Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46446
Název: Ознайомча практика : методичні рекомендації для студентів першого освітнього рівня (бакалаврського) спеціальності 053 психологія
Další názvy: Introductory practice: methodical recommendations for students studying for Educational professional program (EPP) 053 Psychology, the first educational level (bachelor)
Autoři: Чорна, Ірина Михайлівна
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Ознайомча практика : методичні рекомендації для студентів першого освітнього рівня (бакалаврського) спеціальності 053 психологія / Укладач : І. М. Чорна. Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2024. 27 с.
Datum vydání: 1-bře-2024
Date of entry: 6-lis-2024
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 159.9
Klíčová slova: психологія
ознайомча практика
метод. рекомендації
психолог
профорієнтація
професіограма
Number of pages: 27
Abstrakt: Практика є важливим компонентом у підготовці студентів. У відповідності до Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя від 23.12.2022р., практика здобувачів вищої освіти визначається як невід’ємна складова освітньої програми підготовки здобувачів усіх освітніх ступенів. Вона є важливою та обов’язковою ланкою підготовки висококваліфікованих фахівців до майбутньої роботи, забезпечення конкурентоспроможності та можливості працевлаштування на вітчизняному та зарубіжному ринках праці. В методичних рекомендаціях, у відповідності до ОПП 053 Психологія, зазначено програмні результати навчальної діяльності, загальні та спеціальні компетентності. Сформовано структуру практики; розподіл годин у відповідності до видів навчальної діяльності. Описано особливості організації проходження і керівництва практикою; основні положення та зміст практики; підведення підсумків. Визначено практичні завдання та вимоги до оформлення документації; правила ведення та оформлення щоденника; засоби оцінювання та методи демонстрування результатів практики; розподіл балів, які отримують студенти за практику; критерії оцінювання результатів проходження практики студентами. Зазначено перелік установ, психологи з яких залучаються до практики. Подано список літератури. В методичних рекомендаціях надано взірці документації для звіту студентів
Practice is an important component in student training. In accordance with the Regulation on the practical training of higher education students at Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu dated December 23, 2022, the practice of higher education students is defined as an integral part of the educational program for training students of all educational degrees. It is an important and mandatory link in training highly qualified specialists for future work, ensuring competitiveness and employment opportunities in domestic and foreign labor markets. In the methodical recommendations, in accordance with EPP 053 Psychology, program results of educational activities, general and special competencies are specified. The practice structure has been formed; distribution of hours in accordance with the types of educational activities. Features of the organization of training and management of practice are described; basic provisions and content of practice; summing up. Defined practical tasks and requirements for documentation; rules for keeping and designing a diary; assessment tools and methods of demonstrating practice results; distribution of points that students receive for practice; criteria for evaluating the results of practice by students. The list of institutions from which psychologists are involved in practice is indicated. A list of references is given. The methodical recommendations provide a sample of documentation for the students' report
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46446
Copyright owner: © Чорна І.М., 2024
References (Ukraine): 1. Буняк Н.А. Загальна психологія: лекції. Тернопіль: вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. 300 с.
2. Варій М.Й. Психологія : навч. посіб. Київ : Центр учб. літ., 2016. 287с.
3. Дуткевич Т. В. Загальна психологія. Теоретичний курс: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 388 с.
4. Загальна психологія : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 291 с.
5. Іванова О.В. Психологія: вступ до спеціальності : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 180 с.
6. Колобич О. П. Загальна психологія: навчально-методичний посібник. Львів, 2018. 172 с.
7. Максименко С.Д. Загальна психологія: навч. посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2019. 272 с.
8. Партико Т.Б. Психологія : підручник. Київ: Ін Юре, 2014. 665 с.
9. Мельник В.А. Професіограма. URL: https://vseosvita.ua/library/profesiograma-opis-profesii-so-mistit-osnovni-vimogi-aki-predavlae-profesia-do-psihologicnih-i-fizicnih-osoblivostej-ludini-206848.html
10.Маркова А.К. Поняття професіограми. URL: http://medbib.in.ua/ponyatie-professiogrammyi-markovoy.html
11. Положення про практичну підготовку здобувачів вищої освіти у Тернопільському національному технічному університеті імені Івана Пулюя від 23.12.2022р. Тернопіль:ТНТУ імені Івана Пулюя, 2022. 14с.
12.Чорна І. М. Акмеологічні підходи до психологічного аналізу синдрому професійного вигорання. Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць. Київ, 2013.№ 24.С.12-16.
13.Чорна І. М. Методика використання психолого-педагогічних засобів практичної підготовки психологів до профорієнтаційної роботи в школі. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія №12. Психологічні науки: Зб. наукових праць. Київ: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. С. 203-208.
14. Чорна І. М. Ознайомлювальна практика. Практика в системі професійної підготовки психологів: навч.-метод. посіб./ за заг. ред. Г. К. Радчук. Видання друге, виправлене та доповнене. Тернопіль: ТНПУ, 2011.С.31-35.
15.Чорна І. М. Психолого-аналітичне дослідження симптоматики та особливостей прояву синдрому професійного вигорання. Акмеологія в Україні: теорія і практика: збірник наукових праць. Київ, 2013. № 23.С.48-52.
16.Чорна І. М. Викладачі-дослідники з педагогіки та психології:40 років у царині освіти і науки:Альманах життєписів, спогадів, документів і фото /Віктор Юрченко-упорядник і головний редактор; викладачі-дослідники 1983-1992 років випуску. Київ: «Каравела», 2018. С.114-116,125, 296, 307-312, 326.
17.Чорна І. М. Психологічні особливості діяльності педагога та психолога нової української школи в умовах інклюзивного освітнього середовища. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»: збірник матеріалів VІ Міжнародної наук.- практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня 2023 року) /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В, 2023. С.300-303.
18.Чорна І. М. Психологічні особливості професійного самовизначення школярів. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Випуск 12. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.157-163. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2022.12.18
19.Чорна І. М. Соціоаналітика професійної підготовки майбутніх психологів в умовах євроінтеграції освітнього простору. Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Дрогобич,4-5 жовтня 2019р.) за заг.ред. проф. І.М. Галяна. Дрогобич:Редакційно-видавничий відділ ДДПУ імені І.Франка, 2019. С. 135-137.
20.Чорна І. М., Чернишова С.С. Професійне самовизначення старшокласників у призмі діяльності шкільного психолога. «Світ наукових досліджень» : збірник матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної наук. конф. м. Ополе, Польща (Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu), 21-22 листопада 2023. Випуск 24, С.210-212 URL: http://www.economy-confer.com.ua/full-article/5032/
21. Офіційний сайт Наукової бібліотеки ім. Вернадського URL: http://www.nbuv.gov.ua
22. Офіційний сайт Електронної бібліотеки URL: http://www.lib.com.ua
23.Безкоштовні електронні підручники онлайн (https://stud.com.ua/psihologiya/)
24. Пошукова система Google Scholar http://scholar.google.com/
25. Пошукова система Base https://www.base-search.net/ 6. Система пошуку наукової інформації у відкритих архівах України (SSM) https://oai.org.ua/
Content type: Methodical recommendations
Vyskytuje se v kolekcích:Наукові публікації працівників кафедри психології

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Метод рек Ознайомча практика.pdfОзнайомча практика: метод. рекомендації для студентів, які навчаються за ОПП 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського). Тернопіль, 2024. 27с.708,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora