Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46805

Pełny rekord metadanych
Pole DCWartośćJęzyk
dc.contributor.advisorПанухник, Олена Віталіївна
dc.contributor.advisorPanukhnyk, Olena
dc.contributor.authorБоднар, Артур
dc.contributor.authorBodnar, Artur
dc.coverage.temporal25 листопада 2024 року
dc.coverage.temporal25 November 2024
dc.date.accessioned2024-12-19T14:51:50Z-
dc.date.available2024-12-19T14:51:50Z-
dc.date.created2024-11-25
dc.date.issued2024-11-25
dc.identifier.citationБоднар А. Моделювання процесів управління відносинами із клієнтами на підприємстві ПрАТ «ТЕРА» / Артур Боднар // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, 25 листопада 2024 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2024. — С. 40–42. — (Роль і потенціал вітчизняного підприємництва у розвитку економічно стійкої держави).
dc.identifier.isbn978-617-7875-87-0
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46805-
dc.format.extent40-42
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В. А.
dc.relation.ispartofМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2024
dc.relation.ispartofProceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2024
dc.titleМоделювання процесів управління відносинами із клієнтами на підприємстві ПрАТ «ТЕРА»
dc.title.alternativeSimulation of customer relationship management processes at the enterprise PJSC «TERA»
dc.typeConference Abstract
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages3
dc.subject.udc658
dc.relation.references1. Шарапа О. М. Управління відносинами з клієнтами через впровадження CRM-систем як складова ефективного ведення бізнесу. Економіка та управління підприємствами: актуальні проблеми економіки. 2019. № 7(97). С. 175-183.
dc.relation.referencesen1. Sharapa O. M. Upravlinnia vidnosynamy z kliientamy cherez vprovadzhennia CRM-system yak skladova efektyvnoho vedennia biznesu. Ekonomika ta upravlinnia pidpryiemstvamy: aktualni problemy ekonomiky. 2019. No 7(97). P. 175-183.
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleМатеріали ⅩⅢ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.citation.spage40
dc.citation.epage42
dc.citation.conferenceⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
dc.identifier.citation2015Боднар А. Моделювання процесів управління відносинами із клієнтами на підприємстві ПрАТ «ТЕРА» // Матеріали ⅩⅢ Міжнар. наук.-практ. конф. „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій нац. екон. систем у глоб., регіон. та локал. вимірах“ Англійською:, Тернопіль, 25 листопада 2024 року. 2024. С. 40–42.
dc.identifier.citationenAPABodnar, A. (2024). Modeliuvannia protsesiv upravlinnia vidnosynamy iz kliientamy na pidpryiemstvi PrAT "TERA" [Simulation of customer relationship management processes at the enterprise PJSC «TERA»]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 25 November 2024, Ternopil, 40-42. [in Ukrainian].
dc.identifier.citationenCHICAGOBodnar A. (2024) Modeliuvannia protsesiv upravlinnia vidnosynamy iz kliientamy na pidpryiemstvi PrAT "TERA" [Simulation of customer relationship management processes at the enterprise PJSC «TERA»]. Proceedings of the 13 International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 25 November 2024), pp. 40-42 [in Ukrainian].
Występuje w kolekcjach:ⅩⅢ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2024)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi