Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46035
Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.advisorГарматюк, Оксана Олегівна-
dc.contributor.advisorGarmatiuk, Oksana-
dc.contributor.authorМареняк, Михайло Олександрович-
dc.contributor.authorMareniak, Myhylo-
dc.date.accessioned2024-07-10T08:15:30Z-
dc.date.available2024-07-10T08:15:30Z-
dc.date.issued2024-06-27-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationМареняк М. О. Управління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ “Західхімпостач” : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер. О. О. Гарматюк. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 69 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46035-
dc.descriptionДля розвитку економіки України потрібно, щоб вітчизняні підприємства постійно підвищували конкурентоспроможність. Одним із засобів вирішення цього питання є впровадження ефективної комунікаційної політики на підприємствах. Маркетингові комунікації сьогодні посідають центральне місце серед засобів конкурентної боротьби. Ефективні маркетингові комунікації покликані не тільки надати споживачеві необхідні знання щодо характеристик та якості товарів і послуг, умов укладення угод, особливостей конкурентної пропозиції, а й викликати прихильність покупців, встановити атмосферу емоційного взаєморозуміння, доброзичливості і довіри між виробником, споживачами і суспільством.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження - теоретичні та практичні аспекти маркетингової комунікаційної політики. Об'єкт дослідження – маркетингова політика комунікацій. Метою роботи є обґрунтування теоретичних положень та розробка практичних рекомендацій щодо вдосконалення маркетингової політики комунікацій на підприємстві. Методи дослідження − системного, фактичного та логічного аналізу, порівняння та узагальнення, абстрактно-логічний; економічного аналізу та ін. Сьогодні вже важко недооцінювати корисність маркетингових комунікацій в діяльності підприємства. Їх мета - дати можливість фірмі ефективно ідентифікувати потреби своїх клієнтів, ситуацію на ринку та обрати найкращий спосіб ведення бізнесу. Результати проведеного дослідження рекомендовані для впровадження в діяльності ТОВ «Західхімпостач».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of the study is a set of theoretical and practical aspects of marketing activities at the enterprise. The object of the study is the components of the marketing policy of communications. The purpose of the work is to substantiate the theoretical provisions and develop practical recommendations for improving the marketing policy of communications at the enterprise. Research methods - systematic, factual and logical analysis, comparison and generalization, abstract-logical; economic analysis, etc. Today, it is difficult to underestimate the usefulness of marketing communications in the company's activities. Their purpose is to enable the company to effectively identify the needs of its customers, the market situation and choose the best way of doing business. The results of the conducted research are recommended for implementation in the activities of Zahidhimpostach LLC.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретико-методологічна характеристика маркетингової політики комунікацій 1.1 Інтегровані маркетингові комунікації на ринку товарів промислового призначення 1.2 Особливості застосування теорії комунікацій в маркетингу Розділ 2. Аналіз та оцінка комунікаційної політики на підприємстві 2.1 Аналіз ринкової позиції досліджуваного підприємства 2.2 Аналіз комунікаційної політики на ТОВ “Західхімпостач” Роздід 3. Вдосконалення управління комунікаційною політикою на підприємстві 3.1 Пропозиції по покращенню маркетингової діяльності на ТОВ «Західхімпостач» 3.2 Вдосконалення управління комунікаційною політикою Розділ 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Ергономічні проблеми безпеки життєдіяльності 4.2 Вимоги безпеки до робочих місць для виконання робіт Висновки Бібліографія Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectуправління маркетингомuk_UA
dc.subjectмаркетингова комунікаційна політика,uk_UA
dc.subjectрекламна діяльністьuk_UA
dc.subjectстимулювання збутуuk_UA
dc.subjectІнтернет рекламаuk_UA
dc.subjectmarketing activityuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectadvertising activityuk_UA
dc.subjectsales promotionuk_UA
dc.subjectInternet advertisinguk_UA
dc.titleУправління комунікаційною політикою підприємства, на прикладі ТОВ “Західхімпостач”uk_UA
dc.title.alternativeManagement of the enterprise communication policy (LLC “Zakhidkhimpostach” as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мареняк М. О., 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Бойчук І. В., В2В маркетинг як сучасний напрям розвитку підприємств. Економіка та управління підприємствами. 2018. №18. С. 272-279. URL: https://economyandsociety.in.ua/journals/18_ukr/38.pdfuk_UA
dc.relation.references2. Кузик О.В. Стратегічне управління маркетинговими комунікаціями на сучасних підприємствах / Стратегія економічного розвитку України. 2014. № 34. С. 130–135.uk_UA
dc.relation.references3. Міронова Ю. В. Науково-теоретичні основи дослідження маркетингових комунікаційних процесів на підприємстві / Ю. В. Міронова, О. О. Кагляк, О. В. Пітик // Вісник ХНУ. Економічні науки. 2016. № 1. С. 207–214.uk_UA
dc.relation.references4. Шкляєва Г. О. Інтерактивні маркетингові комунікації у менеджменті підприємства / Економічний нобелівський вісник. 2014. №1 (7). С. 509–515.uk_UA
dc.relation.references5. Афанасьєв І.Ю. Історія PR: навч. посібник. Київ: Алерта, 2016. 140 с.uk_UA
dc.relation.references6. Вікрі К. Нетворкінг для інтровертів. Поради для комфортної та ефективної комунікації /Карен Вікрі. Київ: Vivat, 2020. 224 с.uk_UA
dc.relation.references7. Євдокимова В. В. Міжкультурна комунікація у соціальній роботі / В. В. Євдокимова. Київ: Університет «Україна», 2018. 191 с.uk_UA
dc.relation.references8. Квіт С. Масові комунікації / Сергій Квіт. Київ: Києвомогилянська академія, 2018. 352 с.uk_UA
dc.relation.references9. Маркетингові комунікації: навчально-методичний посібник / уклад. І. В. Король; МОН України, Уманський державний пед. ун-т імені Павла Тичини. Умань: Візаві, 2018. 191 с.uk_UA
dc.relation.references10. Муті І. Брендинг за 60 хвилин / І. Муті; [пер. з англ.]. Харків: Фабула: Ранок, 2019. 255 с.uk_UA
dc.relation.references11. Ньюмейер М. Характеристики Zag. Найкращий посібник з брендингу / Марті Ньюмейер. Харків: Клуб сімейного дозвілля, 2017. С. 192.uk_UA
dc.relation.references12. Попов О. С. Брендинг: навч. посіб. / О. С. Попов, С. М. Мельников. Харків : ХАІ, 2019. 103 с.uk_UA
dc.relation.references13. Семенюк О. А. Основи теорії мовної комунікації / О. А. Семенюк, В. Ю. Паращук. Київ : Академія, 2010. 240 с.uk_UA
dc.relation.references14. Смерічевський С.Ф. Бренд-менеджмент: навч. посіб./ С.Ф. Смерічевський, С.Є. Петропавловська, О.А. Радченко. Київ: НАУ, 2019. 155 с. 312uk_UA
dc.relation.references15. Усі нові фішки / Любов Соболєва. – Київ : Book Chef, 2018. – С. 288..uk_UA
dc.relation.references16. American Marketing Association [Електронний ресурс]. URL: https://www.ama.org/topics/marcom/.uk_UA
dc.relation.references17. Bleize, D. N. M. Factors influencing purchase intent in virtual worlds: a review of the literature / Daniëlle N. M. & Marjolijn L. Antheunis // Journal of Marketing Communications. 2019. № 25(4). P. 403-420. URL: https://doi.org/10.1080/13527266.2016.1278028.uk_UA
dc.relation.references18. Designing an IMC strategy [Електронний ресурс] / Open Textbooks for Hong Kong. URL: http://www.opentextbooks.org.hk/ditatopic/34051.uk_UA
dc.relation.references20. Крамар В. В. Основи рекламної діяльності / В. В. Крамар. Львів: Кафедра менеджменту ЛТЕУ, 2017. 265 с.uk_UA
dc.relation.references21. Навчальний посібник «Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека»»/автор-укладач В.С. Стручок– Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 156с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/39424uk_UA
dc.relation.references22. Зяйлик М. Роль та значення функцій зв’язків із громадськістю у системі публічного управління. Актуальні проблеми публічного управління та адміністрування: Колективна монографія / За заг. ред. д.е.н., проф. Кирич Н.Б. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А., 2020. С. 33-49.uk_UA
dc.relation.references23. Зяйлик М. Різнопланова діяльність по наданню комунікативних послуг в суспільстві. Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі: матеріали ХІ регіональної науково-практичної інтернет-конференції молодих вчених та студентів, 16 листопада 2020 р. Тернопіль. С. 154. URL: http://surl.li/epwcguk_UA
dc.identifier.citationenManagement of the company's communication policy, on the example of "Zahidhimpostach" LLC (Ternopil, Denisa Lukiyanovicha St., 3A). Work on obtaining the bachelor's qualification level 073 "Management"/ scientific management. Harmatyuk O.O. Ternopil. Ivan Pulyu Ternopil National Technical University, 2024. 69 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Aparece en las colecciones: 073 — Менеджмент (бакалаври)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Авторська довідка Мареняк.pdf558,1 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Мареняк НМК.pdf1,37 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.

Herramientas de Administrador