Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46033
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorЗяйлик, Марія Федорівна-
dc.contributor.advisorZiailyk, Mariia-
dc.contributor.authorЯцюк, Марія Миколаївна-
dc.contributor.authorYatsyuk, Mariia-
dc.date.accessioned2024-07-10T07:43:57Z-
dc.date.available2024-07-10T07:43:57Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.date.submitted2024-06-
dc.identifier.citationЯцюк М. М. Удосконалення управління маркетингової діяльності, на прикладі АТ «Житомирського маслозаводу» компанія «Рудь» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : 073 - менеджмент / наук.кер. М. Ф. Зяйлик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024, 74 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46033-
dc.descriptionАктуальність обраної теми кваліфікаційної роботи пов’язана із удосконаленням управління маркетингової діяльності. На сьогоднішній час ця тема має досить критичне значення. Через стрімке зростання конкуренції, швидкий розвиток технологій, зміни споживчих вподобань, необхідності інтегрованих маркетингових комунікацій, ефективному використані ресурсів, глобалізації і виходу на нові ринки та регуляторним змінами підприємства постійно зустрічаються у своїй діяльності з різними викликами.uk_UA
dc.description.abstractПредмет дослідження  система управління маркетингової діяльності маслозаводу. Об’єкт дослідження  маркетингова діяльність підприємства. Метою роботи є розроблення напрямків удосконалення управління маркетинговою діяльністю на АТ «Житомирського маслозаводу» компанія «Рудь». Методи дослідження – групування даних їх систематизації і узагальнення, методи визначення показників рентабельності, SWOT-аналіз, STEP-аналіз. Розроблено маркетингові комунікаційні стратегії для АТ «Житомирського маслозаводу» компанії «Рудь» та надано пропозиції по вдосконаленню маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Результати проведених досліджень можуть бути впроваджені у роботу АТ «Житомирського маслозаводу» компанія «Рудь».uk_UA
dc.description.abstractThe subject of investigation is the management system of the marketing activities of the oil factory. The object of investigation is the marketing activity of the enterprise. The aim of the work is the development of directions for improving the management of marketing activities at JSC "Zhytomyr butter plant - the company "Rud" The results are obtained grouping of data, their systematization and generalization, methods of determining profitability indicators, SWOT analysis, STEP analysis. Marketing communication strategies were developed for JSC "Zhytomyr butter plant - the company "Rud" company, and proposals were made to improve the marketing activities of the investigated enterprise. The results of the conducted research can be implemented in the work of JSC "Zhytomyr butter plant - the company "Rud".uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ Розділ 1. Теоретичні засади формування маркетингової діяльності 1.1 Опанування сутності та розуміння маркетингової діяльності підприємства 1.2 Маркетингові підходи у розширенні сфери продажу молочної продукції Розділ 2. Аналіз управління маркетинговою діяльністю підприємства 2.1 Організаційно-економічна характеристика АТ «Житомирський маслозавод» компанія «Рудь» 2.2 Аналіз маркетингової діяльності досліджуваного підприємства Розділ 3. Вдосконалення системи управління маркетинговою діяльністю на підприємстві 3.1 Розробка маркеингової комунікаційної стратегії АТ "Житомирський маслозавод" компанія "Рудь" 3.2 Пропозиції по вдосконаленню маркетингової діяльності досліджуваного підприємства Розділ 4 Безпека життєдіяльності, основи охорони праці 4.1 Психологія безпеки праці в контексті загальної психології 4.2 Особливості заходів електробезпеки на підприємствах Висновки Бібліографіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectуправління маркетинговою діяльністюuk_UA
dc.subjectорганізаційна структураuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectкомунікаційна стратегіяuk_UA
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk_UA
dc.subjectцифрові медіаuk_UA
dc.titleУдосконалення управління маркетингової діяльності, на прикладі АТ «Житомирського маслозаводу» компанія «Рудь»uk_UA
dc.title.alternativeImprovement of management of enterprise marketing activity (JSC "Zhytomyr butter plant - the company "Rud" as a case study)uk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Яцюк М. М., 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтойко, Ігор Іванович-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м.Тернопіль,Українаuk_UA
dc.subject.udc339.138uk_UA
dc.relation.references1. Офіційний сайт АТ «Житомирський маслозавод» — компанія «Рудь». URL: https://rud.ua/company/about/ (дата звернення: 03.05.2024)uk_UA
dc.relation.references2. Акціонерне товариство "Житомирськиймаслозавод" Clarity-project. URL: https://clarity-project.info/edr/00182863 (дата звернення: 03.05.2024)uk_UA
dc.relation.references3. Офіційний сайт компанія «Рудь». URL: https://rud.com.ua/ (дата звернення: 03.05.2024)uk_UA
dc.relation.references4. Офіційний сайт ТМ «Три ведмеді». URL: https://3bears.ua/ (дата звернення: 04.05.2024)uk_UA
dc.relation.references5. Офіційний сайт ТОВ «Ласунка». URL: https://lasunka.com/ (дата звернення: 04.05.2024)uk_UA
dc.relation.references6. Комплекс маркетингу: сучасні концепції. URL: http://repository.vsau.org/getfile.php/13305.pdf (дата звернення: 29.05.2024).uk_UA
dc.relation.references7. Конспект лекцій з навчальної дисципліни маркетинг «Маркетинг» галузь знань: 07 «Управління та адміністрування», спеціальність: 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 074 «Публічне адміністрування». Львів: ЛНУ ім. Івана Франка, ФУФБ, 2018. 192 с.uk_UA
dc.relation.references8. Гребра В.Д. Основи економіки, менеджменту та маркетингу: навч.посіб, Київ: Ліра-К, 2020. 224 сuk_UA
dc.relation.references9. М.Зяйлик, О.Вівчар «Динаміка складових інноваційного маркетингу».[Електроннипй ресурс]/ Марія Зяйлик, Оксана Вівчар //Соціально-економічні проблеми і держава . – 2021.- Вип.2(25). с.281-286. Режим доступу: http//sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21vonmc.pdf.uk_UA
dc.relation.references10. Жосан Г. Стан розвитку діджиталізації в Україні. Економічний аналіз. 2020. Том 30. № 1. Частина 2. С. 44–52.uk_UA
dc.relation.references11. Турчин Л., Островерхов В. Сучасні тренди Інтернет–маркетингу. Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України : наук. журн. / Засновник Терноп. нац. економ. ун–т ; гол. ред. Є. П. Качан. Тернопіль : Економічна думка, 2019. Вип. 24 . С. 75–85uk_UA
dc.relation.references12. Зяйлик М.Ф., Юрик Н.Є. «Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності підприємств». Матеріали четвертої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційні аспекти ресурсовикористання» пам»яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України Чумаченька Миколи Григоровича. 27 березня 2015р., Тернопіль, Україна, с.101-102.uk_UA
dc.relation.references13. Воронко О.С. Особливості SWOT-аналізу в управлінні підприємством.Розвиток соціально-економічних систем в геоекономічному просторі: теорія, методологія, організація обліку та оподаткування: матеріали міжнар. наук.-практ. конф. 11-12 травня 2020 р.(ТНТУ ім. І.Пулюя, м. Тернопіль). Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2020. С.57-58.uk_UA
dc.relation.references14. Богашко О. Л. Ситуаційний підхід – сучасна концепція менеджменту. Актуальні проблеми соціально-економічного розвитку: регіональні особливості та світові тенденції : матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції студентів та молодих вчених (м. Івано-Франківськ, 26-27 жовтня 2022 р.). Івано-Франківськ : ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника”, 2022. С. 165-167.uk_UA
dc.relation.references15. Велещук С. С. Бренд-менеджмент в стратегічному розвитку підприємств: автореф. м. На здобуття наук. Ступеня м. . Ек. Наук: 08.00.04. Київ, 2021. 20 с.uk_UA
dc.relation.referencesАніщенко В. О. Сучасні методичні засади формування стратегічного менеджменту в Україні. Екологічний менеджмент: збірник наук. праць. К.: МАУП. 2021. С. 31-34.uk_UA
dc.relation.references17. Білоус В. Маркетингова стратегія: основи побудови та реалізації. - Київ: КНЕУ, 2016.uk_UA
dc.relation.references18. Боковець В. В. Методичні підходи діагностики підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2022. № 2. С. 14-19.uk_UA
dc.relation.references18. Боковець В. В. Методичні підходи діагностики підприємств у сучасних умовах господарювання. Вісник Запорізького національного університету. Економічні науки. 2022. № 2. С. 14-19.uk_UA
dc.relation.referencesБілоусько Н. Л. Вплив забезпеченості основними засобами на економічну ефективність підприємства. Економіка & держава. 2021. № 4. С. 84-87.uk_UA
dc.identifier.citationenYatsyuk M. M. Improvement of management of marketing activity, on the example of JSC "Zhytomyr Maslozavod" company "Rud". Work to obtain the qualification level "bachelor" 073 "Management"/ scientific management. M.F. Zialyk. Ternopil: Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyu, 2024, 74.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка Яцюк.pdf568,86 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
КРБ_ЯЦЮК_пдф.pdf1,25 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора