Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45473
Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorЦуприк, Галина Богданівна-
dc.contributor.authorСабіров, Євгеній Олександрович-
dc.contributor.authorSabirov, Yevhenii-
dc.date.accessioned2024-06-26T12:52:00Z-
dc.date.available2024-06-26T12:52:00Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.citationСабіров Є. О. Розробка програми для створення та редагування ігрових моделей з використанням Autodesk 3D Max, Blueprin : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. Г. Б. Цуприк.Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 64 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45473-
dc.description.abstractМетою представленої бакалаврської роботи є розробити програмний продукт призначенням якого є створення та редагування ігрових моделей, анімацій та логіки з використанням Autodesk 3D Max, Blueprint. Метою роботи є це створення ігрової моделі призначенням якої є розвиток логіки користувача і можливостей удосконалювати штучний інтелект у комп’ютерних іграх. Це означає, що розроблена гра повинна працювати і бути побудована з використанням різних технологій і платформ.uk_UA
dc.description.abstractThe purpose of the presented bachelor thesis is to develop a software product whose purpose is to create and edit game models, animations and logic using Autodesk 3D Max, Blueprint. The purpose of the bachelor thesis is to create a game model, the purpose of which is to develop user logic and opportunities to improve artificial intelligence –AI for computer games. This means that the developed game must work and be built using different technologies and platforms.uk_UA
dc.description.tableofcontentsВСТУП 7 1 РОЗРОБКА ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ 9 1.1 Аналіз предметної області та вимоги до програмної системи 9 1.1.2 Аналіз існуючих рішень 13 1.1.3 Постановка задачі та опис можливих рішень 14 1.1.4 Пошук актантів та варіантів використання 15 1.1.5 Опис ключових варіантів використання 17 1.1.6 Опис специфіки, аналіз ролей та посад що використовуються в розробці відеогри 18 1.2 Етапи розробки відеогри 20 1.2.1 Проєктування (пре-продакшин) 20 1.2.2 Особливості виробництво програмного продукту типу відеогра 21 1.2.3 Процес розробки контенту 22 1.2.4 Процес розробки механіки гри 24 1.2.5 Етап тестування 24 1.2.6 Етап випуску та реалізації 25 1.2.7 Процес підтримки 26 1.3 Конструювання програмної системи 27 1.3.1 Обґрунтування редактору Unreal Engine 27 1.3.2 Обґрунтування застосування Blueprint Interface 28 1.3.3 Робота з освітленням 30 1.3.4 Використання інструментів і моделі SpeedTree в додатку Unreal Engine 4 31 1.3.5 Імпорт моделей в UE 4 32 1.4 Апаратні засоби та програмне забезпечення 366 2 ТЕСТУВАННЯ ПРОГРАМНОЇ СИСТЕМИ 37 2.1 Тестування можливостей графічного рушія типу Unreal Engine 37 2.2 Тестування процесорів за максимальних налаштувань по якості 42 3 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 46 3.1 Безпека життєдіяльності 46 1 3.1.1 Запобігання виникненню надзвичайних ситуацій 46 2 3.1.2 Аварії з викидом шкідливих речовин 49 3.2 Основи охорони праці 52 ВИСНОВКИ 56 ПЕРЕЛІК ДЖЕРЕЛ ПОСИЛАННЯ 58 ДОДАТКИ 62 Додаток А Слайди презентації Додаток Б Відгук Додаток В Рецензіяuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.subjectДослідженняuk_UA
dc.subjectАктуальністьuk_UA
dc.subjectЗавданняuk_UA
dc.subjectОб'єктuk_UA
dc.subjectАналізuk_UA
dc.subjectПрограмна системаuk_UA
dc.subjectвимогиuk_UA
dc.subjectТестуванняuk_UA
dc.subjectконструюванняuk_UA
dc.subjectUnreal engineuk_UA
dc.subjectC++uk_UA
dc.titleРозробка програми для створення та редагування ігрових моделей з використанням Autodesk 3D Max, Blueprinuk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of a program for creating and editing game models using Autodesk 3D Max, Blueprintuk_UA
dc.typeBachelor Thesisuk_UA
dc.rights.holder© Сабіров Євгеній Олександрович, 2024uk_UA
dc.contributor.committeeMemberКозак, Руслан Орестович-
dc.coverage.placenameТернопільuk_UA
dc.format.pages64-
dc.subject.udc004.9uk_UA
dc.relation.references1. М.Р. Петрик, Д.М. Михалик, О.Ю. Петрик, Г.Б. Цуприк. Методичні вказівки до виконання атестаційної роботи магістра за спеціальністю 121 – “Інженерія програмного забезпечення” для усіх форм навчання [Текст] – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя – 2020 – 27 с.uk_UA
dc.relation.references2. Вебдизайн: підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Пасічник, В. В. Пасічник ; за заг. ред. В. В. Пасічника ; М-во освіти і науки України. — Л. : Магнолія 2006, 2010. — 519 с. : іл. — (Серія «Комп'ютинг»). — ISBN 978-966- 2025-33-0uk_UA
dc.relation.references3. Плескач В.Л. Інформаційні системи і технології на підприємствах: підручник /В.Л. Плескач, Т.Г. Затонацька. —К. :Знання, 2011. —718сuk_UA
dc.relation.references4. Нікольський Ю.В. Дискретна математика / Ю.В.Нікольський, В.В.Пасічник, Ю.М.Щербина – Львів: Магнолія Плюс, 2007. – 608 с.uk_UA
dc.relation.references5. Інформаційні технології видобутку даних (Data mining, високопродуктивні обчислення у складних системах): навчальний посібник ІВ Бойко, МР Петрик, Г Цуприк - 2020uk_UA
dc.relation.references6. Дискретні структури (Алгебраїчні та числові системи, комбінаторний аналіз) : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності 121 «Інженерія програмного забезпечення», аспірантів та викладачів вищих навчальних закладів / Укладач : Бойко І.В., Петрик М.Р., Цуприк Г.Б. – Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2017 – 64 с.uk_UA
dc.relation.references7. Моделювання та видобуток даних (висопродуктивні обчислення у великих алгебраїчних та числових системах, комбінаторному аналізі): навчальний посібник. Тернопіль: ТНТУ 2019 – 62 с.uk_UA
dc.relation.references8. Wolf M. J. P. Encyclopedia of Video Games: The Culture, Technology, and Art of Gaming / Ed. by Mark J. P. Wolf. Santa Barbara, CA: Greenwood, 2012. 740 p.uk_UA
dc.relation.references9. Wolf, Mark J. P.The Video Game Explosion: A History from PONG to Playstation and Beyond [Архівовано 18 квітня 2016 у Wayback Machine.]. ABCCLIO, 2008. 380 p.uk_UA
dc.relation.references10. Donovan Tristan. Replay: The History of Video Games. Yellow Ant, 2010. 516 puk_UA
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk_UA
dc.coverage.countryUAuk_UA
Vyskytuje se v kolekcích:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dyplom_Sabirov_2024.pdf824,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora