Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45798
Název: Розробка вебсайту школи іноземних мов «Study isn’t hard»
Další názvy: Development of the Website of the School of Foreign Languages «Study isn't hard»
Autoři: Луковський, Володимир Андрійович
Lukovskyi, Volodymyr
Affiliation: ТНТУ ім. І. Пулюя, Факультет комп’ютерно-інформаційних систем і програмної інженерії, Кафедра комп’ютерних наук, м. Тернопіль, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Луковський В. А. Розробка вебсайту школи іноземних мов «Study isn’t hard» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 122 - комп'ютерні науки / наук. кер. Л. П. Дмитроца. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 78 с.
Datum vydání: 27-čer-2024
Submitted date: 13-čer-2024
Date of entry: 4-čer-2024
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ ім. І.Пулюя, ФІС, м. Тернопіль, Україна
Supervisor: Дмитроца, Леся Павлівна
Committee members: Яцишин, Василь Володимирович
UDC: 004.42
Klíčová slova: база даних
data base
вебсайт
website
дизайн вебсторінок
webpages design
сервер
server
англійська
English
Abstrakt: Кваліфікаційна робота присвячена розробці вебсайту для навчання англійської мови. В першому розділі кваліфікаційної роботи проаналізовано предметну область. Розглянуто існуючі рішення. Визначено технічне завдання. В другому розділі кваліфікаційної роботи розроблено структуру вебсайту. Проведено роботу над дизайном вебсторінок. Подано структуру бази даних. В третьому розділі кваліфікаційної роботи описано програмну реалізацію. Реалізовано сервер та клієнтську частину вебсайту. Зверстано вебсторінки. В четвертому розділі кваліфікаційної роботи досліджено чинники психологічної небезпеки. Подано правила техніки безпеки при експлуатації обладнання. The qualification work is dedicated to the study of the use and process of learning English through web resources. The goal of the work is to develop a website aimed at implementing educational activities, specifically improving the level of English proficiency in Ukrainian society. The first section of the qualification paper analyzes the subject area, reviews existing solutions, and defines the technical task. In the second section of the qualification work, the website structure is developed, and work on the web pages' design is conducted. The database structure is presented. The third section of the qualification work describes the programming implementation, including the development of the server and client parts of the website, and the layout of the web pages. The fourth section of the qualification work investigates psychological safety factors and provides safety rules for operating equipment.
Content: ВСТУП 8 РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ 10 1.1 Аналіз предметної області 10 1.2 Аналітичний огляд існуючих рішень 11 1.3 Технічне завдання 16 1.3.1 Загальні характеристики 16 1.3.2 Архітектура розроблюваного ПЗ 17 1.3.3 Вимоги до серверу 17 1.3.4 Вимоги до збереження даних 18 1.3.5 Вимоги до дизайну 18 1.3.6 Вимоги до клієнтської частини 18 1.3.7 Вимоги до функціоналу вебсайту 18 1.4 Висновок до першого розділу 19 РОЗДІЛ 2. ПРОЕКТНА ЧАСТИНА. 20 2.1 Розробка структури сайту і вебсторінок 20 2.2 Розробка дизайну 23 2.3 Проєктування та розробка бази даних 31 2.4 Висновок до другого розділу 37 РОЗДІЛ 3. ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ 39 3.1 Верстка вебсторінок 39 3.2 Розробка серверу 46 3.3 Розробка клієнтської частини 60 3.4 Висновок до третього розділу 63 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 64 4.1 Психологічні чинники небезпеки 64 4.2 Правила техніки безпеки при експлуатації обладнання 66 4.3 Висновок до четвертого розділу 68 ВИСНОВКИ 69 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ 71 ДОДАТКИ
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45798
Copyright owner: © Луковський Володимир Андрійович, 2024
References (Ukraine): 1. W3Techs. 'Usage statistics of content languages for websites'. Available at: https://w3techs.com/technologies/overview/content_language (Accessed: 10 June 2024)
2. Companies Market Cap. 'Largest tech companies by market cap'. Available at: https://companiesmarketcap.com/tech/largest-tech-companies-by-market-cap/ (Accessed: 10 June 2024)
3. Суспільне. 'Володіння англійською в Україні: що показало опитування і як правильно вчити іноземну мову'. Available at: https://suspilne.media/rivne/580749-volodinna-anglijskou-v-ukraini-so-pokazalo-opituvanna-i-ak-pravilno-vciti-inozemnu-movu/ (Accessed: 10 June 2024)
3. Суспільне. 'Володіння англійською в Україні: що показало опитування і як правильно вчити іноземну мову'. Available at: https://suspilne.media/rivne/580749-volodinna-anglijskou-v-ukraini-so-pokazalo-opituvanna-i-ak-pravilno-vciti-inozemnu-movu/ (Accessed: 10 June 2024)
4. EF. 'The world’s largest ranking of countries and regions by English skills'. Available at: https://www.ef.co.uk/epi/ (Accessed: 10 June 2024)
5. Strutynska, I., Kozbur, H., Dmytrotsa, L., Hlado, O., Kozbur, I., Gashchyn, N. (2023) 'Analysis of the SMEs’ Digitalization State Using HIT Index and Machine Learning Technique', 13th International Conference on Advanced Computer Information Technologies (ACIT). IEEE. Wroclaw, Poland, pp. 332-337.
