Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorФалович, Володимир Андрійович-
dc.contributor.advisorFalovych, V.-
dc.contributor.authorАндрусишин, Андрій Богданович-
dc.contributor.authorAndrusyshyn, А.-
dc.date.accessioned2024-12-29T11:02:01Z-
dc.date.available2024-12-29T11:02:01Z-
dc.date.issued2024-12-26-
dc.identifier.citationАндрусишин А.Б. Удосконалення маркетингових каналів розповсюдження товарів з метою оптимізації процесу продажу підприємства : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 075 — маркетинг / наук. кер. В. А. Фалович. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 90 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46946-
dc.descriptionМета і завдання дослідження. Метою даної роботи є проведення економічної оцінки результативності каналів збуту продукції ТОВ «Микулинецький Бровар» та визначення можливих шляхів удосконалення збутових процесів підприємства. З урахуванням зазначеної мети, у кваліфікаційній роботі поставлено та вирішено наступні завдання: – висвітлено теоретичні засади ролі збутової політики підприємства в рамках загальної маркетингової стратегії; – вивчені принципи управління збутовими каналами; – проведено аналіз структури каналів розподілу; – здійснено оцінку ефективності збутових заходів на ТОВ «Микулинецький Бровар»; – визначено вплив зовнішніх факторів маркетингового середовища на діяльність підприємства; – проведено аналіз ефективності формування каналів розповсюдження продукції на досліджуваному підприємстві. – обрано стратегію ринкової діяльності підприємства; – розроблено пропозиції щодо удосконалення каналів розподілу продукції; – оцінено економічну ефективність запропонованих заходів; – розглянуто основні заходи, що застосовуються на підприємствах галузі для забезпечення охорони праці та безпеки в надзвичайних ситуаціях. Об’єкт дослідження – маркетингова діяльність ТОВ «Микулинецький Бровар». Предмет дослідження: Організація та управління процесами збуту продукції на ТОВ «Микулинецький Бровар»uk_UA
dc.description.abstractДослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 075 «Маркетинг» – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2024. Досліджено теоретичні основи організації маркетингової збутової політики, оцінено ефективність збутових інструментів ТОВ «Микулинецький Бровар», а також вплив факторів бізнес-середовища на результативність маркетингової діяльності підприємства. Запропоновано найбільш ефективні канали збуту продукції компанії та оцінено економічну доцільність запропонованих заходів.uk_UA
dc.description.abstractResearch on achievement of Master Degree on a speciality 075 «Marketing».– Ternopil Ivan Puluj National Technical University.– Ternopil, 2024. The theoretical foundations of the organization of marketing and sales policy are studied, the effectiveness of sales tools of «Mykulynetsky Brovar» is assessed, as well as the influence of business environment factors on the effectiveness of the enterprise's marketing activities. The most effective channels for the company's products are proposed and the economic feasibility of the proposed measures is assessed.uk_UA
dc.description.tableofcontentsЗМІСТ ВСТУП 5 РОЗДІЛ1. ПРИНЦИПИ УПРАВЛІННЯ ЗБУТОВОЮ ДІЯЛЬНІТЮ ПІДПРИЄМСТВА 9 1.1. Поняття та завдання каналів розподілу 9 1.2.Структура каналів розподілу 12 1.3.Управління маркетинговими каналами розповсюдження товарів 20 Висновки до розділу 1 25 РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ЗБУТОВИХ КАНАЛІВ ПІДПРИЄМСТВА 27 2.1.Характеристика діяльності підприємства 27 2.2.Аналіз маркетингового середовища діяльності підприємства 31 2.3. SWOT-аналіз 40 Висновки до розділу 2 47 РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ РОЗПОДІЛУ ПІДПРИЄМСТВА 49 3.1.Вибір стратегії розширення меж ринку 49 3.2.Оптимізація збутової діяльності ТОВ «Микулинецький Бровар» 55 3.3. Обгрунтування економічної ефективності 63 Висновки до розділу 3 68 РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 70 Висновки до розділу 4 73 Висновки 74 Список використаних джерел 77 Додатки 84uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject075uk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectMaster Thesisuk_UA
dc.subjectмаркетингова політика розподілуuk_UA
dc.subjectмаркетингова збутова політикаuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectбізнес-середовищеuk_UA
dc.subjectфакторний аналізuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectринокuk_UA
dc.subjectmarketing distribution policyuk_UA
dc.subjectmarketing sales policyuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectbusiness environmentuk_UA
dc.subjectfactor analysisuk_UA
dc.subjectmarketuk_UA
dc.subjectorganizational structureuk_UA
dc.titleУдосконалення маркетингових каналів розповсюдження товарів з метою оптимізації процесу продажу підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeImproving marketing channels for distributing goods in order to optimize the company's sales processuk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Андрусишин Андрій Богданович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberМариненко, Наталія Юріївна-
dc.coverage.placenameТернопіль, ТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.format.pages90-
dc.subject.udc339.13uk_UA
dc.relation.references1.Ахновська І. О. Антикризове управління підприємством в умовах економіки мінімального контакту /І. О. Ахновська, П. І. Панасюк //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 42-47.uk_UA
dc.relation.references2.Бабко Н. М. Поведінка споживача: навчальний посібник /Н. М. Бабко, О. В. Мандич, І. О. Сєвідова та ін. Харків: ХНТУСГ, 2020. – 170 с.uk_UA
dc.relation.references3.Бакуліна Н.М., Фалович В.А. Маркетингові технології формування репутації роботодавця в умовах гіг-економіки. Науковий журнал: Вчені записки таврійського національного університету імені В.І. Вернадського. Серія «економіка і управління». Т.31 (70), №2, 2020. С. 150-153.uk_UA
dc.relation.references4.Балджи М.Д. Економіка та організація торгівлі: навчальний посібник /М.Д. Балджи. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2017. – 368 сuk_UA
dc.relation.references5.Баланович А. М. Обґрунтування стратегії розвитку промислового підприємства на основі ринкових тенденцій /А. М. Баланович: дисертаційне дослідження на здобуття наукового степеня кандидата економічних наук. – Харків, 2018. – 343 с.uk_UA
dc.relation.references6.Безугла Л. С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник / Л. С. Безугла, Т. В. Ільченко, Н. І. Юрченко та ін. – Дніпро: Видавець Біла К. О., 2019. – 300 с.uk_UA
dc.relation.references7.Бліщук К. Сучасні маркетингові стратегії /К. Бліщук // Ефективність державного управління. – 2016. – Вип. 4 (49) Ч. 2. – С. 301-308.uk_UA
dc.relation.references8.Бойчук І.В. Маркетинг промислового підприємства / І.В. Бойчук. – К.:ЦУЛ, 2017. – 620 с.uk_UA
dc.relation.references9.Бурачек І. В. Конкурентоспроможність продукції підприємств: сутність, методи оцінки та зарубіжний досвід управління /І. В. Бурачек, О. О. Біленчук //Глобальні та національні проблеми економіки. – 2016. – Вип. 14. – с. 288-293.uk_UA
dc.relation.references10.Верлока В. С. Стратегічний маркетинг: навч. посібник для студ. вищ. навч. закладів / В. С. Верлока, М. К. Коноваленко, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДАЗТ, 2017. – 289 с.uk_UA
dc.relation.references11.Гевко І.Б. Методи прийняття управлінських рішень: підручник / І.Б. Гевко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 187 с.uk_UA
dc.relation.references12.Горб П. В. Маркетингове планування на підприємствах в умовах трансформаційної економіки /П. В. Горб, П. М. Сокол, С. Ю. Хамініч //Ефективна економіка. – 2017. – № 5. – URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=5581uk_UA
dc.relation.references13.Горбаченко С.А. Аналіз та прогнозування ринкової кон’юнктури: навчальний посібник / С.А. Горбаченко, В.А. карпов, Р.І. Шевченко-Перепьолкіна. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2019. – 320 с.uk_UA
dc.relation.references14.Гордієнко П.Л. Стратегічний аналіз: навчальний посібник. / П.Л. Гордієнко. – К.: Альтера, 2006. – 404 с.uk_UA
dc.relation.references15.Гудзь О.І. Методичний підхід до обґрунтування стратегії розвитку підприємства / О.І. Гудзь, О.Б. Мусійовська // Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 18. – С. 346-352.uk_UA
dc.relation.references16.Гудзь О.І. Стратегія розвитку підприємства: сутність та класифікація / О.І. Гудзь //Економіка та управління підприємствами. – 2018. – Вип. 22. – С. 334-340.uk_UA
dc.relation.references17.Дерев’яненко Т. Є. Маркетинговий аудит внутрішнього середовища підприємства: навчальний посібник /Т. Є. Дерев’яненко. К.: КНЕУ, 2018.–357 с.uk_UA
dc.relation.references18.Жегус О. В. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /О. В. Жегус, Т. М. Парцина. – Харків: ФОП Іванченко І.С., 2016. – 237 с.uk_UA
dc.relation.references19.Жмуденко В. О. Оптимізація ресурсного потенціалу як стратегічний напрям розвитку підприємства /В. О. Жмуденко, Р. І. Ліщук //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 165. – С. 53-58. – URL: http://www.prostir.pdaba.dp.ua/index.php/journal/article/view/788/764uk_UA
dc.relation.references20.Зоріна О.І. Маркетингова товарна політика: навчальний посібник / О. І. Зоріна, О. В. Сиволовська. – Харків: УкрДУЗТ, 2015. – 190 с.uk_UA
dc.relation.references21.Ілляшенко С. М. Маркетингові дослідження: навчальний посібник /С. М. Ілляшенко. – К.: ЦНЛ, 2006. 192 с.uk_UA
dc.relation.references22.Ковтун О.І. Стратегії підприємства: монографія / О.І. Ковтун – Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2008. – 424 с.uk_UA
dc.relation.references23.Крикавський Є. Логістика та управління ланцюгами поставок: навчальний посібник / Є. Крикавський, О. Похильченко, М. Фертч. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. – 844 с.uk_UA
dc.relation.references24.Крикавський Є.В. Комплементарність стратегій маркетингу та логістики в ланцюгу поставок товарів повсякденного попиту / Крикавський Є.В., Якимишин Л.Я// Маркетинг і цифрові технології. – 2018.-№1(2).-С.21-32.uk_UA
dc.relation.references25.Кузьо Н. Є. Електронна комерція в Україні: сучасний стан, галузеві особливості та організаційні форми / Н. Є. Кузьо, Н. С. Косар, І. І. Мельниченко// Маркетинг і цифрові технології. – 2021. – Т. 1, № 5. – С. 27-41.uk_UA
dc.relation.references26.Левченко Ю.Г. Економіка та організація інноваційної діяльності: навчальний посібник /Ю.Г. Левченко. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2018. – 448 с.uk_UA
dc.relation.references27.Лепейко Т.І. Комплексна оцінка рівня розвитку промислових підприємств /Т. І. Лепейко, А. М. Баланович //Проблеми економіки – 2016. – № 4. – С. 136-143.uk_UA
dc.relation.references28.Литовченко І. Л. Інтернет-маркетинг. /І. Л. Литовченко. – Київ: Знання, 2017. – 198 с.uk_UA
dc.relation.references29.Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /В.А. Герцик, Ю.К. Федорова; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. – Луганськ, 2007. – 148 c.uk_UA
dc.relation.references30.Маркетингова політика розподілу: навч. посіб. /Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала; Нац. ун-т «Львів. Політехніка». – Л., 2009. – 232 с.uk_UA
dc.relation.references31.Маркетингова товарна політика промислового підприємства: управління стратегіями диверсифікації: монографія /С.М. Ілляшенко. – Суми: Унів. книга, 2009. – 328 с.uk_UA
dc.relation.references32.Маркетингова цінова політика: навч. посіб. /С.Ю. Хамініч, С.Я. Касян, М.М. Зайцева; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О.Гончара. – Д.: Наука і освіта, 2008. – 264 c. – Бібліогр.: с. 257-263.uk_UA
dc.relation.references33.Маркетингове забезпечення антиризикових заходів промислових підприємств: монографія /Т.М. Борисова. – Т.: Навч. кн.-Богдан, 2009. – 188с.uk_UA
dc.relation.references34.Новикова І. Формування системи управління маркетинговими ризиками інноваційної діяльності підприємств в сучасних умовах /І. Новикова, О. Баранова //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 6. – С. 26-35.uk_UA
dc.relation.references35.Окландер М.А. Маркетингові комунікації промислових підприємств в умовах інформаційної економіки: монографія. /М. А. Окландер, І. Л. Литовченко, М. І. Ботушан. – К.: Знання, 2011. – с. 102.uk_UA
dc.relation.references36.Олексенко Л.В. Маркетингова політика розподілу: навчальний посібник /Л.В. Олексенко. – К.: «Вид-во ЛІРА-К», 2018. – 468 с.uk_UA
dc.relation.references37.Перевозова І. Нейромаркетинг: як краще зрозуміти покупця / І. Перевозова, О. Малинка //Маркетинг в Україні. – 2019. – № 2. – С. 40-44.uk_UA
dc.relation.references38.Решетилова Т. Особливості просування інноваційних товарів на промисловому ринку /Т. Решетилова //Маркетинг в Україні. – 2020. – № 1. – С. 55-59.uk_UA
dc.relation.references39.Савицька Н. Л. Маркетинг у соціальних мережах: стратегії та інструменти ринку В2В /Н. Л. Савицька //Маркетинг і цифрові технології. – 2018. – Т. 1, № 1. – С. 20-33. – URL: https://mdt-opu.com.ua/index.php/mdt/article/view/5/6uk_UA
dc.relation.references40.Семенюк C. Діджиталізація процесу управління маркетингом підприємства [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2022. — Вип. 2 (27). — С. 35-44. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22ssbump.pdfuk_UA
dc.relation.references41.Семенюк C. Інформаційно-комунікаційні тренди сучасного світу. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 10-17. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23ssbtss.pdfuk_UA
dc.relation.references42.Семенюк С. Месенджер-маркетинг як новий рівень комунікації з клієнтом [Електронний ресурс] / Світлана Семенюк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2021. — Вип. 2 (25). — С. 448-456. — Режим доступу: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21ssbkzk.pdfuk_UA
dc.relation.references43.Сахно Є.Ю. Менеджмент малих та середніх підприємств: навчальний посібник /Є.Ю. Сахно. – К.: Видавничий дім «Кондор», 2016. – 342 с.uk_UA
dc.relation.references44.Соболєва-Терещенко О. А. Оцінка ефективності маркетингової діяльності в контексті розбудови програм лояльності покупців /О. А. Соболєва-Терещенко, В. О. Антонова //Ефективна економіка. – 2019. – № 5. – URL: www.economy.nayka.uauk_UA
dc.relation.references45.Фалович В. Концептуальний підхід до формування замкнутої петлі ланцюга поставок / В.Фалович // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія «Логістика». – 2010. – № 669. – С 153-158.uk_UA
dc.relation.references46.Фалович В.А. Концептуальні підходи до управління ризиками на промислових підприємствах / В.А. Фалович, Г.В. Ціх, М.М. Тимошик // Економічні, соціальні та психологічні аспекти сучасних маркетингових технологій: кол.моногр. – Тернопіль: 2019. – С.172-182.uk_UA
dc.relation.references47.Фалович В. А. Розвиток емерджентних властивостей ланцюга поставок інвестиційних товарів: монографія /В. А. Фалович. – Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2018. – 266 с.uk_UA
dc.relation.references48.Фалович В.А. Формування та розвиток комплексу емерджентних якостей в ланцюгу поставок на ринку товарів промислового призначення : дис. д-ра екон. наук: 08.00.04. Тернопіль, 2018. 493 с.uk_UA
dc.relation.references49.Федірець О. В. Стратегічні аспекти управління матеріальнотехнічними ресурсами підприємства /О. В. Федірець, О. В. Даценко, Є. О. Кекало //Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 69-73.uk_UA
dc.relation.references50.Цьвок Д.Р. Формування конкурентних переваг підприємства /Д.Р. Цьвок, Н.П. Яворська //Економіка та управління підприємствами. – 2017. – № 5 (61). – С. 141-147.uk_UA
dc.relation.references51.Шавшин О.С. Стратегія інноваційного розвитку підприємства / О.С. Шавшин //Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». Сер.: Економічні науки. – 2017. – № – 3 (25). – Т. 2. – С. 167-171.uk_UA
dc.relation.references52.Шаповал А.С. Маркетингові аспекти підвищення конкурентоспроможності підприємства /А.С. Шаповал, Н.Ю. Буга //Економіка та управління підприємствами. – 2020. – Вип. 43. – С. 307-312.uk_UA
dc.relation.references53.Школьний О. О. Удосконалення управління маркетингом в аграрній сфері /О. О. Школьний //Інноваційна економіка. – 2020. – № 7-8. – 106-111. URL: http://inneco.org/index.php/innecoua/article/view/681uk_UA
dc.relation.references54.Юдін А. 10 найбільш популярних інструментів інтернет-маркетингу/ А. Юдін. – URL: https://marketer.ua/ua/10-naibolee-populyarnyh-instrumentov-internet-marketinga/uk_UA
dc.relation.references55.Якимишин Л.Я. Дослідження глобального ринку логістичних послуг: світові тенденції та вплив на Україну / О.Є. Шандрівська, Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». Серія: «Логістика».-2017.-№892.- С. 212-221.uk_UA
dc.relation.references56.Якимишин Л.Я. Електронні ланцюги поставок товарів повсякденного попиту/ Л.Я. Якимишин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка» «Логістика». – 2011.– №706. ¬– С. 193–197.uk_UA
dc.relation.references57.Якимишин Л.Я. Інноваційність як засіб забезпечення розвитку емерджентних якостей в ланцюгах поставок інвестиційних товарів / Л.Я. Якимишин, В.А. Фалович //Науковий журнал «Інтелект ХХІ». – 2018. – № 3. – С.129-132.uk_UA
dc.relation.references58.Якимишин Л.Я. Управління відносинами в ланцюгу поставок на засадах VESTED / Л.Я. Якимишин, Н.Б.Савіна, Л.Ю. Шевців //Науковий вісник НЛТУ: зб. наук.-техн. праць. – Львів: РВВ НЛТУ України. – 2014.– Вип. 24.3. – С. 309 – 315.uk_UA
dc.relation.references59.Яковлєв А., Маркетинг промислового підприємства: навчальний посібник /А. Яковлєв, С. Сударкіна, М. Ларка. – К.: Крндор, 2019. – 496 с.uk_UA
dc.relation.references60.Ясинська Д. В. Сучасна парадигма діагностики фінансового стану підприємства в період кризи /Д. В. Ясинська, О. В. Добровольська // Економічний простір: Збірник наукових праць. – 2021. – № 166. – С. 81-84.uk_UA
dc.relation.references61.Яшкін Д. С. Прогнозування запасів промислового підприємства в умовах волатильності попиту /Д. С. Яшкін //Маркетинг і цифрові технології. – 2020. – Т. 4, № 4. – С. 82-92.uk_UA
dc.relation.references62.Irtyshcheva, A. Sukhostavets, V. Falovych, O. Kovbasa, O. Liashok and E. Kolesnik. „Modelling the Innovative Competitiveness of an Enterprise with a Change in Investment Provision. Studies of Applied Economics”, 39 (5), 2021. http://doi.org/10.25115/eea.v39i5.5041uk_UA
dc.relation.references63.Krykavskyy Ye., Falovych V. The principle of the extended responsibility in the formation of multimodal transportation attractiveness,Economic Annals-ХХI, Volume 159, Issue 5-6, July 20, 2016,pp. 67-70.uk_UA
dc.relation.references64.Falovych V., Kopytko O., Lagodiienko V. et al. Marketing Communications as a Factor of Sustainable Development. International Journal of Engineering and Advanced Technology, Volume-8 Issue-6, August 2019, pp. 3305- 3309. – URL: https://www.scopus.com/record/display.uri?eid=2-s2.0- 85072029928&origin=resultslistuk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І.Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:075 — маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андрусишин робота.pdf.pdf845,61 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора