Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45473
Назва: Розробка програми для створення та редагування ігрових моделей з використанням Autodesk 3D Max, Blueprin
Інші назви: Development of a program for creating and editing game models using Autodesk 3D Max, Blueprint
Автори: Сабіров, Євгеній Олександрович
Sabirov, Yevhenii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Сабіров Є. О. Розробка програми для створення та редагування ігрових моделей з використанням Autodesk 3D Max, Blueprin : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Г. Б. Цуприк.Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 64 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата внесення: 26-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Цуприк, Галина Богданівна
Члени комітету: Козак, Руслан Орестович
УДК: 004.9
Теми: Дослідження
Актуальність
Завдання
Об'єкт
Аналіз
Програмна система
вимоги
Тестування
конструювання
Unreal engine
C++
Кількість сторінок: 64
Короткий огляд (реферат): Метою представленої бакалаврської роботи є розробити програмний продукт призначенням якого є створення та редагування ігрових моделей, анімацій та логіки з використанням Autodesk 3D Max, Blueprint. Метою роботи є це створення ігрової моделі призначенням якої є розвиток логіки користувача і можливостей удосконалювати штучний інтелект у комп’ютерних іграх. Це означає, що розроблена гра повинна працювати і бути побудована з використанням різних технологій і платформ.
The purpose of the presented bachelor thesis is to develop a software product whose purpose is to create and edit game models, animations and logic using Autodesk 3D Max, Blueprint. The purpose of the bachelor thesis is to create a game model, the purpose of which is to develop user logic and opportunities to improve artificial intelligence –AI for computer games. This means that the developed game must work and be built using different technologies and platforms.
Зміст: ВСТУП 7 1 РОЗРОБКА ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ 9 1.1 Аналіз предметної області та вимоги до програмної системи 9 1.1.2 Аналіз існуючих рішень 13 1.1.3 Постановка задачі та опис можливих рішень 14 1.1.4 Пошук актантів та варіантів використання 15 1.1.5 Опис ключових варіантів використання 17 1.1.6 Опис специфіки, аналіз ролей та посад що використовуються в розробці відеогри 18 1.2 Етапи розробки відеогри 20 1.2.1 Проєктування (пре-продакшин) 20 1.2.2 Особливості виробництво програмного продукту типу відеогра 21 1.2.3 Процес розробки контенту 22 1.2.4 Процес розробки механіки гри 24 1.2.5 Етап тестування 24 1.2.6 Етап випуску та реалізації 25 1.2.7 Процес підтримки 26 1.3 Конструювання програмної системи 27 1.3.1 Обґрунтування редактору Unreal Engine 27 1.3.2 Обґрунтування застосування Blueprint Interface 28 1.3.3 Робота з освітленням 30 1.3.4 Використання інструментів і моделі SpeedTree в додатку Unreal Engine 4 31 1.3.5 Імпорт моделей в UE 4 32 1.4 Апаратні засоби та програмне забезпечення 366 2 ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ 37 2.1 Тестування можливостей графічного рушія типу Unreal Engine 37 2.2 Тестування процесорів за максимальних налаштувань по якості 42 3 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 46 3.1 Безпека життєдіяльності 46 1 3.1.1 Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій 46 2 3.1.2 Аварії з викидом шкідливих речовин 49 3.2 Основи охорони праці 52 ВИСНОВКИ 56 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ 58 ДОДАТКИ 62 Додаток А Слайди презентації Додаток Б Відгук Додаток В Рецензія
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45473
Власник авторського права: © Сабіров Євгеній Олександрович, 2024
Перелік літератури: 1. М.Р. Петрик, Д.М. Михалик, О.Ю. Петрик, Г.Б. Цуприк. Методичні вказівки до виконання атестаційної роботи магістра за спеціальністю 121 – “Інженерія програмного забезпечення” для усіх форм навчання [Текст] – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – 2020 – 27 с.
2. Вебдизайн: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Пасічник, В. В. Пасічник ; за заг. ред. В. В. Пасічника ; М-во освіти і науки України. — Л. : Магнолія 2006, 2010. — 519 с. : іл. — (Серія «Комп'ютинг»). — ISBN 978-966- 2025-33-0
3. Плескач В.Л. Інформаційні системи і технології на підприємствах: підручник /В.Л. Плескач, Т.Г. Затонацька. —К. :Знання, 2011. —718с
4. Нікольський Ю.В. Дискретна математика / Ю.В.Нікольський, В.В.Пасічник, Ю.М.Щербина – Львів: Магнолія Плюс, 2007. – 608 с.
5. Інформаційні технології видобутку даних (Data mining, високопродуктивні обчислення у складних системах): навчальний посібник ІВ Бойко, МР Петрик, Г Цуприк - 2020
6. Дискретні структури (Алгебраїчні та числові системи, комбінаторний аналіз) : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення», аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів / Укладач : Бойко І.В., Петрик М.Р., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017 – 64 с.
7. Моделювання та видобуток даних (висопродуктивні обчислення у великих алгебраїчних та числових системах, комбінаторному аналізі): навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ 2019 – 62 с.
8. Wolf M. J. P. Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming / Ed. by Mark J. P. Wolf. Santa Barbara, CA: Greenwood, 2012. 740 p.
9. Wolf, Mark J. P.The Video Game Explosion: A History from PONG to Playstation and Beyond [Архівовано 18 квітня 2016 у Wayback Machine.]. ABCCLIO, 2008. 380 p.
10. Donovan Tristan. Replay: The History of Video Games. Yellow Ant, 2010. 516 p
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Sabirov_2024.pdf824,92 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора