Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45879
Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.advisorКозбур, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorОзіранець, Алла Володимирівна-
dc.contributor.authorOziranets, Alla Volodymyrivna-
dc.date.accessioned2024-07-05T13:43:38Z-
dc.date.available2024-07-05T13:43:38Z-
dc.date.issued2024-06-29-
dc.date.submitted2024-06-15-
dc.identifier.citationОзіранець А. В. Розробка 3D-моделей із використанням вокселів : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Козбур. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 58 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45879-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена дослідженню воксельного моделювання та його практичного застосування. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано моделювання за допомогою вокселів, графічно продемонстровано різницю між воксельним та полігональним моделюванням. Проаналізовано наявні програмні рішення для реалізації проєктів з використанням вокселів. В другому розділі кваліфікаційної роботи розглянуто функціональні можливості обраного програмного забезпечення відповідно до поставленого завдання та обрано тематику проєкту. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано процес створення воксельних 3D-моделей у програмному середовищі VoxEdit, експорт даних моделей на маркетплейс та подальше застосування у віртуальному світі Sandbox. Об’єктом дослідження виступають процеси розробки воксельних 3D-моделей та їх подальше практичне застосування. Предметом дослідження є створення набору воксельних моделей у середовищі VoxEdit, які об’єднані спільною тематикою – лицарство. This qualification work is dedicated to the reserch of voxel modeling and its practical applications. The first chapter of the qualification work describes modeling using voxels, graphically demonstrating the difference between voxel and polygonal modeling. Existing software solutions for implementing projects using voxels are analyzed. In the second chapter, the functional capabilities of the selected software are considered according to the assigned task, and the project's theme is chosen. The third chapter describes the process of creating voxel 3D models in the VoxEdit software environment, exporting these models to a marketplace, and their further application in the Sandbox metaverse. The object of the research is the processes of developing voxel 3D models and their further practical application. The subject of this qualification work is the creation of a set of voxel models in the VoxEdit environment, united by a common theme – chivalry.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВступ 8 РОЗДІЛ 1. ВОКСЕЛЬНЕ МОДЕЛЮВАННЯ. АНАЛІЗ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДЛЯ СТВОРЕННЯ ВОКСЕЛЬНИХ МОДЕЛЕЙ 9 1.1 Моделювання за допомогою вокселів 9 1.1.1 Вокселі як один із засобів 3D-моделювання 9 1.1.2 Переваги та недоліки воксельного моделювання 11 1.1.3 Сфери застосування та перспективи розвитку воксельних моделей 12 1.2 Аналіз програмних рішень для розробки 3D-моделей за допомогою вокселів 5 1.2.1 Qubicle 6 1.2.2 Goxel 7 1.2.3 MagicaVoxel 8 1.2.4 Mega Voxels 10 1.2.5 VoxEdit 12 РОЗДІЛ 2. ОГЛЯД ФУНКЦІОНАЛЬНИХ МОЖЛИВОСТЕЙ VOXEDIT. ТЕМАТИКА ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ ПРОЄКТУ 14 2.1 Шаблони 14 2.2 Режими роботи в програмному середовищі, їх призначення 15 2.2.1 Block Editor 16 2.2.2 Modeler 17 2.2.3 Animator 18 2.3 Режими роботи інструментів для воксельного моделювання. Їх різновид та функціонал 19 2.4 Вибір тематики проєкту 21 2.5 Постановка завдання відповідно до обраної тематики 24 РОЗДІЛ 3. Розробка набору воксельних 3D-моделей 26 3.1 Реалізація моделей 26 3.1.1 Модель персонажа 26 3.1.2 Обладунки 31 3.1.3 Зброя 36 3.1.4 Елементи інтер’єру 37 3.2 Створення анімацій 39 3.3 Експорт створених моделей на маркетплейс 40 3.4 Використання набору моделей у метасвіті SandBox 43 РОЗДІЛ 4. Безпека життєдіяльності, основи Охорони праці 46 4.1 Значення адаптації для 3D-дизайнера в трудовому процесі 46 4.2 Естетичне оформлення та ергономічне дослідження робочого місця 3D-дизайнера 47 ВИСНОВКИ 52 Перелік джерел 54 Додаткиuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectкомп’ютерна графікаuk_UA
dc.subjectcomputer graphicsuk_UA
dc.subjectвокселіuk_UA
dc.subjectvoxelsuk_UA
dc.subjectнабір моделейuk_UA
dc.subjectmodel setuk_UA
dc.subjectмоделюванняuk_UA
dc.subjectmodelinguk_UA
dc.subjectанімуванняuk_UA
dc.subjectanimatinguk_UA
dc.subjectметасвіт sandboxuk_UA
dc.subjectsandbox metaverseuk_UA
dc.subjectтематика лицарстваuk_UA
dc.subjectthemes of chivalryuk_UA
dc.subjectvoxedituk_UA
dc.titleРозробка 3D-моделей із використанням вокселівuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of 3D Models Using Voxelsuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Озіранець Алла Володимирівна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberСтоянов, Юрій Миколайович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.42uk_UA
dc.relation.references1. Лекція 1. Тема: Сутність методу моделювання як науковий процес пізнання. Особливості наукового пізнання. Ужгородський національний університет. URL: https://www.uzhnu.edu.ua/en/infocentre/get/25551 (дата звернення: 31.01.2024)uk_UA
dc.relation.references2. Ношкалюк А. Розробка інтерактивних 3D моделей для використання у віртуальному навчальному середовищі / Ношкалюк А., Скоренький Ю. Л. // Матеріали Ⅴ Міжнародної студентської науково-технічної конференції "Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання", 28-29 квітня 2022 р. – Т. : ТНТУ, 2022. – С. 49. – (Інформаційні технології).uk_UA
dc.relation.references3. Kramar O., Skorenkyy Y., Rokitskyi O., Kramar T. Application of virtual and augmented reality technologies for creation of a digital museum of scientific and cultural heritage of ivan puluj (2021) CEUR Workshop Proceedings, 3039, pp. 285 - 293, Cited 1 times.uk_UA
dc.relation.references4. Kramar O., Drohobytskiy Y., Skorenkyy Y., Rokitskyi O., Kunanets N., Pasichnyk V., Matsiuk O. Augmented Reality-assisted Cyber-Physical Systems of Smart University Campus (2020) International Scientific and Technical Conference on Computer Sciences and Information Technologies, 2, art. no. 9321951, pp. 309 - 313, Cited 6 times. DOI: 10.1109/CSIT49958.2020.9321951uk_UA
dc.relation.references5. Моделі і моделювання – урок. Інформатика, 10 клас. МійКлас. URL: https://www.miyklas.com.ua/p/informatica/10-klas/modeli-i-modeliuvannia-analiz-ta-vizualizatciia-danikh-326184/modeli-i-modeliuvannia-analiz-ta-vizualizatciia-danikh-325755/re-ff6556f7-3f39-43d7-9947-334f5be1f957 (дата звернення: 01.02.2024)uk_UA
dc.relation.references6. Creating a 3D model from a 2D drawing. Study guides to lab classes № 5 of “CAM and САЕ Systems of Machine Building Production“ subject. Editors: Vasylkiv V., Danylchenko L., Radyk D. – Ternopil: Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University named after Ivan Pul'uj, 2021. – 39 р.uk_UA
dc.relation.references7. Deep MRI Segmentation: A Convolutional Method Applied to Alzheimer Disease Detection. ResearchGate. URL: https://www.researchgate.net/publication/337790313_Deep_MRI_Segmentation_A_Convolutional_Method_Applied_to_Alzheimer_Disease_Detection (дата звернення: 01.02.2024)uk_UA
dc.relation.references8. Воксельна графіка: технічні виклики та обмеження напряму. FoxmindEd. URL: https://foxminded.ua/vokselna-hrafika/ (дата звернення: 02.02.2024)uk_UA
dc.relation.references9. The Main Benefits and Disadvantages of Voxel Modeling. Spatial. URL: https://blog.spatial.com/the-main-benefits-and-disadvantages-of-voxel-modeling (дата звернення: 02.02.2024)uk_UA
dc.relation.references10. Voxels, the Future of Computer Game Design. The Interaction Design Foundation. URL: https://www.interaction-design.org/literature/article/voxels-the-future-of-computer-game-design (дата звернення: 02.02.2024)uk_UA
dc.relation.references11. A review and perspective on hybrid modeling methodologies. Fundamentals of hybrid modeling. ScienceDirect. URL: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2772508123000546 (дата звернення: 03.02.2024)uk_UA
dc.relation.references12. Гайдар-Цимбал К. А. 3D моделювання лабораторій кафедри комп’ютерних систем та мереж / К. А. Гайдар-Цимбал, Г. М. Осухівська // Матеріали Ⅷ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 9-10 грудня 2020 року. – Т. : ТНТУ, 2020. – С. 103. – (Комп’ютерні системи та мережі).uk_UA
dc.relation.references13. Explore and animate geological data with voxels. Esri. URL: https://learn.arcgis.com/en/projects/explore-and-animate-geological-data-with-voxels/ (дата звернення: 03.02.2024)uk_UA
dc.relation.references14. NFT: що це таке і як працює - Bazilik Media. Bazilik Media. URL: https://bazilik.media/nft-shcho-tse-take-i-iak-pratsiuie/ (дата звернення: 03.02.2024)uk_UA
dc.relation.references15. Сфери застосування воксельної графіки. Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету. URL: https://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/35639/воксель.pdf?sequence=1 (дата звернення: 03.02.2024)uk_UA
dc.relation.references16. Qubicle. Why you should try out Qubicle? Features. Qubicle. URL: https://www.minddesk.com/qubicle/about (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references17. Qubicle Voxel Editor - Mega Voxels. Mega Voxels. URL: https://www.megavoxels.com/learn/qubicle-voxel-editor/ (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references18. Goxel 3D Voxel Editor. Goxel. URL: https://goxel.xyz/ (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references19. Slant – VoxelShop vs Goxel detailed comparison as of 2024. Slant. URL: https://www.slant.co/versus/5453/19254/~voxelshop_vs_goxel (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references20. MagicaVoxel. A free lightweight GPU-based voxel art editor and interactive path tracing renderer. MagicaVoxel. URL: https://ephtracy.github.io/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references21. Creating stunning 3D art with MagicaVoxel: a beginner’s guide. Voxelers by Proportione. URL: https://voxelers.com/beginners-guide-magicavoxel-3d-art/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references22. Mega Voxels - Build Voxel Art and 3D Pixel Art with Voxels. Mega Voxels. URL: https://www.megavoxels.com/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references23. What is Mega Voxels? – Mega Voxels. Mega Voxels. URL: https://www.megavoxels.com/learn/what-is-mega-voxels/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references24. Create and Animate Voxel NFT Assets Using VoxEdit. The Sandbox. URL: https://www.sandbox.game/en/create/vox-edit/ (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references25. Templates. The VoxEdit Academy. The Sandbox. URL: https://docs.sandbox.game/the-voxedit-academy/templates/templates (дата звернення: 04.02.2024)uk_UA
dc.relation.references26. What is VoxEdit. The VoxEdit Academy. The Sandbox Documentation. URL: https://docs.sandbox.game/the-voxedit-academy/voxedit/what-is-voxedit (дата звернення: 05.02.2024)uk_UA
dc.relation.references27. Modes & Tools. The VoxEdit Academy. The Sandbox Documentation. URL: https://docs.sandbox.game/the-voxedit-academy/modeler/modes-and-tools (дата звернення: 05.02.2024)uk_UA
dc.relation.references28. What are ASSETs. The Sandbox Knowledgebase. URL: https://docs.sandbox.game/the-sandbox/assets/what-are-assets (дата звернення: 06.02.2024)uk_UA
dc.relation.references29. A Guide to the Most Popular 3D Game Art Styles and Techniques. Design Your Way. URL: https://www.designyourway.net/blog/a-guide-to-the-most-popular-3d-game-art-styles-and-techniques/ (дата звернення: 07.02.2024)uk_UA
dc.relation.references30. Лицарство і лицарська культура в Середньовіччі. Моя освіта. URL: https://moyaosvita.com.ua/istoriya/licarstvo-i-licarska-kultura-v-serednovichchi/ (дата звернення: 07.02.2024)uk_UA
dc.relation.references31. Що таке референс, коли він потрібний і де шукати джерела натхнення. MC.today, Media for Creators. URL: https://mc.today/uk/shho-take-referens/ (дата звернення: 08.02.2024)uk_UA
dc.relation.references32. Що таке The Sandbox: огляд популярного ігрового метавсесвіту. GN Crypto. URL: https://gncrypto.news/ua/news/what-is-the-sandbox-an-overview-of-the-popular-gaming-metaverse/ (дата звернення: 09.02.2024)uk_UA
dc.relation.references33. Що таке блокчейн і як він працює? | Binance Academy. Binance Academy. URL: https://academy.binance.com/uk/articles/what-is-blockchain-and-how-does-it-work (дата звернення: 10.02.2024)uk_UA
dc.relation.references34. Значення адаптації в трудовому процесі. Pidru4niki. URL: https://pidru4niki.com/1569010238166/bzhd/znachennya_adaptatsiyi_trudovomu_protsesi (дата звернення: 12.06.2024)uk_UA
dc.relation.references35. Адаптація персоналу та навчання менеджерів. Роби Бізнес, Укр. URL: https://xn--90aamhd6acpq0s.xn--j1amh/teoriya/adaptatsiia-personalu/ (дата звернення: 13.06.2024)uk_UA
dc.relation.references36. ДСТУ 8604:2015 Дизайн і ергономіка. Робоче місце для виконання робіт у положенні сидячи. Загальні ергономічні вимоги.uk_UA
dc.relation.references37. ДСТУ 7951:2015 Дизайн і ергономіка. Крісло оператора. Загальні ергономічні вимоги.uk_UA
dc.relation.references38. ДБН В.2.5-28 : 2018 ,,Природне і штучне освітлення”: вид. офіц. – К. : Мінрегіон України, 2018. 133 с.uk_UA
dc.relation.references39. Природне освітлення, його нормування та розрахунок. Бібліотека економіста. URL: https://library.if.ua/book/9/948.html (дата звернення: 15.06.2024).uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Ymddengys yng Nghasgliadau:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
2024_KRB_SNs-42_Oziranets_A_V.pdf4,26 MBAdobe PDFGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.

Offer Gweinyddol