6. PLOS One. 'Disadvantages in preparing and publishing scientific papers caused by the dominance of the English language in science: The case of Colombian researchers in biological sciences'. Available at: https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0238372 (Accessed: 10 June 2024)
7. Nielsen. 'Navigate today’s media with the latest audience data'. Available at: https://www.nielsen.com/data-center/ (Accessed: 10 June 2024)
8. Work.ua. 'Роботодавці очікують знання англійської та розміщують вакансії для ветеранів: як змінювався ринок праці у лютому'. Available at: https://www.work.ua/articles/analytics/3252/ (Accessed: 10 June 2024)
9. Teacher Plus. 'Individual vs collective learning'. Available at: https://www.teacherplus.org/individual-vs-collective-learning/ (Accessed: 10 June 2024)
10. Harvard. 'Dopamine, Smartphones & You: A battle for your time'. Available at: https://sitn.hms.harvard.edu/flash/2018/dopamine-smartphones-battle-time/ (Accessed: 10 June 2024)
11. Duolingo. 'Duolingo працює'. Available at: https://uk.duolingo.com/efficacy (Accessed: 10 June 2024)
12. Duolingo. 'Finishing half of B1 on Duolingo comparable to five university semesters in reading and listening'. Available at: https://duolingo-papers.s3.amazonaws.com/reports/Duolingo_whitepaper_language_read_listen_2021.pdf (Accessed: 10 June 2024)
13. BMC Medical Education. 'A story half told: a qualitative study of medical students’ self-directed learning in the clinical setting'. Available at: https://bmcmededuc.biomedcentral.com/articles/10.1186/s12909-021-02913-3 (Accessed: 11 June 2024)
14. GeeksforGeeks. 'Client-Server Model'. Available at: https://www.geeksforgeeks.org/client-server-model/ (Accessed: 11 June 2024)
15. Inkbot Design. 'How to Choose the Best Fonts for a Website'. Available at: https://inkbotdesign.com/best-fonts-for-a-website/ (Accessed: 11 June 2024)
16. Mental Health America. 'How do colors in my home change my mood? Color psychology explained'. Available at: https://mhanational.org/surroundings/color-psychology-explained (Accessed: 11 June 2024)
17. Toptal. 'Designing for Readability: A Guide to Web Typography (With Infographic)'. Available at: https://www.toptal.com/designers/typography/web-typography-infographic (Accessed: 12 June 2024)
18. AltexSoft. 'Comparing Database Management Systems: MySQL, PostgreSQL, MSSQL Server, MongoDB, Elasticsearch, and others'. Available at: https://www.altexsoft.com/blog/comparing-database-management-systems-mysql-postgresql-mssql-server-mongodb-elasticsearch-and-others/ (Accessed: 12 June 2024)
19. PostgreSQL. 'PostgreSQL Official documentation'. Available at: https://www.postgresql.org/docs/current/datatype-datetime.html (Accessed: 12 June 2024)
20. Imperva. 'SQL (Structured query language) Injection'. Available at: https://www.imperva.com/learn/application-security/sql-injection-sqli/ (Accessed: 12 June 2024)
21. Wix. 'What makes a good website structure? Everything you need to know'. Available at: https://www.wix.com/blog/website-structures (Accessed: 13 June 2024)
22. Google Fonts. 'Comfortaa'. Available at: https://fonts.google.com/specimen/Comfortaa (Accessed: 13 June 2024)
23. Mozilla Developer Network. 'What do common web layouts contain?'. Available at: https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Learn/Common_questions/Design_and_accessibility/Common_web_layouts (Accessed: 13 June 2024)
24. BrowserStack. 'Ideal screen sizes for responsive design'. Available at: https://www.browserstack.com/guide/ideal-screen-sizes-for-responsive-design (Accessed: 13 June 2024)
25. WeAreDevelopers. '25 Essential Tools for Front End Developers'. Available at: https://www.wearedevelopers.com/magazine/best-tools-for-front-end-development (Accessed: 13 June 2024)
26. Jetpack. 'What is a Footer on a Website? What Should It Contain?'. Available at: https://jetpack.com/blog/website-footer-tips/ (Accessed: 13 June 2024)
27. Mozilla. 'Firefox DevTools User Docs'. Available at: https://firefox-source-docs.mozilla.org/devtools-user/ (Accessed: 14 June 2024)
28. KayVee Media. 'The 3 Components of A Website'. Available at: https://kayveemedia.com/blog/2020/02/03/the-3-components-of-a-website/ (Accessed: 14 June 2024)
29. Spring. 'Spring Initializr'. Available at: https://start.spring.io/ (Accessed: 14 June 2024)
30. Apache Maven. 'Maven documentation'. Available at: https://maven.apache.org/guides/ (Accessed: 14 June 2024)
31. Project Lombok. 'Project Lombok'. Available at: https://projectlombok.org/ (Accessed: 14 June 2024)
32. Hibernate. 'Hibernate ORM'. Available at: https://hibernate.org/orm/ (Accessed: 15 June 2024)
33. Jakarta EE. 'Annotation Type Id'. Available at: https://jakarta.ee/specifications/persistence/2.2/apidocs/javax/persistence/id (Accessed: 15 June 2024)
34. Liquibase. 'Liquibase Documentation'. Available at: https://docs.liquibase.com/home.html (Accessed: 15 June 2024)
35. Spring. 'Spring Data JPA'. Available at: https://spring.io/projects/spring-data-jpa (Accessed: 15 June 2024)
36. Marco Behler. 'Spring Security: Authentication and Authorization In-Depth'. Available at: https://www.marcobehler.com/guides/spring-security (Accessed: 15 June 2024)
37. Холод Д. М. Проблеми захисту комп’ютерних систем / Д. М. Холод, Г. В. Шимчук // Збірник тез доповідей Ⅵ Міжнародної науково-технічної конференції молодих учених та студентів „Актуальні задачі сучасних технологій“, 16-17 листопада 2017 року. — Т. : ТНТУ, 2017. — Том 2. — С. 179–180. — (Комп’ютерно-інформаційні технології та системи зв’язку).
38. Романець А. Проблеми аутентифікації акаунтів у соцмережах / А. Романець, Галина Володимирівна Козбур // Матеріали Ⅹ науково-технічної конференції „Інформаційні моделі, системи та технології“, 7–8 грудня 2022 року. — Т. : ТНТУ, 2022. — С. 44. — (Інформаційні системи та технології, кібербезпека).
39. Sudusinghe, P. 'The architecture of the Spring Boot REST applications'. Available at: https://medium.com/@piyumisudusinghe/the-architecture-of-the-spring-boot-rest-applications-3643e905c5f8 (Accessed: 15 June 2024)
40. Надія Куравська Прояви захищеності як чинника психологічної безпеки студентів в умовах ВНЗ // 28 січня 2016 року. – Збірник наукових праць: психологія №21, 20 серпня 2021. – С. 79-86.
41. Цюман, Т., & Нагула , О. (2021). ПСИХОЛОГІЧНА ФОРМУЛА БЕЗПЕКИ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ ОСОБИСТОСТІ. Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка., (35 (1), 94–100. https://doi.org/10.28925/2311-2409.2021.3513
42. О. Бондаренко, О. Євдін, К. Жебровська, М. Кучма, В. Скакун, А. Ющенко Джерела фізичного походження природних надзвичайних ситуацій ДСТУ 4934:2008 // 20 липня 2008 року. – ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ України. - С. 1-12.
43. В. Божко, А. Гінайло, О. Гончаров, М. Зеленкевич, В. Мозирський, В. Плакидюк, Д. Розинський Електробезпека в будівлях і спорудах. Вимоги До захисних заходів від ураження електричним струмом // ДСТУ Б В.2.5-82:2016 // 1 липня 2016. – С. 1-110. ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ України.
44. В. Гажаман; В. Каньшин; М. Лисюк, канд. техн. наук; О. Михайленко Загальні вимоги та номенклатура видів захисту // ДСТУ 7237:2011 // 2 лютого 2011 року // ДЕРЖСПОЖИВСТАНДАРТ України.
Content type: Bachelor Thesis
Vyskytuje se v kolekcích:122 — Компʼютерні науки (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
2024_KRB_SNs-42_Lukovskyi_VA.pdf2,42 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora