Link lub cytat.
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46445
Tytuł: | Загальна психологія. Самостійна робота: методичний посібник для студентів, які навчаються за ОПП 053 психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського) |
Inne tytuły: | General Psychology. Independent work: method. a guide for students studying for Educational professional program (EPP) 053 Psychology, the first educational level (bachelor's) |
Authors: | Чорна, Ірина Михайлівна |
Affiliation: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Bibliographic description (Ukraine): | Загальна психологія. Самостійна робота : методичний посібник для студентів, які навчаються за ОПП 053 психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського) / Укладач : І. М. Чорна. Тернопіль : 2024, 57с. |
Data wydania: | 1-mar-2024 |
Date of entry: | 6-lis-2024 |
Kraj (kod): | UA |
Place edycja: | Тернопіль |
UDC: | 159.9 |
Słowa kluczowe: | темперамент психологія соціологія вчення теорії концепції методи здібності маси особистість кризи спілкування характер |
Abstract: | В методичному посібнику автором представлено робочу програму курсу Загальна психологія. Тематику лекцій, практичних та плани занять, питання самостійної роботи. Надано практичні рекомендації студентам щодо виконання самостійної роботи. У відповідності до Положення про оцінювання здобувачів вищої освіти Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, описано систему оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти. Розроблено критерії оцінювання результатів навчання студентів, розподіл балів у двох семестрах відповідно. Описано вимоги до поточного та модульного контролів, а також екзамену. Зокрема, самостійної роботи, оцінювання результатів якої включено до кожного практичного заняття курсу Загальної психології. В методичному посібнику також впорядковано добірку психологічних задач із Загальної психології, розроблених провідними вітчизняними науковцями та автором методичного посібника. Задачі підібрано у відповідності до тем практичних занять, передбачених робочою програмою навчальної дисципліни, що відповідно сприятиме кращому засвоєнню навчального матеріалу та розумінню прикладного значення знань із Загальної психології в майбутній професійній діяльності психологів. Автором впорядковано бібліографічний список із літератури вітчизняних психологів та публікацій автора посібника In the methodological manual, the author presents the work program of the General Psychology course. Topics of lectures, practical and lesson plans, issues of independent work. Practical recommendations are given to students regarding independent work. In accordance with the Regulation on evaluation of higher education applicants of Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, the system of evaluation of educational achievements of education applicants is described. The criteria for evaluating the results of students' studies, the distribution of points in two semesters, respectively, have been developed. The requirements for current and modular controls, as well as the exam, are described. In particular, independent work, the evaluation of the results of which is included in each practical lesson of the General Psychology course. The methodical manual also organizes a selection of psychological problems from General Psychology developed by leading domestic scientists and the author of the methodical manual. The tasks are selected in accordance with the topics of practical classes provided by the work program of the academic discipline, which will, accordingly, contribute to better assimilation of the educational material and understanding of the applied value of knowledge from General Psychology in the future professional activity of psychologists. The author arranged a bibliographic list of the literature of domestic psychologists and publications of the author of the manual |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46445 |
Właściciel praw autorskich: | © Чорна і.М., 2024 |
Wykaz piśmiennictwa: | 1. Буняк Н.А. Загальна психологія: лекції. Тернопіль: вид-во ТНТУ ім. І. Пулюя, 2017. 300 с. 2. Варій М.Й. Психологія : навч. посіб. Київ : Центр учб. літ., 2016. 287с. 3. Дуткевич Т. В. Загальна психологія. Теоретичний курс: навч. посіб. Київ: Центр учбової літератури, 2016. 388 с. 4. Загальна психологія : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 291 с. 5. Іванова О.В. Психологія: вступ до спеціальності : навч. посібник. Київ : Центр учбов. літ., 2016. 180 с. 6. Колобич О. П. Загальна психологія: навчально-методичний посібник. Львів, 2018. 172 с. 7. Максименко С.Д. Загальна психологія: навч. посібник. Київ : Центр навчальної літератури, 2019. 272 с. 8. Партико Т.Б. Психологія : підручник. Київ: Ін Юре, 2014. 665 с. 9. Атаманчук Н. М. Практикум із загальної психології. 2-е вид., випр. і доп. Полтава: Видавництво «Сімон», 2017. 183 с. 10. Варій М. Й. Загальна психологія : підручник /для студ. психол. і педагог. спец. 2-ге вид., випр. і доп. Київ : ЦУЛ, 2007. 968 с. 11. Волошина В. В., Долинська Л. В., Ставицька С. О., Темрук О. В. Загальна психологія: Практикум: навч. посіб. Київ : Каравела, 2005. 280 с. 12. Дрозденко К. С. Загальна психологія в таблицях і схемах: навч. посібник. Київ: Професіонал, 2004. 304 с. 13. Загальна психологія: підручник для студ. вищ. навч. закладів / авт. С. Д. Максименко [та ін.] ; за заг. ред. С. Д. Максименка. Київ : Форум, 2000. 543 с. 14. Загальна психологія: хрестоматія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / упоряд. О. В. Скрипченко [та ін.]. Київ : Карачвела, 2007. 640 с. 15. Корольчук М. С. Психологія: Схеми, опорні конспекти, методики : навч. посіб./ за заг. ред. М.С.Корольчука. Київ : Ельга; Ніка-Центр, 2009. 320с. 16. М’ясоїд П. А. Загальна психологія: навч. посіб. для студ. вищ. пед. навч. закладів. 5че вид., стер. Київ : Вища шк., 2006. 487 с. 17. Макарова Л. Л., Синельніков В. М.. Загальна психологія: методичні розробки семінарських занять: навч. посібник. Київ : ЦУЛ, 2005. 200 с. 18. Максименко С. Д. Загальна психологія: навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. Вид. 3-тє, переробл. та допов. Київ: ЦУЛ, 2008. 271 с. 19. Максименко С. Д., Соловієнко В. О. Загальна психологія: навч. посіб., МАУП. Київ МАУП, 2000. 256 с. 20. Павелків Р. В. Загальна психологія. Підручник. Київ: Кондор, 2013. 576 с. 21. Положення про оцінювання здобувачів вищої освіти Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя від 25 вересня 2020. 13 с. URL: https://docs.tntu.edu.ua/base/document?id=86 22. Соломка Е.Т. Збірник задач. Ужгород, 2008. 59 с. 23. Цигульська Т. Ф. Загальна та прикладна психологія. Як допомогти собі та іншим: Курс лекцій. Київ : Наукова думка, 2000. 190 с. 24. Цимбалюк І. М., Яницька О. Ю. Загальна психологія. Київ : ВД Професіонал, 2004. 304 с. 25. Чорна І. М. Акмеологічні підходи до розробки та впровадження структури державної системи профорієнтації в Україні. Сучасні акмеологічні дослідження: теоретико-методологічні та прикладні аспекти: монографія / редкол.: В. О.Огнев’юк, С. О. Сисоєва, Я. С. Фруктова. Київ. ун-т ім. Б.Грінченка, 2016. С.181-200. 26. Чорна І. М. Впровадження інноваційних методів навчання із застосуванням технології освітнього діалогу. Психологічні закономірності соціальних процесів і розвитку особистості в сучасному суспільстві : Наукова монографія. Рига, Латвія : “Baltija Publishing”, 2023. С. 396-423. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-362-0-23 URL: http://www.baltijapublishing.lv/omp/index.php/bp/catalog/book/382 27. Чорна І. М. Психологічні особливості професійного самовизначення школярів. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Випуск 12. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2022. С.157-163. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2022.12.18 28. Чорна І.М. Психолого-педагогічне формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів, учасників бойових дій як фактор профілактики ПТСР. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.80-84. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/15 URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2023/15.pdf 29. Чорна І. М., Тимошик М. О. Соціально-психологічні чинники формування особистості вбивці. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН Країни. Том ХІV: Методологія і теорія психології. Випуск 3.Київ – Ніжин. Видавець « ПП Лисенко М.М.», 2020. С.297-307. 30. Чорна І. М., Федорців К. І. Арт-терапія як інноваційний засіб розвитку творчої уяви у дітей старшого дошкільного віку. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,15-квітня 2021 року): матеріали IV Міжнародної наук.- практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2021. C. 467-470. 31. Чорна І. М., Бриндзя Г. З. Психологічні особливості самооцінки дітей підліткового віку. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. C.420-422. 32. Чорна І. М., Ворончак М. М. Дослідження тривожності підлітків в умовах пандемії. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,15-квітня 2021 року): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М.Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2021. C. 464-467. 33. Чорна І. М., Оконська Н. Теоретичний аналіз психологічних механізмів сприймання екранної інформації в підлітковому віці. Вісник Львівського університету. Серія психологічні науки. Випуск 10. Львів: Видавничий дім «Гельветика», 2021. С.133-138. DOI https://doi.org/10.30970/PS.2021.10.19 34. Чорна І. М., Смик Н. Р. Психолого-педагогічні заходи психокорекції особистісної тривожності у молодших підлітків. Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності (м. Тернопіль, Україна,09-20 квітня 2020 року): матеріали III Міжнародної наук.- практ. конф. /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші.Тернопіль: СМТ «Тайп», 2020. С.413-416. 35. Чорна І. М., Тимків С. Я. Дослідження сформованості типів пам’яті у молодших школярів. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І.Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. С.423-425. 36. Чорна І. М., Філюк Н. А. Дослідження сімейної тривожності як фактора впливу на психіку дитини. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності», (м. Тернопіль, Україна, 29-30 вересня 2022 року) ): матеріали IV Міжнародної наук.-практ. конф. /упоряд.: О. М. Петровський, І. М. Вітенко, О. І. Когут, інші. Тернопіль: СМТ «Тайп», 2022. C.425-428. 37. Чорна І. М., Хлопова Ю. О. Соціальні мережі як мотивуючий фактор для самореалізації. Актуальні питання, проблеми та перспективи розвитку гуманітарного знання у сучасному інформаційному просторі: національний та інтернаціональний аспекти(14-15 травня 2021 року): матеріали ХХIІ Міжнародної наук.-практ. конф./ упоряд.: М. Журба. Сватове-Монреаль: ГО «Соборність», 2021 С.48-51. 38. Чорна І. М. Психологічні особливості діяльності педагога та психолога нової української школи в умовах інклюзивного освітнього середовища. «Розвиток професійної майстерності педагога в умовах нової соціокультурної реальності»: збірник матеріалів VІ Міжнародної наук.- практ. конф. (м. Тернопіль, Україна, 05-06 жовтня 2023 року) /упоряд.: О.М.Петровський, І.М. Вітенко, О.І.Когут, інші. Тернопіль: ФОП Осадца Ю.В, 2023. С.300-303 39. Чорна І. М., Чернишова С. С. Професійне самовизначення старшокласників у призмі діяльності шкільного психолога. «Світ наукових досліджень»: збірник матеріалів Міжнародної мультидисциплінарної наук. конф. м. Ополе, Польща (Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu), 21-22 листопада 2023. Випуск 24, С.210-212 URL: http://www.economy- confer.com.ua/full-article/5032/ 40. Чорна І. М. Психолого-педагогічне формування емоційно-вольової стійкості майбутніх офіцерів, учасників бойових дій як фактор профілактики ПТСР. Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія: Психологія. Том 34 (73) № 2, 2023. С.80-84. DOI https://doi.org/10.32782/2709-3093/2023.2/15 URL: http://psych.vernadskyjournals.in.ua/journal/2_2023/15.pdf 41. Сторінка курсу в A-Tutor, ID:449. URL: https://dl.tntu.edu.ua/index.php 42. http://www.nbuv.gov.ua – офіційний сайт Наукової бібліотеки ім. Вернадського 43. http://www.lib.com.ua – офіційний сайт Електронної бібліотеки 44.Безкоштовні електронні підручники онлайн (https://stud.com.ua/psihologiya/) 45. Пошукова система Google Scholar http://scholar.google.com/ 46. Пошукова система Base https://www.base-search.net/ 47. Система пошуку наукової інформації у відкритих архівах України (SSM) https://oai.org.ua/ |
Typ zawartości: | Handbook |
Występuje w kolekcjach: | Наукові публікації працівників кафедри психології |
Pliki tej pozycji:
Plik | Opis | Wielkość | Format | |
---|---|---|---|---|
Метод пос самостійна робота.pdf | Загальна психологія. Самостійна робота: метод. посібник для студентів, які навчаються за ОПП 053 Психологія, першого освітнього рівня (бакалаврського). Автор-упорядник І. М. Чорна. Тернопіль, 2024. 57с. | 1,16 MB | Adobe PDF | Przeglądanie/Otwarcie |
Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi
Narzędzia administratora