Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46017
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorСтадник, Наталія Богданівна-
dc.contributor.advisorStadnyk, Natalia-
dc.contributor.authorШелофастов, Богдан Олександрович-
dc.contributor.authorShelofastov, Bohdan-
dc.date.accessioned2024-07-09T23:07:25Z-
dc.date.available2024-07-09T23:07:25Z-
dc.date.issued2024-06-17-
dc.date.submitted2024-06-25-
dc.identifier.citationШелофастов Б.О. Комп'ютерна система навчання керування дроном в ігровій формі : робота на здобуття кваліфікаційна ступеня бакалавр: спец. 123 — комп’ютерна інженерія / наук.кер. Н.Б. Стадник. — Тернопіль: ТНТУ, 2024. — 55 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46017-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена розробці ігрової комп’ютеризованої системи для навчання управлінню дроном. На основі проведеного аналізу роботи квадрокоптеру було створено концепцію інтерактивного тренування. Розглянуто програмний рушій Unity. Проведено огляд основних його інструментів. При реалізації проєкту застосовано значну кількість інструментів та готових вбудованих бібліотек. Для передачі атмосфери гри використано інструмент Skybox, Розроблено структури гри, побудована схема її роботи, наведено діаграму використання проєкту. Розроблено алгоритм роботи методу пошуку оптимального шляху руху дрону. Реалізовано різні ефекти та анімаційні елементи для надання більшої реалістичності. Проєкт змонтовано у повноцінний програмний продукт та протестовано. Результати проведеного тестування дають змогу стверджувати, що мета виконання роботи досягнута повністю. Розробка має практичну цінність, дає можливість навчитися керувати дроном в ігровій формі. Може бути застосована як симулятор для навчання операторів дронів.uk_UA
dc.description.abstractThe qualification work deals with the creation of a game computerized system for learning how to control a drone. The concept of interactive training was created on the basis of the analysis of the operation of the quadrocopter. The software driver Unity is considered. An overview of its main tools was conducted During the implementation of the project, a significant number of tools and ready-made built-in libraries were used. The Skybox tool was used to convey the atmosphere of the game. The structure of the game was developed, a diagram of its operation was built, and a diagram of the use of the project was given. The algorithm of the method of finding the optimal path of the drone movement has been developed. Various effects and animation elements have been implemented to provide greater realism. The project has been assembled into a full-fledged software product and tested. The results of the conducted testing make it possible to state that the purpose of the work has been fully achieved. The development has practical value, it provides an opportunity to learn how to control a drone in a playful way. Can be used as a simulator for training drone operators.uk_UA
dc.description.tableofcontentsПЕРЕЛІК УМОВНИХ ПОЗНАЧЕНЬ, СИМВОЛІВ, ОДИНИЦЬ СКОРОЧЕНЬ І ТЕРМІНІВ 8 ВСТУП 9 РОЗДІЛ 1 АНАЛІЗ ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ 11 1.1 Конструкція дрону 11 1.2 Опис розробки 15 1.3 Ігровий рушій 15 1.4 Знайомство з інтерфейсом, основні інструменти 16 1.5 Інструменти створення ландшафту 18 РОЗДІЛ 2 ПРОЕКТНА ЧАСТИНА 22 2.1 Особливості представлення моделі дрона 22 2.2 Структура гри 24 2.3 SkyBox у Unity 27 2.4 Створення ландшафту гри 29 2.5 Налаштування Skybox 32 РОЗДІЛ 3 ПРАКТИЧНА ЧАСТИНА 34 3.1 Створення дрону 34 3.2 Реалізація Splash Screen 35 3.3 Рух камери і Standard assets 36 3.4 Реалізація ефектів 39 3.5 Реалізація вікна UI 42 3.6 Створення анімації за допомогою інструмента TimeLine 44 3.7 Монтування гри 46 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 48 4.1 Стихійні лиха та їх класифікація. 48 4.2 Соціальне значення охорони праці 50 ВИСНОВКИ 53 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectАССЕТДРОНuk_UA
dc.subjectІГРОВИЙ РУШІЙuk_UA
dc.subjectТЕКСТУРАuk_UA
dc.subjectSKYBOXuk_UA
dc.subjectTERRAINuk_UA
dc.subjectUNITYuk_UA
dc.subjectASSETuk_UA
dc.subjectDRONEuk_UA
dc.subjectGAME ENGINEuk_UA
dc.subjectTEXTUREuk_UA
dc.titleКомп'ютерна система навчання керування дроном в ігровій форміuk_UA
dc.title.alternativeComputer system of learning to control a drone in a game formuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Шелофастов Богдан Олександрович , 2024uk_UA
dc.rights.holder© Shelofastov Bohdan, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberБревус, Віталій Миколайович-
dc.contributor.committeeMemberBrevus, Vitalii-
dc.coverage.placenameТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.format.pages55-
dc.subject.udc004.92uk_UA
dc.relation.referencesDrone technology uses and applications for commercial,Anatomy of A Drone. URL: https://www.dronefly.com/the-anatomy-of-a-drone (дата звернення: 12.03.2024)/ industrial and military drones. URL: https://www.businessinsider.com/drone-technology-uses-applications (дата звернення: 12.04.2024).uk_UA
dc.relation.referencesВікіпедія. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Unity_ігровий_рушій (дата звернення: 21.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesC# documentation. URL: https://learn.microsoft.com/en-us/dotnet/csharp/ (дата звернення: 23.04.2024)uk_UA
dc.relation.referencesСучасний підручник з JavaScript. URL: https://uk.javascript.info/ (дата звернення: 20.04.2024).uk_UA
dc.relation.referencesUnity documentation. URL: https://docs.unity3d.com/ (дата звернення: 20.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesРозробка комп’ютерних ігор за допомогою Unity 3D: електронний навчальний посібник для підготовки студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення» / Укладач: О.М. Ляшенко. – Херсон: видавництво ФОП Вишемирський В.С., 2018. 220 с.uk_UA
dc.relation.referencesРозробка ігор. URL: https://metanit.com/sharp/ (дата звернення: 19.04.2024).uk_UA
dc.relation.referencesЩо таке Unity? URL: https://lemon.school/blog/shho-take-unity (дата звернення: 24.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesОснови Unity. URL: https://www.raywenderlich.com/ unity/paths/learn (дата звернення: 27.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesСтворення ландшафту у програмі Unity. URL: https://www.youtube.com/ watch?v=y6k17fK8i50 (дата звернення: 27.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesPadfield Gareth. Helicopter flight dynamics: the theory and application of flying qualities and simulation modeling. Blackwell Pub. Oxford, 2008 ISBN: 978–14051–1817–0.uk_UA
dc.relation.referencesРозробка ігор. URL: https://metanit.com/sharp/ (дата звернення: 19.04.2024).uk_UA
dc.relation.referencesРозробка ігор на Unity 5. URL: https://itproger.com/course/unity (дата звернення: 27.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesПовний огляд Unity. URL: http://devgam.com/polnyj-obzor-unity-5 (дата звернення: 05.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesKnowable magazine. URL: https://knowablemagazine.org/article/mind/ 2019/video-games-educational-benefits. (дата звернення: 03.05.2024).uk_UA
dc.relation.referencesЕлектронний підручник C#. URL: https://www.tutorialspoint.com/csharp/ index.htm (дата звернення: 24.03.2024).uk_UA
dc.relation.referencesСтеблюк М.І. Цивільна оборона: Підручник. Знання, 2006. 487 с.uk_UA
dc.relation.referencesТолок А.О. Крюковська О.А. Безпека життєдіяльності: Навч. посібник, 2011. 215 с.uk_UA
dc.relation.referencesАгєєв Є .Я. Основи охорони праці: Навчально-методичний посібник для самостійної роботи по вивченню дисципліни. Львів: «Новий Світ – 2000», 2009. 404 с.uk_UA
dc.relation.referencesОснови охорони праці: Підручник.; 3-те видання / За ред. К. Н Ткачука. К.: Основа, 2011. 480 с.uk_UA
dc.relation.referencesОсухівська Г. М., Тиш Є. В., Луцик Н. С., Паламар А. М. Методичні вказівки до виконання кваліфікаційних робіт здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 123 «Комп’ютерна інженерія» усіх форм навчання. Тернопіль, ТНТУ. 2022. 28 с.uk_UA
dc.relation.referencesПаламар М.І., Стрембіцький М.О., Паламар А.М. Проектування комп’ютеризованих вимірювальних систем і комплексів. Навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ. 2019. 150 с.uk_UA
dc.relation.referencesVelychko D., Osukhivska H., Palaniza Y., Lutsyk N., Sobaszek L. Artificial Intelligence Based Emergency Identification Computer System. Advances in Science and Technology Research Journal, 18 no. 2, 2024, Р. 296-304.uk_UA
dc.relation.referencesPalamar A., Karpinski M., Palamar M., Osukhivska H., Mytnyk M. Remote Air Pollution Monitoring System Based on Internet of Things. CEUR Workshop Proceedings, 2nd International Workshop on Information Technologies: Theoretical and Applied Problems (ITTAP 2022), Ternopil, Ukraine, November 22–24, 2022. Vol. 3309. P. 194-204.uk_UA
dc.identifier.citationenShelofastov B. Computer system of learning to control a drone in a game form : Bachelor Thesis „123 — Computer Engineering“ / Bohdan Shelofastov - Ternopil, TNTU, 2024 – 55 p.uk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical Universityuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:123 — Комп’ютерна інженерія (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Author_Notes_Bohdan_Shelofastov.docx10,54 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Bohdan_Shelofastov.pdf1,57 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора