Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46959
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorКраузе, Ольга Ігорівна-
dc.contributor.advisorKrauze, Olha-
dc.contributor.authorМартинюк, Олександр Вікторович-
dc.contributor.authorMartyniuk, Alexander-
dc.date.accessioned2024-12-29T19:51:39Z-
dc.date.available2024-12-29T19:51:39Z-
dc.date.issued2024-12-27-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationМартинюк О. В. Обґрунтування стратегій розвитку інноваційних продуктів /послуг для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. О. І. Краузе. Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя : ТНТУ, 2024. 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46959-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування стратегій розвитку інноваційних продуктів ТОВ «Кузнецовський хлібозавод» з метою підвищення конкурентоспроможності досліджуваного підприємства на ринку. Виходячи з визначеної мети, у роботі сформульовано та вирішено ряд завдань: – опрацювання в літературних джерелах питань сутності й видів інновацій та інноваційної діяльності. Виділення факторів, що мають вплив на ефективність інвестиційної діяльності; – здійснено огляд ринку хліба та хлібобулочних продуктів України; – ідентифікація інноваційної стратегії та визначення її місця у загальній стратегії розвитку підприємства; – опрацювання теоретичних аспектів формування стратегії розвитку інноваційних продуктів /послуг; – здійснення аналізу ефективності організаційної структури та фінансових показників діяльності досліджуваного підприємства; – моніторинг конкурентного середовища підприємства; – визначення ефективності продуктової стратегії досліджуваного підприємства; – формування мети та цілей розвитку підприємства; – розроблення комплексу маркетингових заходів вдосконалення товарнозбутової політики підприємства. Об’єктом дослідження є інвестиційний потенціал ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». Предметом дослідження є теоретико-методичні та прикладні аспекти формування стратегій розвитку інноваційних продуктів /послуг.uk_UA
dc.description.abstractМартинюк О.В. «Обґрунтування стратегій розвитку інноваційних продуктів /послуг для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку». – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього рівня «Магістр» за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. В кваліфікаційній роботі здійснено огляд ринку хліба та хлібобулочної продукції, аналіз фінансових показників діяльності та ефективності портфельної стратегії підприємства, визначено конкурентоспроможність продукції, запропоновано комплекс маркетингових заходів щодо виведення на ринок інноваційного продукту, що дозволить підприємству розширити ринок збуту та покращити ринкові позиції.uk_UA
dc.description.abstractMartyniuk O. «Justification of strategies for the development of innovative products/services to increase the competitiveness of the enterprise in the market» – Manuscript. Research on receiving of Master Degree on a master's degree 075 «Marketing». Ternopil Ivan Puluj National Technical University. – Ternopil, 2024. The qualification work provides an overview of the market of bread and bakery products, analysis of financial performance and efficiency of the portfolio strategy of the enterprise, determines the competitiveness of products, offers a set of marketing measures to bring an innovative product to the market, which will allow the enterprise to expand the market and improve its market position.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР 7 ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ /ПОСЛУГ 12 1.1. Сутність і види інновацій та інноваційної діяльності. Визначення факторів, що впливають на ефективність інвестиційної діяльності 12 1.2. Ідентифікація інноваційної стратегії та її місце у загальній стратегії розвитку підприємства 19 1.3. Теоретичні аспекти формування стратегії розвитку інноваційних продуктів /послуг 29 Висновки до розділу 1 34 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ТА ІННОВАЦІЙНОЇ АКТИВНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА 35 2.1. Аналіз ефективності організаційної структури та фінансових показників діяльності підприємства 35 2.2. Моніторинг конкурентного середовища підприємства 42 2.3. Аналіз ефективності продуктової стратегії підприємства 50 Висновки до розділу 2 60 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОДУКТІВ 62 3.1. Формування мети та цілей інноваційного розвитку підприємства 62 3.2. Розроблення комплексу маркетингових заходів виведення на ринок інноваційних продуктів 70 Висновки до розділу 3 78 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 81 Висновки до розділу 4 83 ВИСНОВКИ 85 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90 ДОДАТКИ 99uk_UA
dc.format.extent98-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectринок хліба та хлібобулочних виробівuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectінноваційна стратегіяuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectінноваційний продуктuk_UA
dc.subjectринок збутуuk_UA
dc.subjectринок збутуuk_UA
dc.subjectзаморожені продуктиuk_UA
dc.subjectзаморожені продуктиuk_UA
dc.subjectbread and bakery marketuk_UA
dc.subjectbread and bakery marketuk_UA
dc.subjectinnovative strategyuk_UA
dc.subjectinnovative strategyuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.subjectinnovative productuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectfrozen productsuk_UA
dc.subjectfrozen productsuk_UA
dc.titleОбґрунтування стратегій розвитку інноваційних продуктів /послуг для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринкуuk_UA
dc.title.alternativeRationale and development of customer relationship marketing strategies to increase enterprise customer loyalty and retention.uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мартинюк Олександр Вікторович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.committeeMemberPanukhnik, Elena-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Про інноваційну діяльність: Закон України. Відомості Верховної Ради України. 2002. № 36. ст. 266. URL: https://iplex360.com.ua/npa.php?code=40-15 2. Алєксєєва М.Б. Аналіз інноваційної діяльності. Теоретичні основи інновацій та інноваційної діяльності. URL: https://stud.com.ua/44989/investuvannya/sutnist_vidi_innovatsiy#goog_rewardeuk_UA
dc.relation.references2. Алєксєєва М.Б. Аналіз інноваційної діяльності. Теоретичні основи інновацій та інноваційної діяльності. URL: https://stud.com.ua/44989/investuvannya/sutnist_vidi_innovatsiy#goog_rewardeuk_UA
dc.relation.references3. Аналіз ринку хлібобулочних виробів в Україні. 2021-І квартал 2024 р. URL: https://pro-consulting.ua/ua/issledovanie-rynka/analiz-rynka-hlebobulochnyh-izdelijv-ukraine-2021-i-kvartal-2024-gguk_UA
dc.relation.references4. Андрушків Б. М. Економічна та майнова безпека підприємства та підприємництва. Антирейдерство: монографія. Тернопіль: Тернограф, 2012. 456 с.uk_UA
dc.relation.references5. Андрущенко А. Причини росту цін на хліб у Києві та Київській області. URL: https://lb.ua/blog/andriy_andruschenko/285006_prichini_rostu_tsin_hlib_kiievi.htmluk_UA
dc.relation.references6. Андрушків Б. М., Мельник Л. М., Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства : навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ, 2010. 238 с.uk_UA
dc.relation.references7. Атаманова Ю. Є. Основні проблеми системного господарсько-правового регулювання відносин в інноваційній сфері: автореф. дис... д-ра юрид. наук: 12.00.04 / Нац. юрид. акад. України ім. Ярослава Мудрого. Харьков, 2009. 37 с.uk_UA
dc.relation.references8. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання /укл.: Стручок В. С. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. 156 с.uk_UA
dc.relation.references9. Бокій О.В. Оцінка динаміки і стану промислового виробництва хлібобулочної та борошняної продукції, 17.08.2021. URL: https://vap.org.ua/reviews/ocinka-dinamiki-i-stanu-promislovogo-virobnictvahlibobulochnoi-ta-boroshnjanoi-produkcii/uk_UA
dc.relation.references10. Бурліцька О., Оксентюк Б. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. С. 463- 475.URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references11. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. Вип. 4 (83), 2023.- С. 122- 129.uk_UA
dc.relation.references12. Великий Ю.В. Формування стратегії інноваційного розвитку підприємств машинобудування. Наукові праці Кіровоградського національного технічного університету. Економічні науки. 2011. Вип. 19. С. 114-120.uk_UA
dc.relation.references13. Виробництво промислової продукції за видами в Україні за 2021 р.: статистичний бюлетень. Держана служба статистики України, 2021. 226 с.uk_UA
dc.relation.references14. Володіна В.О. Тенденції розвитку українського ринку інноваційного продукту. Ефективна економіка. 2017. № 7. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=6198uk_UA
dc.relation.references15. Голда Н. Сутність конкуренції і конкурентоспроможності підприємств як економічних категорій Маркетинг 4.0:стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія /В.А. Фалович[та ін..] за ред д.е.н., доц. В.А. Фаловича Тернопіль: Фоп Шпак В.Б. 2021. С. 351-379.uk_UA
dc.relation.references16. Голда Н. Сутність конкурентоспроможності підприємств./Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції. Тернопіль, ТНТУ, 2024. С. 21-23.uk_UA
dc.relation.references17. Голда Н. Реклама як ефективна складова маркетингових комунікацій. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі. Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернетконференції. Тернопіль, ТНТУ, 2024. С. 102-104.uk_UA
dc.relation.references18. Голда Н.М., Бурліцька О.П. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності. ICI World of journals. Nauka i studia. Ekonomiczne Nauki, 2022. Vol.(10). Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references19. Голда Н.М., Краузе О.І., Бурліцька О.П. Дослідження та формування механізму продажу. Галицький економічний вісник. 2021. Том 68. № 1 (68). С. 166-174.uk_UA
dc.relation.references20. Готь О.Я., Бондаренко С.М. Стратегія підприємства як чинник його конкурентоспроможності. Ефективна економіка. 2017. № 6. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5660uk_UA
dc.relation.references21. Грабчук І.Ф., Бугайчук В.В., Аляб’єва В.М. Стратегія інноваційного розвитку підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 44.uk_UA
dc.relation.references22. Гудзинський О.Д. Організаційно-регулятивна функція в управлінні стратегічним розвитком підприємства. Ринок праці та зайнятість населення. 2009. № 1. С. 50-52.uk_UA
dc.relation.references23. Державний класифікатор продукції та послуг ДК 016-2010. 10.72 – Вироби хлібобулочні, зниженої вологості та кондитерські, борошняні, тривалого зберігання. URL: https://dkpp.rv.ua/index.php?level=10.72uk_UA
dc.relation.references24. Довбня С.Б., Найдовська А.О., Хитько М.М. Стратегія підприємства: навчальний посібник. Дніпропетровськ: НМетаАУ, 2011. 71 с.uk_UA
dc.relation.references25. Електронний каталог товарів ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://listex.info/uk/merchant/kuznecovskiy-hlibozavod-tzovuk_UA
dc.relation.references26. Євтушевська О.О. Інноваційна стратегія як генеральний план дій у сфері інноваційної діяльності підприємства Економіка харчової промисловості. 2013. № 1(17). С. 34-36.uk_UA
dc.relation.references27. Жаліло Я.А. Економічна стратегія держави: теорія, методологія, практика: монографія / Я.А. Жаліло. К.: НІСД, 2003. С. 368.uk_UA
dc.relation.references28. Захарченко В.І. Інноваційний менеджмент: теорія і практика в умовах трансформації економіки: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2012. 448 с.uk_UA
dc.relation.references29. Звітність ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод» за 2022-2023 рр.uk_UA
dc.relation.references30. Зянько В. В., Єпіфанова І. Ю., Зянько В. В. Інноваційна діяльність підприємств та її фінансове забезпечення в умовах трансформаційних змін економіки України. Вінниця: ВНТУ, 2015. 172 с.uk_UA
dc.relation.references31. Індекс цін на продукти: Хлібо-булочні продукти: хліб. Мінфін. URL: https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/index/bakery/bread/uk_UA
