Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46338
Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.advisorРедьква, Оксана Зіновіївна-
dc.contributor.authorТарабара, Євгенія Вадимівна-
dc.contributor.authorTarabara, Yevheniia-
dc.date.accessioned2024-09-10T19:02:25Z-
dc.date.available2024-09-10T19:02:25Z-
dc.date.issued2024-09-10-
dc.date.submitted2024-06-12-
dc.identifier.citationТарабара Є. В. Шляхи розвитку економічного потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. З. Редьква. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46338-
dc.descriptionУ даній бакалаврській роботі представлено вирішення наукової проблематики формування та розвитку системи економічного потенціалу підприємства. В рамках цього дослідження розроблено теоретико-практичні засади щодо удосконалення системи економічного потенціалу підприємства. В результаті проведеного дослідження було отримано низку теоретичних та методичних результатів.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження  теоретико-прикладні контексти формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ». Об’єкт дослідження – процес формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ». Метою роботи є обґрунтування теоретико-прикладних аспектів системи економічного потенціалу товариства. Методи дослідження – абстрактно-логічний; аналізу і синтезу; логічний; системного аналізу функцій управління; економіко-статичний, табличний. Розроблено пропозиції щодо формування системи економічного потенціалу ТОВ «РМФ», а саме обґрунтовано реалізацію рекламної кампанії як вектора зміцнення економічного потенціалу, а також вдосконалення виробничого процесу за рахунок оновлення обладнання (екструдер DR – 250 (стандарт+). Результати впроваджено у діяльність ТОВ «РМФ».uk_UA
dc.description.abstractThe Subject of Investigation is the theoretical and applied contexts of the formation of the system of economic potential of LLC «RMF». The Object of Investigation is the process of formation of the system of economic potential of LLC «RMF». The Aim of the Work is to substantiate the theoretical and applied aspects of the system of economic potential of the company. The Methods of Investigation are abstract and logical; analysis and synthesis; logical; system analysis of administration functions; economic-static, tabular. Proposals for the formation of economic potential system of LLC «RMF» were developed, namely, the implementation of the advertising campaign as a vector of strengthening the economic potential, as well the improvement of production process due to the renewal of equipment (extruder DR - 250 (standard+)) was substantiated. The results are implemented in the activities of LLC «RMF».uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ КОНТЕКСТИ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ ІДПРИЄМСТВА 1.1 Сутністно-змістовні аспекти економічного потенціалу підприємства 1.2 Фактори впливу на ормування економічного потенціалу: системний підхід 1.3 Структурний розподіл системи економічного потенціалу підприємства РОЗДІЛ 2 КОМПЛЕКСНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «РМФ» 2.1 Організаційно-економічна характеристика діяльності ТОВ «РМФ» 2.2 Аналізування фінансово-виробничої діяльності товариства 2.3 Оцінка економічного потенціалу підприємства із використанням програми ЕОМ РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ЕКОНОМІЧНОГО ПОТЕНЦІАЛУ НА ТОВ «РМФ» 3.1 Реалізація рекламної кампанії на ТОВ «РМФ» як вектор зміцнення економічного потенціалу 3.2 Ефективність формування системи економічного потенціалу товариства за рахунок вдосконалення виробничого процесу РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1 Забезпечення проведення ідентифікації потенційно небезпечних об’єктів ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectекономічний потенціалuk_UA
dc.subjecteconomic potentialuk_UA
dc.subjectсистема економічного потенціалуuk_UA
dc.subjectsystem of economic potentialuk_UA
dc.subjectструктурні компоненти економічного потенціалуuk_UA
dc.subjectstructural components of economic potentialuk_UA
dc.subjectвиробничий потенціалuk_UA
dc.subjectproduction potentialuk_UA
dc.subjectфактори впливуuk_UA
dc.subjectinfluencing factorsuk_UA
dc.titleШляхи розвитку економічного потенціалу підприємства, на прикладі ТОВ «РМФ»uk_UA
dc.title.alternativeSome ways of the enterprise economic potential development (LLC “RMF” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder«© Тарабара Євгенія Вадимівна, рік 2024»uk_UA
dc.contributor.committeeMemberШерстюк, Роман Петрович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subject.udc330.3uk_UA
dc.relation.references1. Ажаман І.А., Жидков О.І. Теоретичне обґрунтування сутності та властивостей економічного потенціалу підприємства. Економіка та держава. 2018. №2. С. 22-26.uk_UA
dc.relation.references2. Ажаман І.А., Жидков О.І. Методичні підходи до оцінювання рівня розвитку економічного потенціалу підприємства. Ефективна економіка. 2019. № 5. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7028uk_UA
dc.relation.references3. Васійчук В. О. Основи цивільного захисту: Навч. посібник. Львів. 2015. 384 с.uk_UA
dc.relation.references4. Войчак А.В. Сучасні тенденції розвитку каналів розподілу. Маркетинг в Україні. 2018. № 2. С. 42-43.uk_UA
dc.relation.references5. Вачевський М.В. Маркетинг для менеджера. Стрий: «Просвіта». 2013. 139 с.uk_UA
dc.relation.references6. Гейк П. Вчись аналізувати ринок. Методика та практика. Львів: Укр.-амер. Фонд «Сейбр-світло». 2018. 270 с.uk_UA
dc.relation.references7. Гойчук О.І. Економічні основи функціонування підприємства: навч. посібник. К.: ІАЕ. 2012. 467 с.uk_UA
dc.relation.references8. Голубков Е.П. Маркетингові дослідження. Теорія і методологія. К.: АСК, 2014. 221 с.uk_UA
dc.relation.references9. Дубовіч І. А. Теоретико-методичні та практичні засади ризику в системі оцінки небезпек. Науковий вісник НЛТУ України. 2021. Вип. 24.3. С. 64-70.uk_UA
dc.relation.references10. Друкер П. Як забезпечити успіх у бізнесі: новаторство і підприємництво. К.: Україна. 2012. 320с.uk_UA
dc.relation.references11. Економіка підприємства: Навч. посіб. К.: Знання – Прес. 2015. 335 с.uk_UA
dc.relation.references12. Житна І.П. Економічний аналіз господарської діяльності підприємств. К.: Вища школа. 2014. 191 с.uk_UA
dc.relation.references13. Жовковська Т. Т. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживача. Інноваційна економіка : Всеукр. науково-виробничий журнал. Тернопіль. 2017. №10 (36). С. 195-198.uk_UA
dc.relation.references14. Зарівняк І. І. Вихідні передумови та порядок розробки моделі управління ризиками в маркетинговій діяльності. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №472. С. 55-61.uk_UA
dc.relation.references15. Заремба В. П. Інтегрована система організаційних механізмів маркетингового управління діяльністю підприємств. Інвестиції: практика та досвід : наук. журнал. 2019. № 15. С. 82-87.uk_UA
dc.relation.references16. Заремба В. П. Концепція організації маркетингового управління діяльністю підприємств. Агросвіт : наук. журнал. 2018. № 14. С. 47-50.uk_UA
dc.relation.references17. Корольчук О. П. Маркетинг. Ситуаційні, творчі та контрольні завдання: Практикум. К.: Київ.нац.торг.-екон. Ун-т. 2015. 259 с.uk_UA
dc.relation.references18. Крикавський Є. Промисловий маркетинг. Львів: Видавнийтво Національного університету “Львівська політехніка”. 2015. 472 с.uk_UA
dc.relation.references19. Матвійчук-Сосніна Н. Розвиток маркетингових комунікацій в Інтернет-просторі України. Маркетинг в Україні. 2021. №6. С. 14-16.uk_UA
dc.relation.references20. Окландер М. А. Логістична система підприємства. О.: “Астропринт”. 2014. 309 с.uk_UA
dc.relation.references21. Отенко І.В. Аналіз та оцінка стратегічного потенціалу підприємства. Наук. Вид. Харків: Вид. ХНЕУ. 2007. 348 с.uk_UA
dc.relation.references22. Прокопенко О.В. Дослідження впливу надзвичайних ситуацій: мотиваційний підхід: Монографія. Суми: Університетська книга. 2020. 392 c.uk_UA
dc.relation.references23. Логвіна Ю. М. Сутність та значення інтегрованої системи стратегічного управління маркетинговою діяльністю підприємств. Торгівля і ринок України: темат. зб. наук. праць. Київ. 2018. Вип. 33. С. 41-50.uk_UA
dc.relation.references24. Мороз В. М. Охорона праці. Вінниця. НОВА КНИГА. 2015. 544с.uk_UA
dc.relation.references25. Павленко А. Ф. Маркетинг: посібник. 2-е, доп. і випр. К.: КНЕУ. 2017. 106 с.uk_UA
dc.relation.references26. Полянська А. С. Застосування стратегічного та оперативного аналізу для контролю збутової діяльності на промисловому підприємстві. Вісник національного університету “Львівська політехніка”. 2020. №552. C. 127-132.uk_UA
dc.relation.references27. Краснокутська Н.С. Потенціал підприємства, формування та оцінка: навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури. 2005. 352 с.uk_UA
dc.relation.references28. Тараненко О.О. Тенденції та чинники розвитку роздрібної торгівлі в Україні. Економічний простір. 2020. №64. С. 126-131.uk_UA
dc.relation.references29. Фоломкіна І. С. Оцінка ключових компетенцій підприємства щодо маркетингового управління реалізацією його стратегій. Економіччний вісник. Луцьк. 2019. №3 (43). С. 99-107.uk_UA
dc.relation.references30. Федонін О.С. Потенціал підприємства: формування та оцінка: навч. посібник. Федонін О.С., Рєпіна І.М., Олексик О.І. К.: КНЕУ. 2004. 316 с.uk_UA
dc.identifier.citationenTarabara Y. Some ways of the enterprise economic potential development (LLC “RMF” as a case study): work for a bachelor's degree: special. 073 - management / О.Redkva.Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 66 р.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ebben a gyűjteményben:073 — Менеджмент (бакалаври)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
КРБ_РМФ_ Тарабара Є.В..pdfКРБ Тарабара Є.В.1,34 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
Авторська_довідка_Тарабара Є..pdfАвторська довідка Тарабара Є.В.205,11 kBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!

Admin Tools