk_UA
dc.relation.references57. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Маркування продукції // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н, доц. В.А. Фаловича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2019. – С. 119-128.uk_UA
dc.relation.references58. Оксентюк Б.А., Оксентюк С.О. Основні стратегії стадії зростання у життєвому циклі товару // Аналітичний інструментарій в маркетинговій діяльності / Р. В. Федорович [та ін.] ; за ред. проф. Р. В. Федоровича. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – С. 128-142.uk_UA
dc.relation.references59. Оксентюк Б.А., Міщук О.І. Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політики / Б.А. Оксентюк, О.І.Міщук // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2019. – № 6. – С. 119-125.uk_UA
dc.relation.references60. Ортинська В.В. Маркетингові дослідження: підручник / В.В. Ортинська, О. М. Мельникович. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2015. – 455 с.uk_UA
dc.relation.references61. Основні одиниці обліку видавничої продукції. URL: http://cons.parus.ua/_d.asp?r=00F2Qff0c1bd3fd197ebc00e095dd9f02ae16uk_UA
dc.relation.references62. Охорона праці. Курс лекцій. Практикум: Навч. посіб. / Л. А. Катренко, Ю. В. Кіт, І. П. Пістун. – Суми: Університетська книга, 2009. – 540 с.uk_UA
dc.relation.references63. Офіційний сайт Української асоціації маркетингу. URL: http://uam.in.ua/uk_UA
dc.relation.references64. Петруня Ю.Є. Маркетинг: навчальний посібник /Ю.Є. Петруня, В. Ю. Петруня. – Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. – 362 с.uk_UA
dc.relation.references65. Писаренко В.В. Стратегічний маркетинг: навчальний посібник / В. В. Писаренко, М. О. Багорка. – Дніпро: Видавець, 2019. – 240 с.uk_UA
dc.relation.references66. С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. – 2012. – №2(35). – С.87-95. – (економіка та управління національним господарством)uk_UA
dc.relation.references67. Україна: поліграфічна промисловість. https://vue.gov.ua/Україна:_поліграфічна_промисловістьuk_UA
dc.relation.references68. Фалович В.А. Складське господарство в ланцюгу поставок: між витратами та корисністю / В. А. Фалович // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". Логістика. – 2014. – № 811. – С. 438-445. – URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VNULPL_2014_811_66uk_UA
dc.relation.references69. Цивільна оборона та цивільний захист: Підручник. – 3-тє вид., стер. Затверджено МОН / Стеблюк М.І. – К.: Знання, 2013. – 487 с.uk_UA
dc.relation.references70. Якимишин Л.Я. Логістика ланцюгів поставок товарів повсякденного попиту: монографія. Тернопіль. 2017. 220 с.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:075 — маркетинг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Прокопишин_магістерська.pdf816,92 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools