Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45765
Назва: Обґрунтування вибору стратегії розвитку організації, на прикладі ТОВ «Тернопільський автоцентр «КАМАЗ»
Інші назви: Substantiation of the organization's development strategy choice (LLC “Ternopil motor center “KAMAZ” as a case study)
Автори: Бартків, Назар Русланович
Bartkiv, Nazar
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Бібліографічний опис: Бартків Н. Р. Обґрунтування вибору стратегії розвитку організації на прикладі ТОВ «Тернопільський автоцентр «КАМАЗ» : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 073 - менеджмент / наук. кер Н. Б. Кирич. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 70 с.
Bibliographic description: Bartkiv N. Substantiation of the organization's development strategy choice (LLC “Ternopil motor center “KAMAZ” as a case study): work for a bachelor's degree: spec. 073 - management / scientific supervisor N. Kyrych. Ternopil: Ternopil Ivan Puluj National Technical University, 2024. 70 p.
Дата публікації: 26-чер-2024
Дата подання: 25-чер-2024
Дата внесення: 3-лип-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет ім. І. Пулюя
Науковий керівник: Кирич, Наталія
Kyrych, Nataliia
Члени комітету: Шерстюк, Роман Петрович
Sherstiuk, Roman
УДК: 338.4
Теми: стратегія
аналіз
модель
стратегічний портфель
фінансові показники
баланс
ділова активність
прибуток
strategy
analysis
model
strategic portfolio
financial indicators
balance sheet
business activity
profit
Короткий огляд (реферат): Предмет дослідження: вибір стратегії розвитку організації. Об’єкт дослідження: стратегії розвитку організації. Метою даної роботи є моделювання та обґрунтування стратегій розвитку підприємства. Методи дослідження – аналіз ієрархії, екстраполяції, економетричних моделей, балансовий, економіко-статистичні, експертних оцінок. Практичне значення роботи полягає у тому, що правильно визначена стратегія розвитку підприємства дасть можливість розв’язувати економічні проблеми та приймати своєчасно необхідні управлінські рішення. Запропонована консервативна стратегія розвитку ТОВ «Тернопільський автоцентр «КАМАЗ» є особливо ефективною в умовах невпевненості, коливань на ринку, воєнного стану, оскільки, збереження стійкості є пріоритетом для товариства.
The subject of investigation choosing a strategy for the organization's development. The object of investigation is organizational development strategies. The aim of the work there is modeling and justification of enterprise development strategies. The methods of investigation are analysis of hierarchy, extrapolation, econometric models, balance, economic and statistical, expert assessments. The practical significance of the work is that a correctly defined enterprise development strategy will provide an opportunity to solve economic problems and make the necessary management decisions in a timely manner. The proposed conservative development strategy of LLC “Ternopil motor center “KAMAZ” is particularly effective in conditions of uncertainty, fluctuations in the market, and martial law, since maintaining stability is a priority for the company.
Опис: Процес стратегічного планування передбачає один з головних етапів – це формування стратегії розвитку організації. Власне, вивчення зовнішніх та внутрішніх факторів впливу на підприємство, коли враховуються непередбачені ринкові обставини, дає можливість визначити стратегію розвитку організації. До кожної стратегії висуваються вимоги, яким вона повинна відповідати, вони є індивідуальними для кожного підприємства. Етапи розробки стратегії розвитку підприємства - це послідовні кроки та процеси, які підприємство виконує для створення та впровадження стратегії, спрямованої на досягнення своїх цілей та покращення результативності. Етапи розробки стратегії розвитку товариства утворюють цикл, оскільки стратегія розвивається і змінюється з часом відповідно до змін внутрішнього та зовнішнього середовищ.
Зміст: ВСТУП РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 1.1. Сутність стратегії розвитку підприємства та етапи її розробки 1.2. Особливості розробки та впровадження стратегічного портфеля підприємства РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ФІНАНСОВО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ АВТОЦЕНТР «КАМАЗ» 2.1. Загальна організаційно-економічна характеристика діяльності товариства 2.2. Фінансовий аналіз та SWOT-аналіз, як інструмент визначення стратегії розвитку товариства РОЗДІЛ 3. МОДЕЛЮВАННЯ СТРАТЕГІЙ ДЛЯ ТОВ ТЕРНОПІЛЬСЬКИЙ АВТОЦЕНТР КАМАЗ» ТА РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ РЕАЛІЗАЦІЇ 3.1. Вибір стратегії розвитку ТОВ «Тернопільський автоцентр КАМАЗ» 3.2 . Створення веб-сайту товариства РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1. Актуальність безпеки життєдіяльності людини 4.2. Особливості заходів електробезпеки на підприємствах ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ ДОДАТКИ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45765
Власник авторського права: © Бартків Назар Русланович, 2024
Перелік літератури: 1. Андрєєва Л.О., Лисак О.І. Методичні аспекти стратегічного розвитку підприємств. Бізнес-інформ. 2016, № 6. С. 222-232.
2. Алейнікова В. В. Аналіз співвідношення дебіторської та кредиторської заборгованості. URL: http://www.confcontact.com/2013-nauka-v-info-prostranstve/alejnikova.htm. (дата звернення: 12.03.2024).
3. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: навч. посіб. К.: КНЕУ, 2013, 360 с.
4. Диверсифікація як спосіб боротьби з конкуренцією. URL: http://powerbranding.ru/marketing-strategy/diversification/. (дата звернення: 22.03.2024).
5. Довгань Л. Є.,Каракай Ю.В., Артеменко Л.П. Стратегічне управління: навч. посіб. 2-ге вид. К.: Центр учбової літератури, 2011, 440 с.
6. Кирич Н.Б., Мосій О.Б., Машлій Г.Б., Горбатюк В.В. Зміни управлінських процесів в організаціях, викликані війною в Україні. Економічний простір, (190), 311-315. https://doi.org/10.32782/2224-6282/190-56
7. Кирич Н.Б., Юрик Н.Є., Шведа Н.М. Конкурентні переваги як основа успішної стратегії розвитку організації. Соціально-економічні проблеми і держава. 2021. Вип. 2 (25). С. 334-344. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2021/21knbsro.pdf (дата звернення: 12.05.2024).
8. Кирич Н.Б., Мосій О.Б. Фінансово-господарська стабільність функціонування підприємств, як важливий аспект сталого розвитку України. «Review of transport economics and management». – Дніпро: Український державний університет науки і технологій (Дніпровський національний університет залізничного транспорту імені академіка Всеволода Лазаряна), 2023. Випуск 10(26). С.85-93
Козлова І.М. Обґрунтування вибору стратегії розвитку підприємства. URL: http://repository.hneu.edu.ua/bitstream. (дата звернення: 10.02.2024).
10. Корецький М.Х., Дєгтяр А.О., Дацій О.І. Стратегічне управління/ навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2007. 240 с.
11. Колеснік Я. В. Відтворення основних засобів: види, форми та джерела фінансування. Збірник Дніпропетровського державного аграрного університету. 2009. №4. С.129-135.
12. Міщенко А.П. Стратегічне управління: навч. посіб. / К.: Центр навчальної літератури, 2018. 336 с.
13. Механізм забезпечення фінансової стійкості підприємств. URL: http://www.ukrcoop-journal.com.ua/2010-3/num/Cskljar.htm. (дата звернення: 16.02.2024).
14. Моргулець О. Б. Менеджмент у сфері послуг: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2012. 384 с.
15. Пoртер М. Cтрaтегiя кoнкуренцiї. Метoдикa aнaлiзу гaлузей i дiяльнocтi кoнкурентiв / Пер. з aнгл. A. Oлiйник, Р. Cкiльcькoгo. К.: Ocнoви, 2018. 390c.
16. Паливода О. М., Ігнатьєва І. А., Янковий Р. В. Менеджмент організацій (малого та середнього бізнесу): підручник. Київ: КНУТД, 2014. С. 60-62.
17. Попович П.Я. Економічний аналіз діяльності суб’єктів господарювання: Тернопіль: Економічна думка, 2011. 454 с.
18. Різновиди стратегії та їх характеристики. URL: http://www.ukr.vipreshebnik.trategichnij-menedzhment/4120 (дата звернення: 26.03.2024).
19. Рябенко Г.М. Шляхи покращення фінансового стану підприємства/ Всеукраїнський науково-виробничий журнал. 2012. №7. С. 104-109.
20. Тігова Т.М., Селіверстова Л.С., Процюк Т.Б. Аналіз фінансової звітності: навч. посібник. К.: Центр навчальної літератури, 2012, 268 с.
21. SWOT-аналіз і стратегічне планування. URL: www.swot-analysis.html. (дата звернення: 26.02.2024).
22. Основи охорони праці. навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів педагогічного напрямку / [Укаладачі: В.І. Кошель,Г.П. Сав’юк, Б.С. Дзундза]. Івано-Франківськ: НАІР, 2020. 182 с.
23. Безпека життєдіяльності та цивільний захист [Електронний ресурс]: підручник для студ. спеціальностей з природничих, соціально-гуманітарних наук та інженерно-комунікаційних технологій / О. Г. Левченко, О. В. Землянська, Н. А. Праховнік, В. В. Зацарний; КПІ ім. Ігоря Сікорського.). Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2019, 267 с.
24. Стиценко Т.Є., Пронюк Г.В., Сердюк Н.М., Хондак І.І. Безпека життєдіяльності: навч. посібник. Харкiв: ХНУРЕ, 2018. 336 с.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:073 — Менеджмент (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Бартків.pdf237,67 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Робота Бартків.pdf751 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора