Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45453
Назва: Розробка 2D гри - платформера із використанням мови програмування Python
Інші назви: Development of a 2D platformer game using the Python programming language
Автори: Пановик, Назарій Мирославович
Panovyk, Nazarii
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Пановик Н. М. Розробка 2D гри - платформера із використанням мови програмування Python : робота на здобуття кваліфікаційного ступеня бакалавра : спец. 121 - інженерія програмного забезпечення / наук. кер. І. Я. Мудрик. Тернопіль : Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024. 66 с.
Дата публікації: чер-2024
Дата внесення: 25-чер-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Мудрик, Іван Ярославович
Члени комітету: Луцик, Надія Степанівна
УДК: 004.9
Теми: Python
PyGame
2D
Кількість сторінок: 66
Короткий огляд (реферат): Кваліфікаційна робота на здoбуття освітньoго ступеню «бакалавр» за спеціальністю 121 Інженерія прoграмного забезпечення. Тернопільський націoнальний технічний університет ім. Івана Пулюя, факультет кoмп’ютернo-інфoрмаційних систем і прoграмної інженерії, кафедра прoграмнoї інженерії, група , 2024 рік. Пояснювальна записка до кваліфікаційної роботи на здoбуття освітньoго ступеню «бакалавр» містить: 66 с., 46 рис. Тема: Розробка 2D платформера із використанням PyGame. Об’єктом дослідження є процес розробки 2D платформера за допомогою бібліотеки PyGame. Метод дослідження – в основу роботи закладено дослідження процесу розробки 2D платформера з використанням PyGame та обґрунтування доцільності використання PyGame для створення гри. Завданням даного проєкту є розробка 2D платформера для демонстрації можливостей бібліотеки PyGame. Результат – гра, що повністю готова до використання.
Зміст: ВСТУП 8 1 ОГЛЯД ПРЕДМЕТНОЇ ОБЛАСТІ ТА ПОСТАНОВКА ЗАВДАННЯ 9 1.1 Аналіз наявних аналогів 9 1.2 Обґрунтування вибору напрямку дослідження 11 1.3 Постановка завдання для розробки 2D платформера 12 2 ПРОЄКТУВАННЯ ГРИ 13 2.1 Формалізація вимог до системи 13 2.2 Проєктування структури гри 17 2.3 Програмна структура гри 20 2.4 Вибір і створення стилю візуалізації, графіки і анімацій 21 3 РОЗРОБКА ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ГРИ 26 3.1 Вибір інструментарію розробки гри 26 3.2 Реалізація функціоналу гри 30 3.3 Тестування програмного забезпечення 44 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 50 4.1 Вимоги до організації робочого місця оператора ПК 50 4.2 Основні принципи безпеки під час розробки гри 51 ВИСНОВКИ 52 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 53 ДОДАТКИ 54
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/45453
Власник авторського права: © Пановик Назарій Мирославович, 2024
Перелік літератури: 1. Платформер. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Платформер (дата звернення 07.05.2024).
2. Pixlr. URL: https://en.wikipedia.org/wiki/Pixlr (дата звернення 08.05.2024).
3. Tiled. URL: https://github.com/mapeditor/tiled/wiki (дата звернення 08.05.2024).
4. Мова програмування Python. URL: https://edu.cbsystematics.com/ua/blog/ pythonstart-blog (дата звернення 14.05.2024).
5. Що таке мова Python та які сфери її застосування. URL: https://university.sigma.software/what-is-python/ (дата звернення 14.05.2024).
6. PyGame. URL: https://uk.wikipedia.org/wiki/Pygame (дата звернення 14.05.2024).
7. PyGame Tiles. URL: https://pygame.readthedocs.io/en/latest/tiles/tiles.html (дата звернення 18.05.2024).
8. PyGame Sprite. URL: https://www.pygame.org/docs/ref/sprite.html (дата звернення 20.05.2024).
9. Якими є нові вимоги до роботи за комп'ютером? URL: https://news.dtkt.ua/labor/labor-relations/51073-iakimi-je-novi-vimogi-do-roboti-za-kompiuterom-nagaduvannia-vid-derzpraci (дата звернення 21.05.2024).
Безпека в розробці ігор. URL: https://dzone.com/articles/security-in-game-development (дата звернення 21.05.2024).
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:121 — Інженерія програмного забезпечення (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Panovyk_2024.pdf2,41 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора