Använd denna länk för att citera eller länka till detta dokument: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46150
Fullständig post
DC fältVärdeSpråk
dc.contributor.authorПольова, Леся-
dc.contributor.authorКлапчук, Володимир-
dc.contributor.authorЧорна, Любов-
dc.contributor.authorPolova, Lesya-
dc.contributor.authorKlapchuk, Volodymyr-
dc.contributor.authorChorna, Liubov-
dc.date.accessioned2024-07-28T08:41:39Z-
dc.date.available2024-07-28T08:41:39Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.date.submitted2024-02-
dc.identifier.citationПольова Л., Клапчук В., Чорна Л. Особливості анімаційних послуг в санаторно-курортних закладах. Соціально-економічні проблеми і держава. 2024. Вип. 1 (30). С. 44-54. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdfuk_UA
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46150-
dc.description.abstractСучасний туризм прагне до різноманітності послуг і персоналізованого підходу до кожного клієнта. Хоча деякі курорти та санаторії потребують модернізації та інвестицій, є зростаючий інтерес з боку приватного сектору до розвитку курортної інфраструктури. Однак модернізація суспільства та зміна стилю життя сприяють пошуку нових форм дозвілля під час відпочинку, що може забезпечити анімаційна діяльність. Санаторно-курортні заклади змушені шукати нові способи привабити клієнтів, а анімаційні послуги можуть стати додатковою перевагою перед конкурентами. У санаторних закладах перша половина дня відводиться на оздоровчі процедури, а друга - на відпочинок і дозвілля. Анімаційні готельні послуги є одним із найефективніших засобів залучення гостей до готелю, що впливають на позитивну оцінку туристом роботи готелю загалом. Це своєрідні додаткові послуги клієнту готелю, що дозволяють зайняти його таким чином, щоб пробудити в ньому позитивні емоції, відчути задоволення від відпочинку в готелі та заклик до повернення в цей готель ще раз. В даний час в санаторіях анімаційна діяльність набуває нових форм. Заходи дозвілля розробляються і плануються з чіткою орієнтацією перш за все на різні вікові групи: діти, підлітки, молодь, а також туристи від 24 до 35 років, від 35 до 59 років, від 60 і старше. Враховуються фізичні можливості, інтелектуальна підготовка, національні особливості і традиції, мова і інші ознаки, характерні для груп туристів. Правильно організована анімація може підвищити задоволеність клієнтів, сприяти їх релаксації та психологічному відновленню. Через анімаційні програми можна популяризувати фізичну активність, здорове харчування та інші корисні звички. Однак, особливе завдання стоїть перед аніматорами в санаторних закладах, в яких анімаційна програма повинна узгоджуватися з лікуванням основних захворювань та режимом процедур. Тому мета анімації в санаторно-курортних закладах має специфіку - сприяти повноцінному відновленню фізичних сил, не порушуючи спокій і не заважаючи відпочинку. У зв'язку з цим організація дозвілля відпочивальників, організація анімаційного сервісу при курортних готелях - особливе завдання. Розробка ексклюзивних програм, які не можна знайти в інших закладах, може створити унікальний бренд для будь якого санаторно-курортного закладу. При розробці культурно-дозвільних заходів необхідно враховувати такі фактори, що впливають на сприйняття рекреантами програми: вік, стать, національність, рівень освіти, рівень доходів, професійні інтереси, хобі. В Україні анімаційний сектор у сфері туризму тільки набирає обертів і адаптується до вимог сучасного туристичного ринку. Розвиток анімаційних послуг в санаторно-курортних закладах є важливим не тільки з погляду додаткового сервісу, але і з точки зору соціокультурного розвитку гостей, покращення їх дозвілля та відпочинку. Адже термін перебування гостей в даних закладах мінімум 10-14 днів. Анімаційні служби стають ключовим елементом у створенні позитивного іміджу готелю. Аніматори не лише надають закладу унікальний характер, але й встановлюють тісний зв'язок з відвідувачами, заохочуючи їх до повторних відвідувань.uk_UA
dc.description.abstractModern tourism strives for a variety of services and a personalized approach to each client. Although some resorts and sanatoriums require modernization and investment, there is a growing interest from the private sector in developing resort infrastructure. However, the modernization of society and changing lifestyles are driving the search for new forms of leisure during vacation, which can be provided by animation activities. Health resorts are forced to look for new ways to attract customers, and animation services can be an additional advantage over competitors. In sanatoriums, the first half of the day is allocated for wellness procedures, and the second half for rest and leisure. Therefore, the time free from sleeping, eating and treatment should be filled with organized leisure. Hotel animation services are one of the most effective means of attracting guests to a hotel, influencing the tourist's positive assessment of the hotel's overall performance. These are a kind of additional services to the hotel client that allow them to be occupied in such a way as to awaken positive emotions, feel satisfied with their stay at the hotel and encourage them to return to this hotel again. In general, animation in the hospitality industry refers to entertainment, leisure, and interactive communication with guests of hotels, resorts, campsites, etc. Specialists in this field are animators who create an atmosphere of fun and provide a variety of activities for guests. Currently, animation activities in resorts are taking on new forms. Leisure activities are developed and planned with a clear focus primarily on different age groups: children, teenagers, young people, as well as tourists from 24 to 35 years old, from 35 to 59 years old, from 60 and older. Physical abilities, intellectual training, national peculiarities and traditions, language and other features typical for groups of tourists are taken into account. Properly organized animation can increase customer satisfaction, promote relaxation and psychological recovery. Animation programs can be used to promote physical activity, healthy eating, and other good habits. However, animators in sanatoriums face a special challenge, as the animation program must be consistent with the treatment of underlying diseases and the regimen of procedures. Therefore, the purpose of animation in health resorts is specific - to promote the full recovery of physical strength without disturbing the peace and not interfering with rest. In this regard, the organization of leisure activities for vacationers, the organization of animation services at resort hotels is a special task. The development of exclusive programs that cannot be found in other facilities can create a unique brand for any health resort. When developing cultural and leisure activities, it is necessary to take into account the following factors that affect the perception of the program by recreationists: age, gender, nationality, level of education, income, professional interests, hobbies. In Ukraine, the animation sector in the tourism industry is only gaining momentum and adapting to the requirements of the modern tourism market. The development of animation services in sanatoriums and resorts is important not only in terms of additional services, but also in terms of the socio-cultural development of guests, improving their leisure and recreation. After all, the length of stay in these facilities is at least 10-14 days. Animation services are becoming a key element in creating a positive hotel image. Animators not only give the establishment a unique character, but also establish a close connection with visitors, encouraging them to make repeat visits. Thanks to the animation team, the hotel has a friendly, pleasant and comfortable atmosphere that satisfies the desire of tourists to receive emotional recharge, spiritual and physical growth.uk_UA
dc.description.sponsorshipThe authors received no direct funding for this research.uk_UA
dc.format.extent44-54-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя та Академія соціального управління (Україна)uk_UA
dc.relation.urihttp://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdfuk_UA
dc.relation.urihttp://global-national.in.ua/archive/6-2015/35.pdf.uk_UA
dc.relation.urihttps://doi.org/10.1093/intqhc/mzq078uk_UA
dc.subjectанімаціяuk_UA
dc.subjectпослугиuk_UA
dc.subjectсанаторно-курортні закладиuk_UA
dc.subjectкурортиuk_UA
dc.subjectдозвілляuk_UA
dc.subjectanimationuk_UA
dc.subjectservicesuk_UA
dc.subjecthealth resortsuk_UA
dc.subjectresortsuk_UA
dc.subjectleisureuk_UA
dc.titleОсобливості анімаційних послуг в санаторно-курортних закладахuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of animation services in sanatorium and resort facilitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.rights.holderЕлектронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава»uk_UA
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages11-
dc.subject.udc338.487uk_UA
dc.relation.references1. Богуш І. А. Туристична анімація: теорія та практика. Організація анімаційних послуг в туризмі : навч. посібник. Харків. нац. ун-т міськ. госп-ва ім. О. М. Бекетова. Харків : ХНУМГ, 2017. 335 с.uk_UA
dc.relation.references2. Бочелюк В. Й., Бочелюк В. В. Дозвіллєзнавство : навч. посіб. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 208 с.uk_UA
dc.relation.references3. Ільтьо Т. І. Розвиток та впровадження анімаційної діяльності в готельному господарстві на українському та світовому ринках : Електронний ресурс. URL : http://global-national.in.ua/archive/6-2015/35.pdf.uk_UA
dc.relation.references4. Шевчук О. П. Туристична анімація в готельному господарстві. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. Вип.6. С.174-178.uk_UA
dc.relation.references5. Яременко Н. В. Дозвіллєзнавство: навч. посіб. Фастів: Поліфаст, 2007. 460 с.uk_UA
dc.relation.references6. Vitaliy M. Pashkov, Iryna A. Golovanova, Andrii A. Olefir. The impact of the legal regime of intellectual property protection in the pharmaceutical market. Wiadomości Lekarskie. 2016, Nr 3 (cz. II). Tom LXIX. P. 582-586.uk_UA
dc.relation.references7. Turner L. G. Quality in health care and globalization of health services: accreditation and regulatory oversight of medical tourism companies. Int J Qual Health Care. 2011. Feb. 23(1): 1-7. DOI: https://doi.org/10.1093/intqhc/mzq078uk_UA
dc.relation.references8. UNSD and UNWTO. International Recommendations for Tourism Statistics, 2008 (IRTS 2008). ST/ESA/STAT/SER.M/83/Rev.1. UN Department of Economic and Social Affairs Statistics Division and UNWTO. Madrid, New York, 2008.uk_UA
dc.relation.referencesen1. Bogush I. A. (2017) Turystyczna animaciji: teoriia ta praktyka. [Travel animation: theory and practice]. Organizacija animacijnych poslug v turyzmi: navc. posibnyk. Charkiv: CHNUMG, 335 s. [in Ukraine]uk_UA
dc.relation.referencesen2. Boceluk V. J., Boceluk V. V. (2006). Dozvileznavstvo [Leisure studies]. Navcalnyj posibnyk. K.: 208 s. [in Ukraine]uk_UA
dc.relation.referencesen3. Ilto T. I. Rozvytok ta vprovadzenia animacijnoi dijalnosti v gotelnomu gospodarstvi na ukrainskomu ta svitovomu rynkach [Development and implementation of animation activities in the hotel industry in the Ukrainian and global markets]: URL: http://global-national.in.ua/archive/6-2015/35.pdf/ [in Ukraine]uk_UA
dc.relation.referencesen4. Szevcuk O. P. (2015) Turystyczna animacija v gotelnomu gospodarstvi. [Tourist animation in the hotel industry]. Globalni ta nacionalni problemy ekonomiky. Vyp. 6. S. [in Ukraine]uk_UA
dc.relation.referencesen5. Jaremenko N. V. (2007) Dozvileznavstvo [Leisure studies]. Navcalnyj posibnyk. Fastiv: Polifast. 460 s. [in Ukraine]uk_UA
dc.relation.referencesen6. Vitaliy M. Pashkov, Iryna A. Golovanova, Andrii A. Olefir. The impact of the legal regime of intellectual property protection in the pharmaceutical market. Wiadomości Lekarskie. 2016, Nr 3 (cz. II). Tom LXIX. P. 582-586. [in Poland]uk_UA
dc.relation.referencesen7. Turner L. G. Quality in health care and globalization of health services: accreditation and regulatory oversight of medical tourism companies. Int J Qual Health Care. 2011. Feb. 23(1): 1-7. DOI: https://doi.org/10.1093/intqhc/mzq078.uk_UA
dc.relation.referencesen8. UNSD and UNWTO. International Recommendations for Tourism Statistics, 2008 (IRTS 2008). ST/ESA/STAT/SER.M/83/Rev.1. UN Department of Economic and Social Affairs Statistics Division and UNWTO. Madrid, New York, 2008.uk_UA
dc.identifier.citationenPolova, L., Klapchuk, V. & Chorna, L. (2024) Features of animation services in sanatorium and resort facilities. Socio-Economic Problems and the State (electronic journal), Vol. 30, no. 1, pp. 44-54. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdfuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.33108/sepd2024.01.044-
dc.subject.jelL23uk_UA
dc.contributor.affiliationПрикарпатський національний університет імені Василя Стефаника вул. Галицька, 201 д, м. Івано-Франківськ, Україна, 76000uk_UA
dc.contributor.affiliationVasyl Stefanyk Prykarpatsky National University str. Halytska, 201 d, Ivano-Frankivsk, Ukraine, 76000uk_UA
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-2971-5993-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0003-1788-794X-
dc.identifier.orcidhttps://orcid.org/0000-0002-8959-3003-
dc.citation.journalTitleЕлектронне наукове фахове видання "Соціально-економічні проблеми і держава"-
dc.citation.issue1(30)-
dc.citation.spage44-
dc.citation.epage54-
dc.coverage.countryUAuk_UA
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2024, Випуск 1(30)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
24plvskz.pdfОСОБЛИВОСТІ АНІМАЦІЙНИХ ПОСЛУГ В САНАТОРНО-КУРОРТНИХ ЗАКЛАДАХ459,81 kBAdobe PDFVisa/Öppna


Materialet i DSpace är upphovsrättsligt skyddat och får ej användas i kommersiellt syfte!