dc.relation.references32. Капреева Є.Г., Тюріна В.Ю. Аналіз європейського досвіду вимірювання інноваційної активності національних інноваційних систем. Інноваційна діяльність. 2011. № 4. С.18-24.uk_UA
dc.relation.references33. Касьян З.Е. Оцінювання ефективності реалізації інноваційної стратегії промислових підприємств. Наукова-технічна інформація. 2012. № 3. С.24-27.uk_UA
dc.relation.references33. Касьян З.Е. Оцінювання ефективності реалізації інноваційної стратегії промислових підприємств. Наукова-технічна інформація. 2012. № 3. С.24-27.uk_UA
dc.relation.references35. Кирич Н. Б., Андрушків Б. М., Погайдак О. Б. Інноваційна діяльність підприємств та організацій як метод стабілізації економіки регіонів України. Вісник економічної науки України. 2009. № 1 (15). С. 23–25.uk_UA
dc.relation.references36. Ковтун Н.В. Факторний аналіз ефективності інвестиційного процесу та діяльності. Облік і фінанси АПК: освітній портал. URL: https://magazine.faaf.org.ua/faktorniy-analiz-efektivnosti-investiciynogo-procesu-tadiyalnosti.htmluk_UA
dc.relation.references37. Ковтун О.І. Інноваційні стратегії підприємств: теоретико-методологічні засади. Управління економікою: теорія і практика «Економіка України». 2013. № 4 (617). С.44-56.uk_UA
dc.relation.references38. Колодяжна І.В., Букрін М.О. Формування економічної стратегії інноваційного розвитку підприємства. Економіка і суспільство. 2016. № 7. С. 454-360.uk_UA
dc.relation.references39. Колосова Т. В. Забезпечення стійкого розвитку підприємства на основі підвищення його інноваційного потенціалу. ГОУ ВПО НДАБУ. 2011. 412 с.uk_UA
dc.relation.references40. Краузе О. Зовнішня трудова міграція населення України. Галицький економічний вісник. 2010. №2 (27). С. 26–34.uk_UA
dc.relation.references41. Краузе О.І. Дослідження конкурентоспроможності підприємства /Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу /за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: «Бескиди», 2020. 179 с. (С. 77-86)uk_UA
dc.relation.references42. Краузе О.І. Маркетинговий аналіз конкурентоспроможності промислового підприємства /Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіальногосподарських систем: монографія /за заг. ред. О. Панухник] Тернопіль, ФОП Паляниця В. А., 2021. С. 140-146.uk_UA
dc.relation.references43. Краузе О., Голда Н., Тимошів М. Зміни поведінки споживача в умовах війни. / Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. С. 492-503. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references44. Краузе О.І., Піняк І.Л. Воронка продажів – аналітичний інструмент маркетингу. Соціально-економічні проблеми і держава. №2 (25). 2021. С. 586- 593. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21koiaim.pdfuk_UA
dc.relation.references45. Краузе О., Синькевич Н., Юрик Н. Економічний аналіз та контроль кризових явищ у діяльності підприємств. Галицький економічний вісник. 2024. № 1. С. 14-24. URL: https://galicianvisnyk.tntu.edu.ua/?art=1254uk_UA
dc.relation.references46. Крижанівська М.С., Стеанова А.А. Концептуальні засади управління інвестиційною діяльністю підприємства. Економіка та суспільство. 2022. № 37. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-37-10uk_UA
dc.relation.references47. Кужда Т. Етапи успішного управління організаційними змінами на підприємстві. Галицький економічний вісник. 2013. № 2(41). С. 66–72uk_UA
dc.relation.references48. Кузьмін О. Є.,Т. Кужда. Фактори інноваційного розвитку підприємств. Схід. 2006. № 6. С. 16-19.uk_UA
dc.relation.references49. Кушнір Н.Б., Войтович Д.С. Особливості антикризового управління та економічної діагностики підприємства в сучасних умовах. Ефективна економіка. 2016. № 11. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2016_5_16uk_UA
dc.relation.references50. Легомінова С. В. Ідеогенез категорії стійкого інноваційного розвитку в аспекті формування конкурентних переваг підприємства. Науковий вісник Ужгородського національного університету. 2017. В. 15. Ч. 1. С. 168-172uk_UA
dc.relation.references51. Луцій О.П., Корнійчук Т.А. Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємств аграрного сектора. Проблеми сучасних трансформацій. Серія: економіка та управління. URL: https://reicst.com.ua/pmt/article/view/2022-6-04-07/2022-6-04-07uk_UA
dc.relation.references52. Луцяк В.В., Попеляр А.В. Інноваційна стратегія виробничого підприємства. Вісник Хмельницького національного університету. 2011. №6 Т.2 Економічні науки. С. 18-21.uk_UA
dc.relation.references53. Малюта Л. Оцінювання рівня інноваційного розвитку промислового підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2011. Вип. 1 (4). URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11mlyrpp.pdfuk_UA
dc.relation.references54. Малюта Л. Я. Стратегічне управління інноваційним розвитком підприємства: навчальний посібник. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2016. 232 с.uk_UA
dc.relation.references55. Маслюківська А. Інноваційна теорія Йозифа Шумперта. К.: КНУ ім. Шевченка, 2013.uk_UA
dc.relation.references56. Небава М.І., Ратушняк О.Г. Менеджмент організацій і адміністрування: навчальний посібник. Вінниця: ВНТУ, 2012. 108 с.uk_UA
dc.relation.references57. Ніколаєнко С.М., Куліш С.Г., Янченко А.В. Аналіз виробництва хліба та хлібобулочних виробів. Приазовський економічний вісник. 2020. № 3(20). С. 252-257.uk_UA
dc.relation.references58. Обсяг виробництва хліба на Рівненщині зріс на 27%: AgroPortal. URL: https://agroportal.ua/multimedia/obsyag-virobnictva-hliba-na-rivnenshchini-zris-na27uk_UA
dc.relation.references59. Огляд ринку хлібобулочних і борошняних кондитерських виробів в Україні. URL: https://pro-consulting.ua/ua/pressroom/obzor-rynka-hlebobulochnyh-imuchnyh-konditerskih-izdelij-v-ukraineuk_UA
dc.relation.references60. Опендатабот. Підприємство споживчої кооперації «Хлібокомбінат Рівненської райспоживспілки». URL: https://opendatabot.ua/c/01733319uk_UA
dc.relation.references61. Опендатабот. ТзОВ «Сарненський хлібозавод». URL: https://opendatabot.ua/c/00379436uk_UA
dc.relation.references62. Офіційний сайт ТМ «Скиба». URL: https://skyba.ua/uk_UA
dc.relation.references63. Офіційний сайт ТзОВ «Кузнецовський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/05519273/uk_UA
dc.relation.references64. Офіційний сайт ТзОВ «Дубенський хлібозавод». URL: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/31542411/uk_UA
dc.relation.references65. Поняття та види інновацій. Поняття інноваційної діяльності та її предмет. Букліб. URL: https://buklib.net/books/37223/uk_UA
dc.relation.references66. Радинський С. Класифікація інноваційних стратегій підприємства. Соціально-економічні проблеми і держава. 2013. С. 277-285. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2013/13rsvisp.pdfuk_UA
dc.relation.references67. Синькевич Н., Краузе О. Економічний аналіз: перспективи розвитку в умовах діджиталізації економіки. Галицький економічний вісник. 2023. № 2 (81). С 7-15. URL: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2023.02.007uk_UA
dc.relation.references68. Скібіцький О.М. Інноваційний та інвестиційний менеджмент: навчальний посібник. К.: Центр учбової літератури, 2009. 408 с.uk_UA
dc.relation.references69. Скоробогатова Н.Є. Дослідження сутності інвестицій та інвестиційної діяльності. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2016. № 13. . URL: https://ev.fmm.kpi.ua/article/view/80631/76243uk_UA
dc.relation.references70. Стратегічне управління і планування. URL: http://www.stplan/articles/theory/strategy.htmuk_UA
dc.relation.references71. Сус Т., Ємець О., Мовчун С., Онишко С., Цюпа О. Формування стратегії інноваційного розвитку аграрного сектора та фінансування її реалізації. Фінансово-кредитна діяльність: проблеми теорії та практики. 2022. № 6 (47). С. 150-159.uk_UA
dc.relation.references72. Федулова Л.І. Інноваційна економіка: Підручник. К.: Либідь, 2006. 480 с.uk_UA
dc.relation.references73. Харук К.Б. Інноваційні стратегії розвитку торговельних підприємств. Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Проблеми економіки та управління. 2009. №640. С. 423-424.uk_UA
dc.relation.references74. Чухраєва Н. М. Інноваційний розвиток підприємства та забезпечення його ефективності та стійкості. БізнесІнформ. 2014. № 6.uk_UA
dc.relation.references75. Шафієва Л.Г. Особливості формування стратегії інноваційного розвитку підприємства в умовах невизначеності зовнішнього середовища. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: Економіка і менеджмент. 2015. №13. С.123-126.uk_UA
dc.relation.references76. Шершньова З.Є. Стратегічне управління: підручник 2-ге вид., перероб. і доп. Київ: КНЕУ, 2004. 699 с.uk_UA
dc.relation.references77. Шведа Н., Краузе О. Трансформація бізнес-моделей в умовах цифрової економіки. Соціально-економічні проблеми і держава (електронний журнал). 2023. Вип. 1 (28). С. 86- 94. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23snmute.pdfuk_UA
dc.relation.references78. Шилова О. Ю. Інноваційний потенціал підприємства: сутність і механізм управління. Маркетинг і менеджмент інновацій . 2012. № 1. С. 220-227.uk_UA
dc.relation.references79. Шишкова Л.В., Швець Г.О. Особливості управління інноваційної діяльності на підприємстві. Економіка і організація управління. 2014. № 3 (19). 4 (20).uk_UA
dc.relation.references80. Юринець З.В. Формування інноваційних стратегій: теорія, методологія, практика: монографія. Львів: СПОЛОМ, 2016. 421 с.uk_UA
dc.relation.references81. Янковець Т. М. Формування механізму розвитку інноваційного потенціалу підприємства. Вісник Київського національного університету технологій та дизайну: [зб. наук. праць]. Київ. 2011. № 2 (58). С. 76-80.uk_UA
dc.relation.references82. Ярмоленко Т. Найбільший в Україні виробник замороженого хліба та круасанів відновлює роботу. URL: https://agroportal.ua/agrocheck/zvidkijizha/naybilshiy-v-ukrajini-virobnik-zamorozhenogo-hliba-ta-kruasaniv-vidnovlyuyerobotuuk_UA
dc.relation.references83. Ярмолка О. «У виробництві хлібу не може бути перерв»: як працює «Сарненський хлібозавод» під час війни. URL: 98 https://sarnynews.city/articles/213946/u-virobnictvi-hlibu-ne-mozhe-buti-pererv-yakpracyuye-sarnenskij-hlibozavod-pid-chas-vijniuk_UA
dc.relation.references84. Cooper R.G., Edgett S.J. Developing a Product Innovation and Technology Strategy for Your Business. Research-Technology Management. May-June, 2010. 85. Fridmen К. The Economics of industrial innovation; 2nd edn. Frances Pinter, London, 1982. P. 38.uk_UA
dc.relation.references86. How are digital technologies changing innovation? Evidence from agriculture, the automotive industry and retail. OECD Science, Technology and Industry Policy Papers. 2019. № 74. URL: https://read.oecd-ilibrary.org/science-andtechnology/how-are-digital-technologies-changing-innovation_67bbcafe-en#page1uk_UA
dc.relation.references87. Krause О.І. Marketing Internet technologies in the field of services / Digital Economy trends: global challenges, strategy and technologies: Monograph /Edited by Ghenadie Сiobanu, Olha Pavlykivska] Galati, Romania, 2021. pp. 104-116. (222 р.)uk_UA
dc.relation.references88. OECD, Eurostat. Oslo Manual 2018: Guidelines for Collecting, Reporting and Using Data on Innovation, 4th Edition, The Measurement of Scientific, Technological and Innovation Activities, OECD Publishing, Paris/Eurostat, Luxembourg, 2018. P. 19.uk_UA
dc.relation.references89. Raffaele Fabio Ciriello, Alexander Richter & Gerhard Schwabe (2018). Digital Innovation. Business & Information Systems Engineering, volume 60, p. 563-569.uk_UA
dc.relation.references90. Strizhkova A., Tokarieva K., Liubchych A., Pavlyshyn S. Digital Farming as Direct of Digital Transformation State Policy. European Journal of Sustainable Development, 9 (3), 597. https://doi.org/10.14207/ejsd.2020.v9n3p597uk_UA
dc.relation.references91. Yuliia Tymchenko, Mariia Proskurina, Taras Hryhorchuk, Lesya Chervinska, Vadym Ratynskiy, Svitlana Shpylyk, Olga Krause, Iryna Piniak, Iryna Lebedynets, Oleksandr Nosyriev. DETERMINING THE IMPACT OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES ON CONSUMER BEHAVIOR IN THE MARKETING STRUCTURE OF CULTURE INDUSTRIES. "Eastern-European Journal of Enterprise Technologies", (No 2/13 (122) 2023)uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:075 — маркетинг

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
КРМ_Мартинюк.pdf2,21 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora