Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46922
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКужда, Тетяна Іванівна-
dc.contributor.authorІваськів, Тамара Михайлівна-
dc.contributor.authorIvaskiv, Tamara-
dc.date.accessioned2024-12-27T17:47:02Z-
dc.date.available2024-12-27T17:47:02Z-
dc.date.issued2024-12-23-
dc.identifier.citationІваськів Т. М. Дослідження впливу процесу реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності організації, на прикладі ТОВ "Сільпо-ФУД” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня магістра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. Т. І. Кужда. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 86 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46922-
dc.descriptionВ теоретичній частині кваліфікаційної роботи магістра нами охарактеризовано сутність та фактори впливу на формування конкурентоспроможності організації; розкрито теоретичні основи управління конкурентоспроможністю організації; висвітлено зарубіжний досвід системи управління конкурентоспроможністю організації. Подано трактування терміну “конкурентоспроможність підприємства” за різними науковими підходами та думками вітчизняних та зарубіжних науковців; описано внутрішні та зовнішні фактори впливу на формування конкурентоспроможності організації; представлено класифікацію факторів; визначено структурну та функціональну складові конкурентного середовища. Встановлено, що теоретичне підґрунтя системи управління конкурентоспроможністю суб’єкта господарювання складають концепції та положення управлінської та економічної теорій, включаючи основи теорій ринку, конкуренції та конкурентних переваг, концепцію стратегічного бачення та управління, управлінські принципи та методи, визначені в межах процесійного, системного та ситуативного підходів до управління. Охарактеризовано суб’єктів управління конкурентоздатністю організації, а також методи оцінки конкурентоспроможності товару. Розкрито джерела забезпечення підвищення конкурентоздатності підприємств у країнах Європейського союзу у 2022-2023 рр. В дослідницькому розділі магістерської роботи досліджено вплив процесу реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд”, здійснено характеристику діяльності торговельної мережі, вивчено ключові складові системи управління конкурентоспроможністю ТОВ “Сільпо-Фуд”, а також проведено оцінювання рівня конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд”. Розкрито сферу та основні види діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд”, основні бізнес-аспекти, подано структуру управління та типову структуру супермаркету регіону. Здійснено аналіз основних фінансово-економічних показників ТОВ “Сільпо-Фуд”, динаміки кількості супермаркетів мережі “Сільпо” та розміру торговельних площ у 2019-2023 рр., порівняльний аналіз ТОВ “Сільпо-Фуд” та його основних конкурентів за окремими показниками діяльності у 2023 р. Наведено узагальнену структуру товарного асортименту мережі супермаркетів “Сільпо”, порівняльну характеристику цін мережі супермаркетів “Сільпо” та конкурентів за асортиментною групою “Молочна продукція” в розрізі окремих товарів, характеристику технологічних інновацій та самокас й вільнокас торговельної мережі, порівняльну характеристику стану роздрібної торгівлі та стану мережі супермаркетів “Сільпо” на ринку. Обчислено частку ринку ТОВ “Сільпо-Фуд” та основних конкурентів у 2023 р., представлено результати оцінки конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд” та двох основних конкурентів, побудовано радар конкурентоспроможності для торговельної мережі “Сільпо” та двох основних конкурентів, розраховано індекс конкурентоспроможності. В рекомендаційному розділі магістерської роботи здійснено обґрунтування доцільності удосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю мережі супермаркетів “Сільпо” на основі побудови карт стратегічних груп. Охарактеризовано мережу супермаркетів “Сільпо” та конкурентів за 6-ма критеріями для побудови карт стратегічних груп, побудовано карти стратегічних груп. Здійснено факторний аналіз основних конкурентів ТОВ “Сільпо-Фуд”, наведено ключові фактори розвитку торговельної мережі, а також можливі сценарії дій конкурентів та ТОВ “Сільпо-Фуд”. Побудовано модель оцінювання ефективності рішень про внесення змін в асортиментні позиції з метою підвищення конкурентоспроможності торговельної мережі “Сільпо”, розраховано очікуване зростання асортиментних позицій для запропонованих напрямків покращення асортименту торговельної мережі “Сільпо”, наведено результати кількісного оцінювання ризику при ухваленні рішень щодо покращення асортименту товарів торговельної мережі супермаркетів “Сільпо”. Запропоновано напрями удосконалення цінової політики для підвищення рівня конкурентоспроможності мережі “Сільпо” та показано результати оцінки конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд” та ТОВ “АТБ-маркет”. Описано основи охорони праці торговельної мережі “Сільпо” та організацію цивільного захисту об’єктів торгівлі та бізнесу, ліквідація наслідків можливих надзвичайних ситуацій.uk_UA
dc.description.abstractПредметом дослідження є конкурентоспроможність організації. Об’єктом дослідження є процес реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності організації. Метою роботи є дослідження впливу процесу реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд” та пошук шляхів покращення цього процесу. Методи дослідження охоплюють: порівняльний аналіз; графічний; відносні величини структури та динаміки; економіко-статистичні; метод побудови карт стратегічних груп, оцінювання ризику, радар конкурентоспроможності, індекс конкурентоспроможності. Обґрунтувано доцільність удосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю мережі супермаркетів “Сільпо” на основі побудови карт стратегічних груп. Побудовано модель оцінювання ефективності рішень про внесення змін в асортиментні позиції з метою підвищення конкурентоспроможності торговельної мережі “Сільпо”. Запропоновано напрями удосконалення цінової політики для підвищення рівня конкурентоспроможності мережі “Сільпо” . Результати дослідження можуть бути впроваджені у роботу ТОВ “Сільпо-Фуд”.uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is the competitiveness of the organization. The object of the study is the process of implementing management functions to form the competitiveness of the organization. The aim of the work is to study the management functions implementation impact on the LLC Silpo-Food competitiveness and to find ways to improve this process. The results are obtained with the following research methods: comparative analysis, graphical; structural analysis; method of strategic groups mapping, risk assessment, competitiveness radar, competitiveness index. The feasibility of improving the strategic management of the Silpo retail chain competitiveness based on the strategic groups mapping has been substantiated. A model for assessing the effectiveness of decisions to make changes to assortment positions in order to increase the competitiveness of the Silpo retail chain has been built. The ways for improving pricing policy to increase the competitiveness of the Silpo chain have been proposed. The proposed improvements can be implemented at the LLC Silpo-Food.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретичні засади управління конкурентоспроможністю організації 1.1 Сутність та фактори впливу на формування конкуренто- спроможності організації 1.2 Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю організації 1.3 Зарубіжний досвід системи управління конкурентоспроможністю організації Розділ 2. Дослідження впливу процесу реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.1 Загальна характеристика діяльності ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.2 Аналіз ключових складових системи управління конкурентоспроможністю ТОВ “Сільпо-Фуд” 2.3 Оцінювання рівня конкурентоспроможності ТОВ “Сільпо-Фуд” Розділ 3. Шляхи покращення системи управління конкурентоспроможністю ТОВ “Сільпо-Фуд” 3.1 Обґрунтування доцільності удосконалення стратегічного управління конкурентоспроможністю мережі супермаркетів “Сільпо” на основі побудови карт стратегічних груп 3.2 Модель оцінювання ефективності рішень про внесення змін в асортиментні позиції з метою підвищення конкурентоспроможності торговельної мережі “Сільпо” 3.3 Удосконалення управління ціновою політикою з метою підвищення конкурентоспроможності торговельної мережі Розділ 4. Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 4.1 Загальна характеристика охорони праці ТОВ “Сільпо-Фуд” 4.2 Організація цивільного захисту об’єктів торгівлі та бізнесу, ліквідація наслідків можливих надзвичайних ситуацій Висновки та пропозиції Бібліографія Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectфункції та методи менеджментуuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectасортиментна, цінова політикаuk_UA
dc.subjectmanagement functions and methodsuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.subjectassortment and pricing policyuk_UA
dc.titleДослідження впливу процесу реалізації функцій менеджменту на формування конкурентоспроможності організації, на прикладі ТОВ “Сільпо-ФУД”uk_UA
dc.title.alternativeStudy of the management functions implementation impact on the organization competitiveness formation (LLC “Silpo-FOOD” as a case study)uk_UA
dc.typeMaster Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Іваськів Тамара Михайлівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberДудкін, Павло Дмитрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc658:005.332.4 (075.8)uk_UA
dc.relation.references1. Герасимова В.О., Рєзанов Е.О. Конкурентоспроможність підприємства: сутність та фактори впливу в сучасних умовах. Економічний простір. 2020. №154. С. 93-97. URL: https://doi.org/10.32782/2224-6282/154-17uk_UA
dc.relation.references2. Яремченко Л.М. Конкурентоспроможність підприємства: економічна сутність та чинники. Теоретичні, методологічні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств : монографія / за загальною редакцією професора О.Г. Янкового. Одеса. Атлант. 2017. С. 57-66.uk_UA
dc.relation.references3. Кадирус І.Г. Конкурентоспроможність підприємства та фактори, що на неї впливають. Ефективна економіка. 2014. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=3390uk_UA
dc.relation.references4. Малик О.В., Стахова М.В. Конкурентний потенціал як основа формування конкурентоспроможності підприємства. Глобальні та національні проблеми економіки. №16. 2017. С. 468-473.uk_UA
dc.relation.references5. Сарай Н. Система факторів впливу на конкурентоспроможність підприємств регіону. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. 2018. Вип. 23. С. 40-44. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/rarpsu_2018_23_10uk_UA
dc.relation.references6. Кузьмін О.Є., Мельник О.Г., Романко О.П. Конкурентоспроможність підприємства: планування та діагностика : монографія. Івано-Франківськ: ІФНТУНГ. 2011.180 с.uk_UA
dc.relation.references7. Снігир Л.П. Сутність і зміст конкуренції та конкурентоспроможності. 2017. С.57-66. Теоретичні, методологічні та практичні аспекти конкурентоспроможності підприємств : монографія / за загальною редакцією професора О.Г. Янкового. Одеса. Атлант. 2017. 514 с.uk_UA
dc.relation.references8. Дмитрієв І.А., Кирчата І.М., Шершенюк О.М. Конкурентоспроможність підприємства: навчальний посібник. Х.: ФОП Бровін О.В. 2020. 340 с.uk_UA
dc.relation.references9. Пуцентейло П.Р. Конкурентоспроможність підприємства: методологія аналізу дефініції. Інноваційна економіка. 2015. № 4. С. 80-86.uk_UA
dc.relation.references10. Кошельок Г.В., Царьов О.С. Фактори, що впливають на конкурентоспроможність підприємства. Вісник Одеського національного економічного університету. 2017. № 6. С. 89-92.uk_UA
dc.relation.references11. Дашко І.М. Фактори впливу на конкурентоспроможність підприємств. Причорноморські економічні студії. 2017. Вип. 13(2). С. 80-84.uk_UA
dc.relation.references12. Демчук Н. І., Донських А. С., Ясинський В. М. Економічна сутність конкурентоспроможності підприємства та шляхи її підвищення. Економіка та суспільство. 2017. № 13. С. 424-427.uk_UA
dc.relation.references13. Леськів Г. З., Франчук В. І., Левків Г. Я., Гобела В. В. Управління конкурентоспроможністю підприємства : навчальний посібник. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ. 2022. 220 с.uk_UA
dc.relation.references14. Шаповал В.М., Грибіненко О.М., Герасименко Т.В. Теоретичні засади управління конкурентоспроможністю підприємства за рахунок підвищення продуктивності праці. Економіка і суспільство. Вип. 10. 2017. С. 419-426.uk_UA
dc.relation.references15. Добрянська Н.А., Варгатюк М.О. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю підприємства. Інвестиції: практика та досвід. №20. 2015. С.84-87.uk_UA
dc.relation.references16. Толстова А.В., Котельнікова А.В. Теоретичні основи управління конкурентоспроможністю вітчизняних підприємств. Вісник економіки транспорту і промисловості. №59. 2017. С. 178-185.uk_UA
dc.relation.references17. Купріна Н.М. Глобальна конкурентоспроможність і економічна трансформація національної економіки та її субєктів: теоретичний та практичний аспект. Економічний вісник Дніпровського державного технічного університету. 2023. № 2(7). С.22-31.uk_UA
dc.relation.references18. Пімоненко Т.В., Рудь М.П. Інноваційний розвиток та конкурентоспроможність економік України та Польщі: ретроспективний аналіз. Вісник Сумського державного університету. Серія Економіка. 2022. № 1. С. 95-106.uk_UA
dc.relation.references19. Сусліков С.В., Клименко М.А. Система управління конкурентоспроможністю підприємства в умовах невизначеності. Економіка: реалії часу. 2023. № 3 (67). С. 56-64.uk_UA
dc.relation.references20. Піддубний І.О., Піддубна А.І. Управління міжнародною конкурентоспроможністю підприємства : навч. посіб. Х. : ВД “ІНЖЕК”. 2004. 264 с.uk_UA
dc.relation.references21. Омнікальність у рітейлі. URL: http://surl.li/fmbysluk_UA
dc.relation.references22. Мережа супермаркетів “Сільпо”. URL.: https://www.fozzy.ua/ua/retail_chains/silpo/uk_UA
dc.relation.references23. Полусмяк Ю.І., Павлюк Т.С., Баранов С.Ю. Стратегічне управління конкурентоспроможністю підприємств торгівлі у післявоєнний період. Management and Entrepreneurship: Trends of Development. №4(26). С. 115-129. URL.: https://doi.org/10.26661/2522-1566/2023-4/26-10uk_UA
dc.relation.references24. Звіт про управління за 2023 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db249d826.pdfuk_UA
dc.relation.references25. Звіт про управління за 2022 рік ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f7808283.pdfuk_UA
dc.relation.references26. Фінансова звітність за 2021 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2022/10/06/633e8a9c12767.pdfuk_UA
dc.relation.references27. Фінансова звітність за 2022 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.:https://static.silpo.ua/content/2023/07/05/64a56f1b2f679.pdfuk_UA
dc.relation.references28. Фінансова звітність за 2023 р. ТОВ “Сільпо-Фуд”. URL.: https://static.silpo.ua/content/2024/07/05/6687db84ae5d4.pdfuk_UA
dc.relation.references29. АТБ, Сільпо: Доходи найбільших компаній роздрібної торгівлі зросли на 23%. URL.: https://www.epravda.com.ua/news/2024/07/17/716749/uk_UA
dc.relation.references30. Якість продукції. URL.: https://silpo.ua/about/our-guests?srsltid=AfmBOopJSJ9bLIeRS1EMOgcyLOTlLweNHHkk36aeN_mw5nGA9ppRkn7duk_UA
dc.relation.references31. Онлайн-продажі у 2023 р. URL.: https://skilky-skilky.info/u-2023-rotsi-suma-onlayn-prodazhiv-zrosla-na-17/uk_UA
dc.relation.references32. Про затвердження Порядку провадження торговельної діяльності та правил торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів : Постанова КМУ URL.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/833-2006-%D0%BF#Textuk_UA
dc.relation.references33. Охорона праці у супермаркетах URL.: https://oppb.com.ua/news/ohorona-praci-u-supermarketahuk_UA
dc.relation.references34. Левченко О.Г., Землянська О.В., Праховнік Н.А., Зацарний В.В. Безпека життєдіяльності та цивільний захист : підручник. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019. 267 с.uk_UA
dc.relation.references35. Стручок C. C. Техноекологія та цивільна безпека. Частина “Цивільна безпека” : Навчальний посібник. Тернопіль : ФОП Паляниця В.А. 2022. 56 с.uk_UA
dc.relation.references36. Кужда Т. І., Юрик Н.Є., Шведа Н.М. Застосування інформаційних технологій при бізнес-аналізі діяльності організації в кризових умовах. Галицький економічний вісник. 2023. Том 81. № 2. С. 96-105.uk_UA
dc.relation.references37. Кужда Т.І. Управлінські рішення з використанням інформаційних платформ для організації надання логістично-транспортних послуг. Галицький економічний вісник.Вип.5(90). 2024.uk_UA
dc.relation.references38. Кужда Т.І., Галущак М. П. Моделювання управлінських процесів з використанням типових моделей менеджменту. Галицький економічний вісник. 2014. № 1 (44). С. 11-21.uk_UA
dc.relation.references39. Стручок В.С. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня “магістр” всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання “Безпека в надзвичайних ситуаціях”. Тернопіль: ФОП Паляниця В. А. 156 с.uk_UA
dc.relation.references40. Журило В.В., Шаталова Л. О. Стратегічний аналіз конкурентного середовища на ринку органічної продукції України. Економіка та суспільство. 2022. Вип. 35. URL.: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/1107uk_UA
dc.relation.references41. Максимум якості за мінімальну ціну товару. Стратегія корпоративної соціальної відповідальності компанії “АТБ-Маркет”. URL.: https://www.atb.ua/section/storinka-generalnogo-direktora-2/article/maksimum-iakosti-za-minimalnu-tsinu-tovaru-41uk_UA
dc.relation.references42. Іваськів Т. М. Необхідність управління конкурентоспроможністю організації. Матеріли ХІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: “Управління бізнес-процесами підприємств у контексті індустрії 4.0”. 11.10.2024. м. Тернопіль. C.39.uk_UA
dc.relation.references43. Зяйлик М. Ф. Взаємозв’язок маркетингу і діджитал-інструментів під час війни. Матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції “Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі”, 30 листопада 2023 року. Т.: ТНТУ, 2023. С. 67-68.uk_UA
dc.relation.references44. Volodymyr Dzyura, Olena Sorokivska, Olha Myshkovych. Formation of a model for determining the competitiveness of enterprises in the market of transportation. Innovative Solutions In Modern Science. № 1(53), 2022, p. 5-17.uk_UA
dc.relation.references45. Кирич Н., Юрик Н., Шведа Н. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРМ_Іваськів.pdfКваліфікаційна робота магістра _Іваськів Т.М.4,95 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора