Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46963
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorКирич, Наталія-
dc.contributor.advisorKyrych, Nataliia-
dc.contributor.authorКовбаса, Володимир Романович-
dc.contributor.authorKovbasa, Volodymyr-
dc.date.accessioned2024-12-30T07:40:21Z-
dc.date.available2024-12-30T07:40:21Z-
dc.date.issued2024-12-23-
dc.identifier.citationКовбаса В. Р. Обґрунтування шляхів підвищення рентабельності підприємства, на прикладі ПП «Італьямо» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Н. Б. Кирич. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 88 с.uk_UA
dc.identifier.isbn10.51587/9798-9895-14687-2024-17-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46963-
dc.descriptionМетою магістерської роботи є дослідити теоретико-методичні аспекти прибуткової діяльності організації та проаналізувати можливі методи покращення рентабельності підприємства. Для досягнення поставленої мети магістерської роботи необхідно виконати такі завдання: - дослідити теоретичні основи поняття рентабельності; - проаналізувати фінансово-економічний стан досліджуваного підприємства; - запропонувати шляхи збільшення рівня рентабельності ПП «Італьямо»; - дослідити питання безпеки в надзвичайних ситуаціях та охорони праці досліджуваного підприємства.uk_UA
dc.description.abstractОб’єктом дослідження є рентабельність підприємства. Предмет дослідження – шляхи підвищення рентабельності підприємства. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні аспекти прибуткової діяльності організації та проаналізувати можливі методи покращення рентабельності підприємства. Методами дослідження: статистичний аналіз, графічний, аналітичний, системний підхід, синтез, порівняння тощо. Теоретична та практична цінність магістерської роботи полягає у аналізі ринку і галузі роздрібної торгівлі харчовими продуктами та побутовою хімією, дослідження бізнес-процесів та методів підвищення рівня рентабельності підприємства. Розроблені пропозиції можуть бути впроваджені у практичній діяльності ПП «Італьямо».uk_UA
dc.description.abstractThe object of the is profitability of the enterprise. The subject of the study is ways to increase the profitability of the enterprise. The purpose of the work is to investigate the theoretical and methodological aspects of the organization's profitable activity and analyze possible methods for improving the profitability of the enterprise. Research methods: statistical analysis, graphic, analytical, systematic approach, synthesis, comparison, etc. The theoretical and practical value of the master's thesis lies in the analysis of the market and the industry of retail trade in food products and household chemicals, the study of business processes and methods for increasing the profitability of the enterprise. The developed proposals can be implemented in the practical activities of PE "Italiamo".uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП. РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПОНЯТТЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ. 1.1 Визначення поняття «рентабельність» та її суть. 1.2 Чинники, що впливають на підвищення рентабельності підприємства. 1.3 Зарубіжний досвід підвищення рентабельності підприємства. РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗУВАННЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ПП «ІТАЛЬЯМО». 2.1 Загальна характеристика діяльності організації. 2.2 Аналізування фінансово-господарської діяльності підприємства. 2.3 Дослідження рівня рентабельності ПП «Італьямо». РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ РЕНТАБЕЛЬНОСТІ ПП «ІТАЛЬЯМО». 3.1 Удосконалення організації діяльності магазину. 3.2 Напрямки збільшення рентабельності ПП "Італьямо". 3.3 Маркетингові заходи для підвищення рентабельності підприємства. РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 4.1 Загальний аналіз охорони праці на підприємстві. 4.2 Забезпечення техногенної безпеки на об’єктах економіки. ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. БІБЛІОГРАФІЯ. ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectрентабельністьuk_UA
dc.subjectприбутокuk_UA
dc.subjectнововведенняuk_UA
dc.subjectпідвищення рентабельностіuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectпродажіuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectвитратиuk_UA
dc.subjectасортиментuk_UA
dc.subjectinnovationuk_UA
dc.subjectcostsuk_UA
dc.subjectprofitabilityuk_UA
dc.subjectprofituk_UA
dc.subjectincrease in profitabilityuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectassortmentuk_UA
dc.titleОбґрунтування шляхів підвищення рентабельності підприємства, на прикладі ПП «Італьямо»uk_UA
dc.title.alternativeSubstantiation of the ways to increase the enterprise profitability (PC “Italiamo” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Ковбаса Володимир Романович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.contributor.committeeMemberDudkin, Pavlo-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658uk_UA
dc.relation.references1. Кобилецький В. Р. Рентабельність. Сутність та показники URL : https://analizua.com/metodyka-rozrakhunku-2/229-rentabelnist (дата звернення: 10.02.2023).uk_UA
dc.relation.references2. Бунда О.М., Перова О.М. Методичні аспекти аналізу фінансового стану підприємства. Київський національний університет технологій та дизайну Вісник КНУТД №2 (85), 2015. С. 99 – 106.uk_UA
dc.relation.references3. Руда Р.В. Аналіз ефективної діяльності підприємства: необхідність та методика. Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. 2020. № 4 С. 109 – 111.uk_UA
dc.relation.references4. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матер. ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції, м.Тернопіль, 30 лист. 2023 р. Тернопіль, 2023. С.52-54. http://surl.li/rmwkduk_UA
dc.relation.references5. Юрик Н., Шведа Н., Кирич Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації [Електронний ресурс] Соціально-економічні проблеми і держава. 2021, Вип. 2 (25). С. 334-344. http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdfuk_UA
dc.relation.references6. Нуд О.П. Аналіз методологічних підходів до оцінки ефективності. Донецький університет економіки та права. 2021. № 2. С. 77 – 80.uk_UA
dc.relation.references7. Лебедєва А. М. Методичні аспекти аналізу рентабельності діяльності підприємства. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Т.17. 2022. С. 29 – 36.uk_UA
dc.relation.references8. Черниш С.С. Організаційно-методичні аспекти аналізу рентабельності. Інноваційна економіка. 2019. С. 305 – 309.uk_UA
dc.relation.references9. Баліцька В.В. Рентабельність діяльності суб'єктів господарювання України: оцінювання істинних результатів. Актуальні проблеми економіки. №11 (137). 2020. С. 120 – 130.uk_UA
dc.relation.references10. Писаренко Б.А. Аналіз впливу фондовіддачі на показники прибутку і рентабельності. Вісник економічної науки України. № 1 (21). 2020.С. 127 – 130.uk_UA
dc.relation.references11. Кулинич М. Взаємозв'язок суттєвих факторів у структурному моделюванні управління фінансовим результатом. Економічний аналіз Випуск 6. 2019. С. 426 – 429.uk_UA
dc.relation.references12. Фецович Т.Р. Аналіз прибутковості діяльності сучасного підприємства. Культура народів Причорноморя. № 225. 2018. С. 79 – 83.uk_UA
dc.relation.references13. Болюх М. А., Бур¬чевський В. З., Горбаток М. І. Економічний аналіз: Навч. Посібник. / за ред. акад. НАНУ, проф. Чумаченка М. Г. 2017. 540 с.uk_UA
dc.relation.references14. Янковий Р. В. Шляхи підвищення продуктивності та результативності праці на підприємстві. Економіка: реалії часу. 2017. № 1. С. 23 – 26uk_UA
dc.relation.references15. Огійчук М. Ф. Суть прибутку та підходи до методики його визначення. Економіка АПК, 2019. № 6. С. 31 – 45.uk_UA
dc.relation.references16. Черниш С.С. Організаційно-методичні аспекти аналізу рентабельності. Інноваційна економіка. 2019. С. 305–309.uk_UA
dc.relation.references17. Баліцька В.В. Рентабельність діяльності суб'єктів господарювання України: оцінювання істинних результатів. Актуальні проблеми економіки. №11 (137). 2020. С. 120–130.uk_UA
dc.relation.references18. Петрова І.М. Ефективність застосування сучасних методів управління витратами на підприємстві. Економічний вісник. №2. 2021. С. 45–52.uk_UA
dc.relation.references19. Тарасова О.В., Мельник Ю.О. Вплив автоматизації на зростання прибутковості підприємств роздрібної торгівлі. Економіка і управління підприємством. №3. 2020. С. 78–85.uk_UA
dc.relation.references20. Гнатенко М.І. Інноваційні підходи до розширення асортименту товарів на ринку. Теоретичні та прикладні аспекти економіки. 2022. С. 215–223.uk_UA
dc.relation.references21. Лисенко А.В. Маркетингові стратегії як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств. Маркетинг і менеджмент інновацій. №4. 2020. С. 98–106.uk_UA
dc.relation.references22. Коваленко І.Г. Аналіз ефективності впровадження онлайн-продажів у роздрібній торгівлі. Сучасні економічні дослідження. №1. 2023. С. 32–41.uk_UA
dc.relation.references23. Шевченко П.О. Оцінка інвестиційних проектів для розвитку підприємств малого бізнесу. Фінанси України. 2021. С. 89–96.uk_UA
dc.relation.references24. Дубровська Л.С. Управління ризиками в діяльності підприємств в умовах економічної нестабільності. Економічний розвиток. №2. 2022. С. 150–158.uk_UA
dc.relation.references25. Лисенко В.М. Інтеграція онлайн-продажів у діяльність підприємств роздрібної торгівлі: можливості та виклики. Електронна комерція. №4. 2023. С. 72–79.uk_UA
dc.relation.references26. Ковбаса В.Р. Рентабельність підприємства в сучасних умовах. Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0: матеріали ХІІ-ої Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М.Г. Чумаченка (Тернопіль, 11 жовтня 2024 року). Тернопіль: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024, С. 51–53.uk_UA
dc.relation.references27. Коваленко С.О. Впровадження продуктових наборів як засобу підвищення лояльності споживачів. Торговельна справа. №3. 2021. С. 88–95.uk_UA
dc.relation.references28. Кучеренко Л.В. Стратегії маркетингових комунікацій у роздрібній торгівлі. Науковий журнал маркетингових досліджень. №6. 2022. С. 50–59.uk_UA
dc.relation.references29. Гаврилюк О.П. Підвищення конкурентоспроможності підприємств через автоматизацію бізнес-процесів. Управління економічними процесами. №2. 2020. С. 33–40.uk_UA
dc.relation.references30. Пащенко Ю.С. Економічна ефективність заходів з автоматизації роздрібної торгівлі. Фінанси і розвиток. №8. 2019. С. 29–36.uk_UA
dc.relation.references31. Матвієнко П.В. Структурний аналіз витрат підприємства: основні аспекти. Економічний аналіз. №9. 2023. С. 48–55.uk_UA
dc.relation.references32. Черненко І.В. Вплив економічної нестабільності на рентабельність підприємств роздрібної торгівлі. Економіка і бізнес. №11. 2022. С. 66–73.uk_UA
dc.relation.references33. Голубенко М.О. Використання SWOT-аналізу для підвищення ефективності стратегічного управління. Науковий вісник економіки. №5. 2021. С. 112–120.uk_UA
dc.relation.references34. Кирич Н. Ефективне використання трудових ресурсів як фактор стабілізації функціонування підприємств. Україна: аспекти праці. 2008. № 3. С. 39–42.uk_UA
dc.relation.references35. Овчаренко В.К. Оцінка рентабельності та ефективності впровадження нових бізнес-моделей в торгівлі. Інноваційна економіка. №10. 2022. С. 67–74.uk_UA
dc.relation.references36. Демченко А.М. Роль маркетингових заходів у забезпеченні стійкого розвитку підприємства. Маркетинг і логістика. №12. 2021. С. 42–50.uk_UA
dc.relation.references37. Навчальний посібник «ТЕХНОЕКОЛОГІЯ ТА ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА. ЧАСТИНА «ЦИВІЛЬНА БЕЗПЕКА»» / автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., – 156 с. Отримано з http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — менеджмент

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
Магіст. роб._Ковбаса В.Р..pdf1,19 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools