Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46954
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.advisorБурліцька, Оксана Петрівна-
dc.contributor.advisorBurlitska, Oksana-
dc.contributor.authorДробиняк, Настя Олегівна-
dc.contributor.authorDrobynyak, Nastya-
dc.date.accessioned2024-12-29T18:22:34Z-
dc.date.available2024-12-29T18:22:34Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.date.submitted2024-12-29-
dc.identifier.citationДробиняк Н.О. Удосконалення маркетингових стратегій стимулювання збуту послуг громадського харчування : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. О. П. Бурліцька. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 110 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46954-
dc.descriptionМета і зміст поставлених задач. Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингових стратегій стимулювання збуту на підприємстві «САМоГОНна ресторація» та виявлення напрямів їх посилення. Виходячи з поставленої мети, у роботі сформульовано і вирішено наступні задачі:  обґрунтовано зміст і взаємозв'язки стимулювання збуту в комплексі просування продукції, його напрями, цілі та засоби;  охарактеризовано чинники, що впливають на вибір прийомів та інструментів стимулювання збуту та нові форми управління рекламною діяльністю;  досліджено тенденції розвитку ресторанного бізнесу в Україні;  проведено діагностику досліджуваного підприємства в контексті маркетингової діяльності;  проаналізовано чинники, що впливають на збутову діяльність підприємства;  досліджено існуючу систему стимулювання збуту підприємства;  запропоновано напрями вдосконалення рекламної підтримки стимулювання збуту на підприємстві.  розроблено пропозиції щодо перспективності пропонованих заходів. 8 Об'єкт дослідження – маркетингова діяльність ПП «САМоГОНна ресторація» Предметом дослідження є теоретичні, методичні та практичні аспекти маркетингових стратегій стимулювання збуту послуг громадського харчування.uk_UA
dc.description.abstractРозроблено рекомендації щодо вдосконалення маркетингових стратегій стимулювання збуту на підприємстві «САМоГОНна ресторація». Представлено підхід до формування кампанії просування підприємства та бюджет рекламної підтримки стимулювання збуту. Запропоновано та обґрунтовано пропозиції щодо перспективності пропонованих заходів на підприємстві. Робота пройшла апробацію на ПП «САМоГОНна ресторація», де підтвердили практичну цінність окремих положень дослідження.uk_UA
dc.description.abstractRecommendations for improving marketing strategies to stimulate sales at the enterprise ‘SAMoGONna Restaurant’ are developed. An approach to the formation of an enterprise promotion campaign and a budget for advertising support for sales promotion are presented. Proposals on the prospects of the proposed measures at the enterprise are proposed and substantiated. 2 The work was tested at the PE ‘SAMOHONNA Restaurant’, where the practical value of certain provisions of the study was confirmed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ПЕРЕЛІК УМОВНИХ СКОРОЧЕНЬ ТА АБРЕВІАТУР...5 ВСТУП...6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ЯК ЕЛЕМЕНТУ КОМПЛЕКСУ ПРОСУВАННЯ ТОВАРУ...10 1.1. Зміст і взаємозв'язки стимулювання збуту в комплексі просування продукції, його напрями, цілі та засоби...10 1.2. Огляд чинників, що впливають на вибір прийомів та інструментів стимулювання збуту...22 Висновки до розділу 1...30 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ СИСТЕМИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ»...31 2.1. Дослідження тенденцій розвитку ресторанного бізнесу в Україні...31 2.2. Характеристика маркетингової діяльності досліджуваного підприємства...37 2.3. Чинники, що впливають на збутову діяльність ПП «СаМоГОНна ресторація» та їх оцінка...46 2.4. Аналіз існуючої системи стимулювання збуту «САМоГОНна ресторація»…55 Висновки до розділу 2....65 РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ РЕКЛАМНОЇ ПІДТРИМКИ СТИМУЛЮВАННЯ ЗБУТУ ПП «САМОГОННА РЕСТОРАЦІЯ»…67 3.1. Формування кампанії просування підприємства...67 3.2. Бюджет рекламної підтримки стимулювання збуту та оцінка її економічної ефективності....78 Висновки до розділу 3...97 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ....98 Висновки до розділу 4...103 ВИСНОВКИ...105 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ...110 ДОДАТКИ....119uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectзбутuk_UA
dc.subjectзбутова політикаuk_UA
dc.subjectзбутова діяльністьuk_UA
dc.subjectметоди збутуuk_UA
dc.subjectканали розподілуuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectрекламаuk_UA
dc.subjectsalesuk_UA
dc.subjectsales policyuk_UA
dc.subjectsales activitiesuk_UA
dc.subjectsales methodsuk_UA
dc.subjectdistribution channelsuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectadvertisinguk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових стратегій стимулювання збуту послуг громадського харчуванняuk_UA
dc.title.alternativeImprovement of marketing strategies to stimulate the sale of catering servicesuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Дробиняк Настя Олегівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberПанухник, Олена Віталіївна-
dc.contributor.committeeMemberPanukhnyk, Olena-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages110-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1. Конституція України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/254%D0%BA/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references2. Господарський кодекс України URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/436-15uk_UA
dc.relation.references3. Податковий кодекс України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2755-17uk_UA
dc.relation.references4. Про захист прав споживачів: Закон України від 12.05. 1991 р. // Відомості Верховної Ради України. – 1991. – № 30. – С. 379.uk_UA
dc.relation.references5. Про захист економічної конкуренції: Закон України від 11.01.2001 р. // Відомості Верховної Ради України. – 2001. – № 12. – Ст. 64.uk_UA
dc.relation.references6. Про рекламу: Закон України URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/270/96-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references7. Про стандартизацію: Закон України № 2408-Ш [прийнято ВР 17.05.2001р.] //Голос України. – 2001. –№ 108. –20 червня.uk_UA
dc.relation.references8. Указ Президента України «Про заходи щодо підвищення якості вітчизняної продукції». – Президент України. – Указ від 23.02.2001 № 113/2001 URL: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/113/2001uk_UA
dc.relation.references9. Закон України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» . – Відомості Верховної Ради України (ВВР) URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/3856-12uk_UA
dc.relation.references10. Закон України «Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини». – Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2002, N 48, ст.359 URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/anot/771/97-%D0%B2%D1%80uk_UA
dc.relation.references11. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Роль стимулювання збуту в маркетинговій стратегії підприємства// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 70-71.uk_UA
dc.relation.references12. Анастасія Дробиняк, Оксана Бурліцька. Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулювання // Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 23-24.uk_UA
dc.relation.references13. Атюшкіна В. В. Управління конкурентним потенціалом підприємства на основі оцінювання комплексу маркетингу / В. В. Атюшкіна //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 2, № 3. – С. 85-103. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/47/46uk_UA
dc.relation.references14. Божкова В. В. Реклама та стимулювання збуту: навч. посіб.: для студентів вищ. навч. закл./ Вікторія Вікторівна Божкова, Юлія Миколаївна Мельник.- 2 ге вид, стер. – Київ: Центр навчальної літератури, 2018. – 200 с.uk_UA
dc.relation.references15. Бурліцька О. П. Понятійно-категоріальна сутність мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2018. – 308 с.uk_UA
dc.relation.references16. Бурліцька О. П. Особливості мерчандайзингу в різних сферах послуг: монографія / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2019. – 231 с.uk_UA
dc.relation.references17. Бурліцька О. П. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу: монографія / О. П. Бурліцька, Н. Я. Рожко. – Тернопіль: Бескиди, 2020. – 179 с.uk_UA
dc.relation.references18. Бурліцька Оксана. Семплінг як категорія маркетингу [Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем: монографія / В. Левицький, С. Радинський, І. Кошкалда, А. Ряснянська та ін.; за заг. ред. О. Панухник / ФО-П Паляниця В. А. Тернопіль, 2021. 209 с.]. - С.147-153.uk_UA
dc.relation.references19. Бурліцька, О. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності [Електронний ресурс] / Оксана Бурліцька // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 316-324.uk_UA
dc.relation.references20. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період // Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». - 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна), м. Подгайська (Словацька Республіка) . – С. 17-18.uk_UA
dc.relation.references21. Бурліцька Оксана. Особливості контент-маркетингу під час війни// Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах. – 5 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 169-170.uk_UA
dc.relation.references22. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. – 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 113-115.uk_UA
dc.relation.references23. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». – 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.25-26.uk_UA
dc.relation.references24. Бурліцька Оксана. Ціноутворення в ритейлі // Modern research in science and education. Proceedings of the 2nd International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Chicago, USA. 2023. Pp. 21-27.uk_UA
dc.relation.references25. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references26. Бурліцька О. П. Сутність поняття та історичний розвиток конс’юмеризму / О. П. Бурліцька //Вісник Хмельницького національного університету. економічні науки, 2020, № 9, Т. 1.- С. 48-52.uk_UA
dc.relation.references27. Бурліцька О. П. Роль ціноутворення у формуванні маркетингової політики підприємства [Сучасний маркетинг: візія, технології, інновації]: монографія / за ред. д.е.н., проф. В. А. Фаловича.- Тернопіль: «Бескиди», 2023.- 495 с.]. - С.6-32.uk_UA
dc.relation.references28. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту // «Галицький економічний вісник». – Вип. 4 (83), 2023.- С. 122-129.uk_UA
dc.relation.references29. Бурліцька Оксана. Класифікаційні ознаки інструментів трейд- маркетингу // Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» - 31 березня 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 109-111.uk_UA
dc.relation.references30. Бурліцька Оксана, Оксентюк Богдана. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / [Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія /за ред. д.е.н., проф. О. А. Сороківської. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2024. 593 с.]. - С. 463-475. URL: https://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46506uk_UA
dc.relation.references31. Бурліцька О. П. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Nauka i studia №1(216). Ekonomiczne Nauki . – Przemyśl, Nauka i studia, 2021. – Р. 15uk_UA
dc.relation.references32. Бурліцька О. П. Медіапланування як складова рекламної діяльності/ О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021), Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 49-55.uk_UA
dc.relation.references33. Бурліцька О. П. Психологічно-мотиваційні фактори поведінки споживачів та організація семплінгу / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда// Středoevropský věstník pro vědu a výzkum (ISSN 2336-3630) № 4 (2021) Praha , Publising house Education and Science s.r.o. – P. 131-139.uk_UA
dc.relation.references34. Бурліцька О. П. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда/ ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(10). Ekonomiczne Nauki, 2022. – Р. 1-5.uk_UA
dc.relation.references35. Бурліцька О. П. Особливість сучасних комунікативних технологій в рекламі / О. П. Бурліцька, Н. М. Голда / ICI World of journals// Nauka i studia Vol.(2). Ekonomiczne Nauki, 2023. – Р. 1-7.uk_UA
dc.relation.references36. Бурліцька О. П., Шоломейчук С. А. Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів в системі маркетингу підприємства // Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – C. 140-142.uk_UA
dc.relation.references37. Вечоров В. Т. Управління державними підприємствами: перегляд цінностей як відповідь на вимоги цифрової економіки /В. Т. Вечорова, Ю. В. Орловська, О. О. Кахович // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 29-34.uk_UA
dc.relation.references38. Гармідер Л. Д. Підходи щодо оцінки ефективності маркетингової діяльності на підприємствах сфери послуг /Л. Д. Гармідер //Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі.– 2016. – № 3 (75). – С. 177- 181.uk_UA
dc.relation.references39. Головкін Н. В. Стимулювання збуту: теорія, практика і перспективи. Дослідження проведено за підтримки програми TACIS-ACE Європейського союзу. URL: http://www.probusiness.in.uauk_UA
dc.relation.references40. Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references41. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 36-37.uk_UA
dc.relation.references42. Дмитро Магнат, Оксана Бурліцька. Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємстві// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 80-81.uk_UA
dc.relation.references43. Заруба В.Я., Парфентенко І.А. Маркетинг роздрібної торгівлі: навчально-методичний посібник для студентів економічних спеціальностей / В.Я. Заруба, І.А Парфентенко. Харків: НТУ «ХПІ», 2019. – 106 с.uk_UA
dc.relation.references44. Зоріна О. І. Вплив маркетингових комунікацій на діяльність підприємств в сучасних умовах /О. І. Зоріна, В. Ю. Фадєєнко //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2018. – Вип. 21. – С. 284-287uk_UA
dc.relation.references45. Журнал «Маркетинг і цифрові технології». URL: https://mdtopu. com.ua/index.php/mdtuk_UA
dc.relation.references46. Журнал «Маркетинг в Україні». URL: http://uam.in.ua/rus/projects/marketing-in-ua/arhive.phpuk_UA
dc.relation.references47. Іванов М.М., Юлпатов Н. М. Особливості організації стимулювання збуту в місцях нагайного споживання. Вісник національного Хмельницького університету. Економічні науки. 2021. №6. Том 1. URL: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2022/01/en-2021-6t1- 16.pdfuk_UA
dc.relation.references48. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового / пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К. : КМ-БУКС, 2018. 208 с.uk_UA
dc.relation.references49. Краузе О. Інтегровані маркетингові комунікації підприємства / О. Краузе // Соціально-економічні проблеми і держава. – 2008. – №1. – С. 104- 110.uk_UA
dc.relation.references50. Краузе О. І. Маркетинговий стратегічний аналіз конкурентного потенціалу комерційного підприємства / Ольга Краузе, Ірина Піняк, Світлана Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2022. — Том 76. — № 3. — С. 81–90. — (Маркетинг).uk_UA
dc.relation.references51. Краузе О. І. Дотримання принципів соціальної відповідальності в електронній комерції / Ольга Ігорівна Краузе, Ірина Любомирівна Піняк, Світлана Василівна Шпилик // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2023. — Том 83. — № 4. — С. 28–37. — (Економіка).uk_UA
dc.relation.references52. Науково-технічна бібліотека Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя. URL: https://library.tntu.edu.ua/uk_UA
dc.relation.references53. Незалежний інформаційний проект про маркетинг «Правильний маркетинг» : веб-сайт. URL : http://4p.net.ua.uk_UA
dc.relation.references54. Нормативно-правова база України. URL: http://zakon3.rada.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references55. Носирєв О., Деділова Т., Токар І. Розвиток туризму та індустрії гостинності в стратегії постконфліктного відновлення економіки України. Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 55-68.uk_UA
dc.relation.references56. Оксана Бурліцька. Маркетинг точки продажу// Матеріали ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах» – 03 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С. 139-140.uk_UA
dc.relation.references57. Оксана Бурліцька. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу / [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 5-15.uk_UA
dc.relation.references58. Пилипчук В. П., Данніков О. В. Концептуальні засади стимулювання збуту товарів і послуг. URL:https://ir.kneu.edu.ua/server/api/core/bitstreams/36d2b507-f509-4718-be2a- 279a2e897486/contentuk_UA
dc.relation.references59. Попова Н. В. Маркетингові комунікації: підручник / Н. В. Попова, А. В. Катаєв, Л. В. Базалієва, О. І. Кононов, Т. А. Муха .- Харків: «Факт», 2020. 315 с.uk_UA
dc.relation.references60. Рожко Н.Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейд- маркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.uk_UA
dc.relation.references61. Сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/uk_UA
dc.relation.references62. С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95.uk_UA
dc.relation.references63. Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdfuk_UA
dc.relation.references64. Сергій Шоломейчук. Використання інноваційного інструментарію в системі маркетингової комунікаційної діяльності// Матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет- конференції «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково- технічному середовищі» (м. Тернопіль, 29 листопада 2024 р.). С. 5-7.uk_UA
dc.relation.references65. Шоломейчук С. А. Інноваційні інструменти комунікаційної діяльності в маркетингу // Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції: «Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі». – 30 листопада 2023 року, Тернопіль, ТНТУ. – С.106-107.uk_UA
dc.relation.references66. Шоломейчук Сергій, Бурліцька Оксана. Економічна сутність маркетингових активів в системі управління підприємствами/ [Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк.- Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. - С. 157-167.uk_UA
dc.relation.references67. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. The role of information technologies in the management of enterprise marketing // Development of world economy, marketing and management in modern conditions: collective monograph / Andrushko R., Zhydovska N., Myronchuk Z. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston: Primedia eLaunch, 2023. 226 р. - Р. 145-154.uk_UA
dc.relation.references68. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Researching innovative sales technologies and determining the degree their suitability for use domestic enterprises// Economy, finance, management: world problems and development prospects: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 733 р. Р. 579-589.uk_UA
dc.relation.references69. Burlitska Oksana, Sholomeichuk Serhii. Tools to stimulate sales through merchandising: visible merchandising // Budget, finance, economy and management: the latest trends in business and startup development: collective monograph / Andrushchak I. – etc. – International Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2024. 330 р., Р. 229-239. URL: https://isg-konf.com/budgetfinance- economy-and-management-the-latest-trends-in-business-and-startupdevelopment/uk_UA
dc.relation.references70. Sergey Yekimov, Viktoriia Nianko, Serhii Harkusha, Oksana Burlitska, Tetiana Gavrilko. The use of accounting outsourcing in small agricultural enterprises // E3S Web of Conferences 285, 01002 (2021). – Р. 1-8.uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Koleksiyonlarda Görünür:075 — маркетинг

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Кваліфікаційна_робота_Дробиняк.pdf3,52 MBAdobe PDFGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları