Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46485
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorМалюта, Людмила Ярославівна-
dc.contributor.authorРудан, Віталій Ярославович-
dc.contributor.authorКузь, Тетяна Іванівна-
dc.date.accessioned2024-11-25T11:31:38Z-
dc.date.available2024-11-25T11:31:38Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-05-
dc.identifier.citationMaliuta, L., Rudan, V. & Тetiana Kuz (2024). PROSPECTS FOR THE IMPLEMENTATION OF THE CONCEPT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF UKRAINIAN BUSINESS IN WARTIME CONDITIONS. International Interdisciplinary Scientific Journal "Expert", 1(3), 78-91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46485-
dc.descriptionУ сучасному світі корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) вже не є лише добровільною ініціативою компаній, а стає обов’язковим аспектом їх діяльності. В умовах глобалізації та зростаючих вимог до прозорості бізнес-процесів, КСВ трансформувалась у критичний елемент ефективного та етичного управління. Військовий стан в Україні, спричинений агресією з боку Росії, поставив КСВ у зовсім інший вимір. Війна не тільки посилила виклики для ведення бізнесу, але й значно підвищила вимоги до соціальної відповідальності компаній. Українські компанії стикаються з необхідністю не просто виживати у надзвичайних умовах, але й відігравати ключову роль у відновленні економіки та підтримці соціальної стабільності. Мілітаризація економіки, руйнування інфраструктури, постійна загроза для життя працівників – усе це вимагає від бізнесу нестандартних підходів і збільшення вкладу в соціальні ініціативи. На відміну від мирного часу, коли КСВ часто має комерційні переваги, воєнний час вимагає від компаній реальної зміни акцентів – з прибутку на допомогу та підтримку населення, збройних сил та держави. Війна виокремлює лідерів, здатних не лише адаптуватися до воєнних реалій, але й активно допомагати спільноті, зміцнюючи свою корпоративну репутацію та зберігаючи довіру споживачів та партнерів. Вивчення та реалізація концепції КСВ у воєнний час можуть відкрити нові перспективи для українського бізнесу, в тому числі в під час повоєнної реконструкції країни. З огляду на це, актуальність теми корпоративної соціальної відповідальності в умовах воєнного стану є беззаперечною і вимагає детального дослідження з метою формулювання ефективних стратегій та практик для українських компанійuk_UA
dc.description.abstractВ статті аналізується корпоративна соціальна відповідальність (КСВ) українського бізнесу в умовах воєнного стану. Акцент робиться на практичному застосуванні КСВ в кризових умовах, з особливою увагою на взаємодію підприємств з суспільством і їхньою відповідальністю перед ним. Результати демонструють, що КСВ у воєнний час набуває прагматичного характеру, зосередженого на підтримці армії та відновленні інфраструктури, що виходить за рамки традиційних корпоративних норм і звітів. Стаття визначає КСВ як важливий елемент управління компанії, який інтегрує економічні, етичні, екологічні, і соціальні стандарти у стратегію розвитку бізнесу, що дозволяє компаніям не тільки відповідати глобальним викликам, але й сприяти сталому розвитку та покращенню добробуту всіх зацікавлених сторін.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУuk_UA
dc.format.extent78-91-
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.urihttps://journals.indexcopernicus.com/api/file/viewByFileId/1983627uk_UA
dc.subjectкорпоративна соціальна відповідальність (КСВ), економічна відповідальність, підприємства, модель піраміди Арчі Керролла, стейкхолдери, економічна безпека бізнесу, стратегія розвитку, війна.uk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectсоціальні ініціативиuk_UA
dc.subjectвідновлення громадuk_UA
dc.titlePROSPECTS FOR THE IMPLEMENTATION OF THE CONCEPT OF CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY OF UKRAINIAN BUSINESS IN WARTIME CONDITIONSuk_UA
dc.title.alternativeПЕРСПЕКТИВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОНЦЕПЦІЇ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ БІЗНЕСУ УКРАЇНИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holder©Малюта Л.Я., 2024uk_UA
dc.rights.holder©Рудан В.Я., 2024uk_UA
dc.rights.holder©Кузь Т.І., 2024uk_UA
dc.coverage.placenameInternational Interdisciplinary Scientific Journal "Expert"uk_UA
dc.relation.references1. Беззубко, Л., Положенцев, Д., & Акопов, С. (2024). Корпоративна соціальна відповідальність бізнесу: сучасні форми і особливості. Наукові інновації та передові технології, 3(31), 715-726. 2. З початку повномасштабної війни через сервіси monobank громадяни задонатили 1 млрд євро. (2024). Available at: https://ms.detector.media/internet/post/34188/2024-02-12-zpochatku-povnomasshtabnoi-viyny-cherez-servisy-monobank-gromadyany-zadonatyly-1-mlrdievro/ 3. Завадських, Г. М., Лисак, О. І., & Тебенко, В. М. (2023). Корпоративна соціальна відповідальність: формування та реалізація в Україні. Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету імені Дмитра Моторного (економічні науки), 2(48), 129-139. 4. Індекс ESG прозорості компаній України 2020. (2024). Available at: https://index.cgpa.com.ua/ 5. Сталість українського бізнесу під час війни: що показав «Індекс КСВ 2023». (2024). Available at: https://thepage.ua/ua/rating/stalist-ukrayinskogo-biznesu-pid-chas-vijni-shopokazav-indeks-ksv-2023 6. Червінська, Л., Червінська, Т., Каліна, І., Коваль, М., Шуляр, Н., & Чернишов, О. (2023). Соціальна відповідальність бізнесу в умовах війни. Financial and credit activity problems of theory and practice, 6(53), 405-416. 7. Carroll, A. B. (1979). A three-dimensional conceptual model of corporate social performance. Academy of Management Review, 4, 497–505. 8. Dahlsrud, A. (2008). How Corporate Social Responsibility is Defined: an Analysis of 37 Definitions. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 15, 1-13.9. Eccles, R., Ioannou, I., & Serafeim, G. (2014). The Impact of Corporate Sustainability on Organizational Processes and Performance. Management Science, 60(11), 2835-2857. 10. Li, Z., Liao, G., & Albitar, K. (2020). Does corporate environmental responsibility engagement affect firm value? The mediating role of corporate innovation. Business Strategy and the Environment, 29, 1045-1055. 11. Merriam-Webster Dictionary. (2022). Available at: https://www.merriamwebster.com/thesaurus/responsibility 12. Su, R., & Zhong, W. (2022). Corporate Communication of CSR in China: Characteristics and Regional Differences. Sustainability, 14, 1-17. Available at: https://doi.org/10.3390/su142316303 13. Wang, X., Yang, M., Park, K., Um, K.-H., & Kang, M. (2022). Social Sustainability of a Firm: Orientation, Practices, and Performances. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, 2-12. 14. Zaman, R., Jain, T., Samara, G., & Jamali, D. (2022). Corporate Governance Meets Corporate Social Responsibility: Mapping the Interface. Business & Society, 61(3), 690–752.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bezzubko, L., Polozhentsev, D., & Akopov, S. (2024). Korporatyvna sotsial'na vidpovidal'nist' biznesu: suchasni formy i osoblyvosti [Corporate social responsibility of business: modern forms and features]. Naukovi innovatsii ta peredovi tekhnolohii, 3(31), 715-726. 2. Z pochatku povnomasshtabnoi viyny cherez servisy monobank hromadiany zadonatyly 1 mlrd yevro [Since the beginning of the full-scale war, citizens have donated 1 billion euros through monobank services]. (2024). Available at: https://ms.detector.media/internet/post/34188/2024-02- 12-z-pochatku-povnomasshtabnoi-viyny-cherez-servisy-monobank-gromadyany-zadonatyly-1- mlrd-ievro. 3. Zavadskykh, H. M., Lysak, O. I., & Tebenko, V. M. (2023). Korporatyvna sotsial'na vidpovidal'nist': formuvannia ta realizatsiia v Ukraini [Corporate social responsibility: formation and implementation in Ukraine]. Zbirnyk naukovykh prats' Tavriis'koho derzhavnoho ahrotekhnolohichnoho universytetu imeni Dmytra Motornoho (ekonomichni nauky), 2(48), 129- 139. 4. Indeks ESG prozorosti kompanii Ukrainy [ESG Transparency Index of Ukrainian companies 2020]. (2024). Available at: https://index.cgpa.com.ua/ 5. Stalist' ukrains'koho biznesu pid chas viyny: shcho pokazav «Indeks KSV 2023» [Sustainability of Ukrainian business during the war: what the "CSR Index 2023" showed]. (2024). Available at: https://thepage.ua/ua/rating/stalist-ukrayinskogo-biznesu-pid-chas-vijni-sho-pokazav-indeks-ksv-2023 6. Chervins'ka, L., Chervins'ka, T., Kalyna, I., Koval, M., Shuliar, N., & Chernyshova, O. (2023). Sotsial'na vidpovidal'nist' biznesu v umovakh viyny [Social responsibility of business in wartime conditions]. Financial and Credit Activity Problems of Theory and Practice, 6(53), 405- 416. 7. Carroll, A. B. (1979). A three-dimensional conceptual model of corporate social performance. Academy of Management Review, 4, 497–505. 8. Dahlsrud, A. (2008). How Corporate Social Responsibility is Defined: an Analysis of 37 Definitions. Corporate Social Responsibility and Environmental Management, 15, 1-13. 9. Eccles, R., Ioannou, I., & Serafeim, G. (2014). The Impact of Corporate Sustainability on Organizational Processes and Performance. Management Science, 60(11), 2835-2857. 10. Li, Z., Liao, G., & Albitar, K. (2020). Does corporate environmental responsibility engagement affect firm value? The mediating role of corporate innovation. Business Strategy and the Environment, 29, 1045-1055. 11. Merriam-Webster Dictionary. (2022). Available at: https://www.merriamwebster.com/thesaurus/responsibility 12. Su, R., & Zhong, W. (2022). Corporate Communication of CSR in China: Characteristics and Regional Differences. Sustainability, 14, 1-17. https://doi.org/10.3390/su142316303 13. Wang, X., Yang, M., Park, K., Um, K.-H., & Kang, M. (2022). Social Sustainability of a Firm: Orientation, Practices, and Performances. International Journal of Environmental Research and Public Health, 19, 2-12. 14. Zaman, R., Jain, T., Samara, G., & Jamali, D. (2022). Corporate Governance Meets Corporate Social Responsibility: Mapping the Interface. Business & Society, 61(3), 690–752.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Українаuk_UA
Ebben a gyűjteményben:Наукові публікації працівників кафедри управління інноваційною діяльністю та сферою послуг

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
стаття Малюта_Рудан_Кузь.pdf703,14 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools