Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45855
Назва: Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender
Інші назви: Creation of a 3D Model of the Anime Character "Athanaz" Using Blender
Автори: Мельничук, Олександра Сергіївна
Melnychuk, Oleksandra Serhiivna
Приналежність: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Мельничук О. С. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.
Дата публікації: 26-чер-2024
Дата подання: 12-чер-2024
Дата внесення: 5-лип-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Науковий керівник: Шимчук, Григорій Валерійович
Члени комітету: Золотий, Роман Захарійович
УДК: 004.92
Теми: 3D-модель
3D model
аніме
anime
ханьфу
hanfu
UV-розгортка
UV-mapping
текстури
textures
шейдер
shader
рендер
render
Blender
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота присвячена створенню тривимірної моделі аніме-персонажа ”Атаназ” з використанням Blender. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано аналіз інструментів для створення 3D-моделей та вибір середовища. Висвітлено порівняльну таблицю обраних програм на основі розглянутої інформації, та окремо їх основних рендерів. Розглянуто інтерфейси, можливості, недоліки, переваги та особливості трьох найпопулярніших програм, які підходять для виконання поставленого завдання, а саме розробки персонажа аніме-стилю, серед яких Maya, ZBrush та Blender. Проаналізовано статистичні дані щодо популярності ПЗ для 3D-моделювання за останні роки. В другому розділі кваліфікаційної роботи зроблене проектування персонажа. Досліджено сучасні 3D-моделі чоловіків аніме-стилю різних ігор від провідних компаній, обрано найкращий напрям та підхід. Розроблено дизайн персонажа, проаналізовано можливі варіанти одягу, знайдено референси. Сформовано поетапний план створення 3D-моделі аніме-персонажа «Атаназ» з урахуванням нюансів, рекомендаціями та попередженнями. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано поетапний процес створення 3D-моделі аніме-персонажа «Атаназ». В результаті розроблено кінцевий варіант моделі згідно концепту, з оптимізованою топологією, готовими текстурами, налаштованими шейдерами та удосконаленим ригінгом. The qualification work is dedicated to creating a three-dimensional model of the anime character "Atanaz" using Blender. The first section of the thesis provides an analysis of tools for creating 3D models and the selection of an appropriate environment. It presents a comparative table of the chosen software based on the reviewed information and highlights their main render engines separately. The interfaces, capabilities, disadvantages, advantages, and features of the three most popular programs suitable for developing an anime-style character – Maya, ZBrush, and Blender – are examined. Statistical data on the popularity of 3D modeling software in recent years is also analyzed. The second section of the thesis focuses on the design of the character. It examines contemporary 3D models of male anime-style characters from various leading game companies and selects the best direction and approach. The character design is developed, possible clothing options are analyzed, and references are found. A plan for creating the 3D model of the anime character "Atanaz" is formulated too. The third section of the thesis describes the step-by-step process of creating the 3D model of the anime character "Atanaz." The result is a final version of the model according to the concept, with optimized topology, completed textures, configured shaders, and improved rigging.
Зміст: ВСТУП...7 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛЕЙ ТА ВИБІР СЕРЕДОВИЩА...10 1.1 Огляд популярного ПЗ для 3D-моделювання...10 1.1.1 Blender…11 1.1.2 Autodesk Maya...13 1.1.3 ZBrush…14 1.2 Порівняння ПЗ для 3D-моделювання...17 1.3 Вибір середовища для створення моделі...21 1.4 Висновок до першого розділу...22 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРСОНАЖА "АТАНАЗ"...23 2.1 Вибір стилю...23 2.2 Розробка дизайну персонажа...27 2.3 План створення 3D-моделі...31 2.4 Висновок до другого розділу...39 РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛІ АНІМЕ-ПЕРСОНАЖА «АТАНАЗ»...40 3.1 Створення базової моделі...40 3.2 Накладання текстур...48 3.3 Ригінг персонажа...50 3.4 Висновок до третього розділу...52 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ...53 4.1 Психологічні чинники небезпеки...53 4.2 Вплив кольору на покращення умов праці та підвищення продуктивності виробництва...56 4.3 Висновок до четвертого розділу...58 ВИСНОВКИ...59 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ...61 ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45855
Власник авторського права: © Мельничук Олександра Сергіївна, 2024
Перелік літератури: 1. 3D Mapping and Modeling Market. Fortune Business Insights. URL: https://www.fortunebusinessinsights.com/3d-mapping-and-modeling-market-106003 (дата звернення: 19.06.2024)
2. Anime Statistics, Information, Data & Fun Facts. Poggers. URL: https://poggers.com/blogs/data/anime-statistics-information-data-fun-facts (дата звернення: 19.06.2024)
3. Unicorn Index. Hurun. URL: https://www.hurun.net/en-US/Rank/HsRankDetails?pagetype=unicorn (дата звернення: 19.06.2024)
4. Revenue. Gacha Revenue. URL: https://www.gacharevenue.com/revenue (дата звернення: 19.06.2024)
5. Blender Foundation Annual Report 2022. Blender Foundation. URL: https://download.blender.org/foundation/Blender-Foundation-Annual-Report-2022-v2.pdf (дата звернення: 19.06.2024)
6. Ubisoft Joins Blender Development Fund. Blender. URL: https://www.blender.org/press/ubisoft-joins-blender-development-fund/ (дата звернення: 19.06.2024)
7. Blender by the Numbers 2020. Blender. URL: https://www.blender.org/news/blender-by-the-numbers-2020/ (дата звернення: 19.06.2024)
8. Autodesk Maya. Enlyft. URL: https://enlyft.com/tech/products/autodesk-maya (дата звернення: 19.06.2024)
9. The Magic of Pixar and Maya. Design Engine. URL: https://design-engine.com/the-magic-of-pixar-and-maya/ (дата звернення: 19.06.2024)
10. RenderMan for Maya 24.0. Pixar. URL: https://rmanwiki.pixar.com/display/RFM24/RenderMan+for+Maya+24.0 (дата звернення: 19.06.2024)
11. Autodesk Maya Market Share. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/graphic-design-software/autodesk-maya-market-share (дата звернення: 19.06.2024)
12. ZBrush. Enlyft. URL: https://enlyft.com/tech/products/zbrush (дата звернення: 19.06.2024)
13. Official ZBrush Summit 2016 Presentation: Blizzard Entertainment. Pixologic. URL: https://pixologic.com/zbrushlive/official-zbrush-summit-2016-presentation-blizzard-entertainment/ (дата звернення: 19.06.2024)
14. ZBrush. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/ZBrush (дата звернення: 19.06.2024)
15. Interview Archive: Weta. Pixologic. URL: https://pixologic.com/interview/archive/weta/ (дата звернення: 19.06.2024)
16. ZBrush Market Share. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/digital-drawing-and-painting/zbrush-market-share#free-plan-signup (дата звернення: 19.06.2024)
17. 3D Modeling. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/3d-modeling (дата звернення: 19.06.2024)
18. Best 3D Character Creator Software. 3D Sourced. URL: https://www.3dsourced.com/3d-software/best-3d-character-creator-software/ (дата звернення: 19.06.2024)
19. Best 3D Modeling Software. Just Creative. URL: https://justcreative.com/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2024)
20. Autodesk Maya Overview. Autodesk. URL: https://www.autodesk.com/products/maya/overview?term=1-YEAR&tab=subscription (дата звернення: 19.06.2024)
21. Best 3D Modeling Software. PopSci. URL: https://www.popsci.com/gear/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2024)
22. ZBrush. Maxon. URL: https://www.maxon.net/en/zbrush (дата звернення: 19.06.2024)
23. ZBrush. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/ZBrush (дата звернення: 19.06.2024)
24. Path Tracer. Unreal Engine. URL: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/RenderingAndGraphics/RayTracing/PathTracer/ (дата звернення: 19.06.2024)
25. Home. Love and Deep Space. URL: https://loveanddeepspace.infoldgames.com/en-EN/home (дата звернення: 19.06.2024)
26. Honkai: Star Rail. HoYoverse. URL: https://hsr.hoyoverse.com/en-us/ (дата звернення: 19.06.2024)
27. Genshin Impact. HoYoverse. URL: https://genshin.hoyoverse.com/en/ (дата звернення: 19.06.2024)
28. Wuthering Waves. Kuro Games. URL: https://wutheringwaves.kurogames.com/en/#video (дата звернення: 19.06.2024)
29. Hanbok. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Hanbok (дата звернення: 19.06.2024)
30. Chinese and Korean dopo. Telegra.ph. URL: https://telegra.ph/Chinese-and-Korean-dopo%E9%81%93%E8%A2%8D-12-05 (дата звернення: 19.06.2024)
31. Кімоно. Wikipedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE (дата звернення: 19.06.2024)
32. Kimono for Men. KimuraKami. URL: https://kimurakami.com/blogs/japan-blog/kimono-for-men (дата звернення: 19.06.2024)
33. Hanfu. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Hanfu (дата звернення: 19.06.2024)
34. Chinese Hanfu Male Ancient Martial Arts Swordsman Warrior Cosplay Robe. Wholesale Dance Dress. URL: https://www.wholesaledancedress.com/chinese-hanfu-male-ancient-martial-arts-swordsman-warrior-cosplay-robe-men-chinese-traditional-folk-costumes-anime-drama-performance-photos-shooting-prince-gown-630473245223 (дата звернення: 19.06.2024)
35. All About Pinterest. Pinterest. URL: https://help.pinterest.com/uk/guide/all-about-pinterest (дата звернення: 19.06.2024)
36. Референс (значення). Wikipedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%81_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F) (дата звернення: 19.06.2024)
37. Human Body Proportions. Pinterest. URL: https://www.pinterest.com/pin/2744449765100720/ (дата звернення: 19.06.2024)
38. Basic Proportions of the Human Body. Pastel Anne. URL: https://pastelanne.wordpress.com/2015/04/18/basic-proportions-of-the-human-body/ (дата звернення: 19.06.2024)
39. What is Good Topology? Reallusion Magazine. URL: https://magazine.reallusion.com/2024/02/21/what-is-good-topology/ (дата звернення: 19.06.2024)
40. UV Mapping Tutorial in Blender 2.79. Chocofur. URL: https://learn.chocofur.com/uv-mapping-tutorial-in-blender-2-79 (дата звернення: 19.06.2024)
41. What is 3D Rigging? Dreamfarm Studios. URL: https://dreamfarmstudios.com/blog/what-is-3d-rigging/ (дата звернення: 19.06.2024)
42. Безпека життєдіяльності. Вінницький національний технічний університет. URL: https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmbt/berezyuk_bezpeka_zhittyediyalnosti/12.htm (дата звернення: 19.06.2024)
43. ДСТУ 2293:2014. Охорона праці. Терміни та визначення основних понять. – [Чинний від 2015-05-01]. – Харків: Нацiональний науково-дослiдний iнститут промислової безпеки та охорони працi, 2014. – 13 с.
44. Безпека життєдіяльності. Studfile. URL: https://studfile.net/preview/5282833/page:3/ (дата звернення: 19.06.2024)
45. Безпека життєдіяльності : навчальний посібник / Т. Є. Стиценко та ін. Харків: Національний університет радіоелектроніки, 2018. – 198 с.
46. Безпека життєдіяльності. Subjectum. URL: https://subjectum.eu/safety/bezpeka/30.html (дата звернення: 19.06.2024)
47. Основи охорони праці : підручник / М. С. Одарченко та ін. Харків: Державний університет харчування та торгівлі, 2017. – 341 с.
48. Основи безпеки життєдіяльності. Studfile. URL: https://studfile.net/preview/9768898/page:6/ (дата звернення: 19.06.2024)
49. ДСТУ ISO 3864-1:2005. Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Частина 1. Принципи проектування знаків безпеки для робочих місць та місць громадського призначення (ISO 3864-1:2002, IDT) – Київ, Держспоживстандарт України, 2006. – 23 с.
50. V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786
51. Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)
52. Lytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621
53. Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97.
54. O. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924
55. Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора