Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46338
Назва: Шляхи розвитку економічного потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ»
Інші назви: Some ways of the enterprise economic potential development (LLC “RMF” as a case study)
Автори: Тарабара, Євгенія Вадимівна
Tarabara, Yevheniia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Тарабара Є. В. Шляхи розвитку економічного потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. З. Редьква. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.
Bibliographic description: Tarabara Y. Some ways of the enterprise economic potential development (LLC “RMF” as a case study): work for a bachelor's degree: special. 073 - management / О.Redkva.Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 66 р.
Дата публікації: 10-вер-2024
Дата подання: 12-чер-2024
Дата внесення: 10-вер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Редьква, Оксана Зіновіївна
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
УДК: 330.3
Теми: економічний потенціал
economic potential
система економічного потенціалу
system of economic potential
структурні компоненти економічного потенціалу
structural components of economic potential
виробничий потенціал
production potential
фактори впливу
influencing factors
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження  теоретико-прикладні контексти формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ». Об’єкт дослідження – процес формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних аспектів системи економічного потенціалу товариства. Методи дослідження – абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ», а саме обґрунтовано реалізацію рекламної кампанії як вектора зміцнення економічного потенціалу, а також вдосконалення виробничого процесу за рахунок оновлення обладнання (екструдер DR – 250 (стандарт+). Результати впроваджено у діяльність ТОВ «РМФ».
The Subject of Investigation is the theoretical and applied contexts of the formation of the system of economic potential of LLC «RMF». The Object of Investigation is the process of formation of the system of economic potential of LLC «RMF». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and applied aspects of the system of economic potential of the company. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of administration functions; economic-static, tabular. Proposals for the formation of economic potential system of LLC «RMF» were developed, namely, the implementation of the advertising campaign as a vector of strengthening the economic potential, as well the improvement of production process due to the renewal of equipment (extruder DR - 250 (standard+)) was substantiated. The results are implemented in the activities of LLC «RMF».
Опис: У даній бакалаврській роботі представлено вирішення наукової проблематики формування та розвитку системи економічного потенціалу підприємства. В рамках цього дослідження розроблено теоретико-практичні засади щодо удосконалення системи економічного потенціалу підприємства. В результаті проведеного дослідження було отримано низку теоретичних та методичних результатів.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ КОНТЕКСТИ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутністно-змістовні аспекти економічного потенціалу підприємства 1.2 Фактори впливу на ормування економічного потенціалу: системний підхід 1.3 Структурний розподіл системи економічного потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «РМФ» 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «РМФ» 2.2 Аналізування фінансово-виробничої діяльності товариства 2.3 Оцінка економічного потенціалу підприємства із використанням програми ЕОМ РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ТОВ «РМФ» 3.1 Реалізація рекламної кампанії на ТОВ «РМФ» як вектор зміцнення економічного потенціалу 3.2 Ефективність формування системи економічного потенціалу товариства за рахунок вдосконалення виробничого процесу РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Забезпечення проведення ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46338
Власник авторського права: «© Тарабара Євгенія Вадимівна, рік 2024»
Перелік літератури: 1. Ажаман І.А., Жидков О.І. Теоретичне обґрунтування сутності та властивостей економічного потенціалу підприємства. Економіка та держава. 2018. №2. С. 22-26.
2. Ажаман І.А., Жидков О.І. Методичні підходи до оцінювання рівня розвитку економічного потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7028
3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів. 2015. 384 с.
4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43.
5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: «Просвіта». 2013. 139 с.
6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд «Сейбр-світло». 2018. 270 с.
7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2012. 467 с.
8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2014. 221 с.
9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2021. Вип. 24.3. С. 64-70.
10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с.
11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с.
12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.
13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198.
14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №472. С. 55-61.
15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2019. № 15. С. 82-87.
16. Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2018. № 14. С. 47-50.
17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.
18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2015. 472 с.
19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2021. №6. С. 14-16.
20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с.
21. Отенко І.В. Аналіз та оцінка стратегічного потенціалу підприємства. Наук. Вид. Харків: Вид. ХНЕУ. 2007. 348 с.
22. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2020. 392 c.
23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. праць. Київ. 2018. Вип. 33. С. 41-50.
24. Мороз В. М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544с.
25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.
26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №552. C. 127-132.
27. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства, формування та оцінка: навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури. 2005. 352 с.
28. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2020. №64. С. 126-131.
29. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Економіччний вісник. Луцьк. 2019. №3 (43). С. 99-107.
30. Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посібник. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексик О.І. К.: КНЕУ. 2004. 316 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КРБ_РМФ_ Тарабара Є.В..pdfКРБ Тарабара Є.В.1,34 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська_довідка_Тарабара Є..pdfАвторська довідка Тарабара Є.В.205,11 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора