Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorШимчук, Григорій Валерійович-
dc.contributor.authorМельничук, Олександра Сергіївна-
dc.contributor.authorMelnychuk, Oleksandra Serhiivna-
dc.date.accessioned2024-07-05T09:46:22Z-
dc.date.available2024-07-05T09:46:22Z-
dc.date.issued2024-06-26-
dc.date.submitted2024-06-12-
dc.identifier.citationМельничук О. С. Створення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blender : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Г. В. Шимчук. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45855-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота присвячена створенню тривимірної моделі аніме-персонажа ”Атаназ” з використанням Blender. В першому розділі кваліфікаційної роботи описано аналіз інструментів для створення 3D-моделей та вибір середовища. Висвітлено порівняльну таблицю обраних програм на основі розглянутої інформації, та окремо їх основних рендерів. Розглянуто інтерфейси, можливості, недоліки, переваги та особливості трьох найпопулярніших програм, які підходять для виконання поставленого завдання, а саме розробки персонажа аніме-стилю, серед яких Maya, ZBrush та Blender. Проаналізовано статистичні дані щодо популярності ПЗ для 3D-моделювання за останні роки. В другому розділі кваліфікаційної роботи зроблене проектування персонажа. Досліджено сучасні 3D-моделі чоловіків аніме-стилю різних ігор від провідних компаній, обрано найкращий напрям та підхід. Розроблено дизайн персонажа, проаналізовано можливі варіанти одягу, знайдено референси. Сформовано поетапний план створення 3D-моделі аніме-персонажа «Атаназ» з урахуванням нюансів, рекомендаціями та попередженнями. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано поетапний процес створення 3D-моделі аніме-персонажа «Атаназ». В результаті розроблено кінцевий варіант моделі згідно концепту, з оптимізованою топологією, готовими текстурами, налаштованими шейдерами та удосконаленим ригінгом. The qualification work is dedicated to creating a three-dimensional model of the anime character "Atanaz" using Blender. The first section of the thesis provides an analysis of tools for creating 3D models and the selection of an appropriate environment. It presents a comparative table of the chosen software based on the reviewed information and highlights their main render engines separately. The interfaces, capabilities, disadvantages, advantages, and features of the three most popular programs suitable for developing an anime-style character – Maya, ZBrush, and Blender – are examined. Statistical data on the popularity of 3D modeling software in recent years is also analyzed. The second section of the thesis focuses on the design of the character. It examines contemporary 3D models of male anime-style characters from various leading game companies and selects the best direction and approach. The character design is developed, possible clothing options are analyzed, and references are found. A plan for creating the 3D model of the anime character "Atanaz" is formulated too. The third section of the thesis describes the step-by-step process of creating the 3D model of the anime character "Atanaz." The result is a final version of the model according to the concept, with optimized topology, completed textures, configured shaders, and improved rigging.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП...7 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ДЛЯ СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛЕЙ ТА ВИБІР СЕРЕДОВИЩА...10 1.1 Огляд популярного ПЗ для 3D-моделювання...10 1.1.1 Blender…11 1.1.2 Autodesk Maya...13 1.1.3 ZBrush…14 1.2 Порівняння ПЗ для 3D-моделювання...17 1.3 Вибір середовища для створення моделі...21 1.4 Висновок до першого розділу...22 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТУВАННЯ ПЕРСОНАЖА "АТАНАЗ"...23 2.1 Вибір стилю...23 2.2 Розробка дизайну персонажа...27 2.3 План створення 3D-моделі...31 2.4 Висновок до другого розділу...39 РОЗДІЛ 3. СТВОРЕННЯ 3D-МОДЕЛІ АНІМЕ-ПЕРСОНАЖА «АТАНАЗ»...40 3.1 Створення базової моделі...40 3.2 Накладання текстур...48 3.3 Ригінг персонажа...50 3.4 Висновок до третього розділу...52 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ ...53 4.1 Психологічні чинники небезпеки...53 4.2 Вплив кольору на покращення умов праці та підвищення продуктивності виробництва...56 4.3 Висновок до четвертого розділу...58 ВИСНОВКИ...59 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ...61 ДОДАТКИuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subject3D-модельuk_UA
dc.subject3D modeluk_UA
dc.subjectанімеuk_UA
dc.subjectanimeuk_UA
dc.subjectханьфуuk_UA
dc.subjecthanfuuk_UA
dc.subjectUV-розгорткаuk_UA
dc.subjectUV-mappinguk_UA
dc.subjectтекстуриuk_UA
dc.subjecttexturesuk_UA
dc.subjectшейдерuk_UA
dc.subjectshaderuk_UA
dc.subjectрендерuk_UA
dc.subjectrenderuk_UA
dc.subjectBlenderuk_UA
dc.titleСтворення 3D-моделі аніме-персонажа ”Атаназ” засобами Blenderuk_UA
dc.title.alternativeCreation of a 3D Model of the Anime Character "Athanaz" Using Blenderuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Мельничук Олександра Сергіївна, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberЗолотий, Роман Захарійович-
dc.coverage.placenameТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.subject.udc004.92uk_UA
dc.relation.references1. 3D Mapping and Modeling Market. Fortune Business Insights. URL: https://www.fortunebusinessinsights.com/3d-mapping-and-modeling-market-106003 (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references2. Anime Statistics, Information, Data & Fun Facts. Poggers. URL: https://poggers.com/blogs/data/anime-statistics-information-data-fun-facts (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references3. Unicorn Index. Hurun. URL: https://www.hurun.net/en-US/Rank/HsRankDetails?pagetype=unicorn (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references4. Revenue. Gacha Revenue. URL: https://www.gacharevenue.com/revenue (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references5. Blender Foundation Annual Report 2022. Blender Foundation. URL: https://download.blender.org/foundation/Blender-Foundation-Annual-Report-2022-v2.pdf (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references6. Ubisoft Joins Blender Development Fund. Blender. URL: https://www.blender.org/press/ubisoft-joins-blender-development-fund/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references7. Blender by the Numbers 2020. Blender. URL: https://www.blender.org/news/blender-by-the-numbers-2020/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references8. Autodesk Maya. Enlyft. URL: https://enlyft.com/tech/products/autodesk-maya (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references9. The Magic of Pixar and Maya. Design Engine. URL: https://design-engine.com/the-magic-of-pixar-and-maya/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references10. RenderMan for Maya 24.0. Pixar. URL: https://rmanwiki.pixar.com/display/RFM24/RenderMan+for+Maya+24.0 (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references11. Autodesk Maya Market Share. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/graphic-design-software/autodesk-maya-market-share (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references12. ZBrush. Enlyft. URL: https://enlyft.com/tech/products/zbrush (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references13. Official ZBrush Summit 2016 Presentation: Blizzard Entertainment. Pixologic. URL: https://pixologic.com/zbrushlive/official-zbrush-summit-2016-presentation-blizzard-entertainment/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references14. ZBrush. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/ZBrush (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references15. Interview Archive: Weta. Pixologic. URL: https://pixologic.com/interview/archive/weta/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references16. ZBrush Market Share. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/digital-drawing-and-painting/zbrush-market-share#free-plan-signup (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references17. 3D Modeling. 6sense. URL: https://6sense.com/tech/3d-modeling (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references18. Best 3D Character Creator Software. 3D Sourced. URL: https://www.3dsourced.com/3d-software/best-3d-character-creator-software/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references19. Best 3D Modeling Software. Just Creative. URL: https://justcreative.com/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references20. Autodesk Maya Overview. Autodesk. URL: https://www.autodesk.com/products/maya/overview?term=1-YEAR&tab=subscription (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references21. Best 3D Modeling Software. PopSci. URL: https://www.popsci.com/gear/best-3d-modeling-software/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references22. ZBrush. Maxon. URL: https://www.maxon.net/en/zbrush (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references23. ZBrush. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/ZBrush (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references24. Path Tracer. Unreal Engine. URL: https://docs.unrealengine.com/4.27/en-US/RenderingAndGraphics/RayTracing/PathTracer/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references25. Home. Love and Deep Space. URL: https://loveanddeepspace.infoldgames.com/en-EN/home (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references26. Honkai: Star Rail. HoYoverse. URL: https://hsr.hoyoverse.com/en-us/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references27. Genshin Impact. HoYoverse. URL: https://genshin.hoyoverse.com/en/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references28. Wuthering Waves. Kuro Games. URL: https://wutheringwaves.kurogames.com/en/#video (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references29. Hanbok. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Hanbok (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references30. Chinese and Korean dopo. Telegra.ph. URL: https://telegra.ph/Chinese-and-Korean-dopo%E9%81%93%E8%A2%8D-12-05 (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references31. Кімоно. Wikipedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D1%96%D0%BC%D0%BE%D0%BD%D0%BE (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references32. Kimono for Men. KimuraKami. URL: https://kimurakami.com/blogs/japan-blog/kimono-for-men (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references33. Hanfu. Wikipedia. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Hanfu (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references34. Chinese Hanfu Male Ancient Martial Arts Swordsman Warrior Cosplay Robe. Wholesale Dance Dress. URL: https://www.wholesaledancedress.com/chinese-hanfu-male-ancient-martial-arts-swordsman-warrior-cosplay-robe-men-chinese-traditional-folk-costumes-anime-drama-performance-photos-shooting-prince-gown-630473245223 (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references35. All About Pinterest. Pinterest. URL: https://help.pinterest.com/uk/guide/all-about-pinterest (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references36. Референс (значення). Wikipedia. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%81_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F) (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references37. Human Body Proportions. Pinterest. URL: https://www.pinterest.com/pin/2744449765100720/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references38. Basic Proportions of the Human Body. Pastel Anne. URL: https://pastelanne.wordpress.com/2015/04/18/basic-proportions-of-the-human-body/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references39. What is Good Topology? Reallusion Magazine. URL: https://magazine.reallusion.com/2024/02/21/what-is-good-topology/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references40. UV Mapping Tutorial in Blender 2.79. Chocofur. URL: https://learn.chocofur.com/uv-mapping-tutorial-in-blender-2-79 (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references41. What is 3D Rigging? Dreamfarm Studios. URL: https://dreamfarmstudios.com/blog/what-is-3d-rigging/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references42. Безпека життєдіяльності. Вінницький національний технічний університет. URL: https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/fmbt/berezyuk_bezpeka_zhittyediyalnosti/12.htm (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references43. ДСТУ 2293:2014. Охорона праці. Терміни та визначення основних понять. – [Чинний від 2015-05-01]. – Харків: Нацiональний науково-дослiдний iнститут промислової безпеки та охорони працi, 2014. – 13 с.uk_UA
dc.relation.references44. Безпека життєдіяльності. Studfile. URL: https://studfile.net/preview/5282833/page:3/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references45. Безпека життєдіяльності : навчальний посібник / Т. Є. Стиценко та ін. Харків: Національний університет радіоелектроніки, 2018. – 198 с.uk_UA
dc.relation.references46. Безпека життєдіяльності. Subjectum. URL: https://subjectum.eu/safety/bezpeka/30.html (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references47. Основи охорони праці : підручник / М. С. Одарченко та ін. Харків: Державний університет харчування та торгівлі, 2017. – 341 с.uk_UA
dc.relation.references48. Основи безпеки життєдіяльності. Studfile. URL: https://studfile.net/preview/9768898/page:6/ (дата звернення: 19.06.2024)uk_UA
dc.relation.references49. ДСТУ ISO 3864-1:2005. Графічні символи. Кольори та знаки безпеки. Частина 1. Принципи проектування знаків безпеки для робочих місць та місць громадського призначення (ISO 3864-1:2002, IDT) – Київ, Держспоживстандарт України, 2006. – 23 с.uk_UA
dc.relation.references50. V. Kozlovskyi, Y. Balanyuk, H. Martyniuk, O. Nazarevych, L. Scherbak and G. Shymchuk, «Information Technology for Estimating City Gas Consumption During the Year,» 2022 International Conference on Smart Information Systems and Technologies (SIST), Nur-Sultan, Kazakhstan, 2022, pp. 1-4, doi: 10.1109/SIST54437.2022.9945786uk_UA
dc.relation.references51. Approach to gas consumption process forecasting on the basis of a mathematical model in the form of a random cyclic process / Serhii Lupenko, Iaroslav Lytvynenko, Oleg Nazarevych, Grigorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // ICAAEIT 2021, 15-17 December 2021. – Tern. : TNTU, Zhytomyr «Publishing house „Book-Druk“» LLC, 2021. – P. 213–219. – (Mathematical modeling in power engineering and information technologies)uk_UA
dc.relation.references52. Lytvynenko, S. Lupenko, O. Nazarevych, G. Shymchuk and V. Hotovych, «Mathematical model of gas consumption process in the form of cyclic random process,» 2021 IEEE 16th International Conference on Computer Sciences and Information Technologies (CSIT), LVIV, Ukraine, 2021, pp. 232-235, doi: 10.1109/CSIT52700.2021.9648621uk_UA
dc.relation.references53. Additive mathematical model of gas consumption process / Iaroslav Lytvynenko, Serhii Lupenko, Oleh Nazarevych, Hryhorii Shymchuk, Volodymyr Hotovych // Scientific Journal of TNTU. – Tern. : TNTU, 2021. – Vol 104. – No 4. – P. 87–97.uk_UA
dc.relation.references54. O. Nazarevych, Y. Leshchyshyn, S. Lupenko, V. Hotovych, G. Shymchuk and N. Shabliy, «Method of Gas Consumption Change-point Detection Based on Seasonally Multicomponent Model,» 2020 10th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT), Deggendorf, Germany, 2020, pp. 152-155, doi: 10.1109/ACIT49673.2020.9208924uk_UA
dc.relation.references55. Y. Leshchyshyn, L. Scherbak, O. Nazarevych, V. Gotovych, P. Tymkiv and G. Shymchuk, «Multicomponent Model of the Heart Rate Variability Change-point,» 2019 IEEE XVth International Conference on the Perspective Technologies and Methods in MEMS Design (MEMSTECH), Polyana, Ukraine, 2019, pp. 110-113, doi: 10.1109/MEMSTECH.2019.8817379uk_UA
dc.contributor.affiliationТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Українаuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Розташовується у зібраннях:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2024_KRB_SN-42_Melnychuk_OS.pdf1,39 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора