Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45480
Назва: Удосконалення праці персоналу підприємств гостинності в сучасних умовах господарювання (на прикладі готельно-ресторанного комплексу "Rudison")
Інші назви: Improvement of staff work at a hospitality industry under modern business conditions (hotel and restaurant complex "Rudison" as a case study)
Автори: Неділько, Арсен Ігорович
Nedilko, Arsen
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Неділько А.І. Удосконалення праці персоналу підприємств гостинності в сучасних умовах господарювання (на прикладі готельно-ресторанного комплексу "Rudison") : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 241 — готельно-ресторанна справа / наук. кер. І. Б. Федишин. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 74 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата подання: чер-2024
Дата внесення: 27-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Федишин, Ірина Богданівна
Fedyshyn, Iryna
Теми: інновації
готельно-ресторанний комплекс
система відстеження кандидатів
цифрові технології
innovations
hotel and restaurant complex
applicant tracking system
digital technologies
Діапазон сторінок: 1-74
Короткий огляд (реферат): Неділько А.І. Кваліфікаційна робота бакалавра на тему "Удосконалення праці персоналу підприємств гостинності в сучасних умовах господарювання (на прикладі готельно-ресторанного комплексу "Rudison")" виконана на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" за спеціальністю 241 "Готельно-ресторанна справа". – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2024. Кваліфікаційна робота бакалавра: 74 сторінки, 5 рисунків, 6 таблиць, 33 літературні джерела. Об’єкт дослідження – ГРК "Rudison". Предмет дослідження – удосконалення праці персоналу підприємства готельно-ресторанного бізнесу. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розробленню й обґрунтуванню заходів щодо удосконалення праці персоналу підприємств гостинності в сучасних умовах господарювання. У роботі: досліджено теоретичні основи інноватики як науки; описано тенденції розвитку готельно ресторанного сектору України та готельно-ресторанного комплексу "Rudison" зокрема; проаналізовано показники трудoвиx реcурciв підприємства; запропоновано застосування цифрових технологій в підборі персоналу ГРК "Rudison" та вдосконалення системи управління людськими ресурсами у досліджуваному підприємстві. Практичне значення отриманих результатів. Запропоновано використовувати цифрові технології при підборі персоналу ГРК "Rudison", зокрема програмне забезпечення CleverStaff та схему системи управління людськими ресурсами.
Nedilko A.I. Qualifying work of the bachelor on the topic "Improvement of staff work at a hospitality industry under modern business conditions (hotel and restaurant complex "Rudison" as a case study) " was performed to obtain the educational qualification level "bachelor" in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2024. Bachelor's qualification work: 74 pages, 7 figures, 4 tables, 33 references. The object of the study is the HRC "Rudison". The subject of the study is the improvement of the hotel and restaurant business enterprise`s personnel work. The bachelor's qualification work is designed to develop and substantiate measures to improve the work of the hospitality enterprises’ staff in modern business conditions. The theoretical foundations of innovation as a science were investigated; the development of the hotel and restaurant sector trends of Ukraine and the "Rudison" hotel and restaurant complex in particular are described; indicators of labor resources of the enterprise are analyzed; the use of digital technologies in the selection of personnel of the hotel and restaurant complex "Rudison" and the improvement of the human resources management system in the enterprise are proposed in the paper. Practical significance of the obtained results. The use of digital technologies in the selection of staff of the HRC "Rudison", in particular the CleverStaff software and the scheme of the human resources management system is proposed in the paper.
Зміст: Зміст Вступ…7 Рoздiл 1. Теоретичні основи інноваційної діяльності та її вплив на персонал підприємства гостинност...9 1.1. Інноватика. Визначення основних понять…9 1.2. Iннoвaцiйний пoтенцiaл пiдприємcтв гoтельнo-реcтoрaннoгo бiзнеcу…16 1.3. Персонал підприємства як основна складова інноваційної діяльності…21 Рoздiл 2. Сучасний стан управління персоналом у готельно-ресторанному комплексі "Rudison"…28 2.1. Тенденції розвитку готельно-ресторанного сектору України…28 2.2. Зaгaльнa характеристика досліджуваного підприємства…33 2.3. Aнaлiз трудoвиx реcурciв готельно-ресторанного комплексу "Rudison"…38 Рoздiл 3. Шляхи удосконалення праці персоналу досліджуваного підприємства…46 3.1. Пропозиції щодо використання цифрових технологій в підборі персоналу ГРК "Rudison"…46 3.2. Вдосконалення системи управління людськими ресурсами у досліджуваному підприємстві….54 Рoздiл 4. Безпека життєдіяльності, основи охорони праці...62 4.1. Заходи щодо подолання небезпечних ситуацій у гoтельно-ресторанних комплексах…62 4.2. Протипожежна безпека у готельно-ресторанному комплексі "Rudison"…66 Висновки…70 Список використаної літератури...71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45480
Власник авторського права: © Неділько А.І., 2024
Перелік літератури: 1. Андрушків Б.М. Формування інструментарію попередження прорахунків та помилок в управлінні кадрами на регіональному рівні / Б.М. Андрушків, З.Г. Безкоровайний, О.Б. Бойко // Матеріали ⅩI Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені І.Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. - Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. - С. 14–15
2. Бажал Ю. Інвестиційні ресурси економічного зростання // Стратегія економічного розвитку України. К., 2000
3. Бєляєва С. С. Актуальні питання організації комплексних тренінгових програм навчання персоналу готелів. Молодий вчений. 2017. № 12. С. 564-571
4. Василенко В.О., Шматько В.Г. Інноваційний менеджмент: Навчальний посібник. За редакцією В.О. Василенко. – Київ: Центр навчальної літератури, 2005. 440 с.
5. Вітвіцька Ю. І. Аналіз фінансового результату ПРАТ «Готельний комплекс «Братислава»: збірник науковиї праць за результатами науковопрактичної конференції науково-педагогічних працівників, докторантів, аспірантів та молодих вчених НІІ менеджменту, бізнесу і права «Наукові читання 2023» с. 164-166
6. Григор’єва О.В., Неділько Н.В. Зарубіжний та вітчизняний досвід управління персоналом підприємства. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 30(1). C. 74–77
7. Дмитренко Г. А., Дорошенко Л. С., Лапицька Н. І. Якість трудового потенціалу організації в контексті ефективного управління персоналом. Формування ринкових відносин в Україні. 2019. № 3. С. 113-123
8. Економіка і організація інноваційної діяльності: Підручник / О.І.Волков, М.П. Денисенко, А.П. Гречан та ін.; Під ред. Проф. О.І. Волкова, проф. М.П. Денисенка. К.: ВД «Професіонал», 2004. 960 с.
9. Єльникова Г. В., Блізниченко Г. С. Адаптивне управління якістю професійної діяльності персоналу. Адаптивне управління: теорія і практика. Економіка. 2019. Вип. 6. URL: 38 http://nbuv.gov.ua/UJRN/admthp_2019_6_5
10. Кичко І. І., Гайова Д. В. Перспективи використання системи оцінювання персоналу підприємств готельного бізнесу за критеріями компетентності та особистого внеску. Ефективна економіка. 2021. № 3. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/efek_2021_3_9
11. Климчук А. О. Аналіз наукових підходів до проблем управління персоналом підприємств. Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2016. т 1. C. 42–45, с. 44
12. Кустріч Л. О. Інноваційні методи управління персоналом на підприємствах. Збірник наукових праць Уманського національного університету садівництва. 2022. Вип. 100(2). С. 250-262
13. Ліпич Л. Г., Хілуха О. А., Кушнір М. А. Структурування моделей компетентностей в контексті розвитку персоналу. Наукові праці Донецького національного технічного університету. 2019. № 1. С. 13-20
14. Мельник Л. М. Окреслення основних проблем та преспектив розвитку вітчизняних підприємств готельно-ресторанної сфери / Мельник Л. М., Паляниця В. А., Нагорняк Галина Степанівна // Матеріали Ⅹ I Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. - Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. - С. 80–81
15. Мізюк Б. М., Гагаріна О.М., Тарасюк І.В. Особливості підготовки персоналу готельно ресторанної мережі Premier Hotels. Міжнародний науковий журнал "Інтернаука". 2021. № 2. С. 29-32
16. Науково-методичні підходи до трактування сутності та значення управління персоналом підприємств / М. І. Тарнавський // Бізнес Інформ. - 2018. - № 3. - С. 381-385
17. Перелік податкових агентів зі справляння туристичного збору. URL: https://velykogaivska-gromada.gov.ua/news/1552992861/
18. Стрехова С.В. Взаємозв’язок і взаємообумовленість елементів системи управління персоналом. Актуальні проблеми економіки. 2012. № 6 (132). C. 225–233
19. Судаков М., Лісогор Л. Ринок праці України: 2022-2023: стан, тенденції та перспективи. 2023. URL: https://solidarityfund.org.ua/wp content/uploads/2023/04/ebrd_ukraine-lm-1.pd
20. Труш Ю. Л., Осадчук О. П., Григорців М. В. Мотивація та стимулювання персоналу як складові системи управління якістю продукції на підприємстві. Актуальні проблеми економіки. 2016. № 12. С. 274-279
21. Українська асоціація готелів та ресторанів. URL: https://uhra.com.ua
22. Федишин І., Бойко А. Забезпечення конкурентоспроможності підприємств індустрії гостинності. Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 2 (29). С. 90-101. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23fibpih.pdf
23. Чухрай Н., Патора Р. Інновації і логістика товарів. Львів: Львівська політехніка, 2001. 262 с.
24. Шерстюк Р.П., Летун О.О. Оцінка персоналу підприємств сфери послуг: компетентнісний підхід / Р.П. Шерстюк, О.О. Летун // Матеріали ⅩI Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені І.Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. - Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. - С. 67-68
25. Шумпетер Й. А. Теорія економічного розвитку : Дослідження прибутків, капіталу, кредиту, відсотка та економічного циклу / Й. А. Шумпетер ; пер. з англ. В. Старка. К. : Вид. дім «Києво-Могил. акад.», 2011. 242 с.
26. 90% of Fortune 500 Companies Use an Applicant Tracking System, what’s it? URL: https://medium.com/swlh/90-of-fortune-500-companies-use-an-applicant tracking-system-whats-it-5a6b6d25e
27. National Fire Protection Association (NFPA). URL: https://www.facebook.com/theNFPA/
28. Ottenbacher M., Harrigton R. The innovation development process of Michelin-starred chefs // International Journal of Contemporary Hospitality Management. 2007. Vol. 19. P. 444-460
29. Ottenbacher, M. and Gnoth, J. (), “How to develop successful hospitality innovation”, Cornell Hotel and Restaurant Administration Quarterly, Vol. 46 No.2, 2005. - pp. 205-22
30. Ottenbacher, M.C. Innovation management in the hospitality industry: Different strategies for achieving success. Journal of hospitality & Tourism Research 31, 2007. – рр.431-454
31. Schumpeter J. A.: Critical Assessments / Ed. J. C. Wood. London; NewYork : Routledge, 1991. Vol. 1. 356
32. Shin, S., Zhou, J., 2003. Transformational leadership, conservation, and creativity: Evidence from Korea. Academy of Management Journal 46, 703-714
33. Why Hospitality is important as a skill and not only as an industry https://hospitalityinsights.ehl.edu/why-hospitality-is-important
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Nedilko A_I_2024.pdf1,23 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Неділько.docx19,64 